Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Dulce Wars by Branton
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
vadå göra lumpen..?!?!
är du säker på att du vill kalla dig själv vaken..?? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ja, jag tänker som så att jag kanske får chansen att bevaka någon ultrahemlig utomjordings-anläggning om jag gör lumpen
Nej, allvarligt talat (och jag skäms lite för att säga det) så gör jag lumpen mest för stålarna. Dessutom misstänker jag att jag kan komma att få användning av vad man får lära sej där, i framtiden....
Posted on: 2005/12/20 15:41
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
ok, jag kan hålla med om att pang pang kan vara skoj och även kanske nyttigt i något speciall fall..
men för pengarnas skull??!?!? man får ju bättre lön som fånge i sverige, jag själv avböjde lumpen då jag vägrade kasta bort ett år av mitt liv. Det finns ju miljoner sätt att fixa pengar på och om vi ska skita i lagar och regler minst en miljard... du kanske behöver semster bara? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Haha, kanske det. Men å andra sidan finns det inget bättre sätt att förbereda sej för den nya världsordningen än att ingå i knäppskallarnas egna arméer så att säga
Dessutom tänker jag försöka mej på en utbildning till livvakt (perfekt jobb för att skydda avhoppade amerikanska Area-51-vakter, höhö), och då lär jag behöva allt som lumpen kan ge mej (inklusive grunden för en bättre kondition, höhö).
Posted on: 2005/12/20 15:55
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Förresten så hittade jag boken online. Här är adressen om någon annan är intresserad:
http://www.thewatcherfiles.com/dulce/ Fred
Posted on: 2005/12/20 15:58
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
är du mellan 13 - 18 år?
det är mellan dessa år som grunderna på kroppen anläggs eller införskaffas.. speciellt konditionen.. inte för att jag tänker föbjuda dina egna val här i livet men jag föraktar militärer och andra påhittade auktoriteter runtomkring oss så pass mkt att jag måste ifrågesätta varje individ som jag träffar på som säger sig vilja bidra till problemet.. för det är vad dessa auktoriteter gör bygger på problemen.. det vet vi alla här på vaken iaf.. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ja, jag kan inte säga att jag älskar karriärsoldaten heller. Min farsa var en, och han blev ett svin. Misstänker att det var pga en karriär som officer. Men om den nya världsordningen kommer i kraft så behövs all kunskap på det området om man ska kunna komma undan FEMA's jävla legoknektar.
OT, så är jag 19 år nu. Min kondition kunde garanterat vara bättre än den är nu, heheh.
Posted on: 2005/12/20 16:08
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
ok då.. min farsa var oxå en del av militären, och jag har sluppit se han under större delen av mitt liv.. som tur är..
han var psykiskt skadad av jobbet som militär och misshandlade oss rejält när han var packad.. så jag har inget val om jag ska bryta denna onda cirkel.. det är en del av livet att identifiera onda cirklar och bryta dom.. Femas legoknektar har nog större chans att överleva ett tredje världskrig som servitriser än som soldater då dom flesta soldater dör en ganska snabb och obetydelselös död genom bomber o dylikt.. dom kommer nog vi slippa se oavsett.. sen så kommer nog FN's- Nato att jobba hand i hand med dessa Fema så ni blir nog snarare bröder och blir bombade ihop när du joinar lumpen då sverige snart om inte redan är med i nato.. det hela verkar se mörkare och mörkare ut för din del.. varför tar du dig inte frihet att springa lite mtionspår istället?? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag blir hellre skjuten på fläcken än att arbeta sida vid sida vid vare sej FEMA eller Nato. Så fort jag gjort klart min utbildning säger jag tack och adjö och sticker fortare än en gammal tant på garagerea springer till kassan. Och en sak är säker; jag tänker då inte slåss för vare sej Nato eller Sverige om det blir krig, eller som det kallas nu för tiden, "konflikt".
Tja, jag skulle göra det om jag inte vore så förbannat lat
Posted on: 2005/12/20 16:22
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Glad var jag som slapp lumpen. Skulle aldrig kriga för "mitt" land eller någon annans land eller organ. Krig är ju precis vad Illuminati vill ha, och det är inget jag vill bidra till.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag vill inte heller kriga egentligen. Men om någon soldat kickar in dörren till mitt hus för att föra iväg mej och min morsa till ett koncentrationsläger skulle jag inte tveka att slita honom i stycken, och sedan skriva in mej i motståndsrörelsen, så att säga. Tyvärr misstänker jag starkt att den framtiden inte är långt borta, ialla fall inte för det amerikanska folket. Frågan är om de är starka nog att stå emot eliten och FEMA-knektarna.
Posted on: 2005/12/20 16:39
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login