vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 4 (5)


Anonym
Re: ZPZ Myten om "fotogenmotorer som SKAPAR vatten, och därigenom KONDENSATIONSPÅR"
#97
Quote:

Om det är bevisat att de kom från flygplanen vilken form av barium var det den giftiga eller den som inte var giftig?


Nej, det är säkert den varianten som är nyttig, ungefär som att kvicksilver i vacciner är nyttiga.
http://www.youtube.com/watch?v=20IhxCzeuDU

Quote:

Själv hävdar jag att personen har transporterat råttgift och det är barium från råttgiftet som blivit analyserat.


Håller du på med konspirationsteorier nu?

Quote:

Sedan är du oförbätterligt på att skriva illa om folk. Är du över 15 år eller är det en fjortis som är bakom alla dina användarnamn?


Jag skriver bara illa om avskum. Vill folk göra sin egen bedömning av dig så är det bara att klicka på ditt namn och läsa dina "inlägg".

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: ZPZ Myten om "fotogenmotorer som SKAPAR vatten, och därigenom KONDENSATIONSPÅR"
#98
Dom flesta här verkar totalt sakna grundkunsaper inom naturvetenskap, JA! DET BILDAS BLAND ANNAT RENT VATTEN SOM RESTPRODUKT AV FÖRBRÄNNINGSMOTORER! Gå och gör er hemläxa.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: ZPZ Myten om "fotogenmotorer som SKAPAR vatten, och därigenom KONDENSATIONSPÅR"
#99
Quote:

HURENSOHN skrev:
Quote:

Om det är bevisat att de kom från flygplanen vilken form av barium var det den giftiga eller den som inte var giftig?


Nej, det är säkert den varianten som är nyttig, ungefär som att kvicksilver i vacciner är nyttiga.
http://www.youtube.com/watch?v=20IhxCzeuDU

Du vet allstå inte vilken bariumförening det var.
Quote:

Quote:

Själv hävdar jag att personen har transporterat råttgift och det är barium från råttgiftet som blivit analyserat.


Håller du på med konspirationsteorier nu?


Oj du gick in i fällan. Du har nu angett att det som hålls på med på vaken.se är just rena spekulationer.

Quote:

Quote:

Sedan är du oförbätterligt på att skriva illa om folk. Är du över 15 år eller är det en fjortis som är bakom alla dina användarnamn?


Jag skriver bara illa om avskum. Vill folk göra sin egen bedömning av dig så är det bara att klicka på ditt namn och läsa dina "inlägg".


Eftersom du inte dementerat du är under 15 år så antar jag att du är under 15 år.

Att du ser mig som avskum bara bekräftar mina teorier vika som köper vaken.se åsikterna.

Du är så rädd för mig så du använde voodoo (skriver bara skit om kritiker) för att mota bort min ondska eller hur?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: ZPZ Myten om "fotogenmotorer som SKAPAR vatten, och därigenom KONDENSATIONSPÅR"
Tja, whatever. Vad mer kan någon säga?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ZPZ Myten om "fotogenmotorer som SKAPAR vatten, och därigenom KONDENSATIONSPÅR"


See User information
Quote:

mindshift skrev:
Dom flesta här verkar totalt sakna grundkunsaper inom naturvetenskap, JA! DET BILDAS BLAND ANNAT RENT VATTEN SOM RESTPRODUKT AV FÖRBRÄNNINGSMOTORER! Gå och gör er hemläxa.


problemet är att det inte är kallt nog, för att bilda kondens-spår.
Resized Image

Posted on: 2007/12/23 12:32

Edited by wiseguy on 2007/12/23 12:59:23
Edited by wiseguy on 2007/12/23 13:01:13
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 3 4 (5)




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
70 user(s) are online (70 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 70

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS