vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Alla dessa pedofilbrudar...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Alla dessa pedofilbrudar...
Medias och folks almäna bild av en pedofil brukar vara en man .Jag tror alla feminister blundar när dom ser en sådan artikel.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Han var iof 13 år och själv med på det hela.. så det var väll inte så överdrivet farligt?

Men visst, det är väll inget man hör i feministisk propagand...

Posted on: 2007/11/3 16:16
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Dom säger att en Svala inte gör en sommar.

Posted on: 2007/11/4 13:45
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”

Anonym
psilo snälla för din egen skull släpp ms media någongång..

så slipper vi det här inne iaf..

Anonym
Skala potatis skala potatis (8)

Anonym
Micro!

Det är ju jävligt märkligt att så fort någon nosar upp en artikel i MS media som inte passar din agenda eller faller dig i smaken så skall de sluta att länka till eller överhuvdtaget läsa MS media.

I nästa andetag och om ämnet faller dig i smaken så protesterar du överhuvudtaget inte över vart källan kommer ifrån.

Låt all information som har ett värde för någon eller som någon vill ha en kommentar på vara som de är. Det är väl därför de skriver!

Du kanske avskärmar dig själv från stora delar av infrastruktur och samhällsfunktioner men det är inte alla som känner att det är aktuellt att dra sig undan till en tipi i skogen utan MS media och TV kanaler.

Jag får direkt känslan av att du påstår att de som inte lever ditt liv är sämre människor än dig.

I mina ögon blir du då en grinig jävla elitist som hackar på alla lägre stående!

Pissdåligt!

Anonym
Ang. artikeln och med risk för att upprepa mig.

Om man är en ung frisk man vet man att staken står hela jävla tiden! Det är liksom inget att göra åt den saken.

Att man i princip dygnet runt dagdrömmer eller har nattliga drömmar om kvinnors behag är en del av kakan och den som påstår att det är ljug är förmodligen väldigt sjuk eller totalt marinerad av dubbelmoral att hälften vore nog.

Den kille som i sin ungdoms kraft när testosteronet sprutar ur öronen får möjlighet att tillsammans med en äldre tjej utforska kvinnans lust och skönhet kan skatta sig lycklig. Vad är alternativet? Att lära känna sin högerhand till förbannelse och ger brännskador är enbart sorglig och ingen kul grej.

Så varför klaga om det handlar om frivilligt sexutbyte? Jag hade fan inte protesterat och gjorde det inte heller när tillfällen bjöds.

Hade någon sagt att det var synd om mig då man hamnade i en mogen kvinnas säng hade jag fan önskat dem till dödsriket forever!

Vad är det med den här jävla planeten nuförtiden?

Akademisk moralsmörja duger inte ens till glidmedel!

See User information
Varför man klagar beror ju på att det finns lagstiftning som säger att man ska vara 15 år innan man får ha sex. Hade denna lagstiftning inte funnits så hade detta problemet inte existerat.
Tyvärr så finss det dock vuxna som utnyttjar det faktum att unga människor inte är så bra på att säga nej elelr inte riktigt vet vad de sysslar med så de fattar inte att de blir utnyttjade förrän det är för sent.
Och därför finns lagen. Själv tycker jag att lagen kan tas bort och man kan se till att skaffa domstolar som faktiskt dömer våldtäktsmän istället för att släppa dom fria. Lagar stoppar inga brott.

Sen är folk ganska konstiga då de många tycker att en 13 årig kille som fått till det med en 28-årig tjej har lyckats ganska bra, men när en 13-årig tjej har ihop det med en 28 årig kille så är det Pedofili, utnyttjande och usch och fy!

Men så är ju vårat upplysta samhälle

Posted on: 2007/11/7 5:05
"Now I have become death, the destroyer of worlds"

Anonym
Hmmm - det är lätt att tappa perspektiven när man letar konspirationer o andra sanningar - kanske dags för ett ögonblicks eftertanke !?

Sex är alltid ett känsligt ämne och det saknas naturligtvis skarpa eller tydliga gränser här precis som i allt mänskligt - men barns tillit till vuxna bör aldrig missbrukas i något avseende, särskilt och självklart inte heller sexuellt - vilket definitivt har skett här och i flera bemärkelser.

Tretton år är i de allra flesta fall åt h-e för tidigt för sexuella kontakter med VUXNA så gamla som i detta fall, att experimentera med typ jämnåriga är naturligt o bör få komma av sig självt i den takt BARNET SJÄLV FÅR STYRA !!!!!!!! Pudelns kärna för den som vill/kan förstå - de flesta kan inte greppa detta på ett djupare plan utan stannar i intellektet - ett barn kan aldrig möta en vuxen på lika villkor i en sexuell situation, fullständigt ojämbördigt o utgör alltid o per definition ett övergrepp med en liknande åldersskillnad för en trettonåring. Barn behöver träna o fantisera - inte uppleva en vuxens sexuella utlevelse i förtid.

Tycker ni man ska få rösta när man är tretton - eller köpa och dricka alkohol på lokal, vill man så ska man ha fritt tillträde eller ... kanske köpa en hora bara man kan betala ... eller .. nä ?!

Betänk att pojken är ett år från tolv - TOLV år !!! Vänd som sagts på steken, sluta tänk med veken, o föreställ dig en flicka på - ett år från tolv år - o en man mer än dubbelt så gammal o mer än gammal nog att vara förälder till vederbörande. Dessutom är flickor ofta mer mentalt utvecklade än pojkar... Den som själv har barn o inte förstår det här utgör en fara. För den som tycker det här är ok drar jag genast slutsatsen att vederbörande själv skulle ha sex med en trettonåring oavsett kön, känn på den - skulle DU verkligen må bra av det, tror du handen på hjärtat att du "gjort flickan/pojken en tjänst" genom att låta denne uppleva "mogen" kärlek?

Han/hon kanske har en "crush" på sin lärare - vem har inte haft det !? "..men han/hon ville ju !!" brukar det heta ...

Skulle det vara okej bara för att kuken står eller "flickan" blir fuktig o man fantiserar oavsett ålder, även bebisar kan få stånd o kan uppenbarligen känna njutning - var går er gräns !!?? Att kroppen är funktionell har inget som helst med psykets mognad eller mottaglighet att göra, att flörta med läraren är en ren projicering som utgör träning inför vuxenlivet och inget annat - den vuxne som inte kan stå emot detta, för det är DET som är den vuxnes uppgift när och inte om detta kommer att hända - att sätta de gränser som barnet självt i vuxen ålder kommer att rätta sig efter, ska absolut inte jobba med barn o behöver förmodligen hjälp eftersom han/hon sannolikt själv varit utsatt för liknande i ngn utsträckning o därför är "gränslös" i detta avseende. Obearbetade incestuösa upplevelser o känslor leder lätt till att den onda kedjan/cirkeln fortsätter i generationer o bollen bara rullar på.

En säk är j-ligt säker, har du själv inte upplevt nåt till närmelsevis liknande har du ingen aning om vad detta innebär, du kan inte i din vildaste fantasi föreställa dig hur det totalt kan splittra en persolighet o ett "jag" i fundamenten o skada för livet.

Hur kåta killar/pojkar än är i den åldern - spelar ingen roll - här har både en professionell o en mänsklig kodex brutits. Killen kan mkt väl få men som han dyrt får betala senare i livet.

Incest bör definieras som ett barns brutna förtroende för en eller flera vuxna, ju närmare den vuxne står känslomässigt desto värre, är det en förälder/förmyndare är det allra värst. Oerhört svårläkna sår som inte liknar ngt annat, våldtäkt eller misshandel eller ens tortyr i vuxen ålder kommer knappt i närheten. En vuxen har verktyg att förstå o bearbeta - ett barns hela värld utgörs av vuxna, barn ritar om kartan och nyorienterar sin bild av världen hela tiden - med vuxnas hjälp, barns "lek" är inte nån lek utan för h-e blodigt allvar, hur gulligt det än kan verka - allt syftar till överlevnad o att klara av vuxenlivet - jmfr med en tigerunge eller vilket djur som helst som leker/tränar jakt med syskon etc.

Detta är ingen akademisk moralsmörja utan alldeles innih-e iskall empiri.

Anonym
Quote:
NickO:
En säk är j-ligt säker, har du själv inte upplevt nåt till närmelsevis liknande har du ingen aning om vad detta innebär, du kan inte i din vildaste fantasi föreställa dig hur det totalt kan splittra en persolighet o ett "jag" i fundamenten o skada för livet.

Men det är ju just det jag snackar om. Jag hade förmånen att få lära mig en del av äldre kvinnor i 13-årsåldern, gosse vad jag njöt.

Ömsesidigt utbyte av närhet och stunder av himmelsk lycka. Skulle det vara kasst och ge mig skador för livet, är du helt jävla blåst eller?

Anonym
He he he...var det gammel mormormor som gav dig en lektion?

Anonym
Eh... nej var inte nån gammelmormor, om man nu inte kallar en 28-årig storbystad blondin med en häck som tar vilken sund man som helst till kokpunkten för "gammelmormor".

Jag bodde på gatorna mellan 16-och 18-års ålder och det var mer regel än undantag att jag kvartade hos äldre hippiebrudar. Ett för mig mer lockande alternativ än att ligga på pojkrummet och dra en "Benny". Men det är min personliga upplevelse och kanske inte något bra alternativ för en torrkukad akademikerson som lever på teorier eller runkdrömmar.

Givetvis skall man undanta småbarn eller människor som inte utvecklats tillräckligt för att ha uppnått sexuell mognad. Men annars finns väl ingen specifik "ålder" som är en förutsättning för att byta en stunds fysisk eller själslig kärlek.

Menar att den som inte är mogen för sex, oavsett kön aldrig skall luras in i det av äldre människor. Men var på denna jord finns den ultimata loggboken för när en individ skall tycka, tänka och känna exakt likadant som en helt annan person? Enligt mig existerar den inte. Om en tonåring av manligt kön fattar sexuellt tycke för en kvinna som är dubbelt så gammal, så kan man väl bara önska grabben lycka till.

Tyvärr visar fakta att unga tjejer och killar ofta tvingas in i alldeles för tidiga sexdebuter, men då av sina jämnåriga som via grupptryck får dem att många gånger med alkohol och andra droger som stöttestenar ge sig in i misslyckade tillfälliga sexuella kontakter förbindelser som leder till självförakt och mobbing.

Det måste runnit floder av tårar från unga tjejer som lurats att bli av med sina mödomar på fyllan bakom soffor och andra desperata tillflyktsorter på stökiga fester. Där killens ambitioner att stötta och trösta försvunnit så snart han dragit ut sin degiga "mask" ur dem. Och sedan börjar skitsnacket om tjejen som gick med på det bara för att hon trodde på flockes lögner. Fy fan för sånt beteende!

Om det fortfarande finns puritaner här som fortfarande tycker att det var skadligt för mig att av fri vilja ha sex med brudar som var äldre än mig! Så kan jag bara beklaga att jag inte passar in i rollen som offer. Varken då eller nu!

Upp till bevis klantarslen!

Edited by kalkonmannen on 2007/11/7 19:52:44
Edited by kalkonmannen on 2007/11/7 20:01:33

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper