vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Anonym
Resa utanför europa vaccintvång?
#1
Jag undrar om man måste vaccinera sig om man ska resa utanför europa och isf vilka fina sprutor man måste ta

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Resa utanför europa vaccintvång?
#2


See User information
Jag säger inom ett år.

Fågelinfluensasnacket borde dra igång igen inom det närmsta veckorna...

Posted on: 2007/11/8 1:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Resa utanför europa vaccintvång?
#3


See User information
Och alla ni nya i ämnet borde snarast titta på denna mycket informativa föreläsning:

Om Kvicksilver, Autism, Vaccinationer och Avbefolkning

http://video.google.com/videoplay?doc ... o=0&type=search&plindex=0

Posted on: 2007/11/8 1:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Resa utanför europa vaccintvång?
#4
Jag funderar på att dra till indien i två veckor vad måste jag vaccinera mig mot ?

Hittar bara på nätet nån jävla "gul-feber vaccin" och vad fan är det och vad kostar det.

GUL FEBER VACCIN dumaste jag hört

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Resa utanför europa vaccintvång?
#5


See User information
Passa på att ta en fluorspruta med, den gör susen.
Vem skaffar fram falska vaxintyg hehe...

Posted on: 2007/11/8 1:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Resa utanför europa vaccintvång?
#6


See User information
Don't do it... Du kommer ändå få bajsig mage.
Ska du hänga i djungeln kanske...

annars är det bara att inte bry sig om det...

Posted on: 2007/11/8 1:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Resa utanför europa vaccintvång?
#7
Jag gör inget jag inte måste såklart så jag undrar måste man vaccinera sig

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Resa utanför europa vaccintvång?
#8


See User information
Nej.... Inte än

Posted on: 2007/11/8 1:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Resa utanför europa vaccintvång?
#9


See User information
Förberedelserna för den kommande pandemin är i full gång, men jag tror inte den kommer förrän organisationen är upprättad.....hur det ska tolkas får man räkna ut själv...


http://www.sr.se/ekot/artikel.asp?artikel=1704272

Posted on: 2007/11/8 10:32
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Resa utanför europa vaccintvång?
#10
Quote:

maggot skrev:
Jag funderar på att dra till indien i två veckor vad måste jag vaccinera mig mot ?



Har du vunnit på Svenska Spel?

Passa på att göra en You Tube dokumentär... Maggot + Indien blir garanterat en storsäljare... Det kan inte slå fel...
(skojar lite)

Får du öppna sår eller så, så är ett dopp i Ganges det bästa vaccinet. Det är framförallt tillfrisknande och helande för kropp och själ... No worries. Men hade du rest till Thailand så hade (för ditt eget bästa) varit bra med massvaccination Ala tusenlappar! det är mycket mer smutsigt i Thailand... Men ska du till Indien så är det lugnt...

Det är framförallt mycket mer påträngande människor i Thailand så jag tycker att du har valt helt rätt när du säger Indien...

Lycka till och jag önskar dig verkligen en riktigt trevlig resa... Glöm inte kameran..

PS: Lonley Planet är bara för pensionärer som inte klarar sig själv, lämna den hemma och ta en taxi till närmsta Guest House när du landar på flygplatsen. Taxischuaförerna har bra koll och är oftast hjälpsamma med turiserna. det ordnar sig...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Resa utanför europa vaccintvång?
#11
jopp jag har vunnit på poker

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Resa utanför europa vaccintvång?
#12
Sedär ja maggot, det börjar arta sig... he he he.
Jo, som du redan vet så har pappa storpotät redan varit i Indien tidigare. Jag rekommenderar att du åker dit MINST en månad, för på två veckor hinner du ingenting.

Tar en vecka att landa och fatta att man är där, sedan så har vi anskaffandet av bostad. Hur egen lägenhet, billigare än hotell. Sedan så har vi all trafikkaos, indisk byråkrati, folkmyller osv, osv, osv.

Res runt i Indien, ta med en polare, det blir en oförglömlig resa. Ta med gott om stålar också så ni kan ta ut svängarna ordentligt.

Frid / Storpotäten

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Resa utanför europa vaccintvång?
#13
Grattis!

Turnering, cash game. Hur gick det till? Vågar man fråga hur mycket det blev?

Stort grattis iaf... Indien är helt rätt ställe att bränna pengar på...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Resa utanför europa vaccintvång?
#14
turnering igår = 1300 samt en vecka cashgame på svenska spel No limit texas hold em blinds 5/10 kr har gett ca 5000 kr på 2 veckor dock har jag tagit ut lite för att tänkte det var dags att köpa kläder har hört att jacka är bra att ha på vintern

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Resa utanför europa vaccintvång?
#15
Att det bara kan bli max två veckor är för att jag har katter som är totalt ouppfostrade nu ligger ex en och sover i bokhyllan och min kära mor pallar nog bara passa dom 14 dagar

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Resa utanför europa vaccintvång?
#16
Quote:

Storpotaten skrev:
Sedär ja maggot, det börjar arta sig... he he he.
Jo, som du redan vet så har pappa storpotät redan varit i Indien tidigare. Jag rekommenderar att du åker dit MINST en månad, för på två veckor hinner du ingenting.

Tar en vecka att landa och fatta att man är där, sedan så har vi anskaffandet av bostad. Hur egen lägenhet, billigare än hotell. Sedan så har vi all trafikkaos, indisk byråkrati, folkmyller osv, osv, osv.

Res runt i Indien, ta med en polare, det blir en oförglömlig resa. Ta med gott om stålar också så ni kan ta ut svängarna ordentligt.

Frid / Storpotäten



Nej nej nej... Nu är du vilsen i pannkakan igen!

Ska man till indien så är det att resa på måfå och framförallt ensam, alltså inga som helst planer eller förberedelser... Indien är lugnt och helt befriatt från kaos, lysna inte på potatiesen maggot... Men jag kan hålla med potatisen om att 2 veckor med easy living är i underkant. Minst 1 månad, helst 3-6 månader, oplanerat...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Resa utanför europa vaccintvång?
#17
Maggot, ta med piller mot amöba, malaria, mm. Djungelolja också om du skall vara i bushen och irra efter dom stackars svamparna. Svensk kondom om du skall ha dopp i den indiska svampgrytan. Akta dig för tigrarna också!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Resa utanför europa vaccintvång?
#18
Ensam blir det nog känner jag vill vara helt anonym och inte prata med någon meditera gå runt bland skrammelförsäljare och musik vem vet kanske ta en svamp

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Resa utanför europa vaccintvång?
#19
Quote:

maggot skrev:
turnering igår = 1300 samt en vecka cashgame på svenska spel No limit texas hold em blinds 5/10 kr har gett ca 5000 kr på 2 veckor dock har jag tagit ut lite för att tänkte det var dags att köpa kläder har hört att jacka är bra att ha på vintern



Nice, vad är det för turnering du brukar spela?

Och....

Spela nu för guds skull inte bort dem. 2 veckor i Indien är helt klart mer värt än ilskan över bortspelade stålar...

Stort grattis åter igen och ha en riktigt trevlig resa om du kommer iväg...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Resa utanför europa vaccintvång?
#20
Quote:

maggot skrev:
Ensam blir det nog känner jag vill vara helt anonym och inte prata med någon meditera gå runt bland skrammelförsäljare och musik vem vet kanske ta en svamp


Det är helt lugnt Maggot, du lär förbli helt anonym i Indien, du behöver inte prata med någon om du inte vill... ... No worries...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Resa utanför europa vaccintvång?
#21
Jag spelar no limit 100kr anmällning ne jag ska försöka men man måste ju ha en liten peng jag har lixom inte ens pass,,,

men om jag åker så vill jag ju vara helt hundra på att man inte måste vaccinera sig...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Resa utanför europa vaccintvång?
#22
Ha ha ha...ja det blir nog snarare alla människor som vill prata och tigga pengar av den rike bankiren Maggot. Det är som sagt mycket människor i Indien maggot...närmare bestämt ca 1 miljard.

Du kan föreställa dig det hela så här; med människor fullproppad bastu full med bilavgaser, smogg, bilar, och oljud (I städer som t ex Bombay). Snyter du dig på eftermiddagen så är det helt svart av sot i papperet av alla avgaser. Men åker du ut till "landet" från staden så är det bättre luft. Testa Goa, och någon nationalpark, Taj Mahal, osv, osv, osv.

Ha ha ha...ja djävlar i min lilla låda, detta blir roligt att höra din "rapport" sedan maggot.

Jag garanterar att det inte kommer att vara samma gamle maggot som kommer tillbaka från Indien...

Storpotäten

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Resa utanför europa vaccintvång?
#23
det blir kanske finland istället

Ne men någonstans får det bli gäller man inte spelar bort hela förmögenheten nu bara

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Resa utanför europa vaccintvång?
#24
Just det, Indien är heller inte ett mångkulturellt land, de ser lika dana ut allihopa...



Det kan vara en idé att hämta inspiration från Indien. En dokumentär vore på sin plats helt klart...

Lycka till och grattis igen...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
35 user(s) are online (35 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 35

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS