Vakencorner
|
Såg "Sunshine" för er som gillar Sci-Fi,
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Såg denna film i helgen det jag upptäckte var att dom sa tydligt?23"23"två gånger , men det roligaste å mest skrämmande var att deras rymddräkter var i rent guld och hade en liten platta på hjälmen som det stod på Kinesiska
NWO, å väldigt lite usa propag.Någon som sett denna rulle? http://images.google.se/imgres?imgurl ... a:sv-SE:official%26sa%3DN
Posted on: 2007/12/10 8:02
|
|||
|
||||
|
Re: Såg "Sunshine" för er som gillar Sci-Fi,
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag posterade denna i julklappstråden också men denna har anknytning till filmer som 2001,2010 och Sunshine så jag kastar in den här också.
Tre delar 10 minuter vardera ungefär. http://video.google.co.uk/videoplay?d ... o=0&type=search&plindex=0 May the force be with us Strubens
Posted on: 2007/12/12 0:32
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
NWO innebörden blir lite läskigare om man förstår lucifer project ovanför som jag posterade.
Hmm de ger oss ledtrådar i filmerna, det är kristallklart från och med nu. Strubens
Posted on: 2007/12/12 0:35
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Sista delen är intressant med anknytning till NWO, hur man kommer lotta ut platser till underjords baserna. I slutet av denna del:
http://video.google.co.uk/videoplay?d ... o=0&type=search&plindex=0 Strubens
Posted on: 2007/12/12 0:56
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Holy Shit precis när jag gick och la mig igår kom jag på min utloggnings meny, hmm ganska likt något man skjuter in i en planet för att tända den? Lucifer project i windows?
![]() ![]() Skumt egentligen Strubens
Posted on: 2007/12/12 11:09
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hmm, penis + vagina = regeneration.
Låter väldigt "egypiskt". |
||||
|
||||
|
Re: guldkompassen.jpg
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Biopremiär:7 december 2007
Här är en till Strub:) har ej sätt den men måste vara se värd . "Pullmans böcker har kritiserats livligt från kyrkligt håll, eftersom kyrkan beskrivs i negativa termer, men i filmen försvinner nästan helt kritiken mot kyrkan. Magisteriets mäktiga män ser mer ut som militärer än som biskopar" OBS kolla in Magistern i mitten hans snygga krage(prydlig). http://www.moviezine.se/filmsidor/guldkompassen.shtml Skall se om jag får tag i den,kolla in menyn så många språk det finns till och med flera asiatiska på deras hemsida. http://www.goldencompassmovie.com/
Posted on: 2007/12/13 4:58
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Sag en planch for golden compas for nagra dar sen da jag vantade pa bussem. Helt sjukt sa mycket illuminati symboler det var pa den.
Matare, grip, orm, Alfa omega, S runan, you name it typ. Kolla nasta gang ni ar ute.. Javla galningar.
Posted on: 2007/12/13 8:41
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
LOL tackar, helt i min smak kolla min avatar, som ju kommer av microsoft! ps vride du på den första symbolen ser dy symbolen för atlantis.förövrigt har man redan testat att göra en ny sol, av saturnus eller om det var venus, kommmer inte ihåg, men man kraschade en sattelit som hade med sig plutonium, som skulle skapa en kedjereaktion, och få planeten att "tändas" Ironiskt med denna film, jag tror mer den handlar om Illuminatis falnande låga och om hur de skall starta om deras nu alltmer misslyckade projekt.
Posted on: 2007/12/13 11:31
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
project lucifer ja. Finns ratt manga tradar om det.
Posted on: 2007/12/13 11:48
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
jag såg guldkompassen på bio med min flickvän i förgår..
![]() Fullt av budskap, ministeriet bar symboler som förde tankarna till firmureri , som besatt mycket makt och rövade bort barn , där de fostrar dem och skar bort deras kära daemons. Men uppfattade den mer som anti Nwo trots alla symboler om man nu ska tänka i dom banorna. ¨ Annars får jag citera tjejen "den verkade bättre på reklamen". haha.
Posted on: 2007/12/13 12:37
|
|||
|
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
om den verkade battre pa reklamen, vagar jag inte ens tanka mig hur dalig filmen var
![]()
Posted on: 2007/12/13 12:39
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
jaja inte läste jag om det här i varje fall, vaken är inte användbart som källa i vart fall, dock kan man få lite länkar härifrån som kan vara bra. det var antingen pajasen Hoagland eller Jim Marrs som berättade det, detta har ju varit känt i flera år i vart fall.
Posted on: 2007/12/13 12:46
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag laste vall inte heller om det har, men det ar vall ovesantligt. Du verkade ju intreserad av det, sa ja bara papekade att det fanns tradar om det, sa du kan skriva annat an langsokta steffo zion konspirationer.
Posted on: 2007/12/13 12:50
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
en kompass är ju en frimurares heliga ko. Dom måste ju älska en gyllene sådan.
Posted on: 2007/12/13 13:46
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det blev en kedjereaktion när man lät sonden gallileo störta på Jupiter, skrev det i annan tråd nyligen. x2860 Atomexplosioner på vardera 50 megaton. Det blev en fläck lika stor som jorden. Jag tror det är Saturnus härnäst vilken de tror kommer bli en sol 2008 i Juli.
Jag tror på det här för det passar in i illuminatis dröm om en yttre fiende och också yttre stjärntecken. Ny sol, ny Messias... Något som jag inte får ihop just nu är omega point, vad händer efter planetarisk konfiguration eller hur vi påverkas av den. Ett störande datum var Release av National Treasure, 21 vänt emot varann. wiseguy, finns mer skumma grejer gällande Bill Gates, windows och ascii kod. gömda tecken i Windows. mycket bisarr var också bilden Bliss.bmp. Jag posterade om detta för flera år sen här på vaken då jag hade mitt andra nick Rubens. Titta gärna på den bilden igen så får du se. Strubens
Posted on: 2007/12/13 14:17
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
ok men det kan i vart fall inte ha varit en kedjereaktion, eftersom den inte fortsatte, den förklaring jag fick i vart fall, talade om att det hela var ett misslyckande, dom ville så det värkte, men det vart ingen riktigt puff. Tydligen hade dom skickat med 1kg plutonium eller nåt. vart är din bild? att microsoft är illuminati, det har jag vetat länke, kolla in alla ögon i startskrivbordet i windows xp. tror det är över 50 ögon som stirrar på en där, och en pyramid, och en kärnvapenmissil ramp, plus annat smått och gott man inte kan tyda riktigt, troligast kan man se bilden som den menas i klartext, om man har ett speciellt program eller nåt, kan jag tänka mig i alla fall.
Posted on: 2007/12/13 15:01
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
De håller fortfarande nedräkning sen de kraschade galileo, varför?
http://www2.jpl.nasa.gov/galileo/countdown/image2.html Fast kedjeraktion till en viss punkt, det var mindre behållare som jag nyligen hörde forfarande en del är hela och puttrar med plutonium. Tänk på att man visar nästan inga bilder av Jupiter längre, de få bilder man har visat har varit beskärda och ytan har ju också ändrat sig. Ja just det du nämner skrivbordsbilden jag menade, bliss.bmp heter den. strubens
Posted on: 2007/12/13 15:20
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Har lite intressanta grejer gällande Stjärntecknet och galileo.
Ska se om jag kan hitta Strubens
Posted on: 2007/12/13 15:29
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Här, intressant
/////////// 1)A.C. Clarke makes "2010", Jupiter becomes a star called Lucifer in the movie inspiring a one-world unity on earth.(1984) Saturn originally envisioned, but changed to Jupiter for the movie. 2)Cooper predicts Galileo plunge and NASA's secret plan to try to create a star. (1990) 3)Plutonium-238/239 mix that Galileo (and Cassini) carries turns out to be FISSILE (capable of a sustained nuclear reaction). (2002) (later mix found to be 15% Pu-239 also) 4)J.C. Goliathan predicts "Nuclear reaction possible on Jupiter from Galileo". (2003) 5)NASA does Galileo plunge. (Sept 21, 2003) 6)Plunge happens to be a same site as Star of Bethlehem, and near same month and day as the accepted recalculated "birth of christ" which is Sept. 11, 3 BC. 7)"Mystery Spot" the size of earth occurs on Jupiter where exit wound would be likely from an explosion from Galileo's Plutonium, based on Galileo drop spot. (Oct. 19, 2003)! 8)Cassini plunge similar to Galileo is implied for June of 2008 (2007) 9)Saturn from late 2007 to mid 2008 is looping in the same "Star of Bethlehem" area. (Beth. Star, Galileo in Jupiter, Cassini in Saturn - all same area). Location is also the "Lion's Paw of LEO" which has much significance in the Masonic Hiram Abiff story and the Sphinx of Giza. Strubens
Posted on: 2007/12/13 15:30
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login