vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Sharon på väg hem...
Ariel Sharon är just nu i klinch med "Herr Döden",...och man får ju hoppas att han snart är tillbaka där han och hans anhang kommer ifrån - Helvetet.

Var redo med Champagneflaskorna redan nu...

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,757552,00.html

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Sharon på väg hem...
vem vet du kanske oxå var en elaking i tidigare liv..
dessutom
so what?
en "dör" och nästa kommer in
politiken ändras ej

"det är inte de onda människornas ondska som är farlig utan de goda människornas tystand"

hälsar masken i angered

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
sharon är en passiv massmördare, pricis som Bush, B´Lair och alla andra Neo conservativa "think-tanks".

Vi spansk talande brukar säga att dom onda inte dör, och det kan ju komma att stämma även i detta fall, låt oss hoppas att han drar vidare iaf för mänsklighetens skull..

Om det nu är positivt...

See User information
Om vi önskar livet ur folk vi inte gillar är vi då bättre än dem?

Posted on: 2006/1/5 13:54

Anonym
Efecto...du har så rätt,...men du glömde slutklämmen i refrängen... ...

Så här låter bättre, och är dessutom sant... "sharon är en passiv massmördare, pricis som Bush, B´Lair,...som kontrolleras av Israel och den globala judiska bankeliten"

Anonym
Lightsaber,...du kanske borde vrida på mer ljus på din "lightsaber" så det blir lite upplyst hemma hos dig.
De som verkligen önskat livet och tagit livet av folk de inte gillat (har gjort det genom tiden och gör det fortfarande) är väl judarna och Israel!?

Anonym
Aha maggot ,...en "konspiration" emot Belsebub, hehe,...du var ju en gul kommunist,...det sa du ju sist.

Frid/Belse

Anonym

Krigsförbrytaren Sharon hamnar där han hör hemma, förhoppningsvis.

Jämte sina " Bröder" , Lenin, Stalin, Hitler,Karl Marx, Mao Tse Tung m fl....

Anonym
Döden är naturligt och behöver inte vara negativt på något sätt om för någon, speciellt för Sharon själv som borde vara trött på sitt eget mörka liv som massmördare..

sen så anser jag inte att hans död skulle öppna upp för godheten i "Israel" på något sätt, men om jag har fel så tycker jag fler borde börja önska hans död..

sen så psilo, det känns som du har hängt upp dig på judarna lite för mycket för din egen hälsas skull.

Anonym
Njaa...inte har jag hängt upp mig på judarna,...jag kan bara konstatera fakta,...att det är de som håller i trådarna.

Belse

See User information
sharon är en galen general (hund) bara bra att han försvinner..synd att han/de han ta livet av arafat först..

(analys)
hmm det är rykte att sharon redan är död http://www.iraq-war.ru/article/75739 och oficielt så ska dom ha han vara nersövd i 2-3 dagar ? tycker inte om detta..där är nog mycket spindoktring på gång med de dolda makt styrena i israel och usa just nu...för arbetar partiet kommer att vinna valet och då är sötmans dagar slut med mossad/cia operationer ska få oficielt stöd av israeliska regeringen..och usa behöver verkligen en ny fekad terror atack för att rädda bush ett tag just nu..

European media report US plans to strike Iran http://www.iraq-war.ru/article/75740

det måste också nu bli ett stort makt vakum som skappar oreda och folk försöker ta åt sig så mycket mark som möjligt antagligen...

nää... de här 2-3 dagarna som dom mörkar för att smida planer tycker jag inte om..
allt kan hända..

Posted on: 2006/1/5 23:24

See User information
Härliga tider!
Massmördaren Sharon är DÖD.
En hänsynslös och brutal stadsterrorist har lämnat jorden.
Låt oss fira med glädje att världen har blivit en bättre plats!

Posted on: 2006/1/7 5:08

Anonym
Jasså har han åkt "hem" redan?

See User information
Låter som att ni skulle trivas att jobba på migrationsverket.

Posted on: 2006/1/7 11:24

Anonym
Ujujuj lightsaber...vad synd det är om massmördaren Ariel Sharon...

See User information
Jag tycker synd om alla massmördare. Kan inte vara kul.

Posted on: 2006/1/7 12:13

See User information
Jag har inga höga tankar om Sharon och jag kommer inte att fälla några tårar över hans död, men även om jag tycker illa om någon
så sitter jag inte och önskar livet ur dem, lika lite som jag applåderar eller firar när de dött. Det är väl så den satanistiska eliten gör när deras fiender dör. Jag är övertygad om att de firade såväl Mahatma Gandhis och Kennedybrödernas död som Martin Luther Kings och många andra som ville gå en annan väg än girighetens och våldets. Det är lätt att bli förbannad på de hänsynslösa mörkermän som styr denna värld, det blir jag också, men det är viktigt att bli uppmärksam på mörkret inom sig själv också. Skiljelinjen kan vara tunnare än vad man tror.

Och som jag sa i ett tidigare inlägg; Om man tror att det krig som förts mot mänskligheten de senaste 10 000 åren är en judisk konspiration då misstar man sig grovt. Tveklöst är mäktiga judiska krafter inblandade men många av de som drar i trådarna är ju inte judar och de som sitter allra längs upp är förmodligen inte människor överhuvudtaget. Den mänskliga hjärnan fungerar enligt en ekonomisk princip, genom att förenkla och kategorisera
får vi struktur på tillvaron, men i verkligheten vet de som bemödar sig att rannsaka sig själva och att läsa på sin hemläxa
att sanningen ofta är mycket mer komplex än vad vi vill tro.

Posted on: 2006/1/7 12:15

Anonym
Varför ägnar massmedia så mycket uppmärksamhet åt denna mass- och seriemördare? Ingen hade väl brytt sig lika mycket om Saddam Hussein?

Anonym
Saddam Hussein är en "fin gammal mysfarbror" i jämförelse med djävulen Ariel Sharon...

Resized Image

Anonym
jag är ingen gul kommunist!
jag är en färglös mask i angered

See User information
Tjabba, era "Rättsivrare" - Eller som jag brukar kalla oss: "Kultur-revolutionärer"...
jag har en "fantasi -grej" på gång - när det nu gäller denne Sharon... är det inte så att det i "profetian" förekommer en gestalt, som är en riktig buse som blir skadad(!?) men som faktum kommer igen - och jag har "slagit vad" med min fru om att denna jävla sionist kommer att "resa" sig från sitt dödsläger och göra det som hans uppgift och uppdragsgivare önskar ha honom till att göra - Dttta att medvarka till detta slutliga krig som är förutbestämt - inte av livet men av dessa små grå djävlar som lurar bakom allt - Jhawe/Jehovas emisarier...
Så vi kan nog lungt räkna med att denne sharon kommer att få världen att häpna då han faktum likte n avgrundande kommer att leda sina trupper i fördärvet - (läs bibeln om allt detta) Sedan kommer någon jesus-snubbe och räddar osss precis som det är föreskrivet och då med hjälp av raelianerna och för den skoll Ashtar command - Rymdimperiet:http://ashtar.galactic.to/
Där kan ni ta del av dessa "ELOHIM´s"
Änglar som har sedan tidernas begynnelse vakat över jorden...

samt: plus: (Grymmlingen)

Posted on: 2006/1/9 14:14
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper