vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



David Icke
#1


See User information

Vad tycker ni om David Icke å hans teorier =)

Posted on: 2006/1/8 22:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: David Icke
#2
Det finns mycket skrivet om David Icke om Du kollar i forumet, eller dra ett sök...

För övrigt så kör han inte med så mycket teorier, han levererar info med hjälp av fakta, det många inte tror är sant bevisas i dag mer o mer med hjälp av modern forskning... (Kvant fysik mm) ...

Jag har själv hört hundratals snacka att dom vet bättre än D Icke, men ännu har ingen slängt fram ett enda bevis som motbevisar Icke... Säger en del...

Han har också jobbat med detta sedan 1991, så han e gammal i gejmet :) ... O varför har dom inte låst in honom?... försök säg något om någon Svensk politiker offentligt, som inte är sant, o se vad detta leder till, det är uppenbart att alla som Icke talar sanning.... Annars hade dom skakat galler för länge sedan, om man startar ett rättprocess så är det slutlekt för eliten, o de vet dom, men alla slavar i sämhället vet inte det och kastar bara skit på folk som föröker väcka oss istället.... Tåls o tänka på...

Hare...




 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke
#3


See User information
Icke är lite snurrig. Ibland låter det som om allt han säger stämmer kanonbra, speciellt om man kollar på hans hela föreläsningar. men i kortare intervjuer så verkar han inte alls lika vettig utan det känns mest som om han spånar.

Hans historiska fakta verkar ju skrämmande verkliga men mycket är ju väldigt svårt att kolla upp.

Ödlemänniskorna förstör ju en del, tråkigt nog. Första gången jag såg en föreläsning med Icke så nämnde han inget om ödlor alls. Sen såg jag en senare och då drog han upp dom, då föll de lite.
Men jag har även läst en av hans böcker, the robots rebellion och tyckte det var klart läsvärt.

Men som med mycket annat får man ta till sig informationen och sålla ut det man tycker är viktigt och ta det andra med en nypa salt.

Visste ni förresten att Anledningen till att Icke gärna förlöjligas i tv inte beror så mycket på hans senare teorier utan det faktum att han gick ut i media för många år sen och hävdade att han var Jesus återfödd. Eller så tolkades det iallafall.
Starkt att komma tillbaka efter det.
Men han verkar vara en trevlig människa med ett gott sinne för humor .

Posted on: 2006/1/9 3:37
"Now I have become death, the destroyer of worlds"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke
#4


See User information
mm intressant... !

Hans homie nere i afrika verkar ju veta vad Icke snackar om, så han ar inte ensam iaf !

(vet inte exakt hur hans stallning ar till odelmanniskan)

Borjade tanka på serien å filmerna "V" nar ja horde om odlorna =), kanske han ar en galen "V" fantast som sett for många gångerr alla avsnitt =O

Posted on: 2006/1/9 5:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke
#5


See User information
Näh - "Najjko" - Det är nog tvärt om, när det gäller filmproducenter - det ä'r ju de som "tar till sig" det som dom hör och läser, för att senare tycka det finns något värde i att göra en film utav materialet, liksom...
Sen det där med "homien" - är det den där tjocka shamanen nere i Afrika som du åsyftar? han har kunskaper om just samma grejer som Icke - så det är väl därför han skriver under - vad Icke menar sig förstå - dett då med dessa "varelser" - som lär komma utifrån rymden (himlen)
Jag tycker för min del - i alla fall - att David Icke har visat på bäst av alla, hur det står till med mänskligheten...
Sedan så får vi ju "ta det" - som vi behagar och använda oss utav hans konklusioner på det sätt vi anser är bäst...

samt. plus: (Grymmlingen)

Posted on: 2006/1/9 10:26
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: David Icke
#6
för ca två år sen när jag såg icke första gången prata om reptil-spåret fick jag rejält med avsmak..
det tog mig typ ett år att smälta hans ord och tankar, efter det har han därefter växt till lite av en idol (typ).

Jag tror idag inte på reptiler helt idag, då jag fortfarande inte sett några än, men det mesta han säger känns mkt mer relevantare nu än då om man tittat in i kvantfysik och liknande först..

konspirationen kan vara lite stor att omfammna om man inte sett den ur olika synvinklar..

vidga era vyer folk!


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke
#7


See User information
hehe ja kom åxå att tänka på serien V efter första jag studerare om reptilteorin. Men mest "undra om (Dom) gjorde den serien för att kunna förlöjliga framtida teorier!? " .. Men kan hålla med om att det är svårsmält och vill gärna se själv innan jag är övertygad. Håller idén öppen tills dess iaf


Peace&Love

Posted on: 2006/1/9 13:48
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: David Icke
#8
Jag har känt en shapeshifter/reptil, så jag behöver inte tro David Icke. Räcker med vad jag vet och har upplevt.

Roliga är att många säger att de aldrig sett en reptil, och kan därför inte tro på det. Men ingen har väl heller sett svarta hål i universum? Ändå tror alla att de finns. Ologiskt?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke
#9


See User information
Så du menar att sådana person finns, enligt dej, av egen erfarenhet

Posted on: 2006/1/9 17:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: David Icke
#10
Najjko
Korrekt.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke
#11


See User information
coolt =)

Posted on: 2006/1/9 19:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: David Icke
#12
Hmm,...

Credo Mutwa heter den tjocke i Afrika ni talar om...

Icke sa sig inte vara Jesus direkt, det var media som förlöjliga honom på detta vis... Lyssna på den senaste intervjun med Icke, som spelades in av BBLC TV... Den får Du tag på i Olles hub...

Läs gärna Bion på www.ickemedia.com också, den förklarar hur det hela började, och med tanke på det han varit med om, Jesus eller inte, skulle någon annan vara med om samma sak så skulle man fömodligen bli lite snurrig...

Sant också som sägs i denna tråd, ge informationen god tid för att smälta in, och kom ihåg, det är inte Icke som skriker om reptiler, det är infon o alla vittnen som gör det... Jag tror på det som han gör, varför hålla nån info bakom ryggen över huvud taget, bara för att den låter lite "för" extrem.... Ut med det bara, stämmer det så får vi reda på hur och vad, om vi bara får ta del av all info....

Brottom igen... hare...


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke
#13


See User information
löjliga, dock så har han vell lite vett men inte mycket!

Posted on: 2006/1/9 21:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke
#14


See User information
Vilka "teorier" menar du ar lojliga, forutom odelmanniskorna som jag tror du syftar på alldra mest =)

Posted on: 2006/1/9 21:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke
#15


See User information
David Icke är en extremt skärpt kille som har bättre koll än de flesta.
Oavsett vad man tror om utomjordingar/reptiler så har han tonvis med viktiga fakta att presentera om mycket annat som berört och berör mänskligheten. Kolla in hans Freedom Road videos om ni vill ha en intressant historielektion och missa inte Secret of The Matrix här bland vakens filmer.

Posted on: 2006/1/9 23:14
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
52 user(s) are online (52 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 52

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS