vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)


Re: HD-TV vilken djävla bluff
#25


See User information
läste i tidnnen för några dagarsen att dom övervakar elver på skola i smyg i malmö.. galet...

Posted on: 2007/10/20 0:29
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HD-TV vilken djävla bluff
#26
How much do you think they know about you?
Do you think they spy on you?

If you only knew!!!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: HD-TV vilken djävla bluff
#27


See User information
Gud ser allt. Visste ni att ni har två änglar vid vardera sida om er som antecknar allt ni gör.

If you only knew!!!


Posted on: 2007/10/20 0:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: HD-TV vilken djävla bluff
#28


See User information
Vad ska han med två änglar till om han ser allt? :P

Posted on: 2007/10/20 4:32
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: HD-TV vilken djävla bluff
#29


See User information
Quote:

beerman skrev:
Quote:

cfr2 skrev:
En Spreadkamera vet inte ens google vad det är

Jag tror din polare drev med dig eftersom du pratat "för mycket" om bl.a 9/11 och NWO

ps. Nu har ju inte jag varken Viasat, cANAL digital eller någon annan tv, men behöver man inte en TELEFONLINJE kopplad till boxen för att beställa Viasat Ticket?


Nej det funkar VIA kortet. Samma kamera använder varenda microkirurg sen om han kallar den spread ger jag fan i för jag vet vad han menar,och det tror jag många med mej också vet.Så du behöver inte spela dum på riktigt. har du hört att man forskar med datorer genom att inom snar framtid låta doktorn operera patienter VIA långdistans hur tror du detta funkar pucko.


Tjena, puckot här

Finns ingen anledning att blanda ihop tekniken bakom långdistans-operationer och HD-TV. Det är rimligtvis två väldigt skilda tekniker?

Sen ÄR det såhär enligt VIa-Sat. För att kunna välja Ticket med fjärrkontrollen måste boxen vara ansluten till telefonlinje.

Däremot kan du ringa till VIa-Sat eller gå in på deras hemsida och beställa ticket. Då behövs ingen telefonlinje. Det senare är dock inget bevis för att information skickas från din box upp till satelliten. Det har mer med avkodningen av signalen att göra

Det är envägskomunikation, hade det varit tvåvägskommunikation hade det inte gått att hålla hemligt. Garanterat.

ps. Om du inte kan få fram bilder så vore det ju intressant med modellbeteckningen. Ring din polare, kanske kommer han tala om att han drev med dig?

Posted on: 2007/10/20 8:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HD-TV vilken djävla bluff
#30
Jag är väldigt medveten om att många teorier bara dyker upp, för att det skulle kunna användas till det här o där osv. Det enda som betyder nåt för mig är att ta bort möjligheten, i fall att. Som att såga isär mobben, inte ha tv, eller någon annan teknik, som kunde innehålla nåt skumt.

Vi får också vad vi förtjänar hela tiden. Vill man inte riskera att bli buggad in på bara skinnet, ja omringa dig inte med en massa onödiga leksaker som innehåller tekniken...

Hare...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HD-TV vilken djävla bluff
#31
Quote:

Al-CIAda skrev:
Alex Jones har flera gånger påpekat att i staterna sitter TIVO och avlyssnar och skickar informationen till kabel TV bolaget. Fast det är bara och sova vidare trots att de själva medger att de håller på med det.

Den som orkar kan lätt söka på tex. TiVo spying etc.

Quote:

Om detta var sant så skulle det kunna få stor uppmärksamhet..


Du är bra rolig du. Menar du verkligen att det skulle tryckas i tidningarna på BEKOSTNAD av http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article1034621.ab


Om vi hittade bevis för att dom har "spread kameror" inbyggda i fjärrkontroller så skulle det få uppmärksamhet i media det är jag övertygad om. Dom kan inte censurera allt för stora saker för då drar det onekligen uppmärksamhet till sig. Tycker du jag är rolig? varför pratar du nerlåtande till mig? jag tycker vi kan agera mer vuxet än så.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HD-TV vilken djävla bluff
#32
Eeeeh, kan man censurera bort 9/11 så kan man helt klart undra vad de inte skulle kunna censurera bort.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: HD-TV vilken djävla bluff
#33


See User information
Quote:

Al-CIAda skrev:
Eeeeh, kan man censurera bort 9/11 så kan man helt klart undra vad de inte skulle kunna censurera bort.


Håller med.. Mycket större saker har ändrats/censurerats än så.

Posted on: 2007/10/20 16:41
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HD-TV vilken djävla bluff
#34
Om detta skulle kunna få stor uppmärksamhet i media eller inte känns ganska irrelevant , det var inte det tråden var gjord för att debattera tror jag. Vet inte riktigt varför du valde att kommentera på just det men men..

Den stora frågan är om beerman kan fixa fram några bilder eller liknande på den såkallade "spread kameran" jag hoppas innerligt att det kommer hända men betvivlar det tyvärr..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: HD-TV vilken djävla bluff
#35


See User information
Intressant. Vore ännu mer intressant med lite bevis förstås.

Men det är mycket möjligt. Namnet tele-vision, eller med andra ord distans-syn, kan mycket väl syfta på användningsområdet från deras perspektiv.

Posted on: 2007/10/20 22:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: HD-TV vilken djävla bluff
#36


See User information
*bump*

Posted on: 2007/10/29 17:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HD-TV vilken djävla bluff
#37
Quote:
micro skrev;Hon skulle ta med mig dit och fota mm, men hon blev rädd att det skulle bli något problem för henne.


kan du inte bara säga vilken skola du talar om?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: HD-TV vilken djävla bluff
#38


See User information
Jag vill ha bevis på det där.

Rocka en klassisk tegelsten, inge jävla kamera 3G tjaffs. släng ut Tv'n och kör projektor-duk istället.

Posted on: 2007/10/30 15:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: HD-TV vilken djävla bluff
#39


See User information
Vet inte om det kvittar vilket märke man köper , jag känner att jag köpte fel dvd-recorder , en LG med inbyggd digital tvmottagare ( som jag eg. inte behövde ), ett pris som de flesta har råd med.
Och LG har promotats stenhårt de sista åren med väldigt bra elektronikprodukter som säljer bra till bra priser , LG:s elektronikprodukter hette Goldstar innan som nästan var helt okänt.

Posted on: 2007/10/30 16:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: HD-TV vilken djävla bluff
#40


See User information
Quote:

Banned4life skrev:
Quote:
micro skrev;Hon skulle ta med mig dit och fota mm, men hon blev rädd att det skulle bli något problem för henne.


kan du inte bara säga vilken skola du talar om?


Micro? Låt höra?

Posted on: 2007/11/12 19:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HD-TV vilken djävla bluff
#41
Varför krångla till det, varför inte bara se på vanlig TV och ta en liten "stänkare"...?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2)




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
32 user(s) are online (32 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 32

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS