vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: Banned from Alex Jones Forum on Prisonplanet
faktum kvarstår, har man inget att dölja behöver man inte banna folk för att de ställer enkla frågor!!!!!

låt oss för följande argumentationsexempels skull anta att A.J. är o gräver i syltburken:

exakt var ligger skillnaden i att vägra inse att bush är en skurk och att vägra inse att Alex Jones är en skurk?

it's called mind control - if this is the case.

en annan grej som definitivt är ett FAKTUM är att han medvetet eller omedvetet hjälper NWO. Det vi behöver är inte mer detaljer i NWO planer. Vi vet redan tillräckligt. Vi behöver inte heller mäta dag för dag vad som har hänt. Vi behöver GÅ VIDARE....okej????

Jag inser att jag har varit lite "beroende" av information i detta ämne. Jag försöker numer att till största majoritet ta till mig information som hjälper en lösning, (och nej det är inte att bekämpa NWO).

När du är sjuk, vad är bäst sätt att bli frisk?

1: Bekämpa sjukdomen
2: Förbättra immunförsvaret

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Lite info från prisonplanet.com fair use and their values, läs längst ner:

Legal Notice

This site contains copyrighted material the use of which has not always been specifically authorized by the copyright owner. We are making such material available in our efforts to advance understanding of environmental, political, human rights, economic, democracy, scientific, and social justice issues, etc. We believe this constitutes a 'fair use' of any such copyrighted material as provided for in section 107 of the US Copyright Law. In accordance with Title 17 U.S.C. Section 107, the material on this site is distributed without profit to those who have expressed a prior interest in receiving the included information for research and educational purposes. For more information go to: http://www.law.cornell.edu/uscode/17/107.shtml. If you wish to use copyrighted material from this site for purposes of your own that go beyond 'fair use', you must obtain permission from the copyright owner.

We archive selected news reports to document our political viewpoint as part of our free speech. All archived material includes a hot link and full accreditation to the source.

Posted on: 2007/10/22 10:43
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

goinghome skrev:
faktum kvarstår, har man inget att dölja behöver man inte banna folk för att de ställer enkla frågor!!!!!

låt oss för följande argumentationsexempels skull anta att A.J. är o gräver i syltburken:

exakt var ligger skillnaden i att vägra inse att bush är en skurk och att vägra inse att Alex Jones är en skurk?

it's called mind control - if this is the case.

en annan grej som definitivt är ett FAKTUM är att han medvetet eller omedvetet hjälper NWO. Det vi behöver är inte mer detaljer i NWO planer. Vi vet redan tillräckligt. Vi behöver inte heller mäta dag för dag vad som har hänt. Vi behöver GÅ VIDARE....okej????

Jag inser att jag har varit lite "beroende" av information i detta ämne. Jag försöker numer att till största majoritet ta till mig information som hjälper en lösning, (och nej det är inte att bekämpa NWO).

När du är sjuk, vad är bäst sätt att bli frisk?

1: Bekämpa sjukdomen
2: Förbättra immunförsvaret

Precis.

Min punkt är Vad ÄR Prisonplanets agenda?

Det centralla. Vad har de gjört?

Spridat information och Alex Jones och...känna pengar.

Väldigt oofta jag har i 6 år sett en LÖSNING på sajten.

Jones har pratat lite om detta.

Sajten är i handlingar, som det är nu, en propaganda machine och politiskt. De öppet stöder Ron Paul.

Glöm inte deras agenda.
De som äger sajten, de som jobbar där osv.

Posted on: 2007/10/22 11:16
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
http://whois.domaintools.com/prisonplanet.com

BLA:

Registrant:
Alex Jones Productions
910 W. Mary
Austin, TX 78704-4794
US

Domain Name: PRISONPLANET.COM

Administrative Contact, Technical Contact, Zone Contact:
Alex Jones Productions
Alex Jones
910 W. Mary
Austin, TX 78704-4794
US
(512)291-5750
http://www.emailaddressprotection.com [email]

Domain created on 16-Aug-2007
Domain expires on 13-Jun-2016
Last updated on 15-Aug-2007

Domain servers in listed order:

NS1.NFOWARS.NET
NS2.NFOWARS.NET
NS3.NFOWARS.NET
NS4.NFOWARS.NET

Posted on: 2007/10/22 11:25
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

Anonym
fint att vi pratar samma språk lorax.

Ni andra har ett fritt val att fortsätta slåss mot väderkvarnar eller att lära er lite om Den Gudomliga Planen, och er plats i den.

Problemet ligger ...fortfarande... inte utanför er, hos NWO.

All manifestation börjar på plan bortom våra 5 sinnen.

Det FÖRSTA, MEST FUNDAMENTALA ni måste göra som "truth warriors" är att gräva ned stridsyxan.

Börja meditera. Drick lite ayahuascha. Eller något annat som får er att förankra vibrationen av Sanning. Och med Sanning menar jag något mycket större än diskussionen om sanning eller lögner från officiella institutioner. Det finns en gudomlig plan. Det finns inget att frukta, de riktigt stora problemen är redan lösta, men är inte manifesterade ännu.

Om ni inom er önskar att faktiskt manifestera ett paradis på jorden, men se då till att dra erat strå till stacken istället för att hjälpa the dark side genom att inte ha den självdiciplin som krävs för att ha kontroll på var erat fokus går....just nu går erat fokus i den riktning era RÄDSLOR går! (och tänk i förlängningen var Vakens INFOPAKET kan ställa till med utan information som presenterar en LÖSNING!!!!!!)

Sug på den.

Jag försöker inte vara besserwisser, enbart bespara en del av er lite onödigt harvande i konspirationsträsket (för jag vet numera mer än jag faktiskt egentligen från början behövde veta om NWO...men that's life). Konspirationer är inte någonting man ska fastna i imho.

och som slutord:

"Beware of false prophets in the End Times" - Jesus

Anonym
Tja, jag har inget emot att folk sitter och "flummar" som 33 gradens frimurare och "utvecklas" fast jag föredrar att rent konkret sprida information om NWO. Man behöver inte veta hela sanningen om NWO utan man börjar med att tänka kritiskt istället för att vara den "normala" zombien som tror på all propaganda ifrån NWO.

Anonym
Al-Ciada: Man måste känna till att det är ett problem naturligtvis. Annars sticker man huvudet i sanden som en struts. Frågan är, är informationen du sprider lösningsorienterad eller fear-based?

Jag refererar numera till makthierarkin i världen som "The OLD Paradigm". Den är på väg UT, Bort, Puts Väck!!

Anonym
Jag har inget emot D. Icke men jag menar på att de får sin makt ifrån att folk inte vet att de är slavar snarare än att de skulle söla ned byxorna över att SÄPO dyker upp för att de inte är nyttiga svensson idioter längre. Vetskap snarare än känslor, i alla fall på ett konkret plan.

Anonym
Ja det är sant. Folk i allmänhet vet inte om att de är slavar.

De som inser att de är slavar slåss oftast på fel sätt.

vänsterfolk kan inte kommer överrens med extremhögern t.ex

"bekämpa NWO"

försöker "övertyga" folk (och som resultat ser ut som mongon)

majoriteten av alternativ information de tar in är negative programming

o.s.v.

och....jag ser en tendens på vaken.se att nedvärdera andligt inre arbete till förmån för konkreta handlingar. imho, man gör FEL konkreta handlingar om man inte har en andlig förståelse om hur det här universumet fungerar och hur tanke = manifestation, the divine plan (for erasing fears), law of attraction, o.s.v....

IN LAKESH - the magic is back

kärlek.

Anonym
Tja, jag har inget emot att veta hur universumet fungerar. NWO tycks definitivt veta hur det funkar och vi gör det inte. Ergo, därför sitter vi i skiten.

Anonym
:) Jag har mina aningar om att de i och med sin raskt expanderande förståelse av kosmos har upptäckt att DE sitter i skiten...

Anonym
Det kallas för "law of attraction".

See User information
Mitt måtto brukar vara, tänk två gånger om man ser ett komersiellt intresse bakom budskapet.

Inget fel att dra in lite pengar, om pengarna används i att sprida information. Men om någon stopper stora summor i egen ficka så skulle inte jag lita på källan. För har man något att berätta och gott uppsåt, så berättar man detta hurvida man får betalt eller inte.

Posted on: 2007/10/22 12:31

Anonym
Det är ju "tråkigt" att prison planet bannar lite väl mycket men å andra sidan åker zinkedinker ut direkt.

See User information
Quote:

goinghome skrev:
fint att vi pratar samma språk lorax.

Ni andra har ett fritt val att fortsätta slåss mot väderkvarnar eller att lära er lite om Den Gudomliga Planen, och er plats i den.

Problemet ligger ...fortfarande... inte utanför er, hos NWO.

All manifestation börjar på plan bortom våra 5 sinnen.

Det FÖRSTA, MEST FUNDAMENTALA ni måste göra som "truth warriors" är att gräva ned stridsyxan.

Börja meditera. Drick lite ayahuascha. Eller något annat som får er att förankra vibrationen av Sanning. Och med Sanning menar jag något mycket större än diskussionen om sanning eller lögner från officiella institutioner. Det finns en gudomlig plan. Det finns inget att frukta, de riktigt stora problemen är redan lösta, men är inte manifesterade ännu.

Om ni inom er önskar att faktiskt manifestera ett paradis på jorden, men se då till att dra erat strå till stacken istället för att hjälpa the dark side genom att inte ha den självdiciplin som krävs för att ha kontroll på var erat fokus går....just nu går erat fokus i den riktning era RÄDSLOR går! (och tänk i förlängningen var Vakens INFOPAKET kan ställa till med utan information som presenterar en LÖSNING!!!!!!)

Sug på den.

Jag försöker inte vara besserwisser, enbart bespara en del av er lite onödigt harvande i konspirationsträsket (för jag vet numera mer än jag faktiskt egentligen från början behövde veta om NWO...men that's life). Konspirationer är inte någonting man ska fastna i imho.

och som slutord:

"Beware of false prophets in the End Times" - Jesus

Precis.

Och här på vaken blir vissa bannade.

Ironin är stort.

Det är baserade på räddsla, och kunna ser en snar framtid när det blir en issue.

I would let the form users decide through the process, and have suggested having a ratings system for each other, just to let other know that people have threatened or perhaps used hateful languge or perhaps very loving uppmuntradet....

Newbies can get an idea....quickly...

Censorship is central here.

It is so basic a need, to be seen, heard.

I can see no UPVAKENDET med censur.

There are better ways.

Alex Jones rep will suffer, but its probably part of the plan.

Posted on: 2007/10/22 13:39
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

Anonym
du är so bloody svengelsk! LOL!

See User information
Quote:

TeBe skrev:

Jag har kommit på det själv, genom att tänka kritiskt!

:)

Posted on: 2007/10/22 17:51

See User information
Quote:

goinghome skrev:
du är so bloody svengelsk! LOL!

http://video.google.com/videoplay?docid=3721923663768138601
; )

Its my background, you figure it out Herr Sveeedish

Posted on: 2007/10/22 18:57
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper