vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Invandring varför?
Har tänkt mycket på det här med invandring och särskilt samtidigt som man har läst om pike, ett tredje världskrig mot islam. Så varför låta islam invandra i andra länder om det är den stora fienden? jo därför att ett krig mot islam är inte det relevanta utan det är regionen som man är ute efter.
Stor invandring skapar också ett stort tryck på de få jobb som finns, särskilt i vårat lilla land. Detta tryck gör att det blir många sökande på samma jobb, det i sin tur skapar konkurrens som gör att man blir villig att gå ner i lön för att få de få jobb som finns.
Med detta skapar man slavar, slavar som tvingas in i olika åtgärder, man kallar det för praktik.

Vad gör praktik? jo jag sökte en massa jobb i somras och var också och frågade på myrorna om jobb. Hon undrade om jag kom från arbetsförmedlingen och sökte praktik och jag sa -"nej jag är här för att söka jobb", -"har ni något?" Nej vi tar bara emot praktikanter sade hon.
Senare under året är jag nu påtvingad arbetsförmedlingen efter som jag inte fick tag i ett annat jobb och här kommer det bisarra som inte ens de på arbetsförmedlingen fattar.
Utvecklingsgarantin - Damen som informerade sa att det här med praktik är ju toppen och det är ju inte företagen som utnyttjar er utan det är vi som utnyttjar företagen, det är ju toppen med praktik! (ohh 1984 dubbeltänk).
Vad man inte fattar här är ju att praktik tar bort arbetstillfällen och som jag kan se det är det för att man vill ha ett system som gör oss till slavar.
Hade det inte varit för praktik hade jag nog lättare kunnat få jobbet på myrorna, men arbetsgivaren här ser ju att med praktik behöver de inte betala lön. För er information så gäller det här överallt i landet, se vad ni vill men jag har sett för mycket skit på sistone.

Last sucker

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Invandring varför?
I slutet av 60-talet och början av 70-talet hette denna form av meningslösheter beredskapsarbete och var en typ av tvångsarbete för de som hamnat utanför arbetsmarknaden på grund av att arbetsmarknaden i ett kapialistiskt samhälle kräver en viss del arbetslösa för att den sjuka modellen skall fungera.

I början av förra seklet d.v.s. på 30-talet kallades det nödhjälpsarbete då fattiga knegare tvingades utföra rent slavarbete för en bit bröd under tiden som kungahus och överklass levde på gåslever och champagne.

Om man går ytterligare hundra år tillbaka så var en stor del av de sämst ställda i Sverige livegna drängar och pigor där ett barns liv inte var värt ett piss ifall de föddes i fel samhällsklass. Kolla med dina äldre om de kan tala om för dig vad statarbarn var. Ett fruktansvärt slöseri och misshandel av svenska arbetarbarns liv och hälsa. De utnyttjades som slavar och fångar av svenska bönder och industriägare.

Ännu längre tillbaka var många av våra förfäder slavar och trälar åt kungahus och prästerskap där skatteintäkterna fick dem på toppen att njuta samma privilegier som våra nya makthavare. De i regeringen drar i sina spakar utan att ens ana vilken skada de ställer till med för enskilda liv.

Välkommen till klubben min vän!

P.S. Detta vansinne fungerade utmärkt utan invandrare men man bör ju idag ställa samma fråga som Rubens nu gör...

Vad tillför invandringen egentligen i stort innan vi lärt oss ta hand om vår egen skit. De invandrare som kommit hit antingen med hopp om bra jobb eller kanske ibland privilegier utan motprestation eller personliga insatser, används av samma orsak som ett slagträ i planeringen för det ultimata kaoset!

De enda som i princip inte protesterar utan istället hackar samma politiskt korrekta lögner är de som antingen inte vill se eller fatta hur skiten faller samman, eller de som faktiskt tjänar på detta vansinne.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Man kan ju bara undra vad nästa skede i utvecklingen blir, jag kan nästan ana något värre än praktik...

tack för din kommentar kalkonmannen

Anonym
Såhär kom mångkulturen till sverige
http://tankefrihet.se/forum/index.php?topic=148.0

Anonym
Jag kikar in på ditt forum ibland Maggot, väl skrivet där.

Makten bakom vet vad dom gör, frågan är vad vi gör? Jo vi köper mer och mer tills det inte finns något mer kvar.
Jag såg en intervju med en polsk kvinnlig judinna som satt i Auschwitz och de frågade henne hur de kunde gå med på de förändringarna som skedde under krigstiden ww2 i polen.
Hon sade att förändringarna skedde under en längre tid och att man då godtog mer och mer.

.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper