vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 »


Anonym
CIA rapporten om Irans kärnvapen
#1
Jag skulle vilja veta vad ni tycker nu om CIA som kommit med en rapport om Irans kärnvapen som går emot Bush & Co och därför har orsakat en kris om USA politik gentemot Iran.

Iran slutade utveckla kärnvapen 2003 enligt CIA.

För oss på andra sida vaken staketet så var det ingen som helst överraskning då CIA, FBI och andra organ i USA är mer fristående än vad majoritet på detta forum har för sig.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: CIA rapporten om Irans kärnvapen
#2


See User information
Quote:

zink skrev:
Jag skulle vilja veta vad ni tycker nu om CIA som kommit med en rapport om Irans kärnvapen som går emot Bush & Co och därför har orsakat en kris om USA politik gentemot Iran.

Iran slutade utveckla kärnvapen 2003 enligt CIA.

För oss på andra sida vaken staketet så var det ingen som helst överraskning då CIA, FBI och andra organ i USA är mer fristående än vad majoritet på detta forum har för sig.


Ja det är knepiga saker, som har satt myror i huvet på många politiker nu där, käppar i hjulet för att gå vidare med Irangrejen.

Kanske det ingår i spelet att CIA skulle göra detta för att få till nästa fake action i USA - så att Bush kan ta på sig lilla mustaschen som diktator. Så kan de gå på Iran och company sedan.

Posted on: 2007/12/6 11:14
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: CIA rapporten om Irans kärnvapen
#3


See User information
Quote:

zink skrev:
Jag skulle vilja veta vad ni tycker nu om CIA som kommit med en rapport om Irans kärnvapen som går emot Bush & Co och därför har orsakat en kris om USA politik gentemot Iran.

Iran slutade utveckla kärnvapen 2003 enligt CIA.

För oss på andra sida vaken staketet så var det ingen som helst överraskning då CIA, FBI och andra organ i USA är mer fristående än vad majoritet på detta forum har för sig.


Jag vet inte av vad du menar med fristående - från presidenten?

Dom är inte fristående från dem som äger dom/CIA, utan är deras spelpjäs, precis som de har en pjäs som är president.

Posted on: 2007/12/6 11:30
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: CIA rapporten om Irans kärnvapen
#4
Quote:

novax skrev:

Jag vet inte av vad du menar med fristående - från presidenten?

Dom är inte fristående från dem som äger dom/CIA, utan är deras spelpjäs, precis som de har en pjäs som är president.


Det är presidenten som utser CIA chefen men senaten måste godkänna denna chef. Sedan är det denna chef som styr CIA. CIA har inte bara nu utan flera gånger under sin historia på gott och ont visat att de agerat utan politisk styrning.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: CIA rapporten om Irans kärnvapen
#5


See User information
Hahaha gå och lägg dig och sov istället för att inbilla dig en massa struntprat och så tar du upp andras tid till på köpet också!

natti natti zink, och glöm inte snuttefilten

Posted on: 2007/12/6 14:02
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: CIA rapporten om Irans kärnvapen
#6


See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

novax skrev:

Jag vet inte av vad du menar med fristående - från presidenten?

Dom är inte fristående från dem som äger dom/CIA, utan är deras spelpjäs, precis som de har en pjäs som är president.


Det är presidenten som utser CIA chefen men senaten måste godkänna denna chef. Sedan är det denna chef som styr CIA. CIA har inte bara nu utan flera gånger under sin historia på gott och ont visat att de agerat utan politisk styrning.


Förstår inte vad du menar. CIA är väl till för att tillgodose sina ägares önskemål.

Saker och ting är inte bara som de ser ut på ytan - tror du verkligen att det skulle vara så...?

Det är ägarna som utser president och CIA-chef. Strular sig saker då blir det lite mer drag bland pjäserna på bordet. Men de har satt ut spelet och bestämmer reglerna. Åskådarna ser inte bakom spelet bara.

Posted on: 2007/12/6 14:06
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: CIA rapporten om Irans kärnvapen
#7
Quote:

CIA har inte bara nu utan flera gånger under sin historia på gott och ont visat att de agerat utan politisk styrning.


Tja, skjuta JFK i huvudet så Jackie hoppar upp på bilen och springer bakåt kan man nog kalla för att de agerar utan "poltiskt styrning".


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: CIA rapporten om Irans kärnvapen
#8


See User information
Såg du inte Press Konferensen Zink?

Posted on: 2007/12/6 17:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: CIA rapporten om Irans kärnvapen
#9


See User information
"We have no data that such work was conducted before 2003, although our American colleagues have claimed that this was the case," Lavrov told a news conference.

"During our continuous contacts over the last two or three years we exchanged assessments based on intelligence data obtained before 2003, and the information our U.S. colleagues possess does not support the statements that Iran ever had a military nuclear program," Lavrov said.

http://en.rian.ru/russia/20071205/91019465.html

CIA "NIE"rapporten är ett spel för galleriet, nu försöker man hävda att IRAN försökte bygga en atombomb. Enligt Bush under conferensen så sa han att om de hade ett program så kan de lätt starta det igen.
Strubens

Posted on: 2007/12/7 1:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: CIA rapporten om Irans kärnvapen
#10


See User information
Jag ser ändå risken i att det stora landet avkräver vemsomhelst vad som helst, fan det ända landet som bombat arschlet av en en stad och fortfarand är det ända landet som tillåts bomba Deplated uranium i mängder tilllåts få ställa kraven??????va e re för jävla planet jag hamnat på?????

Posted on: 2007/12/7 2:08
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: CIA rapporten om Irans kärnvapen
#11
Quote:

Strubens skrev:
"We have no data that such work was conducted before 2003, although our American colleagues have claimed that this was the case," Lavrov told a news conference.

"During our continuous contacts over the last two or three years we exchanged assessments based on intelligence data obtained before 2003, and the information our U.S. colleagues possess does not support the statements that Iran ever had a military nuclear program," Lavrov said.

http://en.rian.ru/russia/20071205/91019465.html

CIA "NIE"rapporten är ett spel för galleriet, nu försöker man hävda att IRAN försökte bygga en atombomb. Enligt Bush under conferensen så sa han att om de hade ett program så kan de lätt starta det igen.
Strubens


Det är ingen översakning att Ryssland som har bra förbindelser med Iran och hjälpt dem med kärnteknologi skulle förneka all kännedom att de visste att Iran försökte tillverka kärnvapen för om de skulle godkänna CIA rapporten rakt av skulle Ryssland kunna bli anklagade för att ha hjälp Iran med konstruktion av kärnvapen till 2003.

Källor:

http://www.palmecenter.se/RegionerOch ... klar/070309karnvapen.aspx

http://www.kommentar.org/arkiv/Kommen ... /Kommentar_97_4/Iran.html

http://www.vor.ru/Swedish/Exclusives/excl_next574_sw.html

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: CIA rapporten om Irans kärnvapen
#12


See User information
Quote:

zink skrev:
Jag skulle vilja veta vad ni tycker nu om CIA som kommit med en rapport om Irans kärnvapen som går emot Bush & Co och därför har orsakat en kris om USA politik gentemot Iran.

Iran slutade utveckla kärnvapen 2003 enligt CIA.

För oss på andra sida vaken staketet så var det ingen som helst överraskning då CIA, FBI och andra organ i USA är mer fristående än vad majoritet på detta forum har för sig.
Time to mistrust intelligence

So the same people who missed the collapse of the Soviet Union, Libya’s nuclear program, North Korea’s nuclear program, and overestimated the state of Iraq’s WMD program are now reporting that since 2003 Iran is no longer pursuing nuclear weapons.

Even though the 2005 National Intelligence Estimate says the opposite, Democrats of course leaped on this one as they are more interested in appeasement and tying the hands of the Bush administration than dealing with the reality of a nuclear-armed Iran.

Just this November, Iranian President Mahmoud Ahmadinejad claimed they had 3,000 working uranium-enriched centrifuges, but I guess we shouldn’t take him at his word.

If the NIE has known that Iran had discontinued their program in 2003, why did they wait till now to announce it? I would hazard a guess that since the war in Iraq is doing well, the focus of the pacifist anti-war elites in Washington has shifted to stymieing this county’s efforts to stop Iran from acquiring WMD, and to undercut the case for sanctions or military action by President Bush.

According to the New York Sun, one of the report’s authors, Vann Van Diepen, has tried for five years to help Iran in its quest to enrich uranium. It is obvious whose side he is on.

And of course the same people who sneered at the reports of Saddam’s WMD program will accept this report with eagerness because it implies, when skimmed for the good parts, that to attack or sanction Iran is unnecessary and they can go back to sticking their heads in the sand.

The Israelis don’t buy this report, and when push comes to shove, I’ll trust the Mossad more than their leaky, politically motivated counterparts in Washington.

Posted on: 2007/12/7 20:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: CIA rapporten om Irans kärnvapen
#13


See User information
Quote:

sale skrev:
Quote:

zink skrev:
Jag skulle vilja veta vad ni tycker nu om CIA som kommit med en rapport om Irans kärnvapen som går emot Bush & Co och därför har orsakat en kris om USA politik gentemot Iran.

Iran slutade utveckla kärnvapen 2003 enligt CIA.

För oss på andra sida vaken staketet så var det ingen som helst överraskning då CIA, FBI och andra organ i USA är mer fristående än vad majoritet på detta forum har för sig.
Time to mistrust intelligence

So the same people who missed the collapse of the Soviet Union, Libya’s nuclear program, North Korea’s nuclear program, and overestimated the state of Iraq’s WMD program are now reporting that since 2003 Iran is no longer pursuing nuclear weapons.

Even though the 2005 National Intelligence Estimate says the opposite, Democrats of course leaped on this one as they are more interested in appeasement and tying the hands of the Bush administration than dealing with the reality of a nuclear-armed Iran.

Just this November, Iranian President Mahmoud Ahmadinejad claimed they had 3,000 working uranium-enriched centrifuges, but I guess we shouldn’t take him at his word.

If the NIE has known that Iran had discontinued their program in 2003, why did they wait till now to announce it? I would hazard a guess that since the war in Iraq is doing well, the focus of the pacifist anti-war elites in Washington has shifted to stymieing this county’s efforts to stop Iran from acquiring WMD, and to undercut the case for sanctions or military action by President Bush.

According to the New York Sun, one of the report’s authors, Vann Van Diepen, has tried for five years to help Iran in its quest to enrich uranium. It is obvious whose side he is on.

And of course the same people who sneered at the reports of Saddam’s WMD program will accept this report with eagerness because it implies, when skimmed for the good parts, that to attack or sanction Iran is unnecessary and they can go back to sticking their heads in the sand.

The Israelis don’t buy this report, and when push comes to shove, I’ll trust the Mossad more than their leaky, politically motivated counterparts in Washington.


Lite ruggigt och väldigt sjukt när de talar om WMD - hur många har mist livet i Irak sedan USA + medbrottslingar gick in i Irak?
Bilderna man ser på alla missbildade barn, barn som är väldigt skadade etc - det kan man ställa i relation till holocaustcharaden.

Om vi säger att 100 000 - 600 000 människor från olika befolkningsgrupper och raser dog genom dessa läger under WW2 - hur många har dött enbart under detta orättfärdiga våldsdåd i Irak?

Posted on: 2007/12/7 20:47
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: CIA rapporten om Irans kärnvapen
#14


See User information
Quote:

sale skrev:
Quote:

zink skrev:
Jag skulle vilja veta vad ni tycker nu om CIA som kommit med en rapport om Irans kärnvapen som går emot Bush & Co och därför har orsakat en kris om USA politik gentemot Iran.

Iran slutade utveckla kärnvapen 2003 enligt CIA.

För oss på andra sida vaken staketet så var det ingen som helst överraskning då CIA, FBI och andra organ i USA är mer fristående än vad majoritet på detta forum har för sig.
Time to mistrust intelligence

So the same people who missed the collapse of the Soviet Union, Libya’s nuclear program, North Korea’s nuclear program, and overestimated the state of Iraq’s WMD program are now reporting that since 2003 Iran is no longer pursuing nuclear weapons.

Even though the 2005 National Intelligence Estimate says the opposite, Democrats of course leaped on this one as they are more interested in appeasement and tying the hands of the Bush administration than dealing with the reality of a nuclear-armed Iran.

Just this November, Iranian President Mahmoud Ahmadinejad claimed they had 3,000 working uranium-enriched centrifuges, but I guess we shouldn’t take him at his word.

If the NIE has known that Iran had discontinued their program in 2003, why did they wait till now to announce it? I would hazard a guess that since the war in Iraq is doing well, the focus of the pacifist anti-war elites in Washington has shifted to stymieing this county’s efforts to stop Iran from acquiring WMD, and to undercut the case for sanctions or military action by President Bush.

According to the New York Sun, one of the report’s authors, Vann Van Diepen, has tried for five years to help Iran in its quest to enrich uranium. It is obvious whose side he is on.

And of course the same people who sneered at the reports of Saddam’s WMD program will accept this report with eagerness because it implies, when skimmed for the good parts, that to attack or sanction Iran is unnecessary and they can go back to sticking their heads in the sand.

The Israelis don’t buy this report, and when push comes to shove, I’ll trust the Mossad more than their leaky, politically motivated counterparts in Washington.
Det är ingen överraskning att Zink försöker tiga sig fram,vill du inte förklara?

"Det är lättare att förakta något än att försöka förstå det."
Många människor tror att de tänker när de bara arrangerar om sina fördomar.

Ville lyfta denna tråd

Posted on: 2007/12/10 17:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: CIA rapporten om Irans kärnvapen
#15
Quote:

sale skrev:
Det är ingen överraskning att Zink försöker tiga sig fram,vill du inte förklara?

"Det är lättare att förakta något än att försöka förstå det."
Många människor tror att de tänker när de bara arrangerar om sina fördomar.

Ville lyfta denna tråd


Nu måsta jag undra. Varför är det så många på detta forum som inte förstår att folk inte hinner svara av olika orsaker? Man kan i jobbet måsta vara borta en vecka till flera månader som ett företag i korridoren måste vara, man kan ha blivit sjuk och sängliggande eller man har träff med släkt och vänner.

Jag stressar aldrig någon att komma med svar utan väntar till något har kommit med svar. Att du dessutom har klipp och klistrat från någonstans utan att ange källa istället för att skriva en egen kommentar gör att jag först måste leta reda på var du hämtat din text ifrån innan jag ens vet vad det handlar om för vem som har skrivet texten anger hur man ska bedöma den.

Din sökning - "Time to mistrust intelligence" - matchade inte något dokument.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: CIA rapporten om Irans kärnvapen
#16
Zink: Haha, vilken lögn du drar till med, ren och skär rakt upp i ansiktet. I våras var du ganska snabb med att dömma debatter till din fördel så fort någon inte hade svarat inom den tidsram som du ansåg vara korrekt.

Dessutom här du H E L T oduglig på att söka, jobba själv din latmask.
Bara för du inte får fram träff i din zinkmotor så kan du inte förvänta dig att vi ska servera dig med sökträffar som du själv borde finna.

http://www.examiner.com/a-1091502~Letters__December_7__2007.html

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: CIA rapporten om Irans kärnvapen
#17
Han kanske har svårt och stava när han blir upphetsad? Ungefär som neo-cons i USA som tror att AJ ljuger när de inte kan hitta nyhetsartiklar som publiceras av Reuters mfl.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: CIA rapporten om Irans kärnvapen
#18
Quote:

void skrev:
Zink: Haha, vilken lögn du drar till med, ren och skär rakt upp i ansiktet. I våras var du ganska snabb med att dömma debatter till din fördel så fort någon inte hade svarat inom den tidsram som du ansåg vara korrekt.

Dessutom här du H E L T oduglig på att söka, jobba själv din latmask.
Bara för du inte får fram träff i din zinkmotor så kan du inte förvänta dig att vi ska servera dig med sökträffar som du själv borde finna.

http://www.examiner.com/a-1091502~Letters__December_7__2007.html


Då tar jag upp även detta. Varför skriver du och andra nedsättande saker om mig hela tiden?

Alltid *zink* vad som helst.

Ta och visa på var jag behandlar användare på detta forum på samma sätt.

Och vem är egentligen Minnie Hanover som har så stor trovärdighet?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: CIA rapporten om Irans kärnvapen
#19
Minnie Hannover, ex på motfråga, då du låtsas att du källkritisk:

Vilka var med i tillverkningen av den officiella rapporten kring 11 september 2001 och hur valdes dom ut och av vem? Vem satte ihop den gruppen? Och varför är dom så trovärdiga?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: CIA rapporten om Irans kärnvapen
#20
Quote:

void skrev:
Minnie Hannover, ex på motfråga, då du låtsas att du källkritisk:

Vilka var med i tillverkningen av den officiella rapporten kring 11 september 2001 och hur valdes dom ut och av vem? Vem satte ihop den gruppen? Och varför är dom så trovärdiga?


Så bra. Du fann att jag inte hanterar användare på detta forum på samma sätt som du hanterar mig.

Jag har aldrig refererat till "9-11 Commission" som jag antar att du menar och vad än jag tycker om den så ändrar det inte en millimeter på Minnie Hannovers trovärdighet.

Så vem är Minnie Hannover?


Edited by zink on 2007/12/11 15:34:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: CIA rapporten om Irans kärnvapen
#21


See User information
Quote:
Jag har aldrig refererat till "9-11 Commission"


På ett sätt så har du det eftersom du hävdade att den officiella förklaringen var mer trovärdig.
Vem är CIA? Om USA för krig med oljan som intresse hur kommer det sig då att du hellre tror på vad CIA säger än på vad Rysslands rapporter säger?
Strubens

Posted on: 2007/12/11 15:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: CIA rapporten om Irans kärnvapen
#22


See User information
Zink, Förresten, jag har frågat det här förut men vad har du för intresse att debattera saker på ett konspirationsforum om du hela tiden ser det officiella som mer trovärdigt? De flesta här surfar ett forum som det här för att debattera konspirationen.
I många fall får du en artikel som väl beskriver hur många frågor och mystik det finns i den officiella förklaringen, det i sig borde betyda att man vill forska vidare i dessa mystikheter gällande ämnet.
Strubens

Posted on: 2007/12/11 15:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: CIA rapporten om Irans kärnvapen
#23
Quote:

Strubens skrev:
Zink, Förresten, jag har frågat det här förut men vad har du för intresse att debattera saker på ett konspirationsforum om du hela tiden ser det officiella som mer trovärdigt? De flesta här surfar ett forum som det här för att debattera konspirationen.
I många fall får du en artikel som väl beskriver hur många frågor och mystik det finns i den officiella förklaringen, det i sig borde betyda att man vill forska vidare i dessa mystikheter gällande ämnet.
Strubens


Alla som påstår sig ha "sanningen" som 911 "truth" borde klara av vilken kritik som helst för de ska sanning tåla men i verkligheten så tål den nästan ingen kritik alls utan att kritiker som moteld måste stå för allt officiellt från Bush & Co trots att det mesta av kritiken är hur denna sanning, 911 ”truth”, framförs och inte vad Bush & Co har kommit fram till.

Kritik är alltså svårt för 911 ”truth” då dessa människor har en så svart/vit syn på världen att om man går emot något i en 911 ”truth” teori så stödjer man automatiskt Bush & Co.

Faktum är att jag till största delen har kommit fram till mina slutsatser helt själv.

Jag kan också ta det. Jag har aldrig gillat Bush politik och skulle om jag var amerikan aldrig ha röstat på honom. Jag trodde på Hans Blix när han sa att Irak inte hade några massförstörelsevapen så att USA inte hittade några var ingen som helst överraskning.

Med detta vill jag visa att om man inte har en svart/vit syn på tillvaron kan man dra sina egna slutsatser i vilka frågor som helst.

Att många 911 ”truth” människor har en svart/vit syn på tillvaron beror på att de vill avskärma sig från stora sjok av samhället från bedömningar då det krånglar till tillvaron för mycket.

Att i officiella handlingar runt 911 hitta riktiga saker är alltså inte ens en tänkbart för det skulle bli för krångligt.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: CIA rapporten om Irans kärnvapen
#24
Quote:

Faktum är att jag till största delen har kommit fram till mina slutsatser helt själv.


Heh, underhållande.

Quote:

Jag kan också ta det. Jag har aldrig gillat Bush politik och skulle om jag var amerikan aldrig ha röstat på honom.


Vem skulle du ha röstat på? Hans Skull & Bones kompis Kerry då eller?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 4 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
41 user(s) are online (41 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 41

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS