vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Till cee!

See User information
Tjenare cee! Hur blir det med Michael Tsarion-intervjun? Har du hört något mer ifrån honom? Tänkte erbjuda mig att maila mina Jordan Maxwell intervjuer till dig, fast nu kanske du inte vill höra dem om du bara vill höra positiva saker. Appropå Maya förresten, de sysslade ju med människooffer och slaktade ju tusentals människor. Annars ska gudarna veta att vi behöver
avprogrameras efter alla år av hjärntvätt från makthavare och andra.

Posted on: 2005/12/13 21:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Till cee!
Hej hopp.... Jo intervjun kommer, jag kände bara att jag ville reda ut ett antal saker innan jag kontaktade honom igen, ville ställa frågor som gav heltäckande svar... Också, ... han gillade alla topics jag föreslog, det iinebär också video förmodligen efter som han dyker över till swe, inom kort, när vill jag inte säga... Varför ställa till det :) ...

Maya var inte dom snällaste på denna planet, det har väl ingen påstått heller. Jag siktar mer in mig på kalendern iställer för deras levene... Kalendern gavs som sagt till dom, troligtvis, enligt sägner.

Hmm, bara positiva saker, hit me :) ... Spelar ingen roll vilka info jag trampar på, men de negativa har jag väl fått tillräkligt av så här långt... Tänkte hämta andan innan det är dags för nästa tidsperiod med tråkigheter, och den kommer som sagt, men hur vart o när tänkte jag snacka med Tsarion om, dessutom så tog jag igen kontakt med J Swerdlow för att diskutera detta... Inte så lång tid kvar...

Hmm, tills vidare, hare, jag vill skicka det här a.s.a.p. innan bredbandet lägger av igen... har strulat hela kvällen... Blä va tråkit :)

Hare gött...

Hmm, en sak till, jag har en hel del kul på G, men jag har haft lite för brottom förut och det har inte fått full effekt, låter något annat sköta hastigheten nu, istället för vänster hjärnhalva :)

Tjipp..

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Låter bra! Jag förstår vad du menar, man behöver ha balans på sitt informationsflöde också, lätt att fastna i lite skepticism och cynism annars när man rotar i vad illuminate har för sig. Även om man kan misströsta när man ser hur lurade vi är och hur få som orkar lyssna så kan man ju inte ge upp och sitta och sura, utan istället försöka dra sitt lilla strå av upplysning och hopp till stacken. Jag tror som sagt att räddningen kommer i form av moder jord som ju av ren självbevarelsedrift måste reagera
mot de enda varelser i världen som kan hota hennes existens, nämligen människan.(och en del ET:s). Visste inte att du hade kontaktat Swerdlows också för en intervju, det låter väldigt spännande. MP3:n du hade lagt upp med Stewart var väldigt intressant, gärna mer av sånt. Har försökt hitta inspelade intervjuer med honom på nätet men det är svårt.

PS: Har en del riktigt intressanta intervjuer med Jordan Maxwell upplagda på Olles hub för de som vill ladda.

Ha det gott!

Posted on: 2005/12/14 15:16

Anonym
Gott....

Jo man e ju galen i att få svar, så jag kontaktar allt o alla och slänger iväg mina teorier för att komma fram till svar... Stewart är dessvärre lite svårare att få god kontakt med, förstår honom då han inte har så mycket tid till övers, Janet är mer pratglad, och om hon verkligen dyker upp på en intervju är jag inte säker på, men det är bara att ligga i, skam den som ger sig :). Vi kommer bra överense i alla fall, och som jag sa till Janet i senaste mailet, det är många här i Sverige som inte förstår Svenska, så ge mig info så äversätter jag, och den idén gillade hon, så jag skulle återigen nämna deras webbadress, www.expansions.com ... Ruskigt trevliga o snälla människor...

Nu skall jag inte flyga iväg igen :) ... Återkommer..

hare gött...

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper