Vakencorner
|
Ska vi på vaken.se sponsra Ron Paul Blimp på nåt sätt?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Kan vi inte gå ihop och sponsra Ron Paul blimpen?
Förstod inte om dom menade fredag i dag eller om en vecka, dom har iaf fått ihop 179.000 av dom 200.000 som behövs.. Amerikanarna visar äntligen den frihetsanda som dom saknat så länge, dom går man ur huse för att stödja Ron Paul på alla vis.. Händer det nåt med Ron Paul så fruktar jag ett inbördeskrig! http://www.ronpaulblimp.com/ Nån som, är intresserad? Detta är historiskt..
Posted on: 2007/12/7 11:55
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Ska vi på vaken.se sponsra Ron Paul Blimp på nåt sätt?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag vill personligen inte lägga en spänn till hans kampanj. Alla pengar behövs här hemma i SVERIGE och vi ska ta hand om Svenskarna vi behöver inte göra något för Ron Paul i detta läge övht. Tycker det är ganska konstigt om folk ska satsa sina pengar på hans jippo där borta när vi har M a s s o r att göra här i sverige.
Vi är inte säkra på Ron Paul ännu, iaf inte jag och många jag känner. Har någon förresten koll på hur mycket pengar Ron Paul fått in ännu? Det borde gå att läsa helt öppet. Ganska rejäl summa va? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
projektet med blimpen är en gräsrots ide, alltså inget samröre med Ron pauls pengar.
Posted on: 2007/12/7 12:43
|
|||
|
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
sponsra politiska partier i USA.!?!?!
hahahha.. ni har ju redan en lusing på er julinsamling, varför inte starta en "vaken.zz bank" när ni ändå suger av storebrorsan. pengar gör ju så mycket positivt till värden jue.. LOL.. hjärndödheten här inne tar u alla priser asså. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
JAAA ännu bättre sponsra riksbankens ränta...
zig heil, till alla nazional älskare.. pengar lösningen till alla hjärndödas problem. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tycker inte om att så mycket är beroende av pengar.
Dock så har inga problem med att ha pengar. Om någon tycker illa om sina pengar så kan man skicka dom till mig. Jag skuille inte ge mina slantar till någon politisk grej. Jag tror inte på den demokratiska processen och ser att slantarna kan gå till ett budskapå istället för att promota ett namn.
Posted on: 2007/12/7 13:48
|
|||
|
Administratör och grundare av vaken.se
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ska jag ger en enkel kalkyl.
100 SEK till Ron Paul: Motsvarar för vaken.se inköp av 50 st DVDskivor!!! Jag bränner dessa själv och utan att ta/önska/kräva något för det. Varför? För att jag tror på att sprida informationen! Jag skaffar papper, jag designar med micro och skriver ut omslag och min brännare går dagligen. Jag har för närvarande inget jobb och arbetar _heltid_ nästan med att producera vaken-material och jobba med infospridning. Jag byter skivor var 11:e minut i mina 2(3)dvd-brännare när jag är hemma och sitter vid datorn. När det nya infopaketet ska skickas ut (när texten är uppdaterad och klar) så är 50 DVD Skivor ganska många. Eller när vi säljer / delar ut dvd:er på stan till Svenskar. Sätt dessa 50 dvd-skivor och vad dom kan göra I SVERIGE i kontrast mot vad 100SEK som skickas till Ron Paul Blimpen kan göra. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det enda som står i vägen för NWO och sista steget i deras plan är befolkningen i USA.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Respekterar era åsikter och visst behövs pengar till våra projekt här hemma, den där blimpen verkar ju komma igång utan våran hjälp så.. Dom har förövrigt kommit upp i 204.000 nu så den är så gått som uppe redan..
Posted on: 2007/12/7 19:19
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Perspektiv, befinner mig just nu i Argentina, har harskar NWO starkt men folk har anda nagot av en fri vilja och forstar mer om varlden och, det kanske inte ar fritt som USA men finns en hel del frihet har, ekonomi ar dock i botten.
Har redan av slump traffat en person har som ar ratt sa upplyst, problemet i just detta landet ar att folket har det daligt ekonomiskt, knappt nagon orkar lagga energi pa att kampa emot. Daremot i USA. Dar har folk fortfarande en del pengar och kan gora nagot. USA har sakta bruttits ned, detta kanske ar sista chansen. Vid nasta val ar val Ron Paul dod och kanske nagon annan tar over som kopierar hans budskap, men som har en dold agenda. Jag litar pa Ron Paul angaende ekonomi, utlands politik. Han vill inte ha den nordamerikanska unionen t ex! Det ar vart chansningen, om han skulle visa sig vara frimurare, antikrist eller vad som helst som vissa tror. Om han vinner valet och fortsattar att tala som han gor, hela varlden skulle kunna vakna upp. Om han sviker sa kan nagon annan ta over. Tank pa talet som Kennedy holl om hemliga sallskap, tank allt Ron Paul skulle kunna saga, och miljarder av folk skulle lyssna. Han vacker folket hur som helst, om han sviker sa kan de finna andra att vanda sig till.... Jag har sett en del konspirationsvidoes av Ron Paul, folk sager att han ar frimurare gor djavulstecken och sa vidare. Min inutuition sager mig att han ar akta, hans politik har han alltid kort, den skulle hjalpa mot mycket. Forstar inte riktigt de som ar kritiska aven om man aldrig kan lita pa manniskor. Folk far reda om den nordamerikanska unionen, hur centralbanken funkar och mycket mer, om krig och annat. Detta ar ju precis sant som Alex Jones, David Icke, ja, det de flesta vakna intresserar sig inom omradet politik. Sedan kan politiken inte losa allt. Men, det gor mycket. Kanske viktigast, han vill skydda internet!
Posted on: 2007/12/7 21:40
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag hèller med voiden hàr i mèngt och mycket och jag tycker att vaken.se ALDRIG borde stòdja en politisk mànniska eller ett parti...
Vaken.se anser jag vara ett forum fòr sanningsòkare som i sin tur kan SKAPA ròrelser men vaken.se ska fòrbli politisk oberonde.. Dock anser jag det bara bra om ex micro,void,tebe som àr admin hàr beròttar vad de tror och tànker men àr noga med att beràtta att det àr deras PERSONLIGA asikt..... Ex jag àr nationaldemokrat och har min sida www.tankefrihet.se (nya blurbs klara komer snart) men sidan kommer inte pràglas av nationalism..... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Urgh,
varför inte tvärt om, Ron Paul sponsrar vaken
Posted on: 2007/12/8 9:46
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Iofs så hjälper vi ju Ron Paul och USA's framtid genom att sprida hans budskap om frihet och fred..
För han står ju för ALLT som det styrande etablissemanget i USA INTE står för, så det kan inte vara fel..
Posted on: 2007/12/8 12:43
|
|||
|
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
CHOOSE THE LESSER OF THREE EVILS! Går jag efter. Helt klart bäst att göra. Dvs inte obama, inte hitlary men paul för han är minst evil av de tre. :)
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Psilocyber for president!
Och sedan behòver han nègon mer som kan sjunga pè krèksèngen vad sàgs om steffo som guvenòr och jag ska bli intergrationsminister D.V.S segrigationsminister.... "krèksèng" = è= bokstaven i alfabeten som z àr innan fègelsèng |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login