vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Argentina vaket?

See User information
Har blivit forvanad har i Buenos Aires, snackade forst med en kille pa mitt jobb som visste ratt sa mycket, indianderna verkar ha ratt sa bra koll, en del av dem vad jag forstatt. Sedan snackade jag med en till som skickade ett mail med zeitgeist till sin kompis. Har sett klotter pa regeringsbyggnader, pa spanska, typ ilumino eller nat sadant, vet inte om de syftar pa illuminati, frimurarnas ljus eller om det betyder nagot helt annat.

Har pa gatorna sett klotter som protesterar mot Monsanto, och kopplar ihop det med den nuvarande presidenten som har ett tysktklingande namn och som har Hillart som idol.

Men, folk verkar ha for litet pengar och ork att bry sig, men anda sett mycket har pa kort tid. Men ser nagon skillnad har, i Malmo har jag gatt omkring manader och inte sett nagot, folk vet ju en del i Sverige men har har jag sett klotter pa gatorna och att spontant traffat folk som ar vakna, har i Sverige har jag bara traffat folk pa internet. Klotter och affischering, motverkas ju starkt hemma i Sverige, har bryr man sig knappt om att ta bort det.

Eller traffat ett par halvvakna i Sverige som inte velat veta riktigt allt.

I alla fall, hander val kanske inte sa mycket har, men men, kan vara sa att det som borjar handa i Sverige, sjalva spridandet av kunskap sker overallt.

Posted on: 2007/12/19 23:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Argentina vaket?

See User information
Människorna i väst-världen är mer avprogramerade än i utvecklingsländerna.

Posted on: 2007/12/20 12:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

jin83 skrev:
Har blivit forvanad har i Buenos Aires, snackade forst med en kille pa mitt jobb som visste ratt sa mycket, indianderna verkar ha ratt sa bra koll, en del av dem vad jag forstatt. Sedan snackade jag med en till som skickade ett mail med zeitgeist till sin kompis. Har sett klotter pa regeringsbyggnader, pa spanska, typ ilumino eller nat sadant, vet inte om de syftar pa illuminati, frimurarnas ljus eller om det betyder nagot helt annat.

Har pa gatorna sett klotter som protesterar mot Monsanto, och kopplar ihop det med den nuvarande presidenten som har ett tysktklingande namn och som har Hillart som idol.

Men, folk verkar ha for litet pengar och ork att bry sig, men anda sett mycket har pa kort tid. Men ser nagon skillnad har, i Malmo har jag gatt omkring manader och inte sett nagot, folk vet ju en del i Sverige men har har jag sett klotter pa gatorna och att spontant traffat folk som ar vakna, har i Sverige har jag bara traffat folk pa internet. Klotter och affischering, motverkas ju starkt hemma i Sverige, har bryr man sig knappt om att ta bort det.

Eller traffat ett par halvvakna i Sverige som inte velat veta riktigt allt.

I alla fall, hander val kanske inte sa mycket har, men men, kan vara sa att det som borjar handa i Sverige, sjalva spridandet av kunskap sker overallt.
Dom har väl fullt upp att gå på Fotbollsmatcher vilket nästan alla är fixerade i Argentina?
Fast matcherna liknar mer slagfält än sport då dom har problem med huliganismen.

See User information
Quote:

jin83 skrev:

Men, folk verkar ha for litet pengar och ork att bry sig, men anda sett mycket har pa kort tid.

Kan det ha att göra med att som den ryske KGB-officeren sa angående faserna i att bryta ner länder och bygga upp nya kommunistiska/kapitalistiska sytem. Ett viktigt steg är att först de-moralisera folket. Kan vara därför dom inte "bryr sig". Många länder i syd-amerika har gått igenom det här för länge länge sen

Posted on: 2007/12/21 6:49

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper