Vakencorner
|
BitTorrent
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Vissa filer heter *.torrent.
För att ladda ned dessa filer så krävs det att man har ett program som heter BitTorrent. Om flera användare laddar ned filmen samtidigt så kommer hastigheten att öka. Låt gärna programmet vara i gång effter att du har laddat ned filen om det är andra som hämtar. Hämta BitTorrent
Posted on: 2004/7/29 15:29
|
|||
|
||||
|
Re: BitTorrent
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tack för hjälpen, det uppskattas mycket. Problemen med kvaliteten är att vi inte har bättre orginal än så. Många av de här filmerna är helt enkelt lite svåra att se och höra. Men det finns flera i högre upplösning också.
Skriv en kommentar till den film du tyckte var dålig så att andra vet. Jag har sett alla själv och tycker att dom ändå har något att bidra med.
Posted on: 2004/7/31 18:50
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Hittade förresten en sida med en hel hög torrents, tänkte jag kunde dela med mig.
http://conspiracy.hopto.org:6969/ Några filmklipp som ni länkar till finns även där fast i (förmodligen) bättre kvalitet.
Posted on: 2004/7/31 19:03
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
jag såg någonstans att den adress du refererar till egentligen bara är en DC-hub, och således är svår att komma in på via typ internet explorer. jag har hursomhelst en hyfsad lista på filmer och klipp som går att få tag på där. varav en del även finns att tillgå här.
Alex Jones - 911 The Road To Tyranny.wmv 911 - The Great Illusion.wmw 911 - The Truth and Lies.wmv Alex Jones - America Destroyed By Design.wmv A Funny Thing Happened On The Way To The Moon.wma What Really Happened In Florida.ram CBS60MIN - Skull & Bones.ram MkUltra (full documentary).avi George W Bush admits membership of Skull & Bones.wmv John Kerry admits membership of skull & Bones.wmv George W Bush joking before adressing the nation.mpg George W Bush - If This Were A Dictatorship.mpg Painful Deceptions Excerpt.wmv Skull & Bones Secret Society Documentary 1 of 2.avi Skull & Bones Secret Society Documentary 2 of 2.avi Michael Parenti Terrorism Globalism and Conspiracy Part 1.wmv Michael Parenti Terrorism Globalism and Conspiracy Part 2.wmv Michael Parenti Terrorism Globalism and Conspiracy Part 3.wmv Michael Parenti Terrorism Globalism and Conspiracy Part 4.wmv Michael Parenti Terrorism Globalism and Conspiracy Part 5.wmv George W Bush Election Expose (BBC).avi
Posted on: 2004/8/5 8:19
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
ööh? nej det är ingen DC-hub. Det är en sida med torrents!
Posted on: 2004/8/5 12:09
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
missförstånd från min sida då. jag lyckades aldrig någonsin komma in på den web-sidan, och så visste jag samtidigt att
conspiracy.hopto.org är en dc-hub. iofs kan jag sen lite av googles cachade sidor.
Posted on: 2004/8/5 15:35
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
märkligt.. jag har inga som helst problem med att komma in där..
Posted on: 2004/8/5 21:50
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login