vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Forskare varnar för flytande silverpreparat
#1


See User information
Forskare varnar för flytande silverpreparat
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d ... d=puff_982150&lpos=lasmer

Där finns också videos.

-Det här är en giftig tungmetall som har konsekvenser både för miljön och för vår hälsa. Att använda sig av silver lite överallt det tror jag aldrig är något man ens ska överväga.

Har ni sett något här i ert eget labb?
-Ja, vi har tittat på patienter som har behandlats med silverförband och bakterier som har växt i de här såren. Och vi behövde inte undersöka speciellt många patienter för att upptäcka att det fanns silverresistens bland de här bakterierna...



Det du silverboy.

Posted on: 2007/11/25 18:25
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Forskare varnar för flytande silverpreparat
#2
Jag har många gånger sagt till galningen silverpojken att silver är en tungmetall och att ALLA tungmetaller är farliga för miljön. Tror någon att han har lyssnat? Det är det som är problemet med alla nyfrälsta, DET GÅR BARA INTE ATT TA IN INFORMATION SOM GÅR EMOT DERAS NYVUNNA "INSIKTER".

När folk får den där inåtvända blicken och de enfaldiga anletsdragen som visar att en enkel människa tror sig tänka stora tankar, DÅ skulle samhället träda in och beröva denne all vidare framfart i samhället. Eller hur boy?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Forskare varnar för flytande silverpreparat
#3


See User information
Quote:

Butter skrev:
Jag har många gånger sagt till galningen silverpojken att silver är en tungmetall och att ALLA tungmetaller är farliga för miljön. Tror någon att han har lyssnat? Det är det som är problemet med alla nyfrälsta, DET GÅR BARA INTE ATT TA IN INFORMATION SOM GÅR EMOT DERAS NYVUNNA "INSIKTER".

När folk får den där inåtvända blicken och de enfaldiga anletsdragen som visar att en enkel människa tror sig tänka stora tankar, DÅ skulle samhället träda in och beröva denne all vidare framfart i samhället. Eller hur boy?


hehe... jo den där blicken som har detta förlopp:

Resized Image

Resized Image

Resized Image

Resized Image

Resized Image

Posted on: 2007/11/25 19:39
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Forskare varnar för flytande silverpreparat
#4
Ja, nu är läkemedelsMaffian igång igen. Det är inte vårt eget ansvar att ta hand om våran hälsa.

Den skall Läkemedelsindustrin och Läkare ta hand om. Denna miljard industri bestämmer hur vi skall bli friska.


Från Artikeln.

"-Samtidigt tycker jag att det är jätteviktigt att tänka på att det är en miljöpåverkan med silver också.Det säger Marianne Boysen från Livsmedelsverket"



Å fan. Vad vet vi om Olika Läkemedel när det gäller detta !!!


"...att silver i den här formen inte går att patentera så att läkemedelsindustrin vill inte ta hand om den och göra det som samhället egentligen skulle vilja.

Trots att myndigheterna nu varnar för silverjonerna är det svårt att dra tillbaka dem från butikshyllorna. Livsmedelsverket kan inte förbjuda produkterna, utan bara ge information till landets kommuner. Och Läkemedelsverket kan bara ingripa när det gäller marknadsföringen. "



Å fan , Läkemedelsindustrin kan inte Pantentera.....


Livsmedelsverket kan inte förbjuda !! Var det inte farligt ??


Aspartam i Mat . Kvicksilver i tänderna och i Vaccinationerna.


Livsmedelsverket kan ta något gammalt över sig. NYTTIGA IDIOTER !!


"Bakterier kan bli silverresistenta"-


Å fan. Ja det vet vi ju att Antibiotika leder till.



"-Det som framförallt oroar mig är förstås att om man använder mycket silver så kan man få bakterier som blir silverresistenta, som i sin tur kan driva på antibiotikaresistensen. Och vi behöver antibiotika och vi måste försöka se till att vi har kvar antibiotikan så länge som möjligt, säger Åsa Melhus som är överläkare och mikrobiolog vid Akademiska sjukhuset i Uppsala."



Å fan. En till NYTTIG IDIOT. Läkare dessutom !! Men ge trippel - vaccin kan hon med, som både innehåller Aluminium och Kvicksilver. Är folk DUMMA i Huvudet på riktigt.



" Marianne Boysen, enhetschef Livsmedelsverket menar:
-Silver är inget kroppen behöver. Skulle jag ge ett råd så ät frukt och grönt och du vill försöka få näringsriktigt i dig. "


Var får man tag på riktig frukt som inte är bestrålad och som kan ligga i veckor utan att mögla ??












 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Forskare varnar för flytande silverpreparat
#5


See User information
Quote:

A73 skrev:
Ja, nu är läkemedelsMaffian igång igen. Det är inte vårt eget ansvar att ta hand om våran hälsa.

Den skall Läkemedelsindustrin och Läkare ta hand om. Denna miljard industri bestämmer hur vi skall bli friska.


Från Artikeln.

"-Samtidigt tycker jag att det är jätteviktigt att tänka på att det är en miljöpåverkan med silver också.Det säger Marianne Boysen från Livsmedelsverket"



Å fan. Vad vet vi om Olika Läkemedel när det gäller detta !!!


"...att silver i den här formen inte går att patentera så att läkemedelsindustrin vill inte ta hand om den och göra det som samhället egentligen skulle vilja.

Trots att myndigheterna nu varnar för silverjonerna är det svårt att dra tillbaka dem från butikshyllorna. Livsmedelsverket kan inte förbjuda produkterna, utan bara ge information till landets kommuner. Och Läkemedelsverket kan bara ingripa när det gäller marknadsföringen. "



Å fan , Läkemedelsindustrin kan inte Pantentera.....


Livsmedelsverket kan inte förbjuda !! Var det inte farligt ??


Aspartam i Mat . Kvicksilver i tänderna och i Vaccinationerna.


Livsmedelsverket kan ta något gammalt över sig. NYTTIGA IDIOTER !!


"Bakterier kan bli silverresistenta"-


Å fan. Ja det vet vi ju att Antibiotika leder till.



"-Det som framförallt oroar mig är förstås att om man använder mycket silver så kan man få bakterier som blir silverresistenta, som i sin tur kan driva på antibiotikaresistensen. Och vi behöver antibiotika och vi måste försöka se till att vi har kvar antibiotikan så länge som möjligt, säger Åsa Melhus som är överläkare och mikrobiolog vid Akademiska sjukhuset i Uppsala."



Å fan. En till NYTTIG IDIOT. Läkare dessutom !! Men ge trippel - vaccin kan hon med, som både innehåller Aluminium och Kvicksilver. Är folk DUMMA i Huvudet på riktigt.



" Marianne Boysen, enhetschef Livsmedelsverket menar:
-Silver är inget kroppen behöver. Skulle jag ge ett råd så ät frukt och grönt och du vill försöka få näringsriktigt i dig. "


Var får man tag på riktig frukt som inte är bestrålad och som kan ligga i veckor utan att mögla ??



Klart de inte är ute efter folks väl och ve, utan silvret ger inte guld till vitrockarnas överrockar.

Dock tror jag inte att det betyder att det skulle vara bra att inta silverjoner.

Människan försöker hitta lite utrymme, i det allt snävare utrymmet - men då det är utanför att förstå basic things om livet osv... så är det bara illusoriskt, ingen "vinst" utan bara bensin på brasan. Det ser inte ovakna då de bara går efter ytan, hur det ser ut och "känns".

Posted on: 2007/11/25 20:01
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Forskare varnar för flytande silverpreparat
#6
Jag äter silver. Senaste elixiret är dessutom i nanoteknologiform.
Det är en av många saker jag äter.

Det har synnerligen positiva effekter på min hälsa, och jag har världens bästa verktyg att titta på det med, SCIOn.
Sådant som de flesta andra bara ser i Star Trek...

Artiklar som den innehåller oftast bara personer som inte vet vilken ände de ska torka sig om när de uträttat naturbehoven.

Läkemedelsmaffian firar glada dagar, än så länge. När de flesta knarkarna, framför allt i 55+ ålder trillar av pinn försvinner en stor målgrupp dock.

• Marianne Boysen, enhetschef Livsmedelsverket menar:
-Silver är inget kroppen behöver. Skulle jag ge ett råd så ät frukt och grönt och du vill försöka få näringsriktigt i dig.

Det var säkert helt riktigt på 1930-talet innan pesticiderna urlakade jordarna...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Forskare varnar för flytande silverpreparat
#7

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Forskare varnar för flytande silverpreparat
#8
Livsmedelsverket är en bunt eugenisister som skulle påstå att kvicksiver är nyttigt både i tänder och vacciner om dom skulle tro att de skulle lyckas med att få labråttan att tro på det.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Forskare varnar för flytande silverpreparat
#9
Läste också detta i metro idag, fick läsa om artikeln 5 gånger innan jag fattade att det inte var ett skämt, följt av gapskratt, jag går nu på EDTA behandling för min livslånga amalgamförgiftning, som fört med sej 100 talet börsnoterade sjukdomar, varav några är "fibromyalgi" och elallergi, panikångest, dödsångest, självmordstankar mm,mm,mm, efter endast 5 behandlingar, med start i augusti i år, kan jag konstatera att: JAG HAR ALDRIG MÅTT BÄTTRE ÄN VAD JAG GÖR NU,

folk kommer från norrland, stockholm, finland, norge mm, pgav en endaste sjuk sak: anal....förlåt socialstyrelsen har dragit in leget för de övriga utövarna av"obeprövad och icke vetenskaplig behandling" stackars intorkade indoktrinerade hjärntvättade köpta, korrupta människor säger jag bara, hoppas att jag hinner klart behandlingarna innan proffessorns leg ryker, annars får man väl sätta dropp på sej själv i framtiden?

Efter dagens tidningsanka skall jag beställa 5 liter CS, de är livrädda för saker som "botar" och detta är ju bara en bekräftelse från deras sida att de skakar av nervositet att vi skall må bra, men återigen det handlar ju inte att "bota" börsnoterade sjukdomar, det handlar om att hålla sej frisk så man aldrig behöver BLI sjuk!

Till sist kan jag konstatera att jag under 12 månaders tid nu till ju inte drabbats av en endaste förkylning/influensa, medans andra legat mer eller mindre avdäckade av desamma, allt tack vare 3 gram cvitamin tillsammans med MSM (organiskt svavel)

Tänk vad lite svavel kan göra

Bara ett litet gästspel god natt

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Forskare varnar för flytande silverpreparat
#10
Armageddon talas det ju en del om. Jag tror mig veta vad det handlar om.

Det är lätt att tro att det ska bli atomkrig och att satan själv i egen fysisk person ska stiga ned.

Många ska falla och få ska stå kvar, eller hur var det?

80% av världens befolkning ska utrotas är agendan.

Det behövs inga krig och folkmord, annat än möjligen som grädde på moset.

Den materialistiska vetenskapen och det industrialiserade samhällssystem som byggts efter dess principer är hela meningen. Hur folk lever. Vad de gör. Vad de äter, dricker, andas.
Strålningsmiljön. Kulturen. Och när denna gjort dem sjuka, som den obönhörligen gör, så finns där kronan på verket: medicinen!!!

SÅ utrotas mänskligheten, Piece of cake! Och nu går det fort...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Forskare varnar för flytande silverpreparat
#11


See User information
Quote:

sune skrev:
Läste också detta i metro idag, fick läsa om artikeln 5 gånger innan jag fattade att det inte var ett skämt, följt av gapskratt, jag går nu på EDTA behandling för min livslånga amalgamförgiftning, som fört med sej 100 talet börsnoterade sjukdomar, varav några är "fibromyalgi" och elallergi, panikångest, dödsångest, självmordstankar mm,mm,mm, efter endast 5 behandlingar, med start i augusti i år, kan jag konstatera att: JAG HAR ALDRIG MÅTT BÄTTRE ÄN VAD JAG GÖR NU,

folk kommer från norrland, stockholm, finland, norge mm, pgav en endaste sjuk sak: anal....förlåt socialstyrelsen har dragit in leget för de övriga utövarna av"obeprövad och icke vetenskaplig behandling" stackars intorkade indoktrinerade hjärntvättade köpta, korrupta människor säger jag bara, hoppas att jag hinner klart behandlingarna innan proffessorns leg ryker, annars får man väl sätta dropp på sej själv i framtiden?

Efter dagens tidningsanka skall jag beställa 5 liter CS, de är livrädda för saker som "botar" och detta är ju bara en bekräftelse från deras sida att de skakar av nervositet att vi skall må bra, men återigen det handlar ju inte att "bota" börsnoterade sjukdomar, det handlar om att hålla sej frisk så man aldrig behöver BLI sjuk!

Till sist kan jag konstatera att jag under 12 månaders tid nu till ju inte drabbats av en endaste förkylning/influensa, medans andra legat mer eller mindre avdäckade av desamma, allt tack vare 3 gram cvitamin tillsammans med MSM (organiskt svavel)

Tänk vad lite svavel kan göra

Bara ett litet gästspel god natt



Vilken MSM och C-vitamin rekommenderar du?
Såg att C-vitamin brustabletter innehåller aspartam

Posted on: 2007/11/27 11:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Forskare varnar för flytande silverpreparat
#12
Tips för ett grymt C-vitamin-intag:

Ät brännässlor!

Gör avkok på hela växten. Torka bladen och ha i örtsaltet. Ät nässelsoppa (med smör & vitlök)

Redan vikingarna odlade nässlor i s. k. "nettelgårdar", och använde även fibrerna till textiler ihop med hampa och lin.

Allra mest C-vitaminrika är de på våren.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Forskare varnar för flytande silverpreparat
#13
Wikhall: Japp, det är fint. Ska försöka det nu i vår. Kunde inget om brännässlor förra våren, så jag hann inte.

Till alla: Silverpreparat, MSM, etc etc, alla dessa "svåra" grejer. De avskräcker mig by default ofta. Jag har inte läst om silver eller MSM speciellt mycket, för jag tycker det ha varit för avancerat. Inte vågat närma mig dem. Vill ha det så enkelt som möjligt, enkla växter, enkla saker från naturen. Förstår ni min oro över många av dessa avancerade mirakel preparat?

CFR2: Nascorbat är syreneutralt och en bra C-vitaminkälla tror jag. Annars kan du väl käka nyponpulver eller ekologisk frukt. Brustabletter ska man aldrig äta. Finns antagligen ingen brustabeltt som duger till någonting förutom Treo ibland då. ;-P

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Forskare varnar för flytande silverpreparat
#14


See User information
ahhh anka, anka, självklart kan en bakterie inte bilda resistens mot silver eftersom det blockerar deras andningsapparat, dvs metabolismen i deras kemiska lunga.

Posted on: 2007/11/27 16:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Forskare varnar för flytande silverpreparat
#15


See User information
Quote:

wiseguy skrev:
ahhh anka, anka, självklart kan en bakterie inte bilda resistens mot silver eftersom det blockerar deras andningsapparat, dvs metabolismen i deras kemiska lunga.


Bakterier kan säkert bli resistenta mot allting. Vi vet för lite kring dessa väsen som dyker upp som virus och bakterier. De kan man inte kämpa ned, de har olika omvandligsstadier mm... och vilka så kallade fiffiga lösningar och utägar vi än hittar på, så tar vi inte tag i det som ligger bakom - att det finns sådant som ett "problem" med att virus och bakterier plågar oss.

De är ett symptom - vi krigar mot det... och tror att vi lyckas så bra, baar för att ett tillstånd där tex bakterier är inblandat "försvann". Det ÄR illusioriskt - bara att vi lurar oss själva. Samma gamla vanliga tänk från den bakvända världen - att kriga mot det yttre - istället för att inse att det därute är vad vi skördar. Då får man förändra sig själv. sådden.

Posted on: 2007/11/27 16:50
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Forskare varnar för flytande silverpreparat
#16
Vi har ju redan alla tänkbara dödliga bakterier och virus i kroppen.
Det enda som skyddar oss är vårt immunförsvar och allt som stimulerar och stärker immunförsvaret borde vara av godo..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Forskare varnar för flytande silverpreparat
#17


See User information
Quote:

raybeam skrev:
Vi har ju redan alla tänkbara dödliga bakterier och virus i kroppen.
Det enda som skyddar oss är vårt immunförsvar och allt som stimulerar och stärker immunförsvaret borde vara av godo..


Just det. Därför bör man fundera på att inte ta kolloidialt silver...

Posted on: 2007/11/27 17:02
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Forskare varnar för flytande silverpreparat
#18
Detta är mitt val: http://ion-silver.com/

Sen detta med aspartam får inte förekomma i mitt hus, så jag väljer tills vidare multiplex 1G c-vitamin utan asparta, dock mycket annat skit i det som natriumsackarinat, mm mm, men detta då för att preparatet är framställt enligt "LÄKE" medelsstandard, då det ju går hand i hand med kemikalieindustrin, se bara på AP-otekets produkter där ALLT som heter munsöderfallande osv innehåller stora mångder aspartam, det absolut bästa askorbinsyran är enligt utsago ESTER-C, men att finna detta i "brusform" tycks vara omöjligt, sen tror jag att det finns flera olika sorter, så det gäller att hitta rätt sort, det skall ju vara syraneutralt och inte försurande, alltså ph7, kalciumaskorbat med andra ord.

Att intaga msm utan en brustablett med c-vitamin får vem som hekst att hulka och få kväljningar.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Forskare varnar för flytande silverpreparat
#19


See User information
Quote:

sune skrev:
Detta är mitt val: http://ion-silver.com/

Sen detta med aspartam får inte förekomma i mitt hus, så jag väljer tills vidare multiplex 1G c-vitamin utan asparta, dock mycket annat skit i det som natriumsackarinat, mm mm, men detta då för att preparatet är framställt enligt "LÄKE" medelsstandard, då det ju går hand i hand med kemikalieindustrin, se bara på AP-otekets produkter där ALLT som heter munsöderfallande osv innehåller stora mångder aspartam, det absolut bästa askorbinsyran är enligt utsago ESTER-C, men att finna detta i "brusform" tycks vara omöjligt, sen tror jag att det finns flera olika sorter, så det gäller att hitta rätt sort, det skall ju vara syraneutralt och inte försurande, alltså ph7, kalciumaskorbat med andra ord.

Att intaga msm utan en brustablett med c-vitamin får vem som hekst att hulka och få kväljningar.


Det är knappast svårt att inta MSM i vatten
Varför söker du Ester-C i brusform?

Ester-C är bara ett produktnamn, formen av det C-vitaminet i den produkten är just Kalciumaskorbat, och mycket bra. Men man behöver inte köpa just Ester-C. Här är en annan:
http://helhetshalsa.se/info/produkter/vitaminer_antiox.htm

Posted on: 2007/11/27 20:55
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Forskare varnar för flytande silverpreparat
#20
Quote:

sune skrev:
Detta är mitt val: http://ion-silver.com/

Sen detta med aspartam får inte förekomma i mitt hus, så jag väljer tills vidare multiplex 1G c-vitamin utan asparta, dock mycket annat skit i det som natriumsackarinat, mm mm, men detta då för att preparatet är framställt enligt "LÄKE" medelsstandard, då det ju går hand i hand med kemikalieindustrin, se bara på AP-otekets produkter där ALLT som heter munsöderfallande osv innehåller stora mångder aspartam, det absolut bästa askorbinsyran är enligt utsago ESTER-C, men att finna detta i "brusform" tycks vara omöjligt, sen tror jag att det finns flera olika sorter, så det gäller att hitta rätt sort, det skall ju vara syraneutralt och inte försurande, alltså ph7, kalciumaskorbat med andra ord.

Att intaga msm utan en brustablett med c-vitamin får vem som hekst att hulka och få kväljningar.


Har också käkat MSM och det var inga som helst problem att få i sig! Någon droppe citron gjorde dock smaken mycket bättre.
Men jag är extremt tålig när det gäller att trycka i mig äckliga substanser hehe..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Forskare varnar för flytande silverpreparat
#21
Saken är ju den att c-vitaminet och msm samverkar, fråga mej inte HUR, det skiter jag i, men så är det i alla fall, jag tycker att rent msm smakar som bittersalt i kallvatten(leverrening)

Enligt Linus Pauling så kan man med gott samvete ta enorma mängder askorbinsyra, läste om en på ett annat forum som tog 18 gram/dag, vid EDTA droppet får vi 60 gram/dropp, mår som en kung efteråt, men jag kan ju leta efter kalciumaskorbat i pulverform utan giftiga tillsatser, och ev smaksätta med REN apelsinjuice, så har jag löst smakproblemet.

Hittade detta för er som inte läst: http://www.villatidningen.se/articles ... -ar-frisk-som-en-notkarna


Nåt för "livs"medelsverket att ta tag i kanske, och varna denne friske man att han ju faktiskt kan bli helt BLÅ i ansiktet

Duscha Afrika med silvervatten så har vi löst malariaproblemet

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Forskare varnar för flytande silverpreparat
#22


See User information
bra site om kolloidalt silver
www.datordoktorn.nu
ritning pa cs maskiner bland annat, silver kan man ta fran Canadensisk silverdollar 99.99% rent silver enligt lag.

Posted on: 2007/11/30 14:13
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Forskare varnar för flytande silverpreparat
#23


See User information
Quote:

wiseguy skrev:
bra site om kolloidalt silver
www.datordoktorn.nu
ritning pa cs maskiner bland annat, silver kan man ta fran Canadensisk silverdollar 99.99% rent silver enligt lag.


wiseguy = silverboy = ägaren till datordoktorn.nu... = posta det överallt hela tiden...


Posted on: 2007/11/30 14:16
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Forskare varnar för flytande silverpreparat
#24


See User information
neeeee det är jag som är silverboy sörre-dudu ....

alltså varför skrivs det så mycket idiotiska saker dom lägger in en artikel om att silver är så farlig skitar ner miljön och dylikt...

vilka åker bil eller annat fordon dagligen?

en liten bilresa vintertid "dubbdäck" måste skita ner lika mycket som halva svenska befolkningens silverintag...


inget är bra att äta regelbundet !!!!!!

det finns folk som har dött av att äta apelsiner dagligen!!!!

Om det är nu så farligt varför förbjuds det inte!!! -det kan inte förbjudas då det är så extremt lite silver...

Silvret är det enda preparatet som nästan all människor kan ta, många är allergiska mot andra naturpreparat...

Ni som ör emot silver: Skulle ni vilja att erat barn eller äldre släkting dör i en alvarlig matförgiftning!!!!

Det är i första hand det som silvret ska användas till.. det slår ut all matförgiftning inom 24tim oftast inom 1tim....

Eller varför inte "obotliga" sår jag har sätt sår som är lika stora som 2 handflator botas inom 2månader ... Redan när silvret sprutades på så såg man hur läkningen påbörjades....


Men självklart så har novax rätt i att allt annpassas i för den rådande miljön för att överleva ....Typ att vi krarar oss utan näring "plastmat" :) ligger lite i linje med min tanke om att mat är överflödigt och inte nått som kommer att intas i framtiden.


:))))))))))))))))))))))))99 I`AM BACK

Posted on: 2007/12/4 13:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
56 user(s) are online (56 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 56

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS