vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »

Anonym
Svensk folket måste stopp Invandrigen
Jag till skilnaden från många invandrae vil stopp invandrig till sveige
inan det vara för sent.Förstår ni inte att erat land vara okopperat?
Varför inte Svensk folk bry sig?Jag själv sköta mig och inte tyck svensken vara rasist jag märkt att invandrae vara mycket mer rasist
mot svensken än svensken vara mot invandraae.
Ursäkt min dåliga svenska.
mvh Ahmed

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Svensk folket måste stopp Invandrigen

See User information
Ahmed, om man uttalar sig mot invandringen och kan visa statistik över hur bland annat ekonomin påverkas, så blir man kallad rasist och allt man säger efter det kommer ingen ta på allvar..
Det är tyvärr den politiska korrektheten som har förstört tillfället att ha en vettig debatt om tex. invandringen..

Posted on: 2007/12/13 1:57
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Detta skrev jag i tråden "Västsverige välberikat"...

Citat från mig själv alltså:
Jag svarar gärna på frågan om jag skulle vara rasist eller ha högerextrema åsikter.

Vet man hur hela tillvaron verkligen fungerar så är blotta tanken på rasism skrattretande. Jag skrattar så jag nästan pissar på mig.

Jag vill ha frihet för mig själv och för hela mänskligheten. Alla fascistiska ideologier, ja, faktiskt alla ideologier överhuvudtaget är påhitt av makteliten.

Jag har inget mot förbud av nazistiska symboler. Helt ok.
Men då ska även kommunistiska symboler förbjudas! Hammaren och skäran, den röda stjärnan. Alla stjärnor över huvudtaget, det är satanistiska symboler. Förbjud EU-flaggan, USA-flaggan etc.

Judarna får gärna ha ett eget land som kompensation vad som nu hände under WW II.

Men då ska också romerna ha ett eget land!!!

Kurderna och samerna ska också ha ett eget land.
Varför får de inte det??????

Den mångkultur vi har i Sverige är ett diktat från stats- och regeringsmakten alias makteliten. Den är helt i linje med en rad andra samhällsutvecklingar, inte minst urbaniseringsprocessen som syftar på att fösa ihop folk i stora klungor, av flera skäl som gagnar elitens agenda.

I en annan slags mångkultur skulle vi kunna ta in dubbelt så många invandrare, om någon hade behövt komma hit ens.

Det hade inte varit några problem. Vår egen inhemska kultur hade inte påverkats.

Det gick i Irak 1850, det gick i det moriska Spanien på 1300-talet.

Varför inte här och nu???? Tycker både nynazisterna och AFA kan svara på det.

Nej, i denna frågan är inte en hund begraven - det är en hel kennel!!!

Anonym
Med dom flesta Invandrare jag pratat med så är det inga problem att prata om problemen med för stor Invandring.

Dom flesta fattar att Sverige har nått en smärtgräns för tillfället.

Vi måste hinna ifatt så att alla Människor kan få en meningsfull tillvaro och inte hamna i utanförskap och i Brottstatistiken.

Vi vanliga ( Invandrare och Svenskar ) måste prata mer med varandra så att vi kan sparka ut dom Politiker som idag är så Indoktrinerade och Hjärntvättade att dom inte kan se skogen för alla träd som är i vägen.

Dom fattar inte att dom följer en Agenda som är Regisserad bl a annat genom Bildergbergruppen .

För övrigt så har vi bara en Planet och den måste vi " vanliga Människor " ta tillbaka från Dom " skurkar " som idag styr den.

See User information
Overlag, sa brukar man ju kunna prata mer oppet om invandrings fragor och sa med invandrare, dom flesta svenskar tycker amnet ar sa tabu, att dom sager att allt ar pa topp och blundar for allt som pekar pa motsattsen.
Galningar.

Posted on: 2007/12/13 9:01
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Om jag var invandrare skulle jag givetvis vilja bosätta mig i Sverige!

Var annars i världen kan man få såna sociala förmåner som:

Fri sjukvård, gratis medicin, fri utbildning, a-kassa, ålderspension, gratis juridiskt stöd för att utkräva skadestånd för etnisk diskriminering, egna lokal TV kanalar som gratis kan utnyttjas för att driva religiös och politiskt propaganda, relativt låga straffsatser för mord, våldtäkter och bedrägerier!

Nämn ett land som lika frikostigt erbjuder allt detta! Efter det kanske jag skall fundera på varför de valde just Sverige! Men fram tills dess är det snarare en självklarthet att de åker dit där det mesta serveras gratis.

Tror inte att någon skulle gjort på ett annorlunda sätt om chansen att ta del av det uppdukade smörgåsbordet fanns. Jag vill inte klandra vanliga skötsamma invandrare som verkligen gör sitt bästa för att bidra till den välfärd som finns kvar. Det är snarare världens ledarskap och den kaptialistiska maffian som borde ha en rejäl käftsmäll, de som på olika sätt försöker att skapa så stora skillnader i världekonomin att vissa länder svälter och andra skall försörja dem?

Detta betyder inte att jag känner anat än förakt för de som uppenbart kommer hit för att utnyttja vårt svenska välfärdssystem systemet maximalt och som samtidigt spottar på allt som är svenskt.

De kan dra åt helvete en gång för alla!

Anonym
Ahhh...hahahaha! Ahmed, inte är väl du någon "invandrare"? Du är ju en vanlig dödlig som låtsas vara invandrare.

Du ursäktar din dåliga svenska. Du stavar fel på enkla ord, men har annars kunskap om när man sätter ut punkt, kommatecken, osv, sov.

Du avslutar också med förkortningen "mvh" följt av "Ahmed".

En invandrare skulle knappast veta vad MVH betyder...så det här köper jag inte, att du är en "blatte".

Visst måste invandringen stopps genast, jag håller med dig, så när skall du åka hem igen då?

Anonym
Jovars personligen är jag nationaldemokrat så jag är med på noterna ahmed

See User information
Ahm... Maggott...

Posted on: 2007/12/13 13:17
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Quote:

maggot skrev:
Jovars personligen är jag nationaldemokrat så jag är med på noterna ahmed

Ahm... Maggott...

Posted on: 2007/12/13 13:18

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Vi har inte samma IP

See User information
Quote:

maggot skrev:
Vi har inte samma IP

Jag har heller inte samma IP som jag hade igår.

Posted on: 2007/12/13 13:22

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Invandringen har flera syften.

Framförallt så löser den upp folkets gemmenskap genom innre konflikter. se David Duke

För att kunna neka folk invandring måste man ochså vara rättfärdigad till det.

Det kan man ju knappast påstå att sverige är.

Först säljer man mest vapen och dessutom till usa i iraq kriget sedan nekar man offrena till ens vapenförsäljning inträde i landet.

Dubbelmoral eller vad.

Få bofors och sluta exportera vapen sen har man rätt och neka.

Invandringen i sig är det inget fel på utan det som är problemet är snarare orsakerna till flykt som våra ledare i västvärlden genom att exploitera olika länder har skapat.

Sedan kan man ju ta in folk och skapa mera rasism och få radikala partier i regeringen och kontrollera folk desstå mera.

Jag tror inte på gränser då jorden är rund och en vacker dag får vi ochså kanske känna av miljöns inverkan och kanske flyttar härifrån.
Men vad jag tror på är gemmenskap vilket matrialismen och konsumentkulturen och dess ideal lyckats radera bland befolkning.

Ondska kommer från falsk kunskap = Buddha.

Skolan är illuminatys grund.

Anonym
David Duke ger ut sina böcker i sverige på "nordiska förlaget" och han har även talat på "nordiska festivalen" där samlas svenska nationalister mot invandring något som Duke helt uppenbart har sympati med.
Sedan är det bara 4-5 % av sveriges invandrare som är flyktingar resten är lyxökare.
En väld utan nationer = internationalism och det är precis vad CFR arbetar för Hillery Clinton sade där nyligen "här samlas vi internationalister som vill ha en gränsfri värld"
En "gräns" är en samling av ett folk som delar gemensam normer och som borde respekteras såväl om det är turkar eller svenskar.
Anser du att det är bra att många folk i världen håller på att förintas pga av "invandring" se ex de nordamerikanska indianerna.

Sedan detta låga argument om bofors som kontrolleras av wahlenberg är ju så barnsligt det kan bli ?
Man kan ju då samtidigt fråga sig hur dessa "flyktingar" kan med att först söka assyl i det landet som exporterat ut vapen till dess fiende.
Om du inte ser något fel med invandringen

så besök:

Rosengård,Gårdsten,tensta,alby,hammarkullen,hjällbo,bergsjön,södertälje,rinkeby
eller något annat mångetniskt träsk

Verkar dessa områden vara idyller där du skulle vilja att dina barn
eller kommande barn ska växa upp på ?

Anonym
Jepps som sagt är det skillnad på nationalism och gemmenskap maggot.

Jag skulle snarare vilja påstå att 90% av befolkningen är lyxsökare då det är matrialismen idag som styr folks perspektiv.

Frimurarns slogan:

Kontrollera folks perspektiv genom att kontrollera deras känslor.

= Media och matrialism.

Resultaten av detta ser man då dagens skandaler med pedofiler som domare och brottslingar till politiker knappast rör folk ryggen då dom är för självupptagna.
Men hade dessa händelser hänt 30 år och bakåt hade det blivigt en jäddra kalebalik och demonstrationer osv.

Anonym
Folknationalism skulle jag villa säga är gemenskap
Sedan vad fyller dit övriga ordbajsande här för syfte i trådens sammanhang ?

Anonym
Om man inte kan se att konsumentkulturen formar den nya kulturen som göder folks passivitet och kallar det ordbajseri när man påstår att invandrare är lyckosökare medans resten av befolkning inte är mycket bättre måste man tvätta ögonen.

Grannar spionerar på varandra och när den ena köper en ny bil ska den andra ochså ha en kallar jag inte ordbajseri utan det är så den svenska medelklassen lever.

See User information
Quote:

Ahmed skrev:
Varför inte Svensk folk bry sig?Jag själv sköta mig och inte tyck svensken vara rasist jag märkt att invandrae vara mycket mer rasist
mvh Ahmed

denna "invandrare" (troligast fejkat inlägg) har missat att vi har rasister i det här landet. Han tror sig vara ensammen i landet om att inte vilja ha fler invandrare. han påstår ju:

1) Jag till skilnaden från många invandrae vil stopp invandrig till sveige

alltså är ahan en av få invandrare.

2) Varför inte Svensk folk bry sig?

alltså tror han att inga svenskar är rasister.

sammantaget verkar detta inlägg strida emot all logik, som i vart fall jag tycketr se saknas i detta. luktar som om en rasist producerat detta.

Posted on: 2007/12/13 14:51
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image

Anonym
I flera decium har svensk kultur blivit förstörd av kapitalismen och innan dess var kristendomen ett instrument för att dra ner den svenska kulturen och moralen.
(specielt kvinnans)

MEN IDAG KOMMER YTTLIGARE ETT HOT!

Sverige håller på att bli ockuperat av främmande folkslag som strömmar hit och som kommer ta död på pluralismen

Anonym
Quote:

Bergatrollet skrev:
Ahhh...hahahaha! Ahmed, inte är väl du någon "invandrare"? Du är ju en vanlig dödlig som låtsas vara invandrare.

Du ursäktar din dåliga svenska. Du stavar fel på enkla ord, men har annars kunskap om när man sätter ut punkt, kommatecken, osv, sov.

Du avslutar också med förkortningen "mvh" följt av "Ahmed".

En invandrare skulle knappast veta vad MVH betyder...så det här köper jag inte, att du är en "blatte".

Visst måste invandringen stopps genast, jag håller med dig, så när skall du åka hem igen då?

Jag vara en invandrae du behöver inte tro mig varför jag bad om ursäkt vara inte konstig jag veta att min svensk inte vara bra als.
Varför skall jag åk hem när jag sköta mig .

Anonym
Quote:

wiseguy skrev:
Quote:

Ahmed skrev:
mvh Ahmed

denna "invandrare" (troligast fejkat inlägg) har missat att vi har rasister i det här landet. Han tror sig vara ensammen i landet om att inte vilja ha fler invandrare. han påstår ju:

1) Jag till skilnaden från många invandrae vil stopp invandrig till sveige

alltså är ahan en av få invandrare.

2) Varför inte Svensk folk bry sig?

alltså tror han att inga svenskar är rasister.

sammantaget verkar detta inlägg strida emot all logik, som i vart fall jag tycketr se saknas i detta. luktar som om en rasist producerat detta.

Jag inte förstå vad du komm fram till.Jag vet att invandrae ofta är mer hatiska än svensk-

Anonym
Quote:

Ahmed skrev:

Om alla invandrare resonerade som du här så skulle svenskarna blandas upp och dö ut ?
Varför kan du inte sköta dig där hemma ?
PS: Jag vill inte kasta ut dig men ser gärna att de flesta utomeurpiska invandrare åker hem.
Det kan en dag komma bli så att vi måste kassta ut folk ur vårt land för att säkra vår excistens och då blir det som på jobben

Först in först ut du är säkert en jättebra människa men sverige är inte ett "allemansland"

See User information
maggot, först in, sist ut är det enligt L.A.S. ..inte först in först ut för då betyder det att den som först anställdes och har jobbat i 20år får kicken först!?!!

Posted on: 2007/12/13 23:42
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Quote:

maggot skrev:
Quote:

Ahmed skrev:

Om alla invandrare resonerade som du här så skulle svenskarna blandas upp och dö ut ?
Varför kan du inte sköta dig där hemma ?
PS: Jag vill inte kasta ut dig men ser gärna att de flesta utomeurpiska invandrare åker hem.
Det kan en dag komma bli så att vi måste kassta ut folk ur vårt land för att säkra vår excistens och då blir det som på jobben

Först in först ut du är säkert en jättebra människa men sverige är inte ett "allemansland"

Posted on: 2007/12/14 0:54

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

(1) 2 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper