Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Drömmen om en Alien
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag har haft två drömmar om aliens, den första för en månad sen ungefär och den andra i förra veckan.
1.*Där står jag utanför och ryktet har spridit sig... mörk kväll och två starka ljus i nattens mörker, många tittar uppåt på de två starka ljusen. Något skräckmässigt över det hela och jag får känslan av det inte är godartat. Helt plötsligt så börjar "Alien Invasion" printas på himlen i mils-stora bokstäver med arabiska tecken på sidorna, vilket följs med att ett av ljusen exploderar och skjuter en stråle över våra huvuden där vi står....här slutar drömmen tyvärr... Kan säga att strålen var riktigt powerful flera mil bred. 2.*Rymdskepp som landar och vad jag kan se från mitt fönster så är det två.... allt jag snappade upp i den drömmen Har drömt mycket aliens på senaste och mitt intryck är att det är den fejkade "alien invasion" versionen som vi kommer att få se. Rub |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Djup meditation?
Jag inbillar mig att jag för sett olika väsen då jag som barn bodde i Dalsland på en helt annan frekvensnivå en den synligt fysiska. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Intressant, jag minns när jag var ung för si sådär 20 år sedan och läste en bok angående skyddsänglar och hade en diskussion med kompisarna om olika dimmensioner osv. Jag fick en kännsla av att någon iaktog en även då jag inte såg honom.
Senare när jag har läst en hel del om islam och detta koncept så bekräftar den detta med änglar och demoner, osynliga väsen som finns mitt bland oss. Denna värld var inte bara skapad för oss, även då vi många gånger kan tycka så. Det lär finnas åtminstonde lika många av det som kallas jiinner, vad kristna beskriver många gånger som demoner. De påminner om oss människor och har fri vilja, det finns goda så som onda och är skapade av gas, dvs som andar. Sedan finns det änglarna som är skapade av värme och inte har den fria viljan utan underkastar sig skaparen och tjänar honom. Ett sätt är att bevaka oss och notera allt vi gör, gott så som onda gärningar. Så det som vissa kallar för spöken, andra, demoner, övernaturligt är ofta jiinnerna, ett väsen likt människan som delar denna plats och lever bland oss.
Posted on: 2007/10/28 10:53
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hmmm, undra hur det skulle vara att knulla en grå "alienkärring" med en kraftig bullfitta? Hmmm, det hade nog inte gått av för hackor...
![]() Frid / Storpotäten |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Earthlings,
Lets hear it for the great new pix of Hyperion - like the below!!! Lets see what kind of additional evidence of ALIEN inhabitation that I can detect� Well, lets see�the entire side of this GIANT ALIEN HEAD appears to have sank into itself. Could this be because this moon is hollow, and the surface is starting to sink after millions of years? But don�t worry too much about this�most of this GIANT ALIEN HEAD/Titan mining space station appears to be still intact. There will still be lots of living quarters, mining equipment and other neat ALIEN TECHNOLOGY that we can exploit. And hey, I�m still hoping for a few frozen ALIENS that we can thaw out, and force to mine Titan again. But, we obviously need to do a bit of cleaning up first. Truly, the ALIENS have fallen down on the housekeeping aspects of Hyperion, Iapetus and Cydonia. What�s up with that? Do they think that they have something more important to think about? What the heck does an intelligence think about that has been evolving at a hyper-drive speed for millions of years? Could it be: MESSING WITH THE SUN!?!?! ![]() http://uplink.space.com/showflat.php? ... lapsed&sb=7&o=0&fpart=all
Posted on: 2007/10/28 11:55
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Comet Holmes fenomen var ju heller inte under det normala, kärnvapentest?
Verkar som solen är varmare eller mer strålning kanske? får se vad som händer i december i år.... Rub |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
The Sun Disk
Although we did not hear any news about this here in the U.S., soon after the appearance of the alien crop formation in August, there was a major event in Germany that involved an ancient Bronze Age disk. ![]() http://www.goroadachi.com/etemenanki/endgame-2-p1.htm ![]() http://www.crystalinks.com/nebraskydisc.html
Posted on: 2007/10/28 13:22
|
|||
|
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag vidhåller att månen är av ost och att det finns en massa ostätare ute i universum!
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Tackar för den Rubens!
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
känner också en stark vibration/energi, i hela rummet. Så faktum kvarstår, vågar jag fortsätta förflyttningen av blicken, this is after all the real deal ??? Vibrationer, syn / hörselhallucinationer. Det låter lite som sömnparalys / UKU tycker jag. Spana in Soultravel.se för mer info. / fr3D |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Skrev att det var en berättelse, o inte min dröm.
Jag har för övrigt aldrig haft en hallis, allt som jag ser visar sig finnas där. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag hade ett gäng såna konstiga drömmar för några år sen och har haft dem igen nu på senare tid. Inga Aliens eller så dyker upp men drömmarna känns väldigt konstiga och jag är helt medveten om vad som händer och vet under drömmen att jag drömmer.
Jag kan aldrig röra mig mer än i lägenheten, dörrarna går inte att öppna och vid mer än ett tillfälle har någon annan varit närvarande. En gång jag själv som jag kunde prata med och fick lite skumma svar på mina frågor. En gång nån lång muskulös typ som verkade vilja skicka iväg mig och en annan gång en mörk skepnad med smala vita armar. Har läst lite om "lucid dreaming" om det skulle kunna vara det men mina verkar inte ha så mycket gemensamt med det. Konstigt är det iallafall.
Posted on: 2007/10/30 0:35
|
|||
|
"Now I have become death, the destroyer of worlds"
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
ag kan aldrig röra mig mer än i lägenheten, dörrarna går inte att öppna och vid mer än ett tillfälle har någon annan varit närvarande. En gång jag själv som jag kunde prata med och fick lite skumma svar på mina frågor. En gång nån lång muskulös typ som verkade vilja skicka iväg mig och en annan gång en mörk skepnad med smala vita armar. Köp Astral dynamics av Robert Bruce om du vill veta mer om ämnet. Boken finns på Adlibris. rekommenderas! http://www.adlibris.se/searchresult.a ... ynamics&fromproduct=False / fr3D |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Den så kallade sömnparalysen och t ex då varelser utför experiment och sticker upp små metallstavar i näsan upp i hjärnan, man är förlamad, kan varken röra sig eller säga nåt, osv, osv, osv är ingen sömnparalys, utan det är "gråingarna" som förstärker implantatet och dess programering hos offret då offret är nära på att vakna upp ur programeringen.
Programeringen är; Glöm ditt tidspår, du är bara en köttbit, en slav, en förbrukningsvara. ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Köp? You crazy?
hittade den på demonoid :D
Posted on: 2007/10/31 20:50
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
He, he. Ok rå! Visste inte att den fanns att ladda ner. Boken räknas av många som en bibel inom ämnet varför en papperskopia ändå är att rekommendera. 146 spänn bara ju!
/ fr3D |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Killawife :
Han berättar bl.a det som du sa om att gå omkring i lägenheten och allt är mörkt och dunkelt ( inte ordagrant kanske) I boken kallar han det stället "real time zone". Andra kallar det för Kvantumvärlden, det finns många namn. Det är i.a.f en buffertzon mellan den vakna "fysiska" världen och astralvärlden. Här vet du att du inte är vaken, men det är ingen klardröm. En klardröm (lucid dream) är lika verklig, eller verkligare än när du är vaken i den fysiska världen. Allt blir mer klart, färgerna starkare, detaljerna mer detaljrika o.s.v. Så jag tror inte det var en klardröm du hade. Det som kännetecknar en klardröm är att du vet att du drömmer. Du är vaken i drömmen. Istället för att ditt undermetvetna kokar ihop nåt åt dig så kan du själv medvetet skapa en drömupplevelse där det är du som bestämmer handlingen. / fr3D |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ja du psilo, fint att behandlingen verkar, du har fått lite klara stunder ser jag, och kan sprida din vishet till de breda fårflockarna. Dock måste jag råda... använd ordet katalepsi, inte sömnparalys. /Dr Klot Ja de som vet hur det "känns" vet att det är inga trevliga aker det där, rena mardrömmen. Många här skriver en del om aliens - är man då inte redan under deras "kontroll". Resist, säg nej till dom, och all New Age-goja som hör dit, annars förloras man, och de tar över.
Posted on: 2007/11/1 9:08
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Nu börjar det brännas lite Novax :) |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ok, tack för klargörandet. Jag har läst lite i Astral Dynamics men det är lite mycket snack om olika energier hit o dit så man blir lite förvirrad. Får väl sätta mig och plöja igenom den lite noggrannare nån dag.
Hittade även: Steven Laberge - Exploring the world of lucid dreamng Som jag kikat lite i. Intressant det här.
Posted on: 2007/11/7 4:24
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Hmmm, undra hur det skulle vara att knulla en grå "alienkärring" med en kraftig bullfitta? Hmmm, det hade nog inte gått av för hackor... Vissa har haft den erfarenheten. http://en.wikipedia.org/wiki/Antonio_Villas_Boas |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ja ibland har man undrat lite över vad man släpat hem.. ![]()
Posted on: 2007/11/7 12:43
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login