Vakencorner
|
Anonym
|
Hitlers skivsamling påträffad
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Hitlers skivsamling påträffad
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hitlers far hette Alois Hitler/Schikelgruber var österrikare och var tulltjänste man vilket även näms flera gånger i boken "min kamp" om hur hitler var väldigt orolig för att få ett liknande jobb.
DOCK jobbade hitlers mamma på ett hotell som ägdes av Rootchilds och hitlers mormor är okänd Jag kan ha fel men bevisa mig motsatsen |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Detta är även gamla "nyheter" då hitler som lenin förbjöd mycket vacker musik
http://83.233.144.133/tankefrihet/nyhet_kommentarer.php?id=67 |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag är ganska säker på att du har rätt. så länge vi inte får en historie revitionist på halsen så är det ingen motsats att bevisa. Men hallå, jag vet att folk känner igen sig, sitter på puben och fördommer musik, sen när man kommer hem och är ensam smyglyssnar man på det. Ungefär samma fasst i större skala. no biggie.
Posted on: 2007/11/14 15:10
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
det var inget hotell, det var hemma hos Rotschild. Man kan inget bevisa alls för dig, eftersom du bara "tror" eller inte "tror" så det bryr jag mig inte om. Har det slagit dig att han kan ha varit ett "sladdbarn" vad är oddsen på att Rotschild letade upp och stödde hitler till makten bara för att hans mamma "jobbat" åt dem? Hon fick ochså sparken när det vart känt, dessutom är hemliga barn praxis, bland aschcenazi jews. Speciellt hos Rotschilds. 1940: Hansjurgen Koehler in his book, "Inside The Gestapo," states the following, of Maria Anna Schicklgruber, Adolf Hitler's grandmother, "A little servant girl…….came to Vienna and became a domestic servant…….at the Rothschild mansion…….and Hitler’s unknown grandfather must be probably looked for in this magnificent house." This is backed up by Walter Langer in his book, "The Mind Of Hitler," in which he states, "Adolf’s father, Alois Hitler, was the illegitimate son of Maria Anna Schicklgruber…….Maria Anna Schicklgruber was living in Vienna at the time she conceived. At that time she was employed as a servant in the home of Baron Rothschild. As soon as the family discovered her pregnancy she was sent back home…….where Alois was born." On the surface, it would appear Hitler was unlikely to be a Rothschild, but then again, when you discover the benefits that the Rothschilds got out of this war, both financially and politically, a Rothschild connection does not appear as outlandish as it may initially seem.
Posted on: 2007/11/14 15:12
|
|||
|
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jo det är fel... Schickelgruber hette han. ![]()
Posted on: 2007/11/14 15:15
|
|||
|
Särskrivning borde bötfällas
Det är aldrig för sent att ge upp - förrän det är för sent... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2007/11/14 15:16
|
|||
|
Särskrivning borde bötfällas
Det är aldrig för sent att ge upp - förrän det är för sent... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Visst finns det mycket som är "mysko" med hitler och hans koppling till rotchild. Men vem hans mamma och pappa var, är det ingen frågan om, om man då inte tänker på, som du sa, att han (som så många andra) blivit framavlad av rotchilds och utadopterad, för att senare i livet få makt och pengar.
Men, som sagt, detta är inget man kan veta, bara tro eller spekulera i. är det inte lönt att diskutera det då enligt dig?
Posted on: 2007/11/14 15:16
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
det var inget hotell, det var hemma hos Rotschild. Man kan inget bevisa alls för dig, eftersom du bara "tror" eller inte "tror" så det bryr jag mig inte om. Har det slagit dig att han kan ha varit ett "sladdbarn" vad är oddsen på att Rotschild letade upp och stödde hitler till makten bara för att hans mamma "jobbat" åt dem? Hon fick ochså sparken när det vart känt, dessutom är hemliga barn praxis, bland aschcenazi jews. Speciellt hos Rotschilds. 1940: Hansjurgen Koehler in his book, "Inside The Gestapo," states the following, of Maria Anna Schicklgruber, Adolf Hitler's grandmother, "A little servant girl…….came to Vienna and became a domestic servant…….at the Rothschild mansion…….and Hitler’s unknown grandfather must be probably looked for in this magnificent house." This is backed up by Walter Langer in his book, "The Mind Of Hitler," in which he states, "Adolf’s father, Alois Hitler, was the illegitimate son of Maria Anna Schicklgruber…….Maria Anna Schicklgruber was living in Vienna at the time she conceived. At that time she was employed as a servant in the home of Baron Rothschild. As soon as the family discovered her pregnancy she was sent back home…….where Alois was born." On the surface, it would appear Hitler was unlikely to be a Rothschild, but then again, when you discover the benefits that the Rothschilds got out of this war, both financially and politically, a Rothschild connection does not appear as outlandish as it may initially seem.
Posted on: 2007/11/14 15:18
|
|||
|
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag har inte sagt det var en slump man kan även se på hitlers astroligska födelsedatum där de förstog vad för egenskaper han hade.
År 1932 gjorde en annan kazarjudisk familj vid namn "rockefeller" i sin tidning "times" hitler till årets man och var med och finanserade hitler fram tills maktövertagande och under hela kriget med bla olja och vapen |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Rockefeller och Rotswchild ÄR samma sak. Dom är släkt.
Posted on: 2007/11/14 15:43
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hm det visste jag faktiskt inte men sedan så får man ju ta allt du skriver med lite råge salt oxå ungefär såhär mycket
![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Sen när blev den brittiska bankfamiljen och den amerikanska oljefamiljen samma sak?
Posted on: 2007/11/14 16:06
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
tja det finns ju dom som forskar i dessa familjers börd. läs denna bok så kan du få lite fakta http://www.iamthewitness.com/DarylBradfordSmith_Rothschild.htm
Posted on: 2007/11/14 16:23
|
|||
|
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login