Vakencorner
|
Alan Watt on "World Review Commentary" ( Nov. 25, 2007 )
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
En av de bästa intervjuer Alan Watt gjort.
Denna man besitter extremt mycket kunkskap om den värld vi lever i. -------- Alan Watt on "World Review Commentary" with George Butler and Charlotte Littlefield Brown (Originally Aired Live: Nov. 25, 2007 on "We The People Radio Network") Charlotte Littlefield Brown and George Butler travel to the Sniper's nest on The Sixth floor of The Texas School Book Depository. Who murdered President John Fitzgerald Kennedy on November 22, 1963? Hour 1 includes April 27, 1961 John Fitzgerald Kennedy speech: "The President and the Press." ------------------------------ Hour1: http://cuttingthroughthematrix.us/aud ... utler_Nov252007_Hour1.mp3 Hour2: http://cuttingthrough.jenkness.com/au ... utler_Nov252007_Hour2.mp3 Hour3: http://cuttingthrough.jenkness.com/au ... utler_Nov252007_Hour3.mp3
Posted on: 2007/11/28 11:22
|
|||
|
||||
|
Re: Alan Watt on "World Review Commentary" ( Nov. 25, 2007 )
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
:D respekt
Posted on: 2007/11/28 14:26
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Nej för åker vi dit så kommer du aldrig hem igen.
Du blir hans för evigt.... ja nån blanding av Butler och Sugar daddy |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag är inte så värst skäggig idag
![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Maggot: Shit jag ser det framför mig nu, bra att du varnar. Jag lagar mat åt alla, gör hans te på morgonen, går ut med hunden åt han. Kopierar upp och sätter ihop hans häften/böcker åt honom. Han lär behöva mig. Han är en fin sugar-daddy att ha, hoppas han inte tvingar mig att sova i samma säng bara.
PS - Vad i helvete har du i håret? Har du spikes och en jävla massa gel/vax? Är 90-talet här igen eller vad? Du är väl ingen greaseball i skallen? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Nej han kommer låta dig sova i hundkorgen efter du varit ute och rastat den och sagt att "hunden kände doften av chemtrails"
Ang mitt hår så har jag inget i det och har inte haft sen den tiden jag var punkare så här ser det ut lite mer i sin helhet man är ju välkammad ![]() ( har inte dushat idag ) ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Maggot:
Jag sover gärna i hundkorgen. Hoppas han respekterar mig mer än hunden. För han verkar ha en stark känsla och kärlek till sitt husdjur. Jag åker in till Sudbury och handlar åt alan osv. Vad tror ni man kan få för lön som butler hos honom? Angående ditt hår, se fan till att inte smeta i mer vax/gel. Sista bilden var jättefin, tvätta inte för ofta då ser man bara töntig ut. Nu är jag så offtopic att jag borde bil avstängd från vaken.se ett litet tag. Hur bra var denna intervju då? Bättre än hans egna program på RBN. Han blir ju lite för deppig och bitter när han bara själv sitter och tjötar. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Intervjuerna är mycket bättre än hans egna "talks"
Och den här har bra innehåll som alla andra. Men som sagt, intervjuerna föredrar jag mest.
Posted on: 2007/11/28 19:00
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Kitschigt.. frisyren heter obäddad säng va?
Posted on: 2007/11/28 19:05
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
I slutet av tredje timmen av intervjun och på frågan om han läst eller känner till Jordan Maxwell, Mikael Tsarion, och David Icke....Alan säger faktiskt, kanske indirekt att Maxwell, Tsarion och Icke är finansierade av eliten och att han själv blivit oxå kontaktat för att prata/skriva om 'Alien' spåret och i gengäld skulle han få all stöd med pengar och med lansering av sina böcker om han nappade!!!
Jag tycker att det är allvarligt om han har rätt, därför att dom tre herrarna har mycket beundrare som lyssnar på dom och köper deras produkter. Vad tycker ni? vem ska man lita på då i dessa dagar !?! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Intressant. Och Maxwell anklagade Icke för att vara MI6 agent...
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Alla anklagar alla. Ingen går att lita på då förutom vaken.se
DVS istället för att slänga ut pengar på dyra alienböcker så sätter ni slantarna på vaken:s brännarservern och så väcker vi svenskarna på stor front under 2008. Vi bor i Sverige och det är då Svenskarna vi ska väcka. Vi lägger vår energi här i Sverige. Vem annars ska göra det om inte VI? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
bra sagt void, jag håller me 100%
![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Vem kan man då lita på?
When masses are made to believe something negative, they may create what they did not want, which is how for instance the "NWO" like you people name it, works. You are believing it is taking shape, so it will take shape and theorists are major players in helping this taking shape by bombarding you with "facts" that it is taking shape. Claiming you are giving in power everyday, and they control you more... while in reality you are in full control. So the people who are "waking up" to it are the ones who are creating it. Alltså "vaken" + alla de där personerna och sajterna det talas om. (???) Ju mer det krigas för att få ut "info" om "dåligheterna - ju mer har man gått det dåligas ärende - nyttig idiot i deras ögon. Before accepting a certain knowledge, you have to investigate where it comes from. Do you know where the "knowledge" that you just typed out comes from, when it was released, how it became and by whose hands? More importantly, who controlled those hands documenting it? You play the victim part. Do you know who manufactured this new age nonsense you just promoted? If this prison is a "true illusion", get out then right now, I dare you. It is not like in the movies. Alltså sådant om vi ser postas här på vaken i viss mängd, fortfarande... It is very easy to make humans believe they are enlightened and know the truth...and then thinking it is their task to wake up others. You are confusing a few matters. There is just 1 struggle and it is now, here on this planet and on a personal level....meaning you only. There is no enemy you can attack except yourself You do not understand what this world we live in really is. You get what you deserve, that is how this universe works. Do not pay attention to the "world events", they are all orchestrated to make you pay attention to them. The struggle you should pay attention to is on a personal level. Understand this place, what and where it is, know what you are, how you came here, why you came here, how to return.
Posted on: 2007/11/29 21:53
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Man ska lita på sig själv.
Posted on: 2007/11/30 0:03
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag undrar om jag skulle gjort det om jag varit i dina kläder... ![]() hehe...
Posted on: 2007/11/30 0:18
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
haha
Posted on: 2007/11/30 0:36
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag raderade det jag skrev. För uppenbarligen var jag bara för hård mot någon....
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tror aliens är en massa blaja som de mer än gärna vill spåna på. Jag säger dock inget om aliens existerar per se eller inte men skulle eliten inte vilja att folk skulle tänka på sådana saker så skulle de inte tillåta en massa SciFi serier på deras masshypnotisör.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag förstår mig inte på dom som säger/tycker att VI INTE skall sprida information? Om vi inte sprider info, vad händer då? Stannar ALLT SKIT av sig själv då eller?
Posted on: 2007/11/30 17:50
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det enda som får skiten att sluta är att folk slutar stödja skiten.
Jag trodde inte att jag skulle någonsin citera Chomsky men det bästa sättet att bekämpa terrorism är att sluta hålla på med det. Självklart så ska skuggan försvinna igenom att man belyser denna, det är faktiskt inte svårare än så. Det finns en konkret anledning till att de MÅSTE operera i hemlighet. Gissa varför. |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login