vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Dagens citat...

See User information
"We have a strong dollar policy, and it's important for the world to know that. We also believe it's important for the market to set the value of the dollar relative to other currencies" G.W.Bush

Posted on: 2007/11/14 14:36
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Dagens citat...
"jag är Allsmäktig, inte allvetande, inte ännu. Om jag bara hade varit mer ödmjuk, hade jag varit en perfekt människa"

Steffo i tråden " dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!"

Frågan är om steffo betalt för "frihetsguidens" kursen

Här är min samlade citat samling av han
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=52867#forumpost52867

Tror ja ska göra en om steffo med

Steffo om du inte provat frihetsguiden så gör det

http://frihetsguiden.com/

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
"I know the human being and fish can coexist peacefully." -almighty president

http://politicalhumor.about.com/library/blbushism-fish.htm

och,.. eh, om ngn kan, snälla förklara? :D

Posted on: 2007/11/14 15:04
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Programmeringen till att mobba eller att placera människor i fack efter utseende, åsikter och handlingar sätter sina spår i ett perverst samhälle som består av programmering… En del till och med förstår det samtidigt som de skriker till andra att vakna…
Samarbete är den största rädslan för programmeraren.

Jumalauta.

See User information
"Saliga äro de spetsstjärtade ty de skola kunna skita i flaskor" Gaston

Posted on: 2007/11/14 15:52

See User information
Quote:

maggot skrev:
"jag är Allsmäktig, inte allvetande, inte ännu. Om jag bara hade varit mer ödmjuk, hade jag varit en perfekt människa"

Steffo i tråden " dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!"

Frågan är om steffo betalt för "frihetsguidens" kursen

Här är min samlade citat samling av han
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=52867#forumpost52867

Tror ja ska göra en om steffo med

Steffo om du inte provat frihetsguiden så gör det

http://frihetsguiden.com/

ta inte alltför allvarligt på min ironi, jag har ett stort mått av självförakt, och kan utan vidare driva gyckel med mig själv, som insats, detta därför att jag inte är beroende av andras tillltro, för att må bra. Citatet "Om jag bara hade varit mer ödmjuk hade jag varit en perfekt männsika", är inte mitt, det läste jag nån hade sagt, men det är ett kul logiskt problem.

eftersom man inte är ödmjuk, är man inte en perfekt männsika, och om man hade varit det, hade man aldrig kunnat sagt det.

min signatur har samma problematik.

Men jag antar att det är som att ge fisk till gräsätare det här för dig. Du kan ju öva dig på mina citat nedan i min signatur, dessa är jag 100% anfader till.

Posted on: 2007/11/14 20:24
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”

See User information
Här är några fina....

'' Educate and inform the whole mass of the people... They are the only sure reliance for the preservation of our liberty ''

— Thomas Jefferson

In David Rockefeller's book 'Memoirs' he admits he is part of a secret cabal working to destroy the United States and create a new world order.
Here is the direct quote from his book, pg 405:

| Some even believe we [Rockefeller family] are part of a secret cabal working against the best interests of the United States, characterizing my family and me as 'internationalists' and of conspiring with others around the world to build a more integrated global political and economic structure - One World, if you will.
If that's the charge, I stand guilty, and I am proud of it |
| David Rockefeller |

| We are grateful to The Washington Post, The New York Times, Time Magazine and other great publications whose directors have attended our meetings and respected their promises of discretion for almost forty years. It would have been impossible for us to develop our plan for the world if we had been subject to the bright lights of publicity during those years. But, the work is now much more sophisticated and prepared to march towards a World Government.
The supranational sovereignty of an intellectual elite and world bankers is surely preferable to the national auto-determination practiced in past centuries |
| David Rockefeller to Trilateral Commission in 1991 |

| If a nation values anything more than freedom, then it will lose it's freedom; and the irony of it is that if it is comfort and security that it values, it will lose that too. Unknown Americans must decide: Are we to be governed by Americans or by an International organization ? I, for one, owe no allegiance to the United Nations nor will I give it any. I obey only the U.S. Constitution. You had better think about this issue, for if the U.N. can violate the Sovereignty of Haiti, Iraq and other countries, it can violate ours...The United States may not be the top dog 15 years from now. U.N.
security council resolutions, backed by say Chinese soldiers, could be aimed at us |
| Charley Reese [ Orlando Sentinel ] |

'' The end goal is to get everybody chipped, to control the whole society, to have the bankers and the elite people control the world ''
- Nick Rockefeller [ Aaron Russo interview ]

Posted on: 2009/2/19 21:37

See User information
Fint tal av Nelson Mandela 1994:

Vår djupaste rädsla är inte att vi skulle vara otillräckliga. Vår djupaste rädsla är att vi är omåttligt kraftfulla.
Det är vårt ljus, inte vårt mörker, som skrämmer oss mest.
Vi frågar oss själva: Vem är jag som tror mig vara briljant, storslagen, talangfull, fantastisk?
Egentligen, vem är du då, som inte skulle vara det? Du är ett guds barn. Att du låtsas vara liten tjänar inte världen.
Det är ingenting upplyst med att förminska dig, så att andra inte skall känna sig osäkra i din närhet. Vi är alla menade att lysa, så som barn gör. Vi föddes för att manifestera guds härlighet som är inom oss. Den är inte bara i några av oss, den är i oss alla. Och när vi låter vårt eget ljus skina, ger vi omedvetet andra människor tillåtelse att göra detsamma. När vi är frigjorda från vår egen rädsla, frigör vår närvaro automatiskt andra.

Posted on: 2009/4/15 12:58
"We’ll take a million September 11’s over one moment of true insight toward our self-hate." - Kymatica

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper