Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Nytt flygblad, vilken info?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Har du kollat på alla flygblad och material vi lagt upp under "AGERA" sektionen på vaken?
Lyckas du göra ett bättre flygblad än detta så är du jävligt skilled, han som gjorde detta ska ha credd som fan. http://www.vaken.se/Filer/affischer/infobladorginal911.pdf Ställ inga frågor för än du SJÄLV gjort en liten undersökning iaf. Det är inte svårt att hitta vakens AGERA sektion. TACK. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
oligus skrev:
Hej, Jag skulle vilja höra lite förslag på vilka punkter man ska ta upp i ett flygblad när det gäller 9/11. Vilka är dem mest slagkraftiga? Man får ju bara plats med så mycket på ett flygblad så det är viktigt att det är genomtänkt och väcker intresse hos så många som möjligt. /O[/quote] Jag skulle våga svara Chemtrail bara för att det är något som kan beskådas med våra egna ögon.....väl där så är det lättare med 911..
Posted on: 2007/11/17 13:51
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jo, det är ju det flygbladet som jag satte ihop. Men jag tycker ändå att det saknas lite. Jag har t ex inte med det faktum att militären inte agerade den dagen, eller t ex put options. /O
Posted on: 2007/11/17 14:00
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Personligen tycker jag inte att chemtrails är ett lika slagkraftigt och grundligt undersökt som 9/11. Och jag tror faktiskt precis tvärtom, att när människor väl inser att man har ljugit om 9/11 så blir allt annat lättare att förstå. Jag tror t ex att jag personligen aldrig hade tagit till mig information om chemtrails om inte jag vore medveten om 9/11. /O
Posted on: 2007/11/17 14:03
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Oj, förlåt. Är det du som gjort det. Där gjorde jag bort mig hehe
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det kunde ju inte du veta ![]() Men det jag vet att jag verkligen vill ha med är: * Byggnad 7 * Faktum att skyskrapor aldrig har kollapsat tidigare i historien * Smält metall * Osama Bin Laden, ej eftersökt för attackerna * PNAC, new Pearl Harbour * 9/11 Commission report, undanhållande av fakta - mörkläggning. Men sen är det ett öppet spelfält, jag kan tänka mig att folk som kanske håller på med aktier tycker att put options kan vara intressant, det var ju så Michael Berger blev medveten om problemen. Andra, som min flickvän t ex, slogs av det här med att det inte fanns flygplan i Pentagon, det ledde henne in på spåret. /O
Posted on: 2007/11/17 14:19
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ta med att NIST numera inte har en förklaring om hur WTC7 föll, dom har tidigare hittat på minst 5 anledningar till varför WTC7 föll, men har nu ändrat sig och har t.o.m sagt att dom ska undersöka om bomber var involverade..
NIST Admits Total Collapse Of Twin Towers Unexplainable http://www.prisonplanet.com/articles/ ... 07/161007_nist_admits.htm Sen har du ju denna: Former Chief of NIST's Fire Science Division Calls for Independent Review of World Trade Center Investigation http://www.prisonplanet.com/articles/august2007/210807_b_NIST.htm Och nu senast: Lee Hamilton Admits WTC 7 Issue Remains Unresolved http://www.prisonplanet.com/articles/ ... 007/161107_b_hamilton.htm Du skulle kunna räkna upp dom kändisar som gått ut offentligt med att 9/11 var ett insiderjobb! Dom börjar ju bli några stycken nu..
Posted on: 2007/11/17 14:42
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ha med "follow the money" faktan, hårda och konkreta bevis på förkunskap om attacken, som bör övertala den mest trångsynta
Posted on: 2007/11/17 15:20
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Oligus: Har du fipplat något med ett nytt dokument?
Det gamla tvåsidiga kan ju skrivas om, dvs ta bort 2 av de som är "minst bra" och ersättas med två nya. Eller ska vi göra ett helt nytt 2 sidigt separat 911-infopapper? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Lyckas du göra ett bättre flygblad än detta så är du jävligt skilled, han som gjorde detta ska ha credd som fan. Om man vill bekämpa globalisterna och deras nya världsordning så kan man börja med att värna om sitt eget språk. Det låter så oerhört töntigt när man uttrycker sig så här. Team, supporta, inputa, credd, skilled o.s.v. Det finns faktiskt Svenska ord man kan använda istället. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Bra! Trevligt med inlägg som tar upp om denna sjävklara förutsättning! Bort med vaccinerings-, rap- och alientöntspråk. Jargong är också inte heller kul, det är att inte stå i egna kläder. Svenska är bra - ordnung und rednung... ![]()
Posted on: 2007/12/15 9:02
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Oj, va värdefullt att svara på ett inlägg som gjordes väldigt långt bak i tråden. Har legat där i flera flera månader men nu var det dags att hacka på språkbruket? Hur står det till med era prioriteringar egentligen?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Smit inte nu... vad har du emot att det påtalas - istället säger att det är att "hacka på ett inlägg"? Det har länge var hög prio på det där. Så man börjar i rätt ände. ![]()
Posted on: 2007/12/15 10:10
|
|||
|
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Dude. Jag skriver med vilken stajl jag vill. Ni förstår vad jag snackar om, så det gör ingenting om jag använder talspråk eller jargong här i forumet. Forumet är inte det texter vi skickar ut, så det behöver inte vara perfekt svenska bara för att någon någon pedantiskstörning hos dig leder till skakningar så fort någon använder ett alternativt språk.
Sluta larva dig och svara på varför du skriver på vaken.se om du nu bara kan ändra på dig själv, så är det ju ingen ide att du skriver till andra? Om du skulle följa din egen filosofi skulle du lämna vaken.se med omedelbar verkan. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Gör nu några jpg, se på 30 videos, bränn 200 DVD, och gå en språkkurs. ![]() Spill inte tid - om du inte blir "lite klar" så lägger jag in dig på Avdelningen för lite putsning. ![]()
Posted on: 2007/12/15 10:48
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Novax: Sluta vara så jävla feg själv och ring till mig då. Du har fåyy mitt nummrt för länge sedan grabben. Så ska vi nog reda ut det här.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Lugn, Avdelningen har ALLA resurser, oavsett tillstånd - det kommer att bli bra.
Posted on: 2007/12/15 10:51
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Novax: Fett. Kommer vi vara patienter på samma avdelning?
Svara inte i denna tråd. Du kan PM:a mig till vilket sjukhus jag ska åka istället. Denna tråd from handlar om flygbladet. Tack. Till alla intresserade av flygbladet: Tillbaka till topic för att jag inte ska få skulde för att ha pajjat denna tråd helt och hållet. 1. Ska det bli ett helt nytt tvåsidigt flygblad. 2. Ska vi behålla det gamla eller göra om det med förbättringar? Jag tror det finns tillräckligt mycket info för två hela flygblad som är tvåsidiga. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag vet inte riktigt faktiskt, det måste vara något som är rätt slakraftigt och in_your_face utan att vara konfrontativt. Ett tvåsidigt flygblad i det formatet som vi har nu är rätt bra, man får plats med mycket info på det. Man skulle också kunna använda lite mindre fonter osv. Det är lite mycket nu inför julen här så jag tror inte att jag kommer att hinna med detta förräns efter jul. /O
Posted on: 2007/12/16 22:43
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login