vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Nu kommer kopplingen mellan färre barn-->klimathot!!!

See User information
Kolla in argumenten på passagen.se

"Skaffa inte barn - vi är för många
Sångerskan Camilla Henemark väljer bort barn för miljöns skull. "Jorden är överbefolkad och det tär på naturresurserna", säger hon till Aftonbladet. Kan du tänka dig att avstå från barn eller adoptera för att inte belasta jorden ännu mer?

http://www.passagen.se/

Läs mer propaganda på aftonhoran sida för klimathotspropaganda:

http://www.aftonbladet.se/klimathotet/

Posted on: 2007/12/9 22:54
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Nu kommer kopplingen mellan färre barn-->klimathot!!!

See User information
jävla eugenics svin.

Det är verkligen läskigt att se hur illuminati lyckas få folk att hålla med dom, utan att dom egentligen vet vad dom tycker eller förespråkar.

Posted on: 2007/12/9 22:56
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Då pushar man Kina retorik snart då? Ett barn.
Mycket på gång i bakgrunden just nu.

Strubens

Posted on: 2007/12/9 23:24

See User information
ja, har väll varit en hel del snack om det både här o där...
sen kommer det säkert ngt nytt "aids" eller så..

Posted on: 2007/12/9 23:27

Anonym
Camilla Henemark... intressant.

Jag vet inte vad det spelar för roll men hon var under många år medlem i Army Of Lovers...

...denna grupp initierades och styrdes av Alexander Bard, på senare år mest känd genom BWO...

...överstepräst i den svenska satanskyrkan under tidigt 80-tal...

...men det behöver ju inte betyda något!?!?

See User information
Wikhall, det kan ju vara en sån där "tillfällighet" som verkar växa på träd nuförtiden..

I England är det "Stop at Two" som gäller, dom är lite mer frikostiga med barn där..

“STOP AT TWO CHILDREN TO HALT CLIMATE CHANGE”
http://www.optimumpopulation.org/opt.release11Jul06.htm

http://www.optimumpopulation.org/

Posted on: 2007/12/10 12:50

Edited by TeBe on 2007/12/10 17:59:18
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Hmm, Alex Jones sa att de skulle köra med just det här för 5 år sedan. En så kallad tillfällighet naturligtvis. När de har planterat in den här "idén" så blir det naturligtvis till en början skatt på barn och därefter aborter under tvång. Precis som i NWO föregångsland kommunist kina, vilket är förövrigt deras nya cykelverkstad.

Zzzkeptiker kommer ju naturligtvis säga att det är "nödvändigt" och mobila avrättningsbilar som de har i Shanghai räddar planeten. Jag hoppas de får åka på en liten åktur eftersom vad ska eliten (eller någon) ha sådana till?

See User information
Vad säger ni om detta då, att de för ut kring UFO i detta...

http://www.tudelft.nl/live/pagina.jsp ... 89-4296-8e6b-3f1e96058b5f

[img width=530]http://www.lr.tudelft.nl/live/pagina.jsp?id=0a09ca9a-c6af-48fa-ad98-e2b97c4f366f&lang=en&binary=/img/schotel.jpg[/img]

http://www.lr.tudelft.nl/live/pagina. ... n&binary=/img/schotel.jpg

Posted on: 2007/12/10 17:07
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Vad är det för UFO med detta? Det där ser ut att vara högst identiferbart. Redan på 50 talet byggde man sådana farkoster som faktiskt flög och kom fram till att de var synnerligen ineffektiva.

Anonym
Nu lägger dom in spurten.

New World Order Government Conspiracy
http://www.youtube.com/watch?v=4UQ5CHifqMs

See User information
Quote:

Al-CIAda skrev:
Vad är det för UFO med detta? Det där ser ut att vara högst identiferbart. Redan på 50 talet byggde man sådana farkoster som faktiskt flög och kom fram till att de var synnerligen ineffektiva.

Så vaket...

Posted on: 2007/12/10 17:48

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Skulle det dyka upp en massa som påstod sig vara aliens så skulle jag direkt tro att de snackade skit. Även om man skulle se dem flyga runt i fjantiga skepp.

See User information
Quote:

Al-CIAda skrev:
Skulle det dyka upp en massa som påstod sig vara aliens så skulle jag direkt tro att de snackade skit. Även om man skulle se dem flyga runt i fjantiga skepp.

Det är inte det det handlar om väl.

Andra som tänker nu...

Ingen slump finns... Blue Beam, och annan nu heavy lansering av det med aliens + att regeringar öppnar sina UFO-arkiv, på låtsas...

Detalade där om flygplan som släpper ut 80% mindre CO2 - men de visar upp en bild på ett UFO...

UFO/aliens-grejen är väl en av de trådarna och pjäserna de skissar på, eller...?

Posted on: 2007/12/10 18:21

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
De sitter väl och väntar på att deras führer behagar att dyka upp.

See User information
Och nu kommer kopplingen med skatten på barnen också, har ni hört om skatten på syre som de diskuterar?
http://www.news.com.au/story/0,23599,22896334-2,00.html

se upp för framtiden people, den kommer att svida
Strubens

Posted on: 2007/12/11 15:04

Anonym
Vilka idéer, jag har en bättre idé, varför inte avsluta syreförbrukningen och koldioxidproduktionen helt och hållet. Man kan börja med folk som lever på anslag ifrån vissa stiftelser och skriver bullshit hela dagarna.

Anonym
Somliga kikar säkert snett på Novax för hans inlägg med koppling till aliens etc.

Klart frimurarna ligger bakom, men kan de negativa krafterna från början ha varit utomvärldsliga? Reptiler kanske till och med...?

Helgläsning till den kommande storhelgen. Bör läsas efter middagarna i vilande läge. Läs den inte samtidigt som middagen intas, då finns risk att ni sätter i halsen...

http://www.scribd.com/doc/415416/Mich ... ic-Manipulation-450-pages

Precis som författaren påpekar så har inte de utomvärldsliga intelligenserna någon affektion till denna planeten, det förklarar precis allt både i förgången tid och nu...

Anonym
Vem behöver "illegal aliens" oavsett vartifrån de skulle påstå sig komma ifrån?

Anonym
Författaren (Michael Tsarion, presentation överflödig) skriver även att man genetiskt framavlade olika raser och att beteendet att bosätta sig i större klungor = städer härstammar från Atlantis dvs. Annunakis, ondskans, bosättning här på jorden.

Mångkulturen som stöts och nöts alltså.

Och många kulturer talar om Annunaki:
Resized Image

Ämnet för genexperimentet var jordens ursprungsfolk som levde lyckliga i harmoni, Neanderthalarna

Resized Image

Idag utrotade...

Och på deras tid, innan Annunakis ankomst, så fanns även den
vattenfyllda och livfulla planeten Tiamat i vårt solsystem.

Idag ser den ut så här:

Resized Image

...och är en ständig källa till påfyllning av vatten på vår planet!
Masaru Emoto (med vattenkristallexperimenten, ni vet) har antagligen helt rätt, fast han inte hävdar vattnets ursprung...

Första Annunakiexperimentet med att genetiskt framställa ett slavfolk misslyckades, de blev för envetna och dessutom hade de godhet, kreativitet och empati etc.

De skapade landet Lemuria. (Det "goda illuminati?" kanske?)

Det andra experimentet lyckades desto bättre...

Så vill du se en reptil så se dig i spegeln.

Vissa är dock mer reptiliska än andra... och högst upp i pyramiden är de allra mest reptiliska och de har stora planer som ni alla vet. Och allt är från början på en energetisk nivå, Välkommen till Matrix!

See User information
Quote:

wikhall skrev:
Författaren (Michael Tsarion, presentation överflödig) skriver även att man genetiskt framavlade olika raser och att beteendet att bosätta sig i större klungor = städer härstammar från Atlantis dvs. Annunakis, ondskans, bosättning här på jorden.

Mångkulturen som stöts och nöts alltså.

Och många kulturer talar om Annunaki:
Resized Image

Ämnet för genexperimentet var jordens ursprungsfolk som levde lyckliga i harmoni, Neanderthalarna

Resized Image

Idag utrotade...

Och på deras tid, innan Annunakis ankomst, så fanns även den
vattenfyllda och livfulla planeten Tiamat i vårt solsystem.

Idag ser den ut så här:

Resized Image

...och är en ständig källa till påfyllning av vatten på vår planet!
Masaru Emoto (med vattenkristallexperimenten, ni vet) har antagligen helt rätt, fast han inte hävdar vattnets ursprung...

Första Annunakiexperimentet med att genetiskt framställa ett slavfolk misslyckades, de blev för envetna och dessutom hade de godhet, kreativitet och empati etc.

De skapade landet Lemuria. (Det "goda illuminati?" kanske?)

Det andra experimentet lyckades desto bättre...

Så vill du se en reptil så se dig i spegeln.

Vissa är dock mer reptiliska än andra... och högst upp i pyramiden är de allra mest reptiliska och de har stora planer som ni alla vet. Och allt är från början på en energetisk nivå, Välkommen till Matrix!

Venus vatten har också försvunnit ju - vart tog det vägen? Kan det vara det som är jordens vatten. Jag funderar på vad som kan ha varit den "tidigare jorden", Venus eller Mars, eller...?

Posted on: 2007/12/11 21:19

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Wikhal: ja. Dom kom ju antagligen från lemuria, annars har ju olika "oförklarade" ökningar i radioaktivitet tytt på att planeter flera ljusår bort antagligen mätt avståndet hit.

Det är ju ett genomgående tema. det är inget som behövs bevisas.

Jag menar herre gud.

Jag hade kunnat säga Däniken, men det hade varit onödigt.

Posted on: 2007/12/11 21:22

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper