Vakencorner
|
Anonym
|
iNfOpAkEtEt - hjälp med adresser! (pris kaffe och bulle)
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Behöver hjälp med postadresser till följande. (finns ej post, så får email adress duga tills vidare). Maila postadress och/eller email till void@vaken.se eller posta adresserna ni finner här. OBS jag har ej kollat eniro/hitta.se på följande personer, håller på med annat vaken projekt nu. Tack för hjälpen och att du/ni tar er tid. Jag bjuder på kaffe med bulle när vi ses.
![]() Bo Holmström Felix Herngren Måns Herngren Hannes Holm ROLAND POIRIER MARTINSSON Ola Salo Marcus Birro Peter Birro TOmas Di leva Mikael Persbrant Mikael Wiehe Lennart "Hoa-Hoa" Dahlgren Joakim Thåström Lars Winnerbäck Johan Johansson Lars Demian Stefan Sundström Robert Broberg Pugh Rogefeldt Anders F Rönnblom Jan Myrdal Göran Johansson (Göteborgs kommunchef) Björn Söder (Sverigedemokraternas partisekriterare) Kalle Baah - Svenska och eng. Rootvälta - Svenska och eng Ital Skurk - Svenska The Clifftones - Eng I-Mäktiga Krigare - Svenska Kultiration - Svenska Bröder Glöder - Svenska Mooch Front - Svenska och eng. Riddim section - Svenska och eng. Governor Andy - Svenska Roxanne - Svenska och eng. Under Våren - Svenska Beatsquad - Eng. Kung Kodum - Svenska Internal Dread & The Reggaeterians - Eng. röda stjärnan Eskalator Looptroop.nu - LoopTroop redlinerecords.com - The Latin Kings jujurecords.com - Mobbade Barn Med Automatvapen Fattaru, Stockholm Ison & Fille, Stockholm Looptroop, Västerås Organism 12, Uppsala Petter, Stockholm Promoe, Västerås Pst/Q, Göteborg Timbuktu, Malmö Ken Ring, Stockholm |
||||
|
||||
|
Re: iNfOpAkEtEt - hjälp med adresser! (pris kaffe och bulle)
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Bo Holmström, 100 träffar?
Felix Herngren Tysta Gatan 18 115 20 STOCKHOLM Måns Herngren, ej hittad Hannes Holm (S/s Fladen Film AB) Box 222 101 24 STOCKHOLM ROLAND POIRIER MARTINSSON, hittade ingen, hittade 33 st på Roland Martinsson Marcus Birro Kristinagatan 10 3TR 60226 NORRKÖPING Peter Birro, hemlig adress Di Leva, ej hittad Mikael Persbrant, ej hittad Mikael Wiehe Rådmansgatan 23 C 211 46 MALMÖ Joakim Thåström, ej hittad Till artisterna får vi nog posta infopaketet till deras respektive skivbolag!
Posted on: 2007/10/23 21:00
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Kom igen nu... Lite hjälp! Den som har lust att jaga fler adresser och även till andra kändisar/musiker osv får en säkrare plats i himmeln sen. Bra karmapoäng typ. ;-P
Jag ska göra ett nytt omslag för vår DVD-relese av TS2ndED så jag är fullt sysselsatt. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
offtopic, men jag ville bara säga att jag är klar med Ts 2ND ED omslaget.
http://vaken.se/modules/wiwimod/index.php?page=AktivismPage Men micro och jag är tyvärr _inte_ klara med syncningen av texten till TS2NDED relesen med dvd-menyer och allt. Det tar ett tag. ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag har svårt att få fram adresser till vissa kändisar. Bör jag i första hand vända mig till deras skivbolag eller vad tycker ni?
Hjälp med fler, nya och jaga gamla adresser till folk listade här uppskatts jätte mycket av oss. Tack. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Definitivt, skicka dom till skivbolagen.. Adressera dom till artisten!
Denna ROLAND POIRIER MARTINSSON bor tydligen i Texas, han skrev ju en artikel om Ron Paul senast.. Jag håller på och snickrar på ett mejl till honom, får se om jag skickar det..
Posted on: 2007/10/27 22:09
Edited by TeBe on 2007/10/29 11:42:33
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ja han kan behöva komma på bättre kurs. Har läst hans goja i vår media.
Posted on: 2007/10/27 22:14
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login