vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Tips på bil...

See User information

Posted on: 2007/11/12 19:53

Edited by void on 2007/11/12 20:14:15
Särskrivning borde bötfällas

Det är aldrig för sent att ge upp - förrän det är för sent...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Tips på bil... maggott?

See User information
tycker den bilen verkar vara ett dåligt trick att tjäna pengar.
Kan man inte lika gärna ha koranen i handskfacket och ha en speciell mecka kompass och köpa en "vanlig" bil isf..

Posted on: 2007/11/12 19:56
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Alla proton´s är en kopior på mitsubishi-grunder om jag inte minns fel. Proton är typ som Malaysias Volvo. Alla har en proton av någon modell. Ska islam vara "the unique sellingpoint" då eller? Alla kör ju proton där borta redan.

Bor du i Sverige och är vettig i skallen, så finns det bara två bilmärken att välja på. Saab eller Volvo, allt annat är larv. (okej, vissa tyska bilar är kung också).

Min pärla. Dessa tål hur mycket som helst oavsett hur gamla de blir, eller hur långt de har gått. Bilden på instrumentpanelen bevisar det. - OBS, du kan köra tvåförtti oavsett vilken religion/tro du tillhör.

Resized Image

See User information
jag som fått för mig att din bil alltid går sönder

Posted on: 2007/11/12 20:17

Anonym
emil322: tyst. du riskerar att bli bannad om du pratar mer om det...

Anonym
Varför har du tvätten på bilen ?

See User information
Maggott, det är väl högerstyrd bil man ska ha väl?

Posted on: 2007/11/12 21:17

Anonym
Undrar om man kan ta bilen med avbetalning.

Högerstyrd spelar ingen roll bara det inte är vänstertrafik

See User information
Dom gjorde bättre bilar förr.

Resized Image

Posted on: 2007/11/12 21:28

See User information
det är allmänt kännt att inget är bättre än en trabant.

Posted on: 2007/11/12 21:33

Anonym
Själv gillar jag såna här med det jag själv ägt var en golf 2a från 89

Resized Image

Anonym
http://www.jeep.se/vehicles/commander

Gärna konverterad till biogas, vatten eller fri energi.

Får jag skaffa nästa år när min KIA är slut...

Anonym
Re: Tips på bil...
Kanske skall skicka min ide om en slöjhängare till Protonfabriken?

See User information
Bor du i Sverige och är vettig i skallen, så finns det bara två bilmärken att välja på. Saab eller Volvo, allt annat är larv. (okej, vissa tyska bilar är kung också).[quote]
void skrev:

Det är sant ang Saab eller Volvo det tycker jag oxo,bara det att en

Volvo åker man i. En Saab KÖR man där ligger skillnaden :) Själv har jag en Saab http://www.hirsch-performance.ch/Cont ... ts/Aerodynamik/E848003500

o5, kör mycket vill köra säkert där av mitt val, min andra Saab aero hade en 02 a innan en blå mycket snygg ,denna jag har nu är Midnigt blue metalic. Jag har piskat många på tyska Aoutobahn, ojojoj, Jag kan avslöja att emil har sett den :)

Posted on: 2007/11/13 13:20

See User information
Quote:

void skrev:
Bor du i Sverige och är vettig i skallen, så finns det bara två bilmärken att välja på. Saab eller Volvo, allt annat är larv. (okej, vissa tyska bilar är kung också).[quote]
sale skrev:

Det är sant ang Saab eller Volvo det tycker jag oxo,bara det att en

Volvo åker man i. En Saab KÖR man där ligger skillnaden :) Själv har jag en Saab http://www.hirsch-performance.ch/Cont ... ts/Aerodynamik/E848003500

o5, kör mycket vill köra säkert där av mitt val, min andra Saab aero hade en 02 a innan en blå mycket snygg ,denna jag har nu är Midnigt blue metalic. Jag har piskat många på tyska Aoutobahn, ojojoj, Jag kan avslöja att emil har sett den :)
Sen skall jag tillägga att "Styla en Volvo är som att sminka en gris"

Posted on: 2007/11/13 13:23

Anonym
Och då tror du att Volvo & SAAB är svenska bilar också?

Ja, jo, Volvo Amazon & SAAB V-4 är svenska förstås...

See User information
Quote:

wikhall skrev:
Och då tror du att Volvo & SAAB är svenska bilar också?

Ja, jo, Volvo Amazon & SAAB V-4 är svenska förstås...
Jag är med dig wikhall det är GM jag vet men det som stör mig mest är att man gynnar vapenindustrin samtidigt tyvärr . Men dom byggs i Trollhätan fortfarande då är dom Svenska made in du vet :)

Posted on: 2007/11/13 13:51

See User information
Quote:

wikhall skrev:
http://www.jeep.se/vehicles/commander

Gärna konverterad till biogas, vatten eller fri energi.

Får jag skaffa nästa år när min KIA är slut...

Ser att wikhall har samma bilsmak som mig själv

Jag skulle vilja köpa en sån här, måttliga 425Hk, 0-100 på ca 5 sek:

Resized Image

Men eftersom feodal-samhället skall byggas upp igen, vilket innebär ökade (CO2) skatter och övriga avgifter för folket så tror jag inte att jag kommer att ta mig råd med en sån, det blir nog en diesel-variant av en lite äldre Jeep Grand Cherokee istället, bör tilläggas att jag inte köper en diesel för miljöns skull, det kan finnas andra fördelar med en dieseldriven SUV..

Resized Image

Posted on: 2007/11/13 14:14
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Å mina favoriter har datumet gått ut på.....

http://i191.photobucket.com/albums/z2 ... gicfinger_album/skrot.jpg

Posted on: 2007/11/13 14:21
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Det är lite lustigt att folk i stan alltid har jeepar medans de på landet brukar ha sänkta BMWs osv

Anonym
Quote:
Sale: Sen skall jag tillägga att "Styla en Volvo är som att sminka en gris

Ditt uttalande om "styling" gör att du passar in perfekt i mallen om hur precis alla saab-ägare tänker. Det är bara SAAB-ägare som snackar om styling, med plastkjolar och annat smink. Jävla yta. Volvo handlar om kraft, funktion, hjärta, gjutjärn, RÖDBLOCK, den svenska folksjälen. Lättmetall, aliminium och saab:ar är för frisörer. Saab är bara tjejsmink rakt igenom. Klart som fan man inte stylar en volvo, det gör bara saabägare för de har inget bättre att göra med sin Saab, då får dom ägna sig åt att snacka styling och hårmousse etc.

Saab = Sälj Aset Annars Byt.

Åk hem med din styling bil och oroa dig lite över växellådsbyte, för snart kommer det. Det gör det för alla saab:ar...

(men saab är fortfarande svenskt i grunden, så jag försvarar dem över alla andra jävla riskokare och amerikanska bilar som inte kan köra i kurvor utan bara rakt fram).

Resized Image

PS - detta inlägg har inget med topic att göra. Men vad mer kan man säga om att sälja protons till muslimerna då?

See User information
Quote:

void skrev:
Quote:
Sale: Sen skall jag tillägga att "Styla en Volvo är som att sminka en gris

Ditt uttalande om "styling" gör att du passar in perfekt i mallen om hur precis alla saab-ägare tänker. Det är bara SAAB-ägare som snackar om styling, med plastkjolar och annat smink. Jävla yta. Volvo handlar om kraft, funktion, hjärta, gjutjärn, RÖDBLOCK, den svenska folksjälen. Lättmetall, aliminium och saab:ar är för frisörer. Saab är bara tjejsmink rakt igenom. Klart som fan man inte stylar en volvo, det gör bara saabägare för de har inget bättre att göra med sin Saab, då får dom ägna sig åt att snacka styling och hårmousse etc.

Saab = Sälj Aset Annars Byt.

Åk hem med din styling bil och oroa dig lite över växellådsbyte, för snart kommer det. Det gör det för alla saab:ar...

(men saab är fortfarande svenskt i grunden, så jag försvarar dem över alla andra jävla riskokare och amerikanska bilar som inte kan köra i kurvor utan bara rakt fram).

Resized Image

PS - detta inlägg har inget med topic att göra. Men vad mer kan man säga om att sälja protons till muslimerna då?
Jag trode dom var prepparerade för självmords ända mål protons till muslimerna

Posted on: 2007/11/13 14:59

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper