Quote:
kalkonmannen skrev:
Du ser inte skogen för alla träd! Du har inte den blekaste aning om vart båten tar dig. Jag uppskattar att du är så ärlig att du medger vad du gör men ärligt talat är det inte första gången i världshistorien de mest aktiva snabbt rensas ut på det mest bedrövliga sätt när de utfört sin uppgift att vara murbräcka för ledartyperna.
Det är alltid samma visa oavsett om det är Rausing som blåser sina affärspartners och uppfinnarna bakom Tetrapacken, om det är i världspolitiken eller på det lokala planet.
Organisationsmodellen bygger alltid utan undantag på att de med mest psykopatiska drag leder de andra tokarna in i vargens gap.
Nej jag vet inte vart båten tar mig,
men nu är vi är ute på stormigt vatten och om vu inte sammarbetar på något sätt eller vägrar sätta oss i genensamma båtar kommer till slut havet att besegra oss,
pga av att vi inte vågade lita på varandra.
Det handlar om taktik helt enkelt jag tror att det är bäst att vara oberonde aktivist inom diverse organisationer.
Tror du att sverige idag hade varit bättre utan sverige och nationaldemokraterna ?
Vem eller vilka människor ska sprida information till allmänhten om mångkulturens baksida.
Jag ser ND som ett startskott som till slut sprider sig och som "vi" kan vara med och styra men finns det ingen gnista kommer vi att gå under både som folk och som människor.
Jag vet inte om jag ser ex Vavra suk som en människa med psykopatiska drag och jag står inte under hans lydnad.
Quote:
Att jag skriver på detta forum är kanske som Micro säger väldigt dåligt för forumet eftersom han tycker att jag är en av de sämsta debattörerna, författarna och kommunikatörerna. Så nån direkt publikmagnet är jag väl inte.
Förut fanns en tråd som hette "jaxtone tackar för sig" och med tanke på svaren och tittarna så kan vi nog vara överens om att du fyller en funktion här och enligt mig en av de bästa författarna.
Quote:
Dessutom finns det inte många på forumet som har speciellt bra koll på den del av verkligheten som inte är mainstream. Den enda samhörighet jag kan känna med dem är mänsklig empati och det är egentligen enda anledningen att jag stannar på forumet.
Hur kan du få det till att jag är medlem i något jag föraktar. Sedan dag (1) har jag klart och tydligt påpekat att jag föraktar alla former av organisation, rörelse, förening, förbund eller samling.
Däremot har jag en egen analys baserad på ett halvt sekels panndunkande mot andra träskallar som alltid tyckt att den enklaste vägen är att underordna och underkasta sig fårskockens vägval. Det är den historien jag försöker beskriva.
Du måste höja ribban ett snäpp för att förstå vad jag egentligen menar, och det går ju inte när andra talar om för dig vad som är högsta tillåtna läge.
Jag är med på dina noter här!
ingen av oss är med i någon organiserad rörelse som heter vaken.se
en på vaken.se kan man läsa "vi på vaken.se ÄR EN GRUPP nyfikna människor i skandinavium som belyser saker som annars inte kommer fram i samhället"
Och här är du inkluderar med dina invandringskritiska inlägg.
Jag är oxå skeptiskt till vaken.se men är ändå medlemm och där med en del av vaken.se fast att jag och du och några till kanske är "vaken.ses" svarta getter (vill inte säga får)