vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 4 (5) 6 7 8 ... 27 »

Anonym
Re: Den oberoende 911 undersökningen
Quote:

sale skrev:
ftersom media fått människor att koppla kritik mot Israel med anti-semitism och nasizm så kan det vara svårt att få andra att följa sionistspåret i 911.

Men all kritik mot Israel och sionismen är inte anti-semitisk elle nazistisk.

Om spåren i 911 leder till Israel och till de sionister/israelvänner som
skrev Rebuilding America´s Defenses planen för tredje världskriget och
dess inledande "catastrophic and catalazying event" - ett nytt Pearl
Harbor så måste dessa spår läggas fram så att alla själva får möjlighet
att ta ställning. Inte som nu - media tiger - vägrar berätta.

Cui bono? Vem tjänade på 911?

http://www.whatreallyhappened.com/fiveisraelis.html

Zink du har själv erkännt att detta var bevisat ,står du inte kvar vid det?

The FBI later concludes at least two are Mossad agents and that all were on a Mossad surveillance mission. The FBI interrogates them for weeks. [Forward, 3/15/2002]

They are held on immigration violation charges, but are released 71 days later. [ABC News, 6/21/2002]

Their names are later identified as Sivan and Paul Kurzberg, Oded Ellner, Omer Marmari, and Yaron Shmuel. [Forward, 3/15/2002]

Varför satt dom fast i 71 dagar i häktet om dom bara ,,,,

The FBI later concludes at least two are Mossad agents and that all were on a Mossad surveillance mission. The FBI interrogates them for weeks. [Forward, 3/15/2002]

They are held on immigration violation charges, but are released 71 days later. [ABC News, 6/21/2002]

Their names are later identified as Sivan and Paul Kurzberg, Oded Ellner, O mer Marmari, and Yaron Shmuel. [Forward, 3/15/2002]

DOM FÖRSTA AGENTERNA SOM ÄR FLYKTINGAR

Nu har jag kolla upp det. Det som har hänt är att man grep fem israeler som satt i häkte i 71 dagar som man misstänker har med Mossad att göra och att de var i USA för att klartlägga islamska grupper. Bevisen för detta är dock svaga.

Att de skulle har något med 911 att göra finns det inga som helst bevis på.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Joo, men det var väll med i nån av dom "stora" 911 filmerna?
Typ fem pers blev infångade. Dom hade stått på ett parkeringshus o kollat på tror jag.
Ganska så segt att sitta i 71 dagar misstänkt för ett brott i den kalibern då man är oskyldig.

Posted on: 2007/11/5 9:25
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
"A few days after the attacks, Urban Moving System's Israeli owner, Dominick Suter, dropped his business and fled the country for Israel. He was in such a hurry to flee America that some of Urban Moving System's customers were left with their furniture stranded in storage facilities..."

Där finns massa länkar vidare:
http://www.whatreallyhappened.com/fiveisraelis.html

Posted on: 2007/11/5 9:40

See User information
It doesn't take Sherlock Holmes to connect the dots of the dancing Israeli Mossad agents - here's the most logical scenario:

1. The Israeli "movers" cheered the 9-11 attacks to celebrate the successful accomplishment of the greatest spy operation ever pulled off in history.

2. One of them, or an accomplice, then calls a 9-1-1 police dispatcher to report Palestinian bomb-makers in a white van headed for the Holland Tunnel.

3. Having thus pre-framed the Palestinians with this phone call, the Israeli bombers then head for the George Washington Bridge instead, where they will drop off their time-bomb van and escape with Urban Moving accomplices.

4. But the police react very wisely and proactively by closing off ALL bridges and tunnels instead of just the Holland Tunnel. This move inadvertently foils the Israelis' misdirection play and leads to their own capture and 40 day torture.

5. To cover up this story, the U.S. Justice Department rounds up over 1000 Arabs for minor immigration violations and places them in New York area jails. The Israelis therefore become less conspicuous as the government and media can now claim that the Israelis were just immigration violators caught in the same dragnet as many other Arabs.

6. After several months, FBI and Justice Department "higher-ups" are able to gradually push aside the local FBI agents and free the Israelis quietly.

igen från: http://www.whatreallyhappened.com/fiveisraelis.html

Posted on: 2007/11/5 9:42

Anonym
en sk oberoende undersökning blir nog svår att genomföra, man var snabb med att begrava allt skrot från tornen på hemlig ort. Ohh vart har man sett den modellen förut? estonia....

Rub

Anonym
Quote:

DrKlot skrev:
It doesn't take Sherlock Holmes to connect the dots of the dancing Israeli Mossad agents - here's the most logical scenario:

1. The Israeli "movers" cheered the 9-11 attacks to celebrate the successful accomplishment of the greatest spy operation ever pulled off in history.

2. One of them, or an accomplice, then calls a 9-1-1 police dispatcher to report Palestinian bomb-makers in a white van headed for the Holland Tunnel.

3. Having thus pre-framed the Palestinians with this phone call, the Israeli bombers then head for the George Washington Bridge instead, where they will drop off their time-bomb van and escape with Urban Moving accomplices.

4. But the police react very wisely and proactively by closing off ALL bridges and tunnels instead of just the Holland Tunnel. This move inadvertently foils the Israelis' misdirection play and leads to their own capture and 40 day torture.

5. To cover up this story, the U.S. Justice Department rounds up over 1000 Arabs for minor immigration violations and places them in New York area jails. The Israelis therefore become less conspicuous as the government and media can now claim that the Israelis were just immigration violators caught in the same dragnet as many other Arabs.

6. After several months, FBI and Justice Department "higher-ups" are able to gradually push aside the local FBI agents and free the Israelis quietly.

igen från: http://www.whatreallyhappened.com/fiveisraelis.html
´

Detta är rena spåningar utan något större underlag för det som påstås.

Att israelserna dansade är inte bekräftat utan bara en hörsägen.

Anonym
Heh, Zink skulle helt enkelt påstå att solen inte går upp på morgonen om han skulle läsa det på någon "debunking site", vem som helst kan skriva in "dancing israelis" i google och kolla själv.

Anonym
zink, Om du får förklarat för dig hur och var en svart låda är placerad ändrar ju inte innehållet i lådan. Vilka delar av konspirationen angående 9/11 tycker du är godtagbara?

Rub

Anonym
bump

Anonym
Quote:

Rubens skrev:
zink, Om du får förklarat för dig hur och var en svart låda är placerad ändrar ju inte innehållet i lådan. Vilka delar av konspirationen angående 9/11 tycker du är godtagbara?

Rub

De enda som har visat sig ha någon substans i sin åsikter om 911 är de som anklagat Bush & Co för att inte ha avslöjat och gripit de 19 kaparna.

Det har visat sig att både CIA och FBI var dem på spåret och hade de samarbetat hade 911 aldrig hänt.

See User information
Håller med dig om att fbi o cia jobbade väldans klantigt.. men de verkar det göra rätt ofta i stora händelser.

Jag håller inte med om att 911 kunde stoppats om dom hade sammarbetat.. Det ända dom samarbetade med va att kracha skiten.

Och det spelar ingen roll, dom samarbetade inte bra nu, och det hände, vad skulle det påståendet bevisa?

Posted on: 2007/11/5 23:10
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Vem som helst kan lämna ett påstående
MEN BARA ETT FÅTAL VET VAD SOM HÄNDE....
Och ZINK är inte en av dom.

Posted on: 2007/11/5 23:16
Resized Image

Anonym
Quote:

emil322 skrev:
Håller med dig om att fbi o cia jobbade väldans klantigt.. men de verkar det göra rätt ofta i stora händelser.

Jag håller inte med om att 911 kunde stoppats om dom hade sammarbetat.. Det ända dom samarbetade med va att kracha skiten.

Och det spelar ingen roll, dom samarbetade inte bra nu, och det hände, vad skulle det påståendet bevisa?

Det var de 19 kaparna som utförde 911.

Bevisen för att Bush & Co med hjälp av FBI och CIA utförde 911 vär så dåliga att de inte håller för en djupare kritisk granskning då varje gång jag föröker få klarhet i detaljerna om detta så vet ingen någonting.

Jag kan ta lite i repris.

Vilka bevis har du emot Georig Bush att han deltagit i "inside" jobbet om 911?

Vilka bevis har du emot Dich Cheney att han deltagit i "inside" jobbet om 911?

Vilka bevis finns de mot de andra i regering som fanns 911 att de detagit i "inside" jobbet om 911.

Allt jag fått veta är grovkorniga indicier som är mycket grumliga när man kommer i på detaljer.

See User information
Quote:

Al-CIAda skrev:
Heh, Zink skulle helt enkelt påstå att solen inte går upp på morgonen om han skulle läsa det på någon "debunking site", vem som helst kan skriva in "dancing israelis" i google och kolla själv.

Havana gila.... havana gila.....oj...oj...oj

Posted on: 2007/11/5 23:24
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

emil322 skrev:

Det var de 19 kaparna som utförde 911.

Bevisen för att Bush & Co med hjälp av FBI och CIA utförde 911 vär så dåliga att de inte håller för en djupare kritisk granskning då varje gång jag föröker få klarhet i detaljerna om detta så vet ingen någonting.

Jag kan ta lite i repris.

Vilka bevis finns de mot de andra i regering som fanns 911 att de detagit i "inside" jobbet om 911.

Allt jag fått veta är grovkorniga indicier som är mycket grumliga när man kommer i på detaljer.

SKA VI DRA EN REPRIS
vILKA BEVIS HAR DU FÖR ATT DET VAR 19 kapare
vI KAN BÖRJA DÄR .....

Posted on: 2007/11/5 23:27
Resized Image

Anonym
Israelerna Finns ju faktiskt filmade.

Loool

Mossads slogan? = War by decivment.

Nääämen så passande

Anonym
zink, hur ser du på att man i den officiella förklaringen undanhåller bevis?

See User information
Quote:

Rubens skrev:
zink, hur ser du på att man i den officiella förklaringen undanhåller bevis?
Rubens glöm inte att zink inte ser , hör , eller talar, en döv stum blind på båda ögonen oxo.

Zink:

Marvin marvin marvin marvin DUshh...

http://www.foxnews.com/story/

The FBI, the Immigration and Naturalization Service, the Bureau of Alcohol, Tobacco and Firearms, and local police are all investigating.

A bomb-sniffing dog first detected explosives on one of the men and inside the truck. High-tech equipment was used later to confirm the presence of TNT and RDX plastic explosive.

Documents read to Fox News indicate that both driver and passenger were Israeli nationals.
Om du inte erkänner nu zik tappar du bollen .

Har du själv sagt att detta är bevisat, Frågan är är det sant ?
Mvh nu är jag full,men Zink jag förstår att du är rädd, jag förstår det. Nä jag är inte full detta var bara skoj, till alvaret zink,,

Du fick bevis men är som katten rund het gröt, som Ic säger till dig UPP med korten nu Du om någon har låga /dolda inlägg , korten på bordet.

Posted on: 2007/11/6 0:58

Edited by sale on 2007/11/6 1:15:10

Anonym
Quote:

beerman skrev:
[SKA VI DRA EN REPRIS
vILKA BEVIS HAR DU FÖR ATT DET VAR 19 kapare
vI KAN BÖRJA DÄR .....

DNA har hittats till alla kapare i Flight 93 = 4 kapare bevisade
DNA har hittats till alla kapare i Flight 77 = 5 kapare bevisade
DNA har hitta till en kapare vid WTC = 1 kapare bevisad

Då är vi uppe i 10 bevisade kapare.

Av de övriga har inga hört av sig och officiellt bett FBI ta bort dem från listan över kapare och då kan vi utgå från att det är döda.

Då dessa övriga kapare finns på passagerarlistorna kan vi utgå från att de var med på planen och då också var med i kapningarna.

Det finns inspelade kommentarer från flera av kaparna så de stärker ytterligare att de var de 19 kaparna som utförde dåden.

Flygvärdinnor och andra har främst via flygtelefonerna rapporterat om kaparna och samtalen finns inspelade från Flight 11, Flight 175 och Flight 93. Flight 77 flög så lågt att där fungerade inte flygtelefonen så bra men däremot mobiltelefonerna och de samtalen tog emot av anhöriga.

Här måste jag eftersom jag jobbar med mobiltelefoner går emot de som påstår att ringa med mobiltelefoner var omöjligt på dessa flygplan. Det enda sättet att bevisa att det var omöjligt är att flyga exakt som planen flög och visa på att mobiltelefonsamtal var omöjligt på hela färden.

Detta har ingen gjort och därför är de bevis som finns att mobiltelefonsamtal inte var möjliga helt utan värde.

Flera av dessa anhöriga har intervjuats och berättat vad de upplevde när de fick samtalen så samtalen gick fram.

Anonym
Quote:

Här måste jag eftersom jag jobbar med mobiltelefoner går emot de som påstår att ringa med mobiltelefoner var omöjligt på dessa flygplan. Det enda sättet att bevisa att det var omöjligt är att flyga exakt som planen flög och visa på att mobiltelefonsamtal var omöjligt på hela färden.

Vi lägger till mobiltelefon expert till listan. Och nej zzz, ingen här är intresserad av din zzz-zcience.

Vad får man se så fort man går in i en frimurar loge? Jo, Jachin och Boaz eller om man så vill WTC 1 och WTC 2

Resized Image

Anonym
Quote:

Al-CIAda skrev:
Quote:

Vi lägger till mobiltelefon expert till listan. Och nej zzz, ingen här är intresserad av din zzz-zcience.

Ska jag då anse att du helt ointresserade av att lära dig hur mobiltelefoner verkligen fungerar och att du i stället köper de myter som finns runt hur de fungerar?

Det anhörigas berättelser stämmer mycket bra med hur jag och andra som jobbar med mobiltelefoni vet hur de fungerar. Några fick korta samtal som bröts ideligen medan andra fick mobiltelefonisamtal som varade över 20 minuter. Längden på samtalen stämmer bra med hur lite och mycket befolkade områdena de flög över var när de fick samtalen. De som fick korta samtal fick det när planen var över tättbefolkade områden och samtalen som varade länge gjorde det när planen var över glesbefolkade områden och så fungerar mobiltelefonistationer. Får allt för många mobiltelefonistationer in en mobil kopplas samtalet ned för annars allokerar man för många kanaler. Är man i ett område med få mobilstationer händer inte detta utan samtalet fortsätter. Alla mobiltelefonisamtal loggas så dessa loggar har också gåtts igenom så man vet just därför hur länge varje samtal pågick. Detta kollade inte de anhöriga då de var mycket upprörda över samtalen de fick.

Sedan undrar varför du inte verkar ha vetat att jag jobbar med mobiltelefoni sedan 1995.

Jag känner dessutom flera personer som jobbat med andra delar av mobiltelefoni inom Ericsson.

Att mobiltelefoner inte skulle ha fungerat någonstans i de kapade planen utan att samtalen är påhittade är och förblir en myt som inte har sin förankring i verkligheten. Det är uppenbart hur lite de som hittat på denna myt vet om mobiltelefoner och mobiltelefonisystem.

See User information
Hej mamma det är Mark Bingham, du tror väl mej?

Posted on: 2007/11/6 12:18

Anonym
Quote:

gaston skrev:
Hej mamma det är Mark Bingham, du tror väl mej?

Här har du en utskrift av en intervju med Alison Hoglan som var mor till Mark Bingham.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/events/newsnight/1726647.stm

See User information
Det där kunde Mark Twain gjort bättre....

Posted on: 2007/11/6 12:48

« 1 2 3 4 (5) 6 7 8 ... 27 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper