vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Vad hände med 911?
#1


See User information
Verkar som jag missat någonting, varför är 911 avregistrerad??

Posted on: 2005/12/12 23:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vad hände med 911?
#2


Undrar jag med !


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad hände med 911?
#3


See User information
Humm.. det undrar jag oxo mf.. han/hon fick juh igång diskussioner även om det både kanske va på gott och ont..

Posted on: 2005/12/12 23:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vad hände med 911?
#4
Avreggad på egen begäran...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad hände med 911?
#5


See User information
Jag kallar nog inte detta - för: "på egen begäran" snarare blev han väl exkluderad - det som var jobbigt med honom var nog våra egna problem - skulle jag tro - jagvhade då f-n, inte 2ont" av honom... Verkligen inte - han gjorde bara att jag fick "gnugga geniknölarna - ännu hårdare - Sånt är bra - Bara för att det ibland "känns "lite "jobbigt - så betyder detta nog inte att man skall "stöta" bort folk, anser jag i alla fall - jag tycker det är taskigt... Begreppet "Samsyn" heter på Italienska "fascism" och i det här fallet så har nog denna fascism så att säga "slagit ut" en av våra besökare... Shame on you! Mr Busch!
samt: plus: (Grymlingen) Hö,hö...Jävlans!

Posted on: 2005/12/13 0:03
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad hände med 911?
#6


See User information
"på egen begäran", man kan inte hålla sej för skratt när man ser
mönstret på dethär ställe. Är ni bara småpojkar?
Rena rama mobbingen ifall man inte passar in i mönstret.
Jag tycker att 911 hade mer än dom flesta att komma med här,
både intressanta och kunniga inlägg. Varför tystas han?
Nåjsig...men vaddå? En mångsidig debatt är väl strävan
på ett debattforum....eller?

Jag väntar fortfarande på något enda läsvärt inlägg av
webbisarna här....när kommer det?....så vi får se temat
i praktiken?

Hur i helsike har ni kommit på idén att bara Ni skulle sitta inne,
på alla dom "riktiga" sanningarna?
Jag tycker att det förpliktar ifall man säger sej granska
sanningen, det kräver både mognad och mod.

Posted on: 2005/12/13 1:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad hände med 911?
#7


See User information
Zysse! Vad f-n, väntar du på, då? - Du har ju 100-tals timmar av filmgrejer att kolla in på...
Sedan, därefter - så kan du väl "klämma" in något matnyttigt själv... Hö, hö...

Det är f-n, inte så lätt skall du veta... (ang. 9/11-snubben)
samt: plus: (Grymlingen)

Posted on: 2005/12/13 1:55
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vad hände med 911?
#8
Hmm, webbisarna :) ... Inge bra att någon blir utfryst, det enda jag hade o klaga på var tonen... Info behöver vi alla, i alla former...

Viktig info... ok!
Konspirationen är blottad, det är en del av vad som är viktigt! Vi har också annat att bry oss om. Vad som komma skall inom snar framtid enligt utveklingen av oss som människor och civilization. Om man säger Mayakalender till personer som inte studerat den så händer inte mycket, när man väl har kollat in den och får fundera på den ett tag så inser man. Skall också tillägga att Ian Lungold är en av dom som bäst förklarar den, och vad den innebär för oss och vår framtid.

Att maktspelet är på sina sista drag är ingen konst att räkna ut, vad kommer därefter då?... Tanke, hur lever vi i dag?... Jag har kollat upp lite hur vi lever, och vad det medför. Den livsstil som råder nu käkar upp denna planet på nolltid, kan vi leva så? Nej...

Spelar ingen roll om vi återvinner 90% av allt vi använder, för det första, vad skall vi ha allt till?, för det andra, vart leder konsumptionen till för nytta?... Inte till nåt rikare medvetande i alla fall.

Det kollektiva medvetandet uppgraderas allt snabbare och snabbare, och vad bör det leda till?... NOLL energiförbrukning av jordens material såsom olja, skog etc. Genom att ta bort makten så får vi tillgång till fri energi, sen då?... Tar vi bort alla gränser, pass, tullar mm så får vi tillgång till att resa och se allt, träffa allt och alla som intresserar oss... Men, med hjälp av fri energi kan man göra mycket, till och med resa ut i rymden, men vad skall vi göra där nu?... Ut och supa, jaga brudar, skryta med hårdvara, skryta om BMW:n, spela hårdrock för grannarna, skrika till höger och vänster att jag har mer rätt än Dig osv... Vi har ännu en hel del att lära, och detta kommer att ske på kort tid...

Säga något viktigt?... Något betydande?... Visst kan jag göra det, men hur uppfattas infon?... Om jag säger så här, töm ryggsäcken på alla begär och program så kanske vi kommer någonstans till en början, som kan leda till en positiv fortsättning...

Dagens teknik erbjuder möjligheter som vi inte klarar av ännu. Svaret på frågan kan vi ännu inte ens smaka på då vi ännu måste gå igenom ett och annat...

Till att börja med får man väl rensa ur allt man går och bär på, alla progs, alla begär, alla negativa tankar osv... Efter det kan man ta sig an och lära sig vad som komma skall, angående uppdateringen av vårt medvetande... Dra ett par steg tillbaka, utvecklingen som skett på dom senaste 100 åren har nu hänt på ett fåtal år (jämförelsevis), det som nu hänt på ett fåtal år kommer att hända under en extremt kort period... 2006-7-8

Fram tills dess behöver vi enligt mig börja förbereda oss, låta allt ske som skall ske, för att sedan kunna gå vidare.... osv...

Visst måste vi lära oss om vad vårt hot egentligen är, men det vet vi redan... Det som står på spel är att väcka så många som möjligt, från programmen (the program of reality)... Vi kan studera the "new world order" i 10 år och ändå inte komma underfund med hur mycket den egentligen ställt till med under uppbyggnadsperioden och fram till nu...

Jag återkommer...

Infon på vaken kommer ifrån helheten, och webbisarna tackar (talar för mig själv) för det kollektiva informationsflödet som sker här dagligen... Det är inte upp till någon enstaka att sköta jobbet som infospruta, det sköter vi bässt tillsammans.

Den riktiga sanningen sitter ingen annan med än Du själv...

Hare gött...



 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vad hände med 911?
#9
måste tillägga att 911's sist inlägg var rätt orginella och smått intressanta.
skumt att han bad att bli av reggad, han kanske kör en psilo..

:)

vilket är positivt

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad hände med 911?
#10


See User information
Han rörde runt rätt så kraftigt.. han var lite för mycket fanatisk och själv upptagen och gick på lite för hårt....men det växer han förhoppnings viss bort med..

vad menar du med "han kanske kör en psilo.." vad gjorde han..nyfiken :)

Posted on: 2005/12/13 8:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vad hände med 911?
#11


Varför har människor inte kommit längre ?

Konflikter i smått och stort.

Ta och skriv upp era egna bra och mindre bra sidor, syna er själva.

På min egen lista hittar jag bl a " fördomar " som man får brottas med varje dag. Det verkar som man måste brottas med det här varje dag för att kunna lyssna på andra.

" .. fascism så att säga "slagit ut" en av våra besökare... Shame on you! Mr Busch!..


Själv försöker jag att inte komma med påståenden. Folk lever ju i en " koncensustrans " och det är bättre att börja med frågeställningar för att väcka folks nyfikenhet, inte helt lätt när man tror sig ha hittat " sanningen " och t e x är säker på 911 verkliga " skurkar ".

När man skall förmedla något så kräver det stor kunskap och dom ämnen som berörs på Vaken måste man tyvärr studera själv då dom ligger utanför den officiella historiebeskrivningen.

Att 911 avregestrerade sig är inte bra och hoppas att han läser våra inlägg.

I dom stora frågor som berörs här går det inte att vara otålig utan det kräver ett stort tålamod, vilket jag själv har svårt med.

Så välkommen tillbaka när du känner för det "911".










 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad hände med 911?
#12


See User information
Jag tycker det känns lite beskt nu när 911 är och vilar sig,...
Jag får väl hoppas att han gör en "psilocyber" och kommer tillbaka hit,...jag är ju inne på min 3 eller 4 runda nu, så det är ju inte helt otänkbart att han kommer tillbaka.

Kanske var jag lite för stygg med mina papegoj prylar...det känns lite ledsamt i allafall. Jag gillade 911,...men han var rätt jobbig i mellan åt,...men det är ju jag med,...jag kan ju vara djävligt jobbig jag med.

Vad säger ni om en "eftersökningskampanj" att alla mailar eller försöker få tag på honom att han skall komma tillbaks...

Psilo


Posted on: 2005/12/13 12:09
"They are already here..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vad hände med 911?
#13

Vi har ju träffats några på Vaken , LIve.

Jäkligt nyttigt då man med sina egna inbyggda fördomar hade skapat sig en bild om personer här på Vaken.

alla har vi ju våra invanda shargonger och man får en utförligare bild av en person när man träffas Live.

Det finns många goa gubbar och gummor här på Vaken som inte alltid gör sig till känna via skrivna ord.

Jag tror många känsliga/ensamma människor söker sig till sjter som t e x Vaken, därför får man vara lite försiktig med dömande av folk i denna hårda värld.

Frid Psilo och övriga



 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad hände med 911?
#14


See User information
Detta vet jag...

911 Var lite väl het på gröten och lyssnade/svarade inte på önskemål att anpassa sitt skrivande till forumreglerna. Ett sådant beteende måste på något sätt kontrolleras.

Jag föreslår att man BARA får kritisera till administrerare och inte i forumet. Jag tycker att det blir en jobbig sitation när 6 pers gaddar ihopp sig mot en peron, oavsätt om personen i fråga är knäpp.

Det var dock så att jag säkert fått 15 meddeöanden från peroner som önskar att han skulle sluta skriva. Jag har tagit bort ca 10 inlägg av honom som var ganska exakta upprepningar.

Att han valde att avsluta sitt konto är underligt då han skrev in i det sissta. Kanske han ångrade sig. Som sagt alla har Psilomöjligheten så han är välkommen att logga in igen.

Det är inte lätt att ta hand om troll. Dom behöver kanske offtast bara lite tid på sig. Dom blir även stressade och värre av att bli kritiserade.

911 kom nog bara hit för att propagera sitt folksytre snack, vilket inte var så moget. Jag har sett hans inlägg på andra forum. Ordagrant samma 99.99.. Så kan man ju inte ha det bara. Klart man kan propagera men det ska inte likna någon form av spamming.

Vi får se...


Posted on: 2005/12/13 12:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad hände med 911?
#15


See User information
hehe, trevligt att vi kommit på ett ord för någon slags (återhämtning).
"att göra en Psilo" .. det är med andra ord att när ens energi silo är tom, behöver man lite tid och eftertanke för att fylla på den med ork och ev. uppgraderade insikter för att orka hoppa på tåget igen.

personligen blev jag många gånger förvirrad när jag satt och läste i en tråd och 911 hoppade in med sina utlägg/inlägg om samma sak (fast lite off topic) .. som förde mej tillbaka till saker jag redan visste om tyvärr .. men har Absolut inget emot 911 som medmänniska!!!.

Får hoppas det är bra med dej 911, och kom gärna tillbaka när du orkar/känner för det

Peace&Love å ses.....

Posted on: 2005/12/13 14:44
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vad hände med 911?
#16
Allt måste ske i lagom hastiget, att vakna upp till allt vad som är viktigt på en kvart går inte. Om jag backar 15 år så skulle jag skratta åt mig själv (vad jag är i dag) och säga looser och mjukispotta :) ... Men, om jag tittar tillbaka i dag, så var jag för 15 år sedan bara ett skal utan kunskap (genuin), nog för att jag alltid har haft empati för en hel kommun som ledde till vad jag är i dag, men man skall ha info i knoppen som betyder nåt också...

Efter det man vaknat upp hårdnar personligeheten och man blir väldigt inåtriktad, det beror mycket på att man kommer underfund med att man är grundlurad, och har varit länge, då vet man bässt själv ett bra tag :) Ja ni vet hur det funkar!

Min syn på saker o ting...

Hare gott så länge!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad hände med 911?
#17


See User information
cee
Det här var ett intressant inläg, helt i min smak.
Något sådant har jag sett förut, det är orsaken
varför jag tittar in här.
Sen är det viktigt att tala om det som vi ser
hända idag. Jag kan inte komma ifrån att vi är
skyldiga att motarbeta ondskan och jobba för
de goda krafterna.
Detta trots att skeendet inte går att förändra,
att det är förutbestämt...till allas vårt bästa...
trots allt.
Men det är ingalunda rätt att sitta och vänta
på bättre tider...eller tror du att det är så?

SHYGETS...nu skall du inte vara såån..

Posted on: 2005/12/13 18:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad hände med 911?
#18


See User information
so88
Beundrar din människosyn och din slutledningsförmåga...
tror att du ha rätt i det mesta du säger.
När du säger att det är lite ensamma/känsliga människor
som möts här, då prickar du säkert rätt.
Ifall man är en ytlig person som suktar efter att vara
dokusåpakändis eller liknande, då har man inte sådana
tankar som gör att man blir sannings sökare.

Posted on: 2005/12/13 18:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vad hände med 911?
#19

Tack skall du...

F-n man skulle kanske bli dokusåpakändis ( infiltrera en dokusåpa )
Vi söker till alla dokusåpor

Jag förstår till viss del kritiken mot 911, han tog en del energi.




 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad hände med 911?
#20


See User information
F-N, Zyzze - Det är just "därpå" all min kraft vilar - Höö, hö...
Du , vill väl - för F-n, inte att jag skall var anågon annan än mig "själv" - Äh, jag vet ju att detta du säger bara är en sån där gammal larvig "klyscha" - men jag ser faktiskt på det sättet - efter jag läst din grej (tror jag - jag minns så jävla dåligt - men det måste väl ha varit så) Skit samma, Vi grejar nog det här skall du se - Det är ju "läge" nu!!!
Och om ett par månader så sitter vi runt "lägerelden och delar vårt bröd, hö,hö... Skränar några "mantras" och vaggar i takt till livets egen rytm...
Eller?
Jag skulle i alla fall vilja göra det - hela "Vaken-ligan" Nikkan väl "tälta" bakom vårt hus, om det blir en massa som kan tänka sig detta "scenario" - Eller vad säger du "psilo" - "De" växer ju överallt! Hö,hö...

Skulle nog kunna få hit en shaman-trumma också känner en jävel ett par mil bort - nära Norska gränsen - Skit härlig snubbe - en Dansk jävel!!! Hans kärring är en baddare på "örter" och sånt...

Så nog kan vi ha en bra tid om det blir något åt det hållet...
samt: plus: (Grymlingen)

Posted on: 2005/12/15 1:30
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
41 user(s) are online (41 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 41

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS