vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Sötte på Bosse Ringholm - gav han 911 myst

See User information
Quote:

void skrev:

Med kunskap kommer ansvar. Att vara medveten om 911 och gå omkring utan Dvd-er med sig är både egoistiskt och totalt vårdslöst. Jag kräver nästan att alla jämt ska ha ett par dvd:er i väskan eller i ryggsäcken med sig, precis vart man fan än går. För man vet aldrig vem man springer in i som behöver få sig lite dokumentär.

Vad får dig att tro att 9/11 är det viktigaste på planeten, det varkar vara en så kallad "Idiot trap" vad mig det anbelangar, massor av viktigare saker går förlorade om alla blint står och gräver låååångt tillbaka i historien, snart är denna debatt lika långt borta i mannaminne som JFK eller månlandningen.

Vill du ha tips på hetare ämnen, ta tex Chemtrails, som kommer paja dina lungor och kanske även ditt immunförsvar och DNA, innan nån kommer åka dit på 9/11, för det kommer ingen att göra, det är lost case. Chemtrails kan du andas varje dag, så var glad för det, och ta ett nytt steg i informationskriget..... 9/11 är långt ifrån det viktigaste att förstå, det är ju bara en liten del av totaliteten.

Posted on: 2007/10/25 15:34
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
9/11 kanske inte är det viktigaste enligt dig, men det är iaf en jävligt bra inkörsport.

Posted on: 2007/10/25 15:36
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Steffo skrev:
Quote:

void skrev:

Med kunskap kommer ansvar. Att vara medveten om 911 och gå omkring utan Dvd-er med sig är både egoistiskt och totalt vårdslöst. Jag kräver nästan att alla jämt ska ha ett par dvd:er i väskan eller i ryggsäcken med sig, precis vart man fan än går. För man vet aldrig vem man springer in i som behöver få sig lite dokumentär.

Vad får dig att tro att 9/11 är det viktigaste på planeten, det varkar vara en så kallad "Idiot trap" vad mig det anbelangar, massor av viktigare saker går förlorade om alla blint står och gräver låååångt tillbaka i historien, snart är denna debatt lika långt borta i mannaminne som JFK eller månlandningen.

Vill du ha tips på hetare ämnen, ta tex Chemtrails, som kommer paja dina lungor och kanske även ditt immunförsvar och DNA, innan nån kommer åka dit på 9/11, för det kommer ingen att göra, det är lost case. Chemtrails kan du andas varje dag, så var glad för det, och ta ett nytt steg i informationskriget..... 9/11 är långt ifrån det viktigaste att förstå, det är ju bara en liten del av totaliteten.

Jag kan hålla med Steffo. Men å andra sidan så är det bra driv i just 9/11, och den frågan i sig får också andra tuvor att vändas.
Momentum kring en sak är bra.
Annars är det säkert så att Chemtrail och annat då hamnar i skymundan...

Jag kommer att tänka på:

"Those who will read and write different books with numbers will think that they know the most. These learned men will let their lives be led by their calculations, and they will do and live exactly how these numbers tell them. Among these learned men there will be good and evil men. The evil ones will do evil deeds. They will poison air and water and spread pestilence over the seas, rivers and earth, and people will start to die suddenly of various ailments. Those good and wise will see that all this effort and hard work is not worth a penny and that it leads to the destruction of the world, and instead of looking for wisdom in numbers they will start to seek it in meditation."

Återigen från...
http://www.esnips.com/nsdoc/c2437d77-4392-4324-b272-b3a478ba49fc

Ser vi inte att det nu är mycket på forumet kring krig, infokrig,massa trådar om vem är han ombud för, är han sionist, är han jesuit, är han köpt, är han är han - vem kan man lita på - VEM ÄR VÄN ELLER FIENDE - står man inte i illusion då?

Det matas med detta, och ovakna har blivit sådana. Vaken har fortfarande väääldigt lite med att vara vaken att göra.

Det blir det med att tänka "There's a war going on 'OUT THERE'".

Då har man just blivit, inte get utan får, apropå den diskussionen.

Visst kan man säga att det är ett krig därute - men Vakna har insett att det är inget som kan vinnas, för det är bara en Scen därute, som återger vad vi har blivit till i vårt inre.

Vakna.

Posted on: 2007/10/25 15:49
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Steffo: jag ville mest peppa folk med mitt inlägg. Jag tror 911 är enklast för att få folk att fatta att något är fel. Du får dela ut chemtrails filmer hur mycket du vill, så delar jag ut det jag tror är bäst. Deal?

Vi kommer vinna i slutändan ändå, vi attackerar med olika ämnen, det är bra. Jag skriver nyhet om chemtrails på vaken, så du vet att jag vill köra mångfacetterat. kram.

Anonym
Är det bara jag som tycker att lämna 9/11 DVD's är ett märkligt sätt att stöta på / ragga på någon?

;)

Anonym
goinghome: Min flickvän charmade jag med 9-11 iaf.

Men ja, det är stört att ragga på folk med 911info. Dock så tycker tjejer i regel mer om fritänkare än konformister och förutsägbara pojkar.

Anonym
Vill man bli av med folk runt ett bord på krogen eller få bort jobbiga folk så ta upp förintelsen säg att judarna har hittat på hela skiten jag lovar dig de kommer försvinna

En gång satt jag med två kvinnliga vänner på rockbaren och det kom fram två killar o försökte ragga på dom, de tyckte det var störande så jag tog upp förintelsen som en stor fett bluff och tjejerna nickade och höll med och efter 5 min hade killarna gått efter att de sagt "är du seriös" kanske 10 gånger

See User information
Igår satt jag på en bar, det var massa utbytesstudenter där. En av dom kom från israel, då frågade jag om han var en av dom som byggde murar, eller en av dom som blev inbyggd.
Då blev dom sura och gick. :P

Posted on: 2007/10/25 17:21
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
det var lite lustigt sagt av dig

See User information
Quote:

emil322 skrev:
Igår satt jag på en bar, det var massa utbytesstudenter där. En av dom kom från israel, då frågade jag om han var en av dom som byggde murar, eller en av dom som blev inbyggd.
Då blev dom sura och gick. :P

LOL den var bra, ge dom vad dom tål ZION kramarna

Posted on: 2007/10/25 19:52
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”

See User information
Quote:

void skrev:

Men ja, det är stört att ragga på folk med 911info. Dock så tycker tjejer i regel mer om fritänkare än konformister och förutsägbara pojkar.

sista tjejen jag snackade 9/11 med drog som en avlöning

Posted on: 2007/10/25 20:05

See User information
Quote:

Steffo skrev:
Quote:

void skrev:

sista tjejen jag snackade 9/11 med drog som en avlöning

"Trots" att du snackade om det...

hehe...

Posted on: 2007/10/25 20:31

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Quote:

maggot skrev:
Det kan ta en månad jag tror dessutom posten i angered är överfull för emils telefon som han så snällt skickade till mig har inte kommit än :-S

Fyra dagar sedan skandal!
och påtal om sånt idag skulle jag tvätta och tro inte på fan en zeginarkärring (i vanlig ordning) hade sin tvätt i torskåpet på min tvättid och hon hade lagt en sop som skulle hålla dören öppen (magnetkort kommer inte in annars)
jag blev så arg så jag kasstade denna sopen upp på taket och när jag var klar så låste jag dörren och satte på en tvätt maskin till utan något i bara för att jävlas så nu får hon vänta 3 timmar på att få ut sin tvätt och ringer hon på dörren här ska jag inte öppna

Maggot, du har väl räknat dina kallingar efter tvätten?

See User information
Tips för film och infokrängning och det...:

Det är snart dags för den 8:e upplagan av Tempo Dokumentärfestival som går av stapeln den 8-11
November. Årets festival visar de bästa dokumentärfilmerna från "Nya Europa". Ett 30-tal filmer
från bland annat Polen, Tjeckien, Rumänien och Bulgarien får svensk premiär på Zita. Dessutom
internationella prisvinnare, seminarier, framtidens filmskapare från filmskolor,
STHLM.DOC-tävlingen och stor fest på Södra Teatern med film och 14-manna bandet Fanfara Shavale.

Mer info om årets Tempo och hela programmet finns på http://www.tempofestival.se

Posted on: 2007/10/25 20:39

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Jag har räknat och det var sju en för varje dag

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper