vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: Behold A Pale Horse - William Cooper
Bara att den finns på Vattumannen är ett STORT varningstecken för mig. Jag får INGEN struktur i den övht när jag läser. Det är insmetat med emotionella novellliknande historier. Ingenting är rakt på sak, han blandar fakta med berättelser som gör att maninte får grepp på något. Man förstår inte vad han vill uppnå eller vad syftet är. Vem vill han upplysa med boken? Vad vill han att vi ska förstå. Det är nästan som sketsch-stapling av de olika kapitlerna. Postar lite bilder från boken nu. Framsidan är ju bara genomflummig. Jag hade aldrig haft en sådan framsida om jag velat upplysa folk om SANNING. Det handlar inte om att vara outdated, det handlar om att han kanske var förvirrande från början, medvetet förvirrande.

Har stenAolsson raderat sitt konto på vaken? Han ska fan fram och försvara bill cooper nu. Det var han som släpade fram att bill cooper hade så enastående information som var så jävla stabil.

Resized Image

Resized Image

Resized Image

http://medlem.spray.se/mn1/pics/billcooper004.jpg

http://medlem.spray.se/mn1/pics/billcooper005.jpg

http://medlem.spray.se/mn1/pics/billcooper006.jpg

Ursäkta om jag låter hård/arg eller så. Jag vill bara get to the bottom av vad bill cooper hade att komma med egentligen.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
han är väll som alla andra visselblåsare, han upptäckte i sitt yrke att något inte stod rätt till, han bevittnade dokument och var med när militären mörklade ett Ufo fenomen. Började fördjupa sig mer kom över mer hemligstämplade dokument lade ihop 1+1 och insåg faran för framtiden om NWO och deras planer på att minska världspopulationen samt vilja att dominera världen. etc etc han var väldigt tidigt ute med information som skulle dröja länge innan Alex jones kom in i bilden och avslöjade. Han talade redan på slutet av 80 talet och varnade om nwo's vilja att göra terrorattacker i någon stor stad i USA.

Posted on: 2007/11/15 15:31
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Hans hour of time serie tycker jag personligen är jävligt bra.
Hans analys av symboliken i 2001 (filmen, inte boken) är jävkligt spännande.

Nej, han har mycket bra esoteriska talks, en hel del bra om freemasons o så också tycker jag.

Posted on: 2007/11/15 15:33
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Ingen av er har svarat på mina frågor.

Vet ni hur han kom över hemliga dokument? Han hittade dem i en gammal kopiator. Vi har inga bevis förutom hans egna papper i hans bok på att han jobbat inom armen. Han kan mycket väl ha jobbat med helt annat för dem. Vad är det som gör att ni ger honom sådan trovärdighet? Hur mördades han? Vem bevittnade mordet, hur gick det till? Har ni lyssnat på hans radioprogram? Han är ju helskum i det tycker jag. Hans bok på 500 sidor ger inte mig någon stablitet alls. Den går itne att ta på allvar övht. Han ger inga konkreta vägar. Han bara staplar saker på varandra. (saker som han fann i en gammal kopiator, hur tillförlitligt låter det???) Dessutom. Hur fan fick han tag på förlorade bitar ur zapruder filmen? Hittade han det också bara av en slump någonstans? Ge mig några stabila bevis på vad han konkret har jobbat med och gjort, för hittills är allt väldigt svajjigt kring honom. Ser ut som perfekt disinfo för mig. Har ni kollat på de bilder jag postat? Ser ni vilka böcker han gör reklam för i slutet av sin bok? Har ni googlat hans background på google? Vart bygger ni er kunskap om honom ifrån?

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper