vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
Röster från Papperskorgen

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Röster från Papperskorgen
CrushNwo: hahahah. Underbar uppfinningsrikedom. Bra jobbat! Du brinner för din sak, och tänker i nya banor för att få det exponerat. Jag gillar din teknik skarpt.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Kul att du gillade det VOID.
Här är tråden som Micro ,aka Sultanen, aka Fuhrern la i papperskorgen ,bara för att rubriken inte passade hans verklighetsuppfattning.
INVANDRARGÄNG VÅLDTOG SVENSKA FLICKOR.
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... ASC&type=&mode=0&start=40

Anonym
Jag antog micro blev ledsen i vanlig ordning

Primalskrik micro provat det ?
Kampsport ?

Anonym
Crush: Du låter som Banned4Life när du sätter så många öknamn på Micro. Ni kanske har mycket gemensamt och borde träffas.

Vad sägs om att du sätter en annan rubrik nästa gång då?
Som inte är så "aftonbladig-sensations-huggande-DET-ÄR-INVANDRARNA-inspirerad".

Det är väl inget fel med det? Det försämrar inte innehållet och det är lättare att förstå och inte misstolka... Cool?

Anonym
"Svenskar våldtagna av nysvenskar" ?

Hade det funkar

See User information
robert mugabe har botat aids.
neger har botat aids.

Jag håller med void, man behöver inte nödvändigt vis ha så provokativa titlar, smartare att göra dom mer "neutrala" också, då kommer mer folk läsa det och skaffa sig en egen uppfattning, istället för att ignorera det i tron om att det är rasistiskt som dom blivit tränade att göra.

Posted on: 2007/11/12 18:15
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Det kallas personlighet emil vissa är mer provocativa vissa mer lugna jag tror man vinner mest på att inte hyckla och vara den man är.

Själv tycker jag att CrushNWO andänder provocationen på ett intelligent sätt titta på en TV-debbat även politiker provocerar de har provocativa valaffisher det funkar det lockar om det är geniunt.

Skulle micro ha en massa sarkasm o provocationen hade det bara varit löjligt.
Skulle Psilocyber ha "rosa ackedmiska titlar" skulle han inte vara trovärdig...

Leve indiven

Anonym
Maggot: Sök jobb på aftonbladet om du tycker de där rubrikerna är de bästa som går att göra för ämnet, skaffa lite egna ideer och inspiration på något sätt och gör dem BÄTTRE. Du är som en söndagsbilaga grabben...

Om du tror du ska vinna på att "vara den du är" som du säger. Så kommer du bli ihågkommen som den där killen som sabbade trådar med humorlösa påhopp och alltid refererade till "Judarna" som orsaken till problemen i världen. Get your act together.

Men jag förstår självklart att du är besviken. Det blir bättre...

Anonym
Jag ser faktist inget provocerande i rubriken .Den talar bara helt enkelt om innehållet i det jag postade.N behöver väl inte köra med censur ,då försvinner lite av poängen.Ingen Svensk media nämner etnicitet i sina artiklar mer än TV3s Efterlyst,vaken behöver väl inte vara en kopia av mainstream media i det avseendet .Hade man inte fått beskriva verkligheten i TV3s Efterlyst så hade det ej löst många fall där.
Ett av micros smeknamn fuhrern är effektos påfund och jag tyckte det var komiskt .Eftersom Micro inte verkar se några problem med muslimer så gav jag han smeknamnet Sultanen.

Anonym
Håller med maggot och crushnwo,...admins skall inte censurera och utöva påtryckningar vad det gäller trådars titlar och innehåll.

Att vara sig själv vinner man på i det långa loppet...det behövs fler "original" och personer som vågar vara sig själva, som vågar sticka ut, som vågar anta färg i den gråa färglösa massan av ja sägare och gråa fårskallar som följer den breda vägen.

Kom alltid ihåg; det är de fega och dumma som vänder kappan efter vinden, som går den breda vägen osv, osv, istället för att bana sin egen väg, våga gå emot strömmen mm.

Anonym
Void!

Man skall kalla spade för spade och kratta för kratta som Crush säger ser jag inget magstark i titeln dock så kan verkligheten vara tuff, jag tycker heller inte titeln är särsklit chokerande det är ungefär som när Aftonbladet körde "nakenchok" på sina rubriker direkt någon artist visade halva patten.

Visst vill nog Crush att vi ska lyfta lite på ögonen när vi ser det men är man på ett forum med dold information har man inte att vänta information som man läser på gulligast.se eller expressen.

Anonym
Herregud, vad spelar det för roll vilken titel man använder? Jag använder själv många gånger kraftfulla titlar för att dra till sig uppmärksamhet. Att ha en kraftfull titel är ett sätt att dra till sig uppmärksamhet bland all sk "mediabrus" på vaken.se.

Anonym
Precis Maggot man förväntar sig att någon lyfter lite på ögonbrynen och tycker som idetta fall att det var fruktansvärt fegt och vidrigt gjort.Jag tar upp det för att försöka få folk att innse att konskvenserna av ett mångkulturellt samhälle är katastrofala . Och eftersom media iSverige blundar så trode jag man skulle bry sig på en Sk VAKEN sida.Storpotaten har helt klart för sig när han säger "att vara sig själv vinner man på i det långa loppet...det behövs fler "original" och personer som vågar vara sig själva"

See User information
Quote:

maggot skrev:
Det kallas personlighet emil vissa är mer provocativa vissa mer lugna jag tror man vinner mest på att inte hyckla och vara den man är.

Själv tycker jag att CrushNWO andänder provocationen på ett intelligent sätt titta på en TV-debbat även politiker provocerar de har provocativa valaffisher det funkar det lockar om det är geniunt.

Skulle micro ha en massa sarkasm o provocationen hade det bara varit löjligt.
Skulle Psilocyber ha "rosa ackedmiska titlar" skulle han inte vara trovärdig...

Leve indiven

Visst har alla en olik personlighet, och det är inget man ska förtrycka eller förneka. Dock ska man anpassa sig.
Bara för att jag skiter i en sak eller inte tycker som någon annan så behöver jag inte bete mig på ett sådant vis som från deras synvinkel gör mig till en idiot.

Posted on: 2007/11/12 19:45

Anonym
Om alla skulle gå omkring och "anpassa sig" så skulle det bli en enda grå massa av fårskallar som inte vågar säga vare sig bu eller bä utan att först snegla på grannen "om det är okej" att finnas till, att få säga vad man vill, eller att bara vara sig själv - utan krussiduller.

See User information
att anpassa sig är inte det samma som att hålla käft.

Att anpassa sig innebär att jag inte säger till dig att du är en cp idiot som suger kuk varje gång jag ser dig. (uhm, det var altså ett exempel)

Och om man absolut inte kan anpassa sig, får man sitta hemma och grina för sig själv.

Posted on: 2007/11/12 20:20

Anonym
Håller med om att man inte bör kalla folk för idioter i varje mening dock har jag gjort det själv några gånger men nu var det ju själva titeln micro tyckte var stötande

See User information
ptja, jag personligen förstår inte riktigt vad problemet var med det.

Med tanke på att den hette exakt vad den handlar om.

Det var inte nedlåtande eller kränkande, det var bara vad som hännt.

Men däremot håller jag fasst på att om man är i en grupp människor så ska man anpassa sig.

Posted on: 2007/11/12 21:09

See User information
Jag håller med om att det finns olika personlighet och att man inte måste känna en press att vara som någon annan vill.

Jag tycker att det känns tråkigt och otäckt när någon skriver sensationsrubriker. Jag har ett behov av en meningsfull plats att dela kunskap med andra under lugna omständigheter. Så jag önskar att alla de som inte vill skriva rubriker på ett neutralt sätt och föra en lugn diskussion, att ni loggar ut och aldrig loggar in på vaken.se igen.

Tack på förhand.

PS.

Va fint att denna rubrik inte var med stora bokstäver och ovårdat språk, så behöver jag inte lägga den i soptunnan.

Posted on: 2007/11/12 22:53
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Micro du får det att låta som att vi är agressiva och hotfulla i vårt agerande på detta forum.Tråkigt att du inte vill ha sanningssökare här inne som även tar upp tabuämnen som mångkultur och massinvandring.

Anonym
Så fort någon tar upp något som inte gillas av bl a micro, så heter det "hat", "hets", "hot", osv, osv, osv.

Den mest aggressive är den som vill tysta och kontrollera andra och deras kommunikation - dvs micro, void mm. Void har isserligen skärpt till sig (bra) men det finns fortfarande lång väg att gå för de självgoda och självutnämnda (admin).

See User information
Kan storpotatisen lämna vaken och starta en egen sida så skulle det vara fin fint.

Jag antar att det skall bli skönt för honom att slipa vaken också. Som tur är det ju ömsesidigt så vi möter allas behov.

Skönt om jag skulle slippa att få något svar på denna post.

Posted on: 2007/11/13 18:43
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Nähej, nu skall du inte vränga saker och ting så det blir fel igen micro. Jag har ingenting emot vaken, men jag har någonting emot egotrippade småhitlers som leker "hota och härska" leken med vakens medlemmar.

Bara för att du grundade vaken så innebär inte det att du har monopol på att tysta folk och obekväma fakta som inte passar din syn på livet och världen.

Sedan; micro, DU är inte vaken.se, du behöver ta en semester från detta forum och sluta identifiera dig med vaken.se. Vaken.se är rent faktiskt VI MEDLEMMAR. Vad skulle du vara utan oss micro?

Du är oviktig i sammanhanget, även om du vill göda ditt ego och din egotripp genom att lägga upp löjliga föredrag där du talar. Du är ju bara en skränig papegoja som dåligt upprepar vad du hört eller läst, utan att begripa vad det är du säger.

Avslutningsvis; som jag sagt tidigare; du är en "dvärg" micro, rent själsligt, intellektuellt och mentalt är du bara en "pygmé".

När skall du vakna?

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper