vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 »

Anonym
Re: Tåg i STHLM döpt till Muhamed
Quote:

maggot skrev:
Det är ju modernt nu att slänga med engelska ord och filmrepliker.
Sen så pratar ju alan watt oxå engelska då måste void watt göra det med
Ja det hade jag glömt

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Här har vi en till som inte är bitter:

http://video.google.com/videoplay?doc ... o=0&type=search&plindex=0

För att inte några ska bli bittra och ledsna på grund brist på aktiviteten i landet, så ska jag för min del bränna minst en DVD med Alan Watt och svamprecept och stoppa i närmaste insamlingsbössa.

Jag ska också döpa min cykel till Abdullah Allahallabad.

Posted on: 2007/12/14 14:48
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Kan ni inte svara bättre än det där tama, så ni måste skämta om Alan Watt i denna tråd istället? Vad säger Alan Watt i detta ämne tex? Sanningen är att ni inte har en susning om vad han säger i detta ämne. För ni kan inte ens citera vad han står för i relation till vad jag står för. Eller har jag fel?

Grejen är att maggot alltid börjar skämta och larva sig så fort han inte kan svara. Det är hans försvarsmekanism för att inte se korkad ut. Om Maggot tar sig tid att ge ett svar i denna tråd där inte Alan Watt nämns så kan jag ta mig tid att svara. Annars är det ju bara uppenbart att maggot är samma gamla tölpiga sabotör som bara vill skriva om alan watt / turtles varvat med att gnälla på invandringen och även "det är för mycket 911 trådar".

Anonym
Jaha vad vill du ha svar på ?
Hade alan watt varit en stark kritiker till invandringen hade du varit med i ND inom loppet av 10 sekunder...

Anonym
Vad säger Alan Watt om invandingen då? Vad har han sagt om invandringen till Storbritannien på 80-talet och syftet med den. Hur den såldes in till folket av Margret Thatcher? Jag har massor med exempel på vad han säger, men kan du nämna ett maggot? Ett endaste litet?

Du har ingen aning, för du har skapat dig en statisk åsikt och inte tar in information. "jag orkar inte lyssna på engelska" som du brukar säga. Sen använder du "alan watt" som någon försvarsmekanism när du inte kan svara för att skämta bort ämnet och inte se obildad och okunnig ut.

Du är pinsammare för varje inlägg maggot, för du låtsas att du vet var jag står. Du låtsas att du vet var alan watt står. Men du vet inget dera. För du lär dig aldrig saker , du lyssnar inte, du läser inte. Du bara letar fel hos invandrrare för att förstärka din redan rådande "religion" som är att gnälla och vara bitter över invandringen.

Faktum kvarstår att starta en tråd med " Tåg i STHLM döpt till Muhamed" är enbart låg kvalitet och inte välkommet här.

Anonym
Jag har sen ett halvår tillbaka lyssnat på ca 20% av allan watts blurbs så det är bara skitsnack och jag har hört det han har att säga om england men ska sanningen fram skiter jag fullständigt i vad han säger om england för detta är inte england på 80 talet detta är sverige 2007.

På vilket sätt är det låg kvalitet med tanke på att elitens planer är mångkultur och här visar CrushNWO upp hur det går till

Anonym
Voiden slingra dig nu inte svara på det jag skrev lite längre upp på sidan istället .

Anonym
Maggot visar igen att han uttalar sig om saker som han inte har en aning om. Skäm inte ut dig mer nu. Watt har massor med moderna exempel på invandringen också. Kom igen, ett enda citat om vart han står och vad han säger. Kan du väl ge? Eftersom du skämtar så mycket om mig och watt, så måste du ju veta det. Eller har du bara hittat på dina kunskaper om vart jag står och var vart watt står?

Du känner inte till invandringen till storbritannien på 80-talet och vilka folkgrupper som kom då säger du. Du vill inte lära av historien?
Du vill inte veta hur man sålde in det till folket då? För att det strider mot din religion: "maggotismen-allt är invandrarnas fel"?

Crush: Slingra? Jag vill först se maggot kunna svara inlägg där han är seriös utan att skämta till det om "wattsismen". För det verkar ju nu som han inte har en aning var watt står.

Anonym
Quote:

Om det blir ett inbördeskrig i Sverige mellan olika etnisk grupper skall du då inte försvara ditt land?

Vad sägs om att vi tar ansvar och ser till att det inte blir inbördeskrig då? Eller NEEEJ, vi ska se invandrarna som våra naturliga fiender istället för att hjälpa till att upplysa A L L Aom NWO-.ordniungen i världen. Du är ju redan beredd på krig, då är du ansvarig för att skapa det också. För du ser invandrarna som dina fiender och du fattar inte att båda sidor kontrolleras av samma elit och de har planerat att vi S K A hamna i konflikt. Vet du om att eliten har skrivit det i sina böcker? Att vi S K A hamna i konflikt mellan etiska grupper? Men du vill spela med i deras agenda? *Suck*

Anonym
Void för att ge ett ex på Watt så kan jag näma hans uttalande angående problemen med illegal invandrig till USA.Där han sa att det inte var dom illegala invandrarens fel utan männen i kostym och slipps fel.
Självklart bli dom utnyttjade för att förstöra USA,men en Amerikan som blir halvt ihjälslagen av några LA Raza anhängare kan väl inte då bara skylla på männen/kvinnorna med makt?

Anonym
VOID VAR SNÄLL OCH KOMMENTERA DETTA JAG SKREV.
Men det var väl trevligt Void, har du fått äran av vår egen Fuhrer Micro, att styra oss undersåtar ett tag framöver.
Du kunde väl knappast fåt en bättre julklapp?Var är Micro på semester någonstans?På en pilgrimsfärd?Eller vill han undvika att göra folk ledsna under Julen?

Void för det första så var det ingen nationalistisk tråd för det andra så är jag inte utalad nationalist ,för det tredje så är jag verken bitter eller sur vilket du verkar tro.Du visar tydligt ännu en gång att du tror du står över dom som är oroade över Sveriges framtid och vårt folks existens.Tror du på fullaste allvar att jag inte har fattat delar av elitens agenda? och hur dom bla använder mångkultur till att likt schackpjäser spela olika etniska grupper mot varandra?

Men detta tar ju inte och ursäktar visa ej etniska Svenskars ockupations beteende?För du kan väl inte ha missat att det pågår en ockupation i Sverige likt den Sovjet utsatte de baltiska länderna för och som tex Kina gör mot Tibet.Det helagjordes med hjälp att förflytta människor till ett land dom vill förstöra.

Om det blir ett inbördeskrig i Sverige mellan olika etnisk grupper skall du då inte försvara ditt land?Skall du köra en Ghandi? Bara för att du vet att eliten vill att olika etniska grupper skall strida mot varandra så kan du inte i stundens hetta undvika en konflikt? Du kan ju försöka sammarbeta med ett ej etniskt ungdomsgäng som hatar svennar &håller på att råna dig, eller varför inte en kvinna i Rosengård som inte kan Svenska och aldrig lämnar sin stadsdel.Om du nu har så pass goda diplomatiska kunskaper kan du väl försöka förena Svenskar och icke Svenskar till en stor lycklig familj .

Det talas öppet bland visa unga ej etniska Svenskar att" vi blattar håller på att ta över vänta bara tills vi blir fler".Void om du lyckas övertyga sådan personer så blir jag imponerad .Dina ord blir inte mer kraftfulla bara för att du väljer att skriva visa ord på engelska vilket jag märkt du gör ofta.

Anonym
Crush: Sluta slingra dig och svara på frågor som maggot borde kunna. (Vilket han aldrig kan, då han inte tar del av något som stider mot hans religion "allt är invandrarnas fel - det är inte eliten".)

Det där känner alla till för det var en nyhet på vaken tom. Så ni får nog ta några bättre exempel på vad han har sagt om invandringen i alla länder, vad eliten har planerat med invandringen, varför dom gjort det och vad dom vill uppnå med den?

Anonym
Varför ska tråden gå mot din äss och det du kan bäst i hela världen nämligen guden alan watt

Alan Watt om englands invandring :

"The chaos of emigrants flooding into Britain and different countries and as a tremendous – this was a true orator this man trained and yet the Senators you hear different replies from different ones all agreeing with him and yet they went and all voted for it for the same deal"

Nog om det för det är bara löjligt!
Vilka som invandrare till england på 80talet vet jag faktiskt inte men om jag inte minns fel tror jag det kom ett gäng stort gäng med både indier & pakistanier

Jag har aldrig sagt att det är invandrarnas fel att sverige går under men sveriges generösa invandringspolitik lockar till sig invandrare som är delaktiga i den ökade krimminaliteten och de har även ett valt att söka asyl i just sverige

Ang lära av historien kan vi se hur forna sovjet lockade dit invandrare från hela världen för att sedan sätta dom i arbetsläger och de fick inte ens lämna landet.
De hade samma lockord som sker i sverige idag

Anonym
Quote:
en det var väl trevligt Void, har du fått äran av vår egen Fuhrer Micro, att styra oss undersåtar ett tag framöver.
Du kunde väl knappast fåt en bättre julklapp?Var är Micro på semester någonstans?På en pilgrimsfärd?Eller vill han undvika att göra folk ledsna under Julen?

Var snäll och dubbelposta inte. Vill du att jag ska svara på det där också ovan? Det är ju bara en massa blaj och gnäll.

Jag har svarat ovan på varför du blir lurad av eliten för att du är obildad om deras agenda och du jobbar deras agenda i händerna. Du är en utmärkt hantlangare åt dem.

Anonym
Void skriver

"
Jag har svarat ovan på varför du blir lurad av eliten för att du är obildad om deras agenda och du jobbar deras agenda i händerna. Du är en utmärkt hantlangare åt dem."

Du snackar så mycket det senaste om att vi ska "klättra i berg" och inte bråka har mage att kalla CrushNWO för obildad.
En människa på forumet med egna erfarnhter och egna synpunkter som inte enbart rapar upp tankar från alan watt eller någon annan proffstyckare.
Både jag och CrushNWO vet nog att eliten vill skapa etniska motsättningar men alternativet är att vara passiv och titta på...

Som Crush säger gå du ut i förorterna och prata lite med desa gäng så får vi se om bryr sig om dit tjöt om "chemtrails" eller invandring till england.

Anonym
Margret Thatcher övertygade folket i Storbritannien (GB) på 80-talet att invandringen från flera länder, men huvudsakligen indien och pakistan var viktig för att "annars skulle vi inte kunna betala av statsskulden" . Det var deras slagord under en tid. Vilket är total lögn, då statsskulden i sig bygger på något falskt. Sen så drev ändå Thatcher ned GB i den största krisen som GB sett på lååång tid och tydligen hjälpte inte denna invandringen till att rädda GB.

Anonym
Ja det är det vi ser idag ?
Lars Lejonborg sade att "sverige behöver mer arbetskrafsinvandring"
och när vi citerar han är det något fel.
Jag ser ingen skillnad på det jag o crush varnar för idag och det som få människor i england varnade för på 80talet.

Anonym
Maggot: Så det är "gäng i förorterna" som är det största problemet i sverige idag? Hur hade du tänkt och lösa det då? Och vad gör du för att lösa konflikten i förorterna? Hur kommunicerar du med dessa individer? För du måste väl ha gjort försök till kontakt med dessa i förorterna? Eller går all tid åt till "aktivism på vaken.se där jag ska övertyga vaken.se-folket om att allt är skit i sverige pga invandringen".

Varför är du här på vaken.se? Vem är det du försöker övertyga?
Varför går du inte ut och gör något själv som du tror på?

Anonym
Jag har inte tid att sitta här längre, för jag har annat att stå i här ikväll. Men ni kan fortsätta debbattera på internet, hoppas er online-aktivism leder till att ni får något gjort förutom knutna nävar i fickan och tillsammans sitta och gnälla på invandrarna över ett par öl.

Muhammed är på botten, jag är på botten, du är på botten. Ska du kriga med muhammed istället för att berätta om den globala makteliten för honom så kommer du ingen vart. Hela svenska folket måste utbildas om makteliten och deras agendor. Allt annat leder bara till "lågnivåkonflikter" som ligger i linje med elitens agendor om etniska grupper som ska bråka med varandra istället för att de tillsammans ska bråka med eliten. Upplys de (gäng i förorterna?/invandrare) du är så arg på istället för att fortsätta spela elitens agenda och bråka med dem.

Edited by void on 2007/12/14 16:28:25
Edited by void on 2007/12/14 16:28:56
Edited by void on 2007/12/14 17:26:29

See User information
Quote:

void skrev:
Jag har inte tid att sitta här längre, för jag har annat att stå i här ikväll. Men ni kan fortsätta debbattera på internet, hoppas er online-aktivism leder till att ni får något gjort förutom knutna nävar i fickan och tillsammans sitta och gnälla på invandrarna över ett par öl.

Muhammed är på botten, jag är på botten, du är på botten. Ska du kriga med muhammed istället för att berätta om den globala makteliten för honom så kommer du ingen vart. Hela svenska folket måste utbildas om makteliten och deras agendor. Allt annat leder bara till "lågnivåkonflikter" som ligger i linje med elitens agendor om etniska grupper som ska bråka med varandra istället för att de tillsammans ska bråka med eliten. Upplys de (gäng i förorterna?/invandrare) du är så arg på istället för att fortsätta spela elitens agenda och bråka med dem.

Jo jag vet - du vill gärna att det ska bråkas - så är programmeringen från just de (i det yttre) som vill att det ska bråkas. Tror du någon "därute/däruppe" bryr sig det minsta om ert aktivisttänk, eller tvärtom inte skulle vara allt annat än tillfreds över att ni tjänar deras syften?

Don Quijotare där...

Posted on: 2007/12/14 17:32

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Novax: Du följer ju den exakta definitionen på new-age:are. Dvs att socialt engagemang är onödigt för man kan inte ändra på någonting och allt går enligt "the grand plan of things". Du är ett offer för det du så mycket ogillar, dvs new-age. Du är paradoxernas huvudman verkligen. Om du nu lever enligt principen att du inte kan påverka någonting alls och man bara kan ändra sig själv. Vad gör du här på detta forum? Vem är det du pratar med när du säger till folk om dina åsikter? Pratar du med dig själv då eller?

Att vägra eller undvika att göra någon form av social engagmang i världen är bland det new-age:igaste som finns. Du är förlorad i dig själv novax.

Är det ingen annan som ser hur extreeemt paradoxal novax är? Jag ska ta lite printscreen på dina inlägg för de blir så humoristiska när du själv blir allt du kämpar mot, N e w - a g e i g.

See User information
Quote:

void skrev:
Novax: Du följer ju den exakta definitionen på new-age:are. Dvs att socialt engagemang är onödigt för man kan inte ändra på någonting och allt går enligt "the grand plan of things". Du är ett offer för det du så mycket ogillar, dvs new-age. Du är paradoxernas huvudman verkligen. Om du nu lever enligt principen att du inte kan påverka någonting alls och man bara kan ändra sig själv. Vad gör du här på detta forum? Vem är det du pratar med när du säger till folk om dina åsikter? Pratar du med dig själv då eller?

Att vägra eller undvika att göra någon form av social engagmang i världen är bland det new-age:igaste som finns. Du är förlorad i dig själv novax.

Är det ingen annan som ser hur extreeemt paradoxal novax är? Jag ska ta lite printscreen på dina inlägg för de blir så humoristiska när du själv blir allt du kämpar mot, N e w - a g e i g.

Det är ett problem med dig Void att du inte fattar grundläggande saker riktigt. Jag har många gånger skrivit att man kan påverka i det lilla, att utrymmet krymper, och jag har förklarat omkring det. Oandliga icketänkande pers. missar ju att det därute, ytan, inte är samma sak som att något har förändrats i grunden. Vad hjälper det att se på massa videos om dumma Bush, om man inte fattar något om meningen med livet, varför man är här, vad detta är för en plats, inte tänker fullt ut om orsak och verkan, och karma mm?

Det är som det därmed läpparnas bekännelse. Man måste ha insikt om vad man ska följa - det där som jag ständigt tar upp - jag tar ständigt upp om detta på olika sätt, men du tex har det lite trögt... - man måste alltså ha lite insikt om det där med tråden, sin natur/kosmos natur/kriterie etc - annars kan man aldrig veta om det man gör är bra eller dåligt. Hade vissa vetat det så hade de förstått att de tjänar det ondas syfte väldigt väl, genom att tex promota filmen The Secret, och Reality Portal mm.

Man kan säga att Vaken promotar det.

Jag har aldrig sagt att sådant som socialt engagemang etc. inte skulle vara bra.

Du kan börja att förstå det så smått, det där med hur man kan påverka - att det kan man bara efter att man själv har förändrat det i sig själv. Annars är det bara skenbart. Lite för att människor inte fattar det så ser världen nu ut som den gör.

Posted on: 2007/12/14 18:03

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Ja novax tänk nu på att du frågar ;talar med .försöker förklara (för vissa ) vill inte lägga in tråden här (du är själv finurlig ) fortsätt med det ,

Att du har provat att väcka alla men misslyckats , stormästaren som du är:?

Alla kan ha fel det är MÄNSKLIGT om du förstår vad jag menar .(ang void eller micro) ni/vi ger inte dom en ÄRLIG chans att köra sitt koncept utan att misslyckas; För det har ni aldrig upplevt känns det som , Att jag ger en kille jobb som jag tror på . Gör ett fel eller 2 , som jag själv har satsat på (skall sparkas)Fast att det var din dyraste invest;, han gör ju aldrig detta fel igen. så vem skall vakna?ALLA kan göra fel , men man skall inte dra upp gammalt tyg , luktar skunk.
Å detta är så hela tiden effter 1 år här ser jag kroppsspåket men ni ser TEXEN, å vet inte ett skit mer för det ,mer än han stavar fel , jag står inte i ledet.

Jag vill inte vara taskig på nåt vis män , när man kan precisera avd ,vem ,vilken användare som har bytt nick,bara ett TX att som en hök vata om det var sale eller frihetsguiden är ett under för mig (nu bakade jag in livet ) att bara bry sig,jag personnligen fattar inte det.

Posted on: 2007/12/14 18:26

Edited by sale on 2007/12/14 18:45:10

Anonym
Void om du hade varit seriös så hade du bemöt samtliga av mina argument och frågor ,istället för att
endst plocka ut två meningar och sedan skriva massa vinklat dravel.Skärp dig Void, just nu så gör du det du själv påstår dig
vara i mot alltså att ordbajsa och vinkla dina svar på ett lågt sätt.Bevisa att du vill föra en seriös debatt genom att svara på följande av mina kommentarer.Var snäll och besvara det i sin helhet istället för att plocka bort obekvämma frågor ,argument eller kommentarer.

------------------------
Void konstigt att det är just en Sverige-relaterad tråd du angriper. När du ändå är i gång ,kan du ju ta bort dina tävlingstrådar eller julklappstrådar också, eller annat som ligger och dammar i hörnet?Skall du nu också avgöra vilka trådar som är eller inte är låg kvalitettrådar.Jag trodde det var upp till var och en att själva avgöra det? Istället för att du tar på dig en ledarroll och tänker åt oss andra .Det är snarare skärpnig från adminhållet som borde krävas .Sluta med översittarfasonerna och gör ditt jobb istället
som tex ta bort spam etc.
--------------------

Void du lever inte som du lär ,när någon tex tyckte att vi skulle sponsra Ron Paul så tyckte du att man istället skulle fokusera mer på problemen i Sverige.Upplever du inte mångkultur som ett problem och ett hot mot Svenskars framtida existens?
---------------------
Void för det första så var det ingen nationalistisk tråd för det andra så är jag inte utalad nationalist ,för det tredje så är jag verken bitter eller sur vilket du verkar tro.Du visar tydligt ännu en gång att du tror du står över dom som är oroade över Sveriges framtid och vårt folks existens.Tror du på fullaste allvar att jag inte har fattat delar av elitens agenda? och hur dom bla använder mångkultur till att likt schackpjäser spela olika etniska grupper mot varandra?

Men detta tar ju inte och ursäktar visa ej etniska Svenskars ockupations beteende?För du kan väl inte ha missat att det pågår en ockupation av Sverige likt den Sovjet utsatte de baltiska länderna för och som tex Kina förstör Tibet med .Det hela gjordes och görs med hjälp att förflytta människor till ett land dom vill förstöra.Man bryter helt enkelt upp landet inifrån.

Om det blir ett inbördeskrig i Sverige mellan olika etnisk grupper skall du då inte försvara ditt land?Skall du köra en Ghandi? Bara för att du vet att eliten vill att olika etniska grupper skall strida mot varandra så kan du inte i stundens hetta undvika en konflikt? Du kan ju försöka sammarbeta med ett ej etniskt ungdomsgäng som hatar svennar &håller på att råna dig, eller varför inte en kvinna i Rosengård som inte kan Svenska och aldrig lämnar sin stadsdel.Om du nu har så pass goda diplomatiska kunskaper kan du väl försöka förena Svenskar och icke Svenskar till en stor lycklig familj .

Det talas öppet bland visa unga ej etniska Svenskar att" vi blattar håller på att ta över vänta bara tills vi blir fler".Void om du lyckas övertyga sådan personer så blir jag imponerad .Dina ord blir inte mer kraftfulla bara för att du väljer att skriva visa ord på engelska vilket jag märkt du gör ofta.
-------------------------

« 1 (2) 3 4 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper