vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Uppsala Universitet
Uppsala Universitet är ett exempel på en konspirationsteori. De som tror på den menar på att hela generationer under hundratals år har byggt på och jobbat i denna sekellånga konspiration för att bla. ha fler byggnader. De som tror på Uppsala Universitet är knäppskallar och foliehattar och Uppsala Universitet finns helt enkelt inte.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Uppsala Universitet
har svårt att hänga med i dina tanke banor hära lite grann.

finns det någon chans att du kan utveckla din tankar lite och kanske fokusera på dessa generationer du talar om..

är dom familjer eller grupper som frimurare du menar??

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Al-CIAda skrev:
Uppsala Universitet är ett exempel på en konspirationsteori. De som tror på den menar på att hela generationer under hundratals år har byggt på och jobbat i denna sekellånga konspiration för att bla. ha fler byggnader. De som tror på Uppsala Universitet är knäppskallar och foliehattar och Uppsala Universitet finns helt enkelt inte.

Hela generationen av vilka?
Fler bygnader var? på ett universitet?
Jag hänger inte heller med :P

Posted on: 2007/10/16 13:17
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Det är bara ett exempel på en månghundraårig "konspiration". Det är inte så att de var ute efter att göra något kriminellt utan jag syftar bara till att illustrera att man kan visst jobba med något över flera sekel, oavsett om det är universitet eller maffiaverksamhet.

Många har invändningar emot "konspirationsteorier" med resonemanget att de blir inte färdiga med slutmålet under deras livstid.

Anonym
ok nu är jag på samma plan som dig igen, men jag tror konspirationerna sträcker sig bortom tid och rum faktist.

univers-city's är helt klart en viktig kugge i hjulet på "frimurar" verksamheten genom århundraderna.

för mig existerar inte teorier runt konspirationer.

nu tänker jag ge fuhrern lite credit genom att
bruka ett av hans ord ur hans "egna" ord förråd.

Konspirations medvetenhet.

Anonym
Det behövs inte mycket för att bevisa var UU har sina ideal och åsikter.

Bild av text inne i en av huvudbyggnaderna.

Resized Image

Jag blev ganska skraj första gången jag såg det. Trodde fan inte det
var sant, fick stå länge och kolla på den innan jag fattade att det där
faktiskt är präntat i deras väggar.

Anonym
.. även om man sett liknande på många bilder - USA - Schweiz bla ... osv .. så nog fasen blir det ändå en chock att se det i sverige, i SVERIGE ... kanske ska vara litet tacksam att Lkpg:s Uni är lite yngre DÅ - eller ... nä !? *S*

inte för att det spelar ngn roll då förstås ... *stön typ*

Vafasen ska man/jag/vi göra ?!? - om det nu ÄR så som novax säger att det enda är att förändra inåt, allt därute är perfekt o som det ska sas - det är så svårt att acceptera o kanske just därför den effekt som matrix är ämnad för - *tar mig för huvet o efterliknar Edvard Munchs "skriet"* o vi bara bidrar till nwo genom vår blotta närvaro här på detta o liknande forum .. eller är det precis tvärtom, att den inställning som novax här får representera utgör en subversiv nwo-kraft designad att splittra o passivicera oss ... *dubbelt stön*

Antar - hoppas - att jag inte utgör en minoritet på En i den förvirringen o frustrationen !?

See User information
Quote:

Banned4life skrev:
ok nu är jag på samma plan som dig igen, men jag tror konspirationerna sträcker sig bortom tid och rum faktist.

univers-city's är helt klart en viktig kugge i hjulet på "frimurar" verksamheten genom århundraderna.

för mig existerar inte teorier runt konspirationer.

nu tänker jag ge fuhrern lite credit genom att
bruka ett av hans ord ur hans "egna" ord förråd.

Konspirations medvetenhet.

Jag har räknat och räknat och får det till två ord.
hmmm
psst det är inte snyggt att göra så med footern

Posted on: 2007/10/17 0:24
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper