Vakencorner
|
Jüri Lina
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag vet inte om det har skrivits nått om denne man på vaken. Jüri Lina föddes i oktober 1949 i det annekterade Estland. Han kanske är mest känd som den estniske anti kommunisten och under 80 talet en av de mest kommunistfientliga skribenterna i Sverige.Det väcktes den 11 juni 1985 i det ockuperade Estland ett politiskt åtal mot Jüri Lina i hans frånvaro. Men det jag gillar mest med denne man är hans anti frimurar texter som till exempel Frimureriets blodröda väsen där man bland annat kan läsa följande.
Frimurarna är fiender till hela mänskligheten. Frimurarna är liksom virus, som har lyckats komma in i samhällscellerna och överta styret. De är både moraliskt och juridiskt ansvariga för alldeles för många illdåd och kommer förr eller senare att dömas även juridiskt. Det gryr en dag då denna ondskefulla rörelse kommer att fullständigt förbjudas som ett hot mot mänskligheten. Vad tycker ni om publicisten? Bra eller dålig? Källor:http://www.geocities.com/jyrilina/svenska/omjyri.html http://www.nexus.vishet.se/art2000/frimur-1.htm
Posted on: 2007/11/29 1:54
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
|
Re: Jüri Lina
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Dom flesta här på vaken är nog relativt medvetna om juri..
Snacka med Masken eller vöid så kan dom säkert ge dig lite bra tipps på "hemliga" föreläsningar. tills vidare tycker jag du ska se lightbringers. Vill du snacka med han finns han och hans fanclub på facebook.
Posted on: 2007/11/29 7:45
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Kul att ni drar upp han just nu, för ikväll är det föredrag.
PM:a om ni inte vet var men vill gå. Jag är fett förkyld, men ska nog gå ändå, om jag inte är jättesjuk på eftermiddagen. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Sorry Void jag kommer nog inte, sjuk jag med... timing till min ledighet också... fan vad glad jag blir
![]()
Posted on: 2007/11/29 9:25
|
|||
|
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Muglert: du skulle behöva åka en bit också, om du skulle gå på det...
Vi sitter hemma och snorar/småjobbar istället. Jag måste få klart zeitgeist innan jul, annars avskedar jag mig själv... |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login