vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Ufo, dags att bestämma själva.
#1


See User information
We’re too dependent on other people for telling us what is real and what isn’t. My argument lies in the assumption that if tomorrow a UK or US government intelligence official spilled the beans on UFO’s it would be on the front page of every newspaper and would be the single talking point for the entire planet. Why do we need a middle class hypocrite in a suit to tell us this? All pointing, once again, to chomskyswar.The top 5 Reasons to Have a Re-Think about UFO’s

http://chomskyswar.com/?p=45

Posted on: 2007/9/27 22:01
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ufo, dags att bestämma själva.
#2
Grym sida du har hittat emil!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, dags att bestämma själva.
#3


See User information
Jepps, jag gillar den också.

Posted on: 2007/9/29 13:19
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, dags att bestämma själva.
#4


See User information
Frågan är inte om UFOn finns, då jag och 7 vänner under en camping natt såg minst 8 -12 farkoster(ljus sken) vobla, stanna, öka fart, byta riktning samt jaga /följde efter varandra. under 20 minuters tid.

Frågan är om det är utomjordlingar eller våra egna regeringar som gör dessa flygningar. Om det är utomjordlingar har ju ett möte definetivt tagit plats, med självutnämnda representanter för mänskligheten. Om det är människor är jag mycket intresserad av vilken typ av energi källa de använder, och att de genast se till att berätta det för resten av mänskligheten så jag slipper betala dessa jävla bensin priser.

Posted on: 2007/10/1 12:17
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, dags att bestämma själva.
#5


See User information
Quote:

BiReal skrev:
Frågan är inte om UFOn finns, då jag och 7 vänner under en camping natt såg minst 8 -12 farkoster(ljus sken) vobla, stanna, öka fart, byta riktning samt jaga /följde efter varandra. under 20 minuters tid.

Frågan är om det är utomjordlingar eller våra egna regeringar som gör dessa flygningar. Om det är utomjordlingar har ju ett möte definetivt tagit plats, med självutnämnda representanter för mänskligheten. Om det är människor är jag mycket intresserad av vilken typ av energi källa de använder, och att de genast se till att berätta det för resten av mänskligheten så jag slipper betala dessa jävla bensin priser.
Kolla igenom denna sida BiReal...här finns det du söker.....

http://www.frank.germano.com/viktorschauberger.htm

Posted on: 2007/10/1 12:41
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, dags att bestämma själva.
#6


See User information
Tackar tackar, Viktor Schauberger har jag alldrig ens hört talas om dock nikola tesla.

Posted on: 2007/10/1 14:45
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, dags att bestämma själva.
#7


See User information
Mjo, jag har också sett något jag misstänker var ufon, fasst det var över tio årsedan, och hade det inte varit för att jag var med min pappa då det hände hade jag säkert inte ens kommit ihåg det.

Fasst hur kan du ha missat tesla? Han brukar ju komma upp lite här o var, t.om i red alert
Fortean times skriver om honnom ganska ofta också.
Men ptjaptja. Ufon finns. Hurvidare dom är från hemma eller borta är väll upp till var och en att avgöra.

Dock så tror jag det finns en blandning av bådeoch, dvs är vissa av alla dessa skumma farkoster som raporteras från tex militären, men vissa, finner jag inget annat svar på än att dom kommer från "the stars"

Posted on: 2007/10/1 19:24
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, dags att bestämma själva.
#8


See User information
"dock nikola tesla."

skrev jag min vän lite otydligt men endå=).
bra site du postade. förresten.'

btw kan inte säga namnet tesla utan att linka det till red alert

Posted on: 2007/10/3 9:33
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, dags att bestämma själva.
#9


See User information
haha red alert och dom elektroniska julgranarna :D

Posted on: 2007/10/3 17:00
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ufo, dags att bestämma själva.
#10
Quote:
Frågan är inte om UFOn finns, då jag och 7 vänner under en camping natt såg minst 8 -12 farkoster(ljus sken) vobla, stanna, öka fart, byta riktning samt jaga /följde efter varandra. under 20 minuters tid.


Låter väldigt intressant har du lust att berätta mer i detalj vad som hände , hur dom såg ut vart ni befann er osv?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, dags att bestämma själva.
#11


See User information
Jo det kan jag göra. Har skrivit om det förr..jag får rätta mig det var inte 8 - 12 vi såg utan 14 - 16 stycken.

Det var den 6/8 2006 söder om halmstad vid en sjö som kallas flatebo. Sex vänner fyra killar och två tjejer fiskade och kampade över helgen.
Vid halv ett tiden på natten när vi satt runt elden, pekade min vän på ett underligt sken i himlen ett runt starkt ljus. Vi tyckte allihopa att det såg märkligt ut men kom fram till att det måste varit någon sorts sattelit. Ett sådant starkt sken utan att blinka ger inte ett flygplan och jag hade sett satteliter förut. Men alldrig att det färdas i en sådan hastighet över himlen.
Det var en otroligt stjärnklar natt och vi kunde se föremålet färdas från ena sidan horisonten till andra.

Men sen kom det en till och en till från alla väderstreck på himlen ja tillslut hade vi räknat till över fjorton stycken, och vi stod allihopa och gapade mot himlen. Vissa var snabba andra långsama, ett par stannada upp för att sen accelera framåt igen, några byte till och med riktning. Ibland stod ett ljus sken helt stilla på himlen tills ett annat ljussken hade kommit ikapp då började de tillsamans i mycket hög hastigheter fortsätta sin färd. Som om de väntade in varandra.

Vi trodde inte våra ögon och våra skeptiska hjärnor gick igång för att försöka förklara bort vad det var vi såg, satteliter flygplan stjärnfall vad som helst.
Men då under våra diskussioner kom något avgörande, tre stycken av de fjorton vi såg under två timmar, vobblade, alltså de färdades sick sack framåt i sin bana, vänster till höger o.sv. Och passerade rakt ovanför oss.. en av dessa var även det starkaste skenet av de alla, troligtvist för att den färdades lågt. Så därför kunde vi tydligt se denna minst sagt ovanliga manöver som fortsatte tills den var utom vårt synfällt.

Jag är glad att vi var sex stycken som alla såg och kan vittna om samma sak.

Posted on: 2007/10/15 13:32
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ufo, dags att bestämma själva.
#12
Jävlar vad häftigt , jag är avundsjuk :)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, dags att bestämma själva.
#13


See User information
Hehe ja det var rätt häftigt, just att jag själv är så intresserad av ufon/ konspirationer etc , så får man se värsta uppvisningen på natthimlen.
men ibland glömmer man av vad man sätt, tills någon i soffan hos polarna säger : "ni minns väll flatebo".

Posted on: 2007/10/20 15:46
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, dags att bestämma själva.
#14


See User information
Jag önskar verkligen att jag också stött på något sådant.

Har bara sett 3 klot flyga i en linje på himlen. men det var över 10 årsen :(.

Men, det är ju lite så, letar man efter saker hittar man saker :)

Posted on: 2007/10/21 17:31
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, dags att bestämma själva.
#15


See User information
På tal om att bestämma själva http://www.geocities.com/meetetnow/

Normalt hade jag sagt att det här var nån flummig sekt, men jag hittade inget kontonummer att betala in till ;)
Jag ställer mig väldigt skeptisk till sånt här men om det är sant har vi kanske kompisar där ute som inte heller gillar nwo.
Mitt svar är hur som helst ett stort "JA! Rädda oss för fan!" =)

Nån som vet mer?

Posted on: 2007/11/16 16:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ufo, dags att bestämma själva.
#16
Hallå, vakna!!! Det är ju bara bluff i filmen om ufovågen över australien. Det finns ju en som erkänner officiellt att han ligger bakom filmbluffarna. Här är alltså han som ligger bakom http://www.christopherkenworthy.com/ufo.html

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, dags att bestämma själva.
#17


See User information
Jag är inte typen som tror att alla pyramider och ögon=illuminati men la du märke till loggorna på sidan?

Resized Image

Resized Image

Posted on: 2007/11/16 17:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
78 user(s) are online (78 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 78

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS