vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Yxattack mot sexutställning

See User information
Quote:

bennybear skrev:
Vad i h-vete vet du om VAD illuminaterna har på sin agenda för att underminara vårat samhälle innifrån?

Alla dina inlägg visar att du INTE har en aning om vad du pratar om.

Jag vet väll ungefär de du vet, dvs inget, men spekulera kan man.

Jag utgår från vad jag tror och tänker när jag skriver, vilket jag antar att alla gör??

Och att se allting negativt, och snöa in på att allt är illuminati tror JAG, är en del i deras agenda, eller iaf så tycker dom det är bra.

Och för min del spelar det ingen roll om sex (eller andra possitiva saker i mitt liv) är påhittade av illuminati, så länge dom ger mig och folk i min omgivning glädje och njutning så är det okej med mig.

Men sitt du där på din höga stoll och ta varje tillfälle du kan att attakera mig, det säger nog mer om dig än mig...

Posted on: 2007/10/11 16:41
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

emil322 skrev:
Att se allt negativt är att gå i Illuminatis fälla.
Att se sex som nervstimulans och diverse sekretioner är att tänka som illuminati.

Allt är inte dåligt eller elakt. Sex kan va en mycket gemytlig sak, betyda mycket mer än lite nervstimulans.

Men visst vill du spendera ditt liv med att hitta fel i exakt allt är du precis där dom vill ha dig...

Och att du ens nämner ordet "svart-rockare" säger en hel del om din bildning på den fronten.

Emil, fatta nu... Det är ju just att se sex som dessa enbart grovt fysikaliska saker, såsom nervstimulans osv - är ju just det synsätt som har prånglats ut i vår tid. Du verkar vända på det, och säga att jag tycker det är så... läs ordentligt på det du svarar på.

Hur sex upplevs etc - det är inte det som är poängen här.
Vaddå gemytligt...

Om du inte kan fokusera rätt här, utan flytta fokus och tala om "...spendera ditt liv med att hitta fel..." - då vet jag inte hur det är fatt med dig. Fösrtår du inte vad de gamla/onda krafterna görmed livet, sedan femtiotalet? Vi föds in i det där, så vem har SIN EGEN FÖRsTÅELSE. Vanlig upprätt fösrtåelse tog slut efter femtiotalet, inte många står kvar i sunda tankar.

Det med svartrockare var en sammanslagning av att fenomenet rock har mycket svart i sig, i vissa "avdelningar". Jag vet väl vad svartrockare är annars. Men jag kan kalla allt inom rock för svartrockare - nu är allt svart, det är en sådan tid.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Missupfattade isåfall vad du sa om det där med sex. sorry.

Och givetvis håller jag med, mtv, massmedia, internet, mode osv har gjort sex till en annan sak än vad det egentligen är. Men denna utstälningen tyckte, på sin ställen, visade att sex inte bara är supermodeller med mega bröst. Vilket jag tycker är bra.

Och visst är det en "svart" period vi lever i, men folk som säger "svartrock" brukar överlag inte veta vad dom snackar om, då svartrock är ett ord som dog på 80 talet..

Posted on: 2007/10/11 17:06

Anonym
Quote:
emil:
Att se allt negativt är att gå i Illuminatis fälla.
Att se sex som nervstimulans och diverse sekretioner är att tänka som illuminati.

Allt är inte dåligt eller elakt. Sex kan va en mycket gemytlig sak, betyda mycket mer än lite nervstimulans.

Men visst vill du spendera ditt liv med att hitta fel i exakt allt är du precis där dom vill ha dig...

Och att du ens nämner ordet "svart-rockare" säger en hel del om din bildning på den fronten.

Ursäkta en äldre mans ignorans, men jag måste bara fråga!

Var finns utbildningen om svartrocksfronten nånstans? Var anmäler man sitt intresse för att lära sig mer om svartrocken?

See User information
Det gör man inte. Ordet blandades med många olika stilar, sammanföll och tillsisst försvann. Finns inget att diskutera.

Posted on: 2007/10/11 22:26

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper