vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 »

Anonym
Tåg i STHLM döpt till Muhamed
Deras motivering till valet av namn är

"Eftersom det är ett av de mest kända namnen i världen!"
http://www.sl.se/templates/Page.aspx?id=1634

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Tåg i STHLM döpt till Muhamed

See User information
Jaha, då kan dom väll döpa ett tåg till hitler också?

Posted on: 2007/12/14 12:12
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Ja, Hitler hade suttit fint, gärna en bild på honom också när dom ändå håller på.

Anonym
Allvarligt... CrushN. Detta är en skittråd om du frågar mig. Helt onödig att starta här. Det kan inte komma någon vettig diskussion eller annat ur den. Jag säge rinte att trådar jag startar är någon jävla stjärntrådar, men den här är bara helt onödig.
Förstår du mig?

See User information
Ja, typ längst fram på tåget. det hade varit underbart.

Men lixom, bara för att ett namn är vanligt, det är väll ändå ingen anledning?..

Så tydligt att dom gör det bara för att blanda kulturer så mycket som möjligt.

Posted on: 2007/12/14 12:16

See User information
Håller visserligen med Viod.
Det känns som det fattas en del i tråden. Sammla ihop alla sådana länkar och skriv en längre tråd om kulturförstörare och ha den som exempel eller något. Blir lite mer slagkraft då.

Posted on: 2007/12/14 12:18

Anonym
Quote:

void skrev:
Allvarligt... CrushN. Detta är en skittråd om du frågar mig. Helt onödig att starta här. Det kan inte komma någon vettig diskussion eller annat ur den. Jag säge rinte att trådar jag startar är någon jävla stjärntrådar, men den här är bara helt onödig.
Förstår du mig?
Allvarligt talat Void så tyckte jag inte det var onödigt då hade jag väl knappast startat tråden?
Jag tycker det är ganska sjukt hur dom smyger in sådana här ting överallt.En tillfällighet ?Nej jag tror inte det.

Anonym
Mycket bra tråd CrushNWO här visar hur stort inflyttande arabvärlden har över sverige undrar om det skulle gå att sälja roys grillkorv i mecka

Anonym
Ja hitler är ju ännu kändare hitler2000 mot oslo det hade varit grejer det

Anonym
Maggot är som vanligt som en grinig 9 åring och ska försvara "bara för att", Antaglien för han inte vet bättre tyvärr och ska försvara yttrandefriheten (så fort det handlar om någon sverigerelaterat). Detta är en skittråd och ett skitämne, då ni dagligen startar dessa utan någon djupare diskussion utan bara den ytliga ilskan och besvikelsen över att muhammed tar över sverige.

Jag kräver högre kvalitet och skärpning på alla fronter. Detta är en "låg kvalitetestråd" och något som är ganska tydligt för de flesta, både nya och gamla användare.

Håll dessa trådar till tankefrihet.se, finns den ens där?
Ska ni skriva sverige/nationalism-relaterat HÄR så krävs det mer engagemang i ämnet/formuleringar och innehåll för att tråden ska accepteras som värdefull och debattanvändbar. Detta gäller from nu och ni vet själva vad som är en värdelöstråd att starta och vad som kan vara bra och ge vettig diskussion. Bara att tänka efter innan ni postar.

Edited by void on 2007/12/14 12:53:15

See User information
Quote:

void skrev:
Maggot är som vanligt som en grinig 9 åring och ska försvara "bara för att", Antaglien för han inte vet bättre tyvärr och ska försvara yttrandefriheten (så fort det handlar om någon sverigerelaterat). Detta är en skittråd och ett skitämne, då ni dagligen startar dessa utan någon djupare diskussion utan bara den ytliga ilskan och besvikelsen över att muhammed tar över sverige.

Jag kräver högre kvalitet och skärpning på alla fronter. Detta är en "låg kvalitetestråd" och något som är ganska tydligt för de flesta, både nya och gamla användare.

Håll dessa skittrådar till "tankefrihet.se", ska ni skriva sverigerelaterat HÄR så krävs det mer engagemang i ämnet/formuleringar och innehåll för att tråden ska accepteras som värdefull och debattanvändbar. Detta gäller from nu.

hehe... okey, jag höjer kvaliteten här då Void...
Är tråden låg, som du skrivit? Eller menar du att kvaliteten är låg? Om vi kan bättra språket - från och med nu - så är det trevligt.

Posted on: 2007/12/14 12:57
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Novax: Fattar du inte vad jag menar eller vid du öka på skiten/fjanterier/osv här på vaken också? Du kunde ju presenterat din _seriösa_ åsikt i ämnet, men det blev bara blajj och kass humor.

Anonym
Quote:

void skrev:

Håll dessa trådar till tankefrihet.se, finns den ens där?
Ska ni skriva sverige/nationalism-relaterat HÄR så krävs det mer engagemang i ämnet/formuleringar och innehåll för att tråden ska accepteras som värdefull och debattanvändbar. Detta gäller from nu och ni vet själva vad som är en värdelöstråd att starta och vad som kan vara bra och ge vettig diskussion. Bara att tänka efter innan ni postar.
Void du har en ganska tråkig översittar stil .Har du fått i uppdrag av din boss Micro att julstäda på forumet? Så att det blir rent och fint lagom till julen ??Void konstigt att det är just en Sverige-relaterad tråd du angriper. När du ändå är i gång ,kan du ju ta bort dina tävlingstrådar eller julklappstrådar också, eller annat som ligger och dammar i hörnet?Skall du nu också avgöra vilka trådar som är eller inte är låg kvalitettrådar.Jag trodde det var upp till var och en att själva avgöra det? Istället för att du tar på dig en ledarroll och tänker åt oss andra .Det är snarare skärpnig från adminhållet som borde krävas .Sluta med översittarfasonerna och gör ditt jobb istället
som tex ta bort spam etc.

Anonym
Void vad fyller ALLA nyastartade 911 trådar riktage mot zink för funktion ?
Det hade gått att ha en tråd som han måste besvara men istället dröser det ut trådar om 9/11 ofta med bara en länk...

Jag tycker denna tråd fyller en funktion då man kan se att sverge allt mer börjar hylla allt det ickesvenska.
Tänkvärt är att "rosengårds moske" blev utsätt som sveriges 7e vackrastate och viktigaste byggnad och ironiskt nog en symbol för mångkulturen i sverige.
Denna förviso artikekturiskt fina byggnad jämställdes med göta kanal ,regal skeppet vasa och ringmuren.

Anonym
Quote:

maggot skrev:
Mycket bra tråd CrushNWO här visar hur stort inflyttande arabvärlden har över sverige undrar om det skulle gå att sälja roys grillkorv i mecka
Eller varför inte försöka sälja bullens pilsner korvar? Void det är du själv som uppmuntrar folk till torra kommentarer när du kommer med sådana tillsägelser.Om nu tråden stör dig så hade du inte behövt ägna den en endaste sekund av din dyrbara tid?

Anonym
Quote:

maggot skrev:
Void vad fyller ALLA nyastartade 911 trådar riktage mot zink för funktion ?
Det hade gått att ha en tråd som han måste besvara men istället dröser det ut trådar om 9/11 ofta med bara en länk...

Jag tycker denna tråd fyller en funktion då man kan se att sverge allt mer börjar hylla allt det ickesvenska.
Tänkvärt är att "rosengårds moske" blev utsätt som sveriges 7e vackrastate och viktigaste byggnad och ironiskt nog en symbol för mångkulturen i sverige.
Denna förviso artikekturiskt fina byggnad jämställdes med göta kanal ,regal skeppet vasa och ringmuren.
Ja bara det borde få upp ögonen för vaje sk vaken på dett forum.Men 911 är viktigast och skall tjatas sönder och samman.Void du lever inte som du lär ,när någon tex tyckte att vi skulle sponsra Ron Paul så tyckte du att man istället skulle fokusera mer på problemen i Sverige.Upplever du inte mångkultur som ett problem och ett hot mot Svenskars framtida existens?

See User information
Quote:

void skrev:
Novax: Fattar du inte vad jag menar eller vid du öka på skiten/fjanterier/osv här på vaken också? Du kunde ju presenterat din _seriösa_ åsikt i ämnet, men det blev bara blajj och kass humor.

Jag tycker det är alldeles åt pepparn att i Sverige döpa ett tåg till Mohammed, eller hur de nu stavade det. Det är en förolämpning utan dess like. Jag skulle inte gå in i Muhammed - det är väl det de bakomliggande krafterna vill, det ska stänga dörrarna omkring oss. I Sverige har vi ju svenska namn, vad tänker de med?

Jag kan förstå också vad du menar med skittrådar.

Me denna grej de gjorde är på listan över de grövsta brotten de har gjort, toppas naturligtvis av Sahlin som person, andra punkter som denna skulle inte funnits om inte hon funnits - kan det tåget undslippa rentvättning från Vakenaktivister...

Posted on: 2007/12/14 13:22
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Ja det har spårat ur

Anonym
Quote:
Har du fått i uppdrag av din boss Micro att julstäda på forumet?

Nope. Det är jag som driver vaken. Jag tagit över från micro en tid framöver. Tidigare körde vi i par (men som ni inbillat er var micro som styrde). Nu är det iaf jag allena som styr då micro har obestämd semester framöver.

Håll nationalisttrådarna till tankefrihet.se eller annat ställe. Ska dom skrivas här så krävs det att dom är vettigare än att ni är griniga över namn på tunnelbanevagnar. Vad sägs om att ni går och snackar med lite "muhammeds" istället för att sitta här. Ni är mer otaktiska än blinda får(sheeple) eftersom ni aldrig fattar att ni måste samarbeta med "muhammed" för att vi ska få någon bättring i det här landet och den här världen. Men jag förväntar mig inte att ni fattar det för ni har bestämt er för att vara bittra, sura och maximal aktivism ni gör är att knyta handen i fickan av ilska och snacka med varandra om hur "Illa" allting är i Sverige.

Get your ass OUT OF HERE och gör något vettigt.

Anonym
Micro come back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eleven har lämnat oss och läraren har kommit

Du som själv är en sån mogen taktiker undrar jag vad du gör i denna tråd här du snackar om att "bygga broar" men nu vill du endast spränga broar och jaga iväg de obekväma till tankefrihet.se.
"Get your ass OUT OF HERE"
Är knappast ord som kommer från någon "sympatisk och tolerant" människa tvärtom!

Jag är medveten om att man ibland slåss längst ner i pyramiden men när det gör ont här nere och det är detta som känns så har man inget val.

Bara för att inte "alan watt" känner någon nära som blivit våldtagen betyder det inte att det inte är aktuellt i sverige!
I sverige sker 4-10 våldtäckter om dagen och vilka ska diskutera det om inte ett forum vid namn "vaken.se"

Anonym
För mig är INTE dessa trådar obekväma, de är korkade om ni tror att gnäll på mohammed leder till någon förändring. Jag skriver på detta sätt till er för jag har försökt samarbeta med dig(er) hela tiden. Trådarna är inte ett dugg obekväma för mig, de är faktiskt bara helt genom korkade och enkelspårigt tröga.

Enkelt förklarat: Jag är längst ned, du är längst ned, mohammed är längst ned. Sluta sitt och knyt handen i fickan och gnäll på honom och så gör vi något tillsammans istället.

I ditt inlägg försöker du vända på det så att det ska se ut som om jag är emot dig också. Du skapar ju fiender hela tiden. Är det inte mohammed, så är det jag som är din fiende för jag inte tillåter dig sitta och gnälla på mohammed (som är er favoritsysselsättning). Jag skäller hårt på dig, för jag hoppas att du ska förstå vart jag vill komma tillsammans, jag gnäller inte för att såra eller göra illa. Jag vill alltid att vi ska komma någonstans tillsammans. Genom ert gnäll på mohammed så kommer ingen någonstans.

Anonym
Quote:

void skrev:
För mig är INTE dessa trådar obekväma, de är korkade om ni tror att gnäll på mohammed leder till någon förändring. Jag skriver på detta sätt till er för jag har försökt samarbeta med dig(er) hela tiden. Trådarna är inte ett dugg obekväma för mig, de är faktiskt bara helt genom korkade och enkelspårigt tröga.

Och hur är det med 9/11 trådarna ?

Quote:

Enkelt förklarat: Jag är längst ned, du är längst ned, mohammed är längst ned. Sluta sitt och knyt handen i fickan och gnäll på honom och så gör vi något tillsammans istället.

I ditt inlägg försöker du vända på det så att det ska se ut som om jag är emot dig också. Du skapar ju fiender hela tiden. Är det inte mohammed, så är det jag som är din fiende för jag inte tillåter dig sitta och gnälla på mohammed (som är er favoritsysselsättning). Jag skäller hårt på dig, för jag hoppas att du ska förstå vart jag vill komma tillsammans, jag gnäller inte för att såra eller göra illa. Jag vill alltid att vi ska komma någonstans tillsammans. Genom ert gnäll på mohammed så kommer ingen någonstans.

Du behöver inte bli så himla teatralisk och andvända ord som "fiender" jag har inga direkta "fiender" det är sånt jag sade när jag var 6 år gammal och tittade på "turtels"

Gnäll på mohamed har lett till att dansk folkeparti i danmark gjorde ett succeval.
Vad gör en film som Zetgeist för enorm nytta i sverige som redan är en sekulariserad stat !

Anonym
Quote:

void skrev:
Quote:
Har du fått i uppdrag av din boss Micro att julstäda på forumet?

Nope. Det är jag som driver vaken. Jag tagit över från micro en tid framöver. Tidigare körde vi i par (men som ni inbillat er var micro som styrde). Nu är det iaf jag allena som styr då micro har obestämd semester framöver.

Håll nationalisttrådarna till tankefrihet.se eller annat ställe. Ska dom skrivas här så krävs det att dom är vettigare än att ni är griniga över namn på tunnelbanevagnar. Vad sägs om att ni går och snackar med lite "muhammeds" istället för att sitta här. Ni är mer otaktiska än blinda får(sheeple) eftersom ni aldrig fattar att ni måste samarbeta med "muhammed" för att vi ska få någon bättring i det här landet och den här världen. Men jag förväntar mig inte att ni fattar det för ni har bestämt er för att vara bittra, sura och maximal aktivism ni gör är att knyta handen i fickan av ilska och snacka med varandra om hur "Illa" allting är i Sverige.

Get your ass OUT OF HERE och gör något vettigt.

Men det var väl trevligt Void, har du fått äran av vår egen Fuhrer Micro, att styra oss undersåtar ett tag framöver.
Du kunde väl knappast fåt en bättre julklapp?Var är Micro på semester någonstans?På en pilgrimsfärd?Eller vill han undvika att göra folk ledsna under Julen?

Void för det första så var det ingen nationalistisk tråd för det andra så är jag inte utalad nationalist ,för det tredje så är jag verken bitter eller sur vilket du verkar tro.Du visar tydligt ännu en gång att du tror du står över dom som är oroade över Sveriges framtid och vårt folks existens.Tror du på fullaste allvar att jag inte har fattat delar av elitens agenda? och hur dom bla använder mångkultur till att likt schackpjäser spela olika etniska grupper mot varandra?

Men detta tar ju inte och ursäktar visa ej etniska Svenskars ockupations beteende?För du kan väl inte ha missat att det pågår en ockupation i Sverige likt den Sovjet utsatte de baltiska länderna för och som tex Kina gör mot Tibet.Det helagjordes med hjälp att förflytta människor till ett land dom vill förstöra.

Om det blir ett inbördeskrig i Sverige mellan olika etnisk grupper skall du då inte försvara ditt land?Skall du köra en Ghandi? Bara för att du vet att eliten vill att olika etniska grupper skall strida mot varandra så kan du inte i stundens hetta undvika en konflikt? Du kan ju försöka sammarbeta med ett ej etniskt ungdomsgäng som hatar svennar &håller på att råna dig, eller varför inte en kvinna i Rosengård som inte kan Svenska och aldrig lämnar sin stadsdel.Om du nu har så pass goda diplomatiska kunskaper kan du väl försöka förena Svenskar och icke Svenskar till en stor lycklig familj .

Det talas öppet bland visa unga ej etniska Svenskar att" vi blattar håller på att ta över vänta bara tills vi blir fler".Void om du lyckas övertyga sådan personer så blir jag imponerad .Dina ord blir inte mer kraftfulla bara för att du väljer att skriva visa ord på engelska vilket jag märkt du gör ofta.

Anonym
Det är ju modernt nu att slänga med engelska ord och filmrepliker.
Sen så pratar ju alan watt oxå engelska då måste void watt göra det med

(1) 2 3 4 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper