vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 5 ... 27 »

Anonym
Re: Den oberoende 911 undersökningen
Quote:

novax skrev:

"- Steven E Jones? Nej. Saknar analys kompetens."

- Zink? Ja. Har itu klippnings kompetens.

- Dr Klot? Ja. Har spetzzkompetens.

Vem är "Dr Klot" då jag inte hittar något vettig om den personen annat än det är en alias på ett forum.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

novax skrev:

Vem är "Dr Klot" då jag inte hittar något vettig om den personen annat än det är en alias på ett forum.

Det är allt vi behöver veta i nuläget, tror jag.

Posted on: 2007/10/29 14:38
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

maggot skrev:
Allt i en oberonde undersökning borde inte handla om varför WTC7 kollapsade av sig själv utan om hur de ansvariga agerat såsom Bush som kör iväg den huvudmisstänktes familj under flygförbud
Granska hur bush kunde ha sett det första planet flyga in i WTC när det inte hade visats på TV.
Varför TV rapporterade om WTC7 kollapsen innan det hände.
Kopplingen mellan CIA och Al caida samt saudarabien och israel.

En undersökning bör inte bara handla om hur det hände utan oxå varför det hände och hur det kunde hända och vem som kan tjänna på en sådan attack utifrån olika aspekter.

Alex Jones bör inte ha en ledande roll i en sådan undersökning men han bör givetvis ha den fulla rätten att komma med matriall till en oberonde forskargrupp inom såväl fysiska omständigheter om kollapsen till varför den kollektiva hjärnsläppen skädde den dagen då ingen politiker kom på tanken att skjuta ner planen

Ska inte en oberoende 911 undersökning se på hela 911 och alla händelser som var runt den?

Man bör väl inte heller ge undersökningen allt för mycket av de egna idéerna som riktmärke.

Så här tycker jag direktiven skulle se ut.

- Utred alla officiella undersökningar runt 911.

- Utred alla alternativa undersökningar runt 911.

- Gör egna utredningar av det som upptäcks under utredningens gång.

- Redovisa i svaren hur säkra eller osäkra slutsatserna är.

Ett sådant direktiv bör väl alla vara nöjda med.

Anonym
Jag är fullt nöjd med att peka på NWO och säga skyldig och sen peka på Zink och säga medhjälpare till massmord.

Anonym
Quote:

muglert skrev:

Det är en bra fråga vilka som ska vara med, det går inte att bara plocka mellan folk som redan är på förstörelse teorin där har du rätt. Det måste vara kompetent folk som helst inte har en bestämd åsikt (vilket iof är omöjligt men en mix a båda)... exakt vilka vet jag inte men jag tvivlar inte på att det finns folk med den rätta kunskapen som skulle ställa upp...

Sen gäller det ju att hålla bort folket som kommer försöka styra en sådan utredning i sin riktning, det gäller från båda hållen... vilket blir ytterligare en utmaning.

Jag är ingen expert på utredningar och har ingen gigantisk namn kunskap när det gäller fysiker osv. Så fråga inte mig vilka som ska utreda för det vet jag icke... Önskar jag visste. Men folk med så lite med attacken att göra som möjligt om det gick.

Nu ska vi dock bara få USA att gå med på en öppen utredning utan alla dessa stängda dörrar då kanske vi får ett svar en gång för alla...

Borde inte du och andra mana på "911 truth" folket i USA att sätta igång med att få igång den oberoende 911 utredningen.

Om ingen tar tag i det kommer den utredningen aldrig att bli av.

Anonym
Quote:

novax skrev:
Quote:

zink skrev:
Quote:

novax skrev:

Det var ett svar som jag inte väntade mig.

Är "Dr Klot" en människa eller en fantasifigur.

See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

novax skrev:
Quote:

zink skrev:
Quote:

novax skrev:

Det var ett svar som jag inte väntade mig.

Är "Dr Klot" en människa eller en fantasifigur.

Det är en fantasifigur i Dr Novax huvud. Antagligen är det detsamma som "en människa" och verklighet - om man ska gå efter "Tron" som man kan se på vaken...

Posted on: 2007/10/29 15:11

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Quote:

"zink skrev:
Ska inte en oberoende 911 undersökning se på hela 911 och alla händelser som var runt den?

Man bör väl inte heller ge undersökningen allt för mycket av de egna idéerna som riktmärke.

Så här tycker jag direktiven skulle se ut.

- Utred alla officiella undersökningar runt 911.

- Utred alla alternativa undersökningar runt 911.

- Gör egna utredningar av det som upptäcks under utredningens gång.

- Redovisa i svaren hur säkra eller osäkra slutsatserna är.

Ett sådant direktiv bör väl alla vara nöjda med.

Den som har rent mjöl i påsen har inget att dölja är ett klassiskt citat från liberala skeptiker och det borde även inkludera 9/11?

Att ta fram alla suspekta händelser av de ansarigas agerande handlar inte om att leda utredningen åt ett specielt håll det kan bara resultera i att utredningen leds åt ett mer partiskt håll om det är så att det finns märkliga omständigheter kring de ansvarigas agerande.

Jag kollar nästan varje vecka på efterlyst och där brukar de säga "har du gjort andra iaktagelser så tveka inte ring efterlyst"
Det borde vara samma sak här människor har dött pga av ett flygplan åkte in i WTC och de styrande ( kan metaforiskt vara polisutredningen) går ut och säger att den som ligger bakom allting är Bin laden.
Men om det sedan kommer in nya fakta som visar andra slutsatser borde även polisutredningen granskas och ersättas med en ny

See User information
Quote:

zink skrev:
Borde inte du och andra mana på "911 truth" folket i USA att sätta igång med att få igång den oberoende 911 utredningen.

Om ingen tar tag i det kommer den utredningen aldrig att bli av.

GRATTIS ZINK DU VINNER ÅRETS PRIS!
Du har tydligen missat hela grejen med alla dessa 911 filmer och alla protester som sker JORDEN över... grattis... varför tror du folk påpekar alla dessa konstigheter och mystiska mörkläggningar av USA? Grattis, du sover djupt du... nice one

Posted on: 2007/10/29 15:36
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

See User information
Nu finns de så många filmer mm, så som zink säger så är det bra att lägga tid och krut på att se till att det kan bli en oberoende (???) undersökning.

Posted on: 2007/10/29 15:56

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Grym dikt!

Posted on: 2007/10/29 16:12

Anonym
Jag tar ett generellt svar.

Jag är inte ett dugg orolig för en oberoende 911 utredning.

Jag anser inte att den behövs men det anser ”911 truth” människor så jag har undrat varför de inte försöker mer att få igång den.

Alla ”911 truth” människor måste om den sjösätts vara beredda på att utredningen kan komma fram till saker som går tvärs emot den egna uppfattningen.

Det finns så pass många olika uppfattningar bland alla ”911 truth” sidor att alla inte kan ha rätt då uppfattningar går emot varandra. T.ex. så anser de extremaste att flygplanen som kraschar i WTC 1 och 2 är animerade av TV bolagen med de flesta anser att de var riktiga flygplan.

Det finns faktiskt så pass många olika uppfattningar om 911 bland alla ”911 truth” sidor att man kan nästan helt kan pussla ihop den officiella versionen genom att plocka delar från alla dessa webbsidor.

Därför kan också vad än den oberoende 911 utredningen kommer fram till det dyka upp en svekdebatt bland vissa ”911 truth” anhängare och är de tillräckligt många kommer en ny oberoende 911 undersökning återigen att efterfrågas.

Anonym
Quote:

Det finns så pass många olika uppfattningar bland alla ”911 truth” sidor att alla inte kan ha rätt då uppfattningar går emot varandra. T.ex. så anser de extremaste att flygplanen som kraschar i WTC 1 och 2 är animerade av TV bolagen med de flesta anser att de var riktiga flygplan.

Det finns faktiskt så pass många olika uppfattningar om 911 bland alla ”911 truth” sidor att man kan nästan helt kan pussla ihop den officiella versionen genom att plocka delar från alla dessa webbsidor.

Därför kan också vad än den oberoende 911 utredningen kommer fram till det dyka upp en svekdebatt bland vissa ”911 truth” anhängare och är de tillräckligt många kommer en ny oberoende 911 undersökning återigen att efterfrågas.

Jag skulle vilja säga såhär att det enda jag verkligen vet om 9/11 är att den offeciella versionen är en lögn!

Hur mycket vet jag inte men för mig är det självklart att det var ett inciderjobb (men det ska inte diskuteras nu)

Att det finns olika uppfattningar bland alternativarörelser om "sanningen om 9/11" borde väl ännu mera indiktera att en undersökning behövs.
Ta ex pentagon
Några tror sig ha sett ett litet plan med 20 passagerare
en del tror sig ha sett ett jätteplan och en kvinna som jobbade näst intill såg inget alls

Hur kan det komma sig att så många vittnen bevitnat olika saker om såväl explosioner som bomber ?

Det är märkligt att 9/11 är en sån dag då alla människor såväl ansvariga politiker som vanliga vittnen har fått minnesförluster och synvillor

Bush såg ett plan åka in i TV när han satt i en skolklass utan TV och ingen TV visade planet åka in i WTC

jag tror att du Zink satt bänkad framför TVn den dagen likt mig man glömmer inte den dagen och specielt inte om man är amerikanare och ansvarig

Anonym
Quote:

maggot skrev:

Jag skulle vilja säga såhär att det enda jag verkligen vet om 9/11 är att den offeciella versionen är en lögn!

Hur mycket vet jag inte men för mig är det självklart att det var ett inciderjobb (men det ska inte diskuteras nu)

Att det finns olika uppfattningar bland alternativarörelser om "sanningen om 9/11" borde väl ännu mera indiktera att en undersökning behövs.
Ta ex pentagon
Några tror sig ha sett ett litet plan med 20 passagerare
en del tror sig ha sett ett jätteplan och en kvinna som jobbade näst intill såg inget alls

Hur kan det komma sig att så många vittnen bevitnat olika saker om såväl explosioner som bomber ?

Det är märkligt att 9/11 är en sån dag då alla människor såväl ansvariga politiker som vanliga vittnen har fått minnesförluster och synvillor

Bush såg ett plan åka in i TV när han satt i en skolklass utan TV och ingen TV visade planet åka in i WTC

jag tror att du Zink satt bänkad framför TVn den dagen likt mig man glömmer inte den dagen och specielt inte om man är amerikanare och ansvarig

Har verkligen någon SETT en bomb. I så fall hur såg den bomben ut och var fanns den i byggnaden?

Mycket av de alternativa teorierna vilket bör utredas förutsätter att ”inside” jobbet har genomförts i stort sett med 100 % ofelbarhet vilket jag inte tycker bevisen pekar på var möjligt då Bush har varit virrig i många sammanhang och den stora missen med massförstörelsevapen i Irak borde ha fått fler att ifrågasätta hur varför ”inside” jobbet inte innehåller en rad misstag det med som borde ha gjort att mycket mer av det skulle ha kommit i dagen.

Det är en oberoende 911 utredning av sådana frågor som jag anser kommer att innebära överraskningar för en del uppfattningar runt 911.

Utredningen kan komma fram till att. Nej det fanns tyvärr inte tillräckligt med kompeterns i Bush administrationen att genomföra det påstådda ”inside” jobbet som många trott att de har genomfört. OBS! Detta påstår jag inte att utredningen kommer att framföra men att risken finns att de kommer fram till något liknade.

Är man mentalt inställt på att en oberoende 911 undersökning enbart ska bekräfta den egna uppfattningen kan deras resultat bli en obehaglig överraskning.

See User information
Quote:

sale skrev:
Har du några exempel på rika sanningssökare. Sa zink

Jag vet 2 st en är Zink den andra zpz2..

Effter som ni hoppar över"bevisen" för att 911 Was an inside job

Israeli Intelligence Agents Watched and Filmed 9/11 Attacks

Israeli intelligence operatives watched and made video recordings of the 9-11 attacks as they happened. Positioned at a safe distance from the twin towers of the World Trade Centre, five Mossad agents were caught filming the whole episode.

Israel evidently had prior knowledge of the events of 11 September 2001, because they knew the time and place of the incident. Why did nobody intervene to prevent the attacks? Did the Israeli intelligence service do more than just watch?

:admits the commission also has more questions than answers.

Detta måste bort till att börja med: Tycker inte du det xink,

"evidence linking these Israelis to 9-11 is classified. I cannot tell you about evidence that has been gathered. It's classified information."
Jag lyfter tråden . Varför missar du detta inlägg Zink här är BEVIS
resultat blir en obehaglig överraskning för dig. varför skyddar du Israel ???

Du måste jobba åt dom detta är uppenbart sen tror jag du är en kvinna zink.

Posted on: 2007/10/30 11:14

Anonym
Skulle NIST komma med ett nummer av Kalle Anka och säga att det här är vad som hände så skulle Zink köpa ett nummer och sprätta runt som en fjant och predika hans 8:de nya bibelsanning.

Anonym
Quote:

zink skrev:
Har verkligen någon SETT en bomb. I så fall hur såg den bomben ut och var fanns den i byggnaden?

Okej jag kanske har fel om det med bomben men de har sätt och hört kraftiga explosioner
Ex vaktmästaren som i många år jobbade i WTC och det vore knappast skadligt att undersöka vad som exploderade

Quote:

Mycket av de alternativa teorierna vilket bör utredas förutsätter att ”inside” jobbet har genomförts i stort sett med 100 % ofelbarhet vilket jag inte tycker bevisen pekar på var möjligt då Bush har varit virrig i många sammanhang och den stora missen med massförstörelsevapen i Irak borde ha fått fler att ifrågasätta hur varför ”inside” jobbet inte innehåller en rad misstag det med som borde ha gjort att mycket mer av det skulle ha kommit i dagen.

De alternativa teorier och dess främsta förespråkare är igentligen oviktigt i trådens sammanhang, då det bör handla om det finns andledning att gå in på alternativa teorier eftersom det helt klart finns andeldning att tvivla på den offeciella.
Sedan är det märkligt att du som i ena ögonblicket kan säga att USAs presidenter är skickliga politiker för att nästa sammanhang säga att de är "virriga" du tvingas hela tiden flytta runt dina shackpjäser för att kungen aldrig ska behöva flytta på sig och du går fram och tillbaka med dina pjäser.
Bush är ju faktiskt inte den enda som var virrig utan även ex Dick Cheny tycker inte du det är märkligt att USAs och därmed kanske världens mäktigaste människor (enligt dig) är okompetenta människor och igentligen inte borde vara presidenter ?
Det var väl även Dick Cheny som sade innan de gick in i irak
"Det råder nu inga som helst tvivel om att Saddam har massförstörelsevapen och tänker andvända dom emot oss"

Var han virrig eller tror du han faktiskt ljög världen rätt upp och ner på samma sätt som Mona Sahlin och Olof Palme har gjort vad säger att amerikanare och dagens politiker skulle vara ärligare ?

"Kriget mot terrorismen kommer nog pågå i 100 år" sade Cheny och det krävs inte mycket för att förstå att detta krig inte enbart handlar om "terrorister som är smarta och skickar ut gömmer sig i grottor" som Bush så smart sade utan om alla poliskt obekväma människor

Quote:

Det är en oberoende 911 utredning av sådana frågor som jag anser kommer att innebära överraskningar för en del uppfattningar runt 911.

Även för dig ?
Du verkar ha ditt på de torra

Quote:

Utredningen kan komma fram till att. Nej det fanns tyvärr inte tillräckligt med kompeterns i Bush administrationen att genomföra det påstådda ”inside” jobbet som många trott att de har genomfört. OBS! Detta påstår jag inte att utredningen kommer att framföra men att risken finns att de kommer fram till något liknade.

Är man mentalt inställt på att en oberoende 911 undersökning enbart ska bekräfta den egna uppfattningen kan deras resultat bli en obehaglig överraskning.

Detta beror helt och hållet på utredarnas kompetens hade du deltagit hade vi kunnat komma fram till vad fan som helst.

Men det är märkligt att du finner att Bush-administartionen som läst på Yale (och då måste vara väldigt intellektuell )och hans kompisar som läst på liknande skolor såsom Harvard eller Columbia inte skulle genomförra detta men att Bin laden och hans grottmänniskor faktiskt har den kompettensen

See User information
Quote:

zink skrev:
Jag tar ett generellt svar.

Jag är inte ett dugg orolig för en oberoende 911 utredning.

Jag anser inte att den behövs men det anser ”911 truth” människor så jag har undrat varför de inte försöker mer att få igång den.

Alla ”911 truth” människor måste om den sjösätts vara beredda på att utredningen kan komma fram till saker som går tvärs emot den egna uppfattningen.

Du är dig lik, ja jag vet att folk kommer motsätta sig resultatet oavsett vad det blir och att om det kommer disskuteras svek på den sida som "förlorar" oavsett vilken som förlorar...

Men jag och många andra är villiga att ta risken att förlora, för att verkligen kunna lägga oss till sömns i vetskapen att detta har utretts hederligt och jag kommer acceptera det om det är en hederlig undersökning...

Bara för att uppfattningarna är olika betyder ju inte att det är en dålig grej? Då lär alla dessa undersökas och strykas ut som omöjliga (vilket redan har gjorts av många av de mest sjuka teorier som jag inte fattar var de kommer ifrån).

Ett tips Zinkan, även du måste vara beredd att erkänna att du har fel om svaret är annorlunda... tror du amerikanska staten med allt vad det innebär (FBI, CIA, Domare osv.) kommer att acceptera detta med tanke på hur mycket dom döljer och ljuger?

Du gör som vanligt och bara säger rakt ut att vi alla är komplett insnöade och vägrar ändra uppfattning. Jag lovar dig om jag ser en utredning som påvisar den officiella historien som jag är nöjd med kommer jag att lägga ner detta om elfte september, men som du sa det så är jag inte direkt oroad...

P.S
Jag vet att det finns många som aldrig skulle ändra uppfattning men detta gäller nu den majoritet av folk som faktiskt skulle ändra sig. Framför allt alla dom Amerikaner som inte är nöjda med utredningen men inte tror på NWO osv.

Tack o hej du åter igen...

Posted on: 2007/10/30 13:18
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

See User information
Du tar mycket för givet, Zink. Varför lägger du orden i munnen på folk om vad man väntar sig av en ny utredning ? Titta igenom min lilla lista en gång till och visa var jag pekar ut Bush som den som utförde dåden. Du är bara tramsig när du lägger fram saker och ting på det viset. Titta istället på de frågor som faktiskt ställs av såväl anhöriga som 9/11-rörelsen.

Senast jag kontrollerade så var det ingen officiell hållning från rörelsen att Bush utförde dåden eller att planen animerats på tv-skärmarna. Det är du och andra debunkers/desiformatörer etc som fortsätter tjata om det.

Om vi ska tro på den officiella förklaringen så måste vi ju också inse att folk inom Pentagon, Vita Huset etc har brutit mot lagar, protokoll och ljugit för såväl anhöriga som för kommissionen. Hur kan du känna dig nöjd med detta och ta sådana människors ord som sanning ?

Dessutom måste vi ju ompröva fysiklagarna och säkerheten i skyskrapor. Har någon där borta undersökt de kvarvarande skyskraporna så att folk kan känna sig trygga ?

När tänker du förresten kommentera inlägget från Sale med fallet Israelerna ?

Det var tre (3) frågor här.

Posted on: 2007/10/30 15:16

See User information
Quote:

Icehorn skrev:
Du tar mycket för givet, Zink. Varför lägger du orden i munnen på folk om vad man väntar sig av en ny utredning ? Titta igenom min lilla lista en gång till och visa var jag pekar ut Bush som den som utförde dåden. Du är bara tramsig när du lägger fram saker och ting på det viset. Titta istället på de frågor som faktiskt ställs av såväl anhöriga som 9/11-rörelsen.

Senast jag kontrollerade så var det ingen officiell hållning från rörelsen att Bush utförde dåden eller att planen animerats på tv-skärmarna. Det är du och andra debunkers/desiformatörer etc som fortsätter tjata om det.

Om vi ska tro på den officiella förklaringen så måste vi ju också inse att folk inom Pentagon, Vita Huset etc har brutit mot lagar, protokoll och ljugit för såväl anhöriga som för kommissionen. Hur kan du känna dig nöjd med detta och ta sådana människors ord som sanning ?

Dessutom måste vi ju ompröva fysiklagarna och säkerheten i skyskrapor. Har någon där borta undersökt de kvarvarande skyskraporna så att folk kan känna sig trygga ?

Tack IcEhorn ,men som alla vet när sale "skriver så l illa om zink)DÅ kommer zink direkt som DR klot själv , Men när sale frågar lite mera in på själva skinnet, då drar zink i sin förhud ditt svin zink du har blod på dina händer
Att skydda brottslingar är kriminelt på denna sidan den goda .
vAR BLIR DU AV ÄR DET EN SÅÅÅ BESVÄRLIG FRÅGA ??

Posted on: 2007/10/30 20:04

See User information
Det är alldeles för många sammanträffanden, så genomskinliga lögner när de ljuger att jag önskar jag kunde möta dom nötterna i poker. Och detta enbart utanför den fysikaliska förklaringen. Helt bisarrt helt enkelt.

Posted on: 2007/10/30 20:11

Anonym
Quote:

maggot skrev:
De alternativa teorier och dess främsta förespråkare är igentligen oviktigt i trådens sammanhang, då det bör handla om det finns andledning att gå in på alternativa teorier eftersom det helt klart finns andeldning att tvivla på den offeciella.
Sedan är det märkligt att du som i ena ögonblicket kan säga att USAs presidenter är skickliga politiker för att nästa sammanhang säga att de är "virriga" du tvingas hela tiden flytta runt dina shackpjäser för att kungen aldrig ska behöva flytta på sig och du går fram och tillbaka med dina pjäser.
Bush är ju faktiskt inte den enda som var virrig utan även ex Dick Cheny tycker inte du det är märkligt att USAs och därmed kanske världens mäktigaste människor (enligt dig) är okompetenta människor och igentligen inte borde vara presidenter ?
Det var väl även Dick Cheny som sade innan de gick in i irak
"Det råder nu inga som helst tvivel om att Saddam har massförstörelsevapen och tänker andvända dom emot oss"

Var han virrig eller tror du han faktiskt ljög världen rätt upp och ner på samma sätt som Mona Sahlin och Olof Palme har gjort vad säger att amerikanare och dagens politiker skulle vara ärligare ?

"Kriget mot terrorismen kommer nog pågå i 100 år" sade Cheny och det krävs inte mycket för att förstå att detta krig inte enbart handlar om "terrorister som är smarta och skickar ut gömmer sig i grottor" som Bush så smart sade utan om alla poliskt obekväma människor

Har jag påstått att Bush & Co är skickliga politier? Jag anser att Bush & Co har för en vårdslös utrikespolitik som har motverkat deras syften att för en kamp mot terrorismen Istället har deras politik främjat terrorismen så flera amerikanska bedömare anser att USA får ett nytt terrordåd liknande 911 inom de närmaste 10 åren.

Quote:

Quote:

Detta beror helt och hållet på utredarnas kompetens hade du deltagit hade vi kunnat komma fram till vad fan som helst.

Men det är märkligt att du finner att Bush-administartionen som läst på Yale (och då måste vara väldigt intellektuell )och hans kompisar som läst på liknande skolor såsom Harvard eller Columbia inte skulle genomförra detta men att Bin laden och hans grottmänniskor faktiskt har den kompettensen

Att man studerat på universitet säger ingenting om att man har politisk begåvning.

Osama bin Laden läste till ingenjör på King Abdul Aziz University i Jidda.

Khalid Shaikh Mohammed studerade på North Carolina Agricultural and Technical State University i USA.

Och för att återgå till den oberoende 911 utredningen. Om den ska utreda bakgrunden till 911 ska den ta hänsyn till arabernas och Irans långvariga misstänksamhet mot USA?

Eller vad säger du om denna artikel:

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=710823

Anonym
Quote:

Icehorn skrev:

Det är ju detta den tråd handlar om. Varför har alla dess med frågor inte tryck hårdare på att få gång den efterfrågade oberoende 911 undersökning.

Att sedan spekulera i vad den kan komma fram till måste man kunna göra för det gör ofta med andra utredningar.

Quote:

Vad menas då med att 911 var ett ”inside” jobb?

Jag skrev att de var extremisterna i 911 ”truth” rörelsen som ansåg att planen var animerade och att de flesta människor i 911 ”truth” rörelsen anser det var riktiga plan.

Quote:

Det är inte politiker som gjort NIST utredningen utan experter på olika områden som är helt adekvata om man ska utreda varför WTC1, 2 och 7 kollassade. Och NIST ska utreda om termit hade något att göra med WTC 7 kollapsen.

Quote:

Sale för inga svar från mig längre. Sale har för låg nivå i sina inlägg för att de ska gå att svara vettigt på dem. Sale behöver växa upp och mogna och läsa sig skilja på personer och åsikter. Man ska vilket jag skrivit förut kunna hålla en debatt med en person och var helt oeniga och sedan gå ut och äta och ha trevligt med samma person. Då jag själv gjort detta så vet jag att så kan man göra om man håller isär personen själv och personens åsikter.

Anonym
zink!

Du tror ju inte på några konspirationer och att ordernsällskap och multinationella bolag är med och formar presidenter utan att det är folket som väljer dessa sk "virriga politiker"

Vad en artikel om en "haj" har att göra med 9/11 när du säger "för att återgå till ämnet" förstår jag inte

Nya terrordåd brukar leda till att de sittande presidenterna får ännu mera stöd och vad kommer dessa varningar ifrån pentagon ?

USA älskar dela ut generella varningar hux flux

« 1 (2) 3 4 5 ... 27 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper