Vakencorner

Re: Fy fan för Telia!!
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Så här är det ofta med Telia. Jag ahd eodm förut men la ner det när servicen var så otroligt dålig. Jag felanmälde min lina och ringde sex ggr under en månads tid och ingenting hände.
Polarn har problem med sitt Telianät och varje gång han ringer och säger till dom så är det samma sak, inget fel men helt magiskt går linan igång efter att han ringt till dom. Jag har bytt till en annan operatöt, Netatonce. De är betydligt billigare (179:- istället för 299 ![]() Trist att de inte kan fixa min lina bara. Det sura är att de allra flesta operatörer har lika dålig service och kör med sina "upp till" abonnemang så man inte kan säga nåt om man får kass hastighet. Otroligt dåligt.
Posted on: 2006/1/11 7:43
|
|||
"Now I have become death, the destroyer of worlds"
|
||||
|
Anonym
|
Re: Fy fan för Telia!!
|
|||
---|---|---|---|---|
Jag tror nog Bredbandsbolaget är snäppet värre, som i mitt fall är det värsta jag var med om..
Din historia här med telia var rena semstern med mina erfarenheter hos detta 26% carlyle group ägda företag som tog sig mer än månad att fixa mitt problem. Jag hade dessutom ip telefoni från dem som jag starkt rekomenderar folk att "aldrig" beställa av dem..!! det hela slutade med att jag tillslut gav upp och står än idag och river deras "fakturor". Så blir det om man stått hos fogden sen barnsben. ![]() |
||||
|
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login