vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



What happened on the Moon?
#1


See User information
Här kan ni hämta en alldeles utmärkt dokumentär om vilken bluff månlandningen är: "What happened on the Moon?":

http://www.conspiracycentral.net:6969 ... ?filter=Video&search=moon

Posted on: 2005/12/29 13:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: What happened on the Moon?
#2


See User information
Är det själva månlandningen som är en bluff eller bara filmningen av månlandningen?

Posted on: 2005/12/29 13:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: What happened on the Moon?
#3
http://www.badastronomy.com/bad/tv/foxapollo.html

alla bevis som ja hört har enligt dessa en logisk förklarning


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: What happened on the Moon?
#4


See User information
Var man lite skeptisk till den s.k månlandningen förut så är man MYCKET skeptisk efter att ha sett den här dokumentären. Inte en chans att de fixade det så klockrent. De fixade inte att landa månlandaren i öknen 1 månad före färden och de hade inte ett uns av strålning i kroppen trots att de måste passera det livsfarliga Van-allen bältet för att ta sig till månen. Kolla även in dokumentären: "Astrounats gone wild", där jornalisten Bart Sibler går runt och ber alla astrounater som var med att svära på bibeln att de varit på månen. Alla vägrar, utom 3 som inte är troende. Sibler har dessutom bildbevis på att de fejkade, en liten filmsnutt som Nasa missade att radera. Han uppmanar astrounaterna att stämma honom så att han får bevisa bluffen i en domstol.
Kolla även in ansiktsuttrycken på de astrounater som är med på presskonferensen efter hemkomsten. Man kan tycka att de skulle se åtminstone lite glada ut efter att ha utfört historiens största bedrift. Det vi ser är istället molokna ansikten med ett uttryck av skuld.

Posted on: 2005/12/29 13:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: What happened on the Moon?
#5
appropå presskonferensen, så finns det änne en dokumentär från sent 70 tal eller tidigt 80 som heter " a funny thing happend on the way to the moon"

det är väl én av dom bästa om man behöver lite övertygelse denna "lilla" konspiration..


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: What happened on the Moon?
#6


See User information
Äum ... jag kanske e korkad med hur får jag tag på de filmerna?

Posted on: 2005/12/29 16:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: What happened on the Moon?
#7
Nej du e inte korkad :) ...
Det bästa sättet att få tag på info (film) är genom progget dc++ ... Koppla sedan upp till hubben documentaries.loopback.nu Där hittar Du tusentals timmar dokumentärer...

Hare...


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: What happened on the Moon?
#8


See User information
Annars kan du ladda hem det här lilla programmet, installera det och sedan gå in på länken till conspiracy tracker jag gav i den första tråden och ladda hem dokumentärerna:

http://www.download.com/BitSpirit/3000-2196_4-10375630.html

Posted on: 2005/12/29 18:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: What happened on the Moon?
#9
Bitspirit..
låter som en finurlig liten p2p variant..

hoppas den lever upp till namnet, ska genast prova..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: What happened on the Moon?
#10


See User information
Det här med månlandningen är rätt kul. För om man nämner för nån att det kanske var en bluff så blir många eld o lågor, speciellt de som såg det på teve säger gärna" Nähädu pöjk, jag såg det minsann på teve så de landade visst där på den däringa ostbiten!"

Själv är jag lite skeptisk. Visst finns det saker som tyder på att det var en bluff, tydligast är de tre enkla sakerna att det blåser i flaggan, att det inte är nån utblåskrater under månlandaren och att det inte finns några stjärnor på himlen. Även det med Van allenbältet är konstigt då flera senare rymdfärder fått avbrytas p.g.a för hög strålning. Även det lilla faktum att månlandaren inte hade tillräckligt med bränsle för återfärden är ju lite konstigt. Men de kanske hade ägg under gaspedalen

Jag tycker bara att vid det här laget borde någon av alla de människor som varit tvungna att delta i en sån bluff ha kommit fram och sagt sanningen. Men vi får väl se vad framtiden har i skötet.

Posted on: 2005/12/31 1:21
"Now I have become death, the destroyer of worlds"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: What happened on the Moon?
#11
Van Allen-bältet är inte ett stort område som astronauterna passerade, och det de exponerades för var obetydligt. Inget man skulle dö av.

NASA har gjort undersökningar kring detta, och de visade att man dör inte av bältet och skadorna är minimala. Detta i relation till hur länge astronauterna exponerades.

Egentligen - månlandninge, bluff eller ej, finner jag ganska ointressant. Det tar en massa tid och folk har diskuterat detta i årtionden och samtidigt växer kontrollsamhället vid sidan av, utan någon större uppmärksamhet...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: What happened on the Moon?
#12


See User information
bitspirit, bitcomet osv har inget med p2p att göra......till alla er som använder dc, sluta med det o börja använda torrents istället, hittils har ingen torskat på de iaf.....

Posted on: 2005/12/31 17:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: What happened on the Moon?
#13


See User information
Om Van allen bältet nu är så ofarligt hur kan det komma sig att inte en enda av de rymdfärder som gjorts efter de s.k månlandningarna har gjorts ovanför Van allen bältet?

Posted on: 2006/1/1 1:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: What happened on the Moon?
#14
Lightsaber
Vad har man haft för anledning att vara ovanför Van Allen-bältet om man inte ska göra något där?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: What happened on the Moon?
#15


See User information
Tja, jag är ingen expert på rymdfärder men jag gissar att det finns en del intressant att upptäcka även ovanför Van Allenbältet, men farktum kvarstår, nasa låter inget bemannat rymdskepp passera Van Allenbältet, och jag tror inte det beror på att det inte finns någonting att utforska där. Över 30 år har gått sedan de s.k månfärderna, nasa har skickat sonder till mars vid ett otal tillfällen men inga astrounater får passera Van Allenbältet, en smula suspekt tycker i alla fall jag.

Posted on: 2006/1/1 12:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: What happened on the Moon?
#16


See User information
Jag kan ju tänka mig att det som sker när en människa påverkas så däär lite extra av detta kraftfält som detta sk Van Allen-bälte utgör - så händr det konstiga saker som man inte önskar - Ni har väl hört talas om alla dessa konstigheter som händer med människornas psyken - De som nu menas har farit igenom detta fenomen - DEt har ni väl hört talas om - de blir ju nästan alla - så där lite religösa och "knäppa" - just för att de ofta då "blir" sk. "outsiders" - Sånt tycker väl inte Illuminaterna är lämpligt, kanhända?

samt: plus: (Grymmlingen)
Och så en GOD Forts. på det nya "Kultur-revolutionsåret-2006!!! Hö,hö...

Posted on: 2006/1/1 20:58
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: What happened on the Moon?
#17


See User information
Quote:

Lightsaber skrev:
Här kan ni hämta en alldeles utmärkt dokumentär om vilken bluff månlandningen är: "What happened on the Moon?":

http://www.conspiracycentral.net:6969 ... ?filter=Video&search=moon


har sett den nu och tyckte den va en av de bättre i detta ämne..har skrivit lite här http://www.documentaries.se/forum/viewtopic.php?t=99
hmm det där att usa och sovjet samarbetade va nytt och är en intressant frågan.. ser man hur lite intresse det har varit angående månen så verkar det som de har kommit överens om något efter ha upptäckt något på månen i tidigt stadie kanske.. .just nu får jag tanken att det är pgr att månen har bebygelser m.m som även mars har...och att den info är förödande ifall det skulle komma ut.

se denna dokumentären om det http://www.documentaries.se/forum/viewtopic.php?t=99
och även Project Redstar (buildings on mars)

Posted on: 2006/1/2 0:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: What happened on the Moon?
#18


See User information
Quote:

Olle_Hungr skrev:
Quote:

Lightsaber skrev:
Här kan ni hämta en alldeles utmärkt dokumentär om vilken bluff månlandningen är: "What happened on the Moon?":

http://www.conspiracycentral.net:6969 ... ?filter=Video&search=moon


har sett den nu och tyckte den va en av de bättre i detta ämne..har skrivit lite här http://www.documentaries.se/forum/viewtopic.php?t=99
hmm det där att usa och sovjet samarbetade va nytt och är en intressant frågan.. ser man hur lite intresse det har varit angående månen så verkar det som de har kommit överens om något efter ha upptäckt något på månen i tidigt stadie kanske.. .just nu får jag tanken att det är pgr att månen har bebygelser m.m som även mars har...och att den info är förödande ifall det skulle komma ut.

se denna dokumentären om det http://www.documentaries.se/forum/viewtopic.php?t=99
och även Project Redstar (buildings on mars)


Were we on the Moon in 2309 B.C.?
…and what about Mars?
http://www.red-ice.net/specialreports/2005/12dec/moontravelbc.html

Posted on: 2006/1/2 10:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: What happened on the Moon?
#19
Kan någon berätta för mig vad exakt månlandningen har för betydelse om det visade sig att det var en bluff? Vem tjänar på att bluffa en månlandning och varför? Vad är era åsikter kring detta?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: What happened on the Moon?
#20


See User information
Som jag ser det är månlandningen ännu ett exempel på hur eliten manipulerar, lurar och testar massans reaktioner. På 40-talet gjorde Orson Welles en radiopjäs om hur utomjordingar invaderade oss, "Världarnas krig," vilket skapade panik i stora delar av USA eftersom många trodde att det var en riktig nyhetssändning. Jag läste en rapport om att det var på uppdrag av amerikanska underrättelsetjänsten som ville testa befolkningens reaktioner.
"Månlandningen" var också en gigantisk prestigevinst för USA i världens ögon. Jag anser att det i allra högsta grad är viktigt att det kommer ut att de styrande har kidnappat vår världsuppfattning och skriver "historien" för att gagna sina egna maktsyften och inte för mänsklighetens bästa. Kennedymordet är ännu ett exempel på detta,
men det största trollerinumret är naturligtvis hur man lyckats lura hela mänskligheten att känna skuld och rädsla för en straffande Gud
via hjärntvättande religioner. För att citera Jordan Maxwell: "Gud är för stor för att kunna tillskrivas en religion." Vi befinner oss i ett sovande tillstånd som jag ser det och det är precis så eliten vill ha det.

Posted on: 2006/1/2 13:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: What happened on the Moon?
#21


See User information
Hmm, vile bara dela med mig av en observation jag gjorde igår på Londons natural history museum.

Bakom en glasmonter i väggen fans en bit av en sten "hämtad från månen" av apollo 16 crew.
Frågan är, VARFÖR är just detta föremål, det enda i hela museet som är injutet i en Pyramid???!! (illuminati symbol)

Resized Image

Posted on: 2006/1/4 14:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
32 user(s) are online (32 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 32

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS