vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 5 ... 20 »


Re: Astro NOTS som inte var på månen
#25


See User information
Quote:

void skrev:
- Och hur är det bevisat att stenarna kommer från månen då?
Det där säger ju ingenting. 1000 forskare har tittat på dom. Japp. And? Ta en meteorit från lagret gubbar och säg att detta var månstenen, okej?

- Stenteorin är inget som dock räddar deras påhittade bilder. Vi kan ju först om främst se att deras bilder inte stärker att dom var där. Då går det lixom inte att rädda hela teorin om att dom var på månen 69 med en straw-man "men dom har ju stenar", så då gäller inte bevisen som visar att fotografierna är uppåtväggarna omöjliga.

- Hur tar man så enormt mycket lyckade foton med ingen sökare, feta handskar, manuell bländare. manuell slutare. Fatta hur lång tid det tar och ställa in för varje individuellt kort om ni någongång jobbat med lite manuella kameror. Det är helt sjukt. Som dom sprungit kring och plåtat röven av sig.


Du lärde dig inget av faktan jag gav dig va?????

Kamerorna var väldigt enkla att arbeta med.
Samma ljusförhållanden hela tiden eftersom man bara var på månytan då solen lyste på platsen för landningen.

En sten som träffat jordens atmosfär med runt 30 000 km/h kommer att genomgå en mycket varm del av färden då den träffar atmosfären, denna värme kommer att sätta klara spår i stenen som man inte kommer att hitta på stenarna som NASA tog med sig hem från månen.

Men eftersom du har en teori om hur NASA gjort detta så kan du väll berätta hur man fejkar dessa månstenar utan den karakteristiska spåren efter ett mycket varmt möte med vår atmosfär. Kan ju inte vara någon match för dig att förklara detta!

Posted on: 2007/12/26 12:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Astro NOTS som inte var på månen
#26


See User information
Quote:

Lizzard-Bling skrev:
Quote:

void skrev:
- Och hur är det bevisat att stenarna kommer från månen då?
Det där säger ju ingenting. 1000 forskare har tittat på dom. Japp. And? Ta en meteorit från lagret gubbar och säg att detta var månstenen, okej?

- Stenteorin är inget som dock räddar deras påhittade bilder. Vi kan ju först om främst se att deras bilder inte stärker att dom var där. Då går det lixom inte att rädda hela teorin om att dom var på månen 69 med en straw-man "men dom har ju stenar", så då gäller inte bevisen som visar att fotografierna är uppåtväggarna omöjliga.

- Hur tar man så enormt mycket lyckade foton med ingen sökare, feta handskar, manuell bländare. manuell slutare. Fatta hur lång tid det tar och ställa in för varje individuellt kort om ni någongång jobbat med lite manuella kameror. Det är helt sjukt. Som dom sprungit kring och plåtat röven av sig.


Du lärde dig inget av faktan jag gav dig va?????

Kamerorna var väldigt enkla att arbeta med.
Samma ljusförhållanden hela tiden eftersom man bara var på månytan då solen lyste på platsen för landningen.

En sten som träffat jordens atmosfär med runt 30 000 km/h kommer att genomgå en mycket varm del av färden då den träffar atmosfären, denna värme kommer att sätta klara spår i stenen som man inte kommer att hitta på stenarna som NASA tog med sig hem från månen.

Men eftersom du har en teori om hur NASA gjort detta så kan du väll berätta hur man fejkar dessa månstenar utan den karakteristiska spåren efter ett mycket varmt möte med vår atmosfär. Kan ju inte vara någon match för dig att förklara detta!


Har du sett hur stenarna ser ut NASA sa de tog hem från månen?

Varför åkte Werner von Braun till Antarktis 1968? Är inte det skumt?

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=67019#forumpost67019

Posted on: 2007/12/26 12:53
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Astro NOTS som inte var på månen
#27


See User information
Quote:

HURENSOHN skrev:Visst är det lätt att helt enkelt påstå en massa saker. Ungefär som "marken var ju mjuk".

Hur enkelt som helst eftersom jag kan bevisa det.
2 personer jobbar 8 timmar på en arbetsdag. Hur många timmar har dom då jobbat tillsammans????????

16 timmar, denna matte uppgift klarar inte Jack White av, därav idiotförklaringen.

Posted on: 2007/12/26 12:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Astro NOTS som inte var på månen
#28


See User information
Quote:

novax skrev:

Har du sett hur stenarna ser ut NASA sa de tog hem från månen?

Varför åkte Werner von Braun till Antarktis 1968? Är inte det skumt?

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=67019#forumpost67019


Ja jamen, besökte tekniska museet på 80 talet där fanns det stenar från månen.
Sen har som sagt dessa stena undersökts av forskare runt om i världen, du tror inte att en Rysk forskare som undersökt dessa stenar skulle ha all anledning i världen att avslöja "bluffen" av NASA?

http://www.cas.usf.edu/~jryan/moonrocks.html
http://www.space.com/scienceastronomy ... _analysis_000522_MB_.html
http://www.lpi.usra.edu/lunar/samples/



Quote:

novax skrev:Varför åkte Werner von Braun till Antarktis 1968? Är inte det skumt?


Nej!

Although von Braun indeed went to Antarctica in 1968, this assertion is still implausible. Why would von Braun be the person to do this? An engineer with a brilliance for the design of propulsion and guidance systems would not necessarily have the expertise to recognize and recover meteoric lunar surface samples. That would require a geologist, and NASA certainly had access to some very competent geologists. Wernher von Braun was a prominent person associated with NASA. It's understandable that, lacking any real knowledge of the space program, conspiracists will fabricate scenarios around the only names they know.

Meteorites from the lunar surface do exist, and Antarctica is a good place to find them. But they are very hard to find. Apollo returned 850 lbs. (380 kg) of material. But as of the late 1990s, geologists had found only 19 such specimens. And this is the best effort of the entire international geology community. It's difficult to believe that NASA could recover so much more material in the decade during which the hoax was allegedly executed. Consider also that Antarctica was first identified as a haven for meteorites in 1969, by Japanese scientists. That makes it hard to argue that von Braun went there in 1968 to find specimens to pass off as surface samples. It also makes it hard for NASA to have collected enough samples for Apollo 11 and 12 and prepare them in such a short period of time.

Finally, meteorites are very different in appearance from the Apollo lunar samples. Samples brought back from the moon have very small pits on the surface. These so-called "zap pits" are caused by micrometeoroid impacts and are generally only visible under a microscope. But they are completely absent from recovered lunar meteorites because the outer layers have been burned away by passage through the earth's atmosphere.

There are other surface features particular to moon rocks. The outer layer is rich in helium-3, an isotope difficult and expensive to acquire on earth. It also shows interaction with the solar wind, which contains exotic elements not found on earth. If the outer layer of the meteorite is chipped off to remove the evidence of passage through earth's atmosphere, all the rich evidence of presence on the lunar surface is lost too.

Posted on: 2007/12/26 13:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Astro NOTS som inte var på månen
#29


See User information
Quote:

Lizzard-Bling skrev:
Quote:

HURENSOHN skrev:Visst är det lätt att helt enkelt påstå en massa saker. Ungefär som "marken var ju mjuk".

Hur enkelt som helst eftersom jag kan bevisa det.
2 personer jobbar 8 timmar på en arbetsdag. Hur många timmar har dom då jobbat tillsammans????????

16 timmar, denna matte uppgift klarar inte Jack White av, därav idiotförklaringen.


Jaha, du var med på den mattelektionen, men skolkade tydligen på all svenskundervisning - det heter som man säger = så som det skrivs! matteuppgift!

Resized Image




Posted on: 2007/12/26 13:02
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Astro NOTS som inte var på månen
#30


See User information
Quote:

novax skrev:Jaha, du var med på den mattelektionen, men skolkade tydligen på all svenskundervisning - det heter som man säger = så som det skrivs! matteuppgift!


Så istället för att bemöta mina fakta så ger du dig på min svenska?? Jag bryr mig inte. Men eftersom du har fel så lär jag påpeka detta.

Matte uppgift
http://www.google.com/search?hl=en&cl ... matte+uppgift&btnG=Search
88 300 träffar

Matteuppgift
http://www.google.com/search?hl=en&cl ... =matteuppgift&btnG=Search
3310 träffar

Posted on: 2007/12/26 13:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Astro NOTS som inte var på månen
#31
Man kan hitta roliga stenar "på månen" MAJOR BUMMER HAHAH
http://christianlogic.com/images/christianlogic_image_moon_b.png

Men som vanligt, 5 minuters titt så ser en 11-åring att de snackar en massa shit, som vanligt.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Astro NOTS som inte var på månen
#32
Lizzard:

Så det har aldrig plockats upp stora meteoriter från jordens yta för de är genom-"Kokta" då dom träffas och exponeras för 30 000? Och inget vettigt oförändrat material har kunnat gå att plockas ur derssa meteoriter? Det är vad du säger?


Vi hade någon på vaken.se för något/några år sedan som bara loggade in och skrev så fort det handlade om kritik mot de fattiga bevis som finns för teorierna om de diverse månresorna. Är det bara du som bytt kontonamn och kör samma vals igen? MInns inte vad den liraren kallade sig. Han körde iaf uteslutande bara på att prata om månlandningen och sa aldrig något annat.

1. Hur orkar du följa vaken.se och enbart vara på hugget varje gång nån skriver om månen. Specialföljer du vaken.se och ligger tyst i flera veckor om ingen skriver om månlandningen?
Och isåfall varför gör du det? För att beskydda teorin om månlandningen eller något annat?

2. Jag slås alltid av hur dessa skeptiker oftast är djupt kunniga inom området de kritiserar. Dvs denna lizzard-bling har tom hasselblads kameror, men det är ju iofs bra.


ASA/ISO 160 var Ektachrome huvudsakligen. Ingen annan här som fotat i delvis mörker , manuell bländare, manuell slutartid (samt iso (asa) 64/160) och kameran monterad på din mage och du ser inte vad du siktar på? LB försöker få denna bedrift att verka väldigt enkel genom att säga "jag har hasselblad" så jag vet. BS. Ut och fota utan blixt med dina manuella inställningar grabben den här gubben lurar du inte.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Astro NOTS som inte var på månen
#33


See User information
Quote:

Lizzard-Bling skrev:
Quote:

novax skrev:Jaha, du var med på den mattelektionen, men skolkade tydligen på all svenskundervisning - det heter som man säger = så som det skrivs! matteuppgift!


Så istället för att bemöta mina fakta så ger du dig på min svenska?? Jag bryr mig inte. Men eftersom du har fel så lär jag påpeka detta.

Matte uppgift
http://www.google.com/search?hl=en&cl ... matte+uppgift&btnG=Search
88 300 träffar

Matteuppgift
http://www.google.com/search?hl=en&cl ... =matteuppgift&btnG=Search
3310 träffar


Nu kan du inte heller formulera dig: "...så lär jag påpeka detta."

"Lär" ???

Med dessa grundläggande felaktigheter - hur ska man överväga kring hur du skriver om så kallade månstenar...



Posted on: 2007/12/26 13:27
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Astro NOTS som inte var på månen
#34
Quote:

Specialföljer du vaken.se och ligger tyst i flera veckor om ingen skriver om månlandningen?


Uppenbarligen, de har väl en avdelning som inte sysslar med något annat än att försvara NASAs cred. (Precis som om dom någonsin hade någon)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Astro NOTS som inte var på månen
#35


See User information
"matte uppgift" ger 410 träffar matte-uppgift inkluderat.

Posted on: 2007/12/26 13:32
Att se är inte att förstå
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Astro NOTS som inte var på månen
#36


See User information
Quote:

HWO skrev:
"matte uppgift" ger 410 träffar matte-uppgift inkluderat.


Det är bra. Vi får även lära vår lizzardvän hur man googlar.

Posted on: 2007/12/26 13:36
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Astro NOTS som inte var på månen
#37
Nu måste man ställa frågan en gång till .Varför har National Assohles of Satansim Assholes Ass Adiministration ha synpunker på någon så vida det inte var svartmagiska ritualer för idioter.

Du behöver inte ens vara frimurare för att se igenom ritualerna, Apollo 13 säger allt.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Astro NOTS som inte var på månen
#38
Man kan endast skaka på huvudet, precis som Ron Paul.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Astro NOTS som inte var på månen
#39


See User information
X-33 - också så fyndigt.

Är det igång?


NASA Disposes of Space Lemon

http://archive.newsmax.com/archives/articles/2001/3/2/131548.shtml

Posted on: 2007/12/26 18:01
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Astro NOTS som inte var på månen
#40


See User information
Nytt i Hyllan

... prova de nya halstabletterna Extra Cool Pro i smakerna Strong Mint, Blue Mint och Lemon ... Nu kan du köpa den yoghurt som Arla Foods har utvecklat för astrounaterna på NASA på ...

www.nyttihyllan.se

Posted on: 2007/12/26 18:03
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Astro NOTS som inte var på månen
#41


See User information
Vi har ju skrivit om citronen förr. Uppenbart varför han tog med sig en citron, surt... det där kring apollohoaxen, de tog hans liv.

On January 22, 1967, Grissom made a brief stop at home before returning to the Cape. A citrus tree grew in their backyard with lemons on it as big as grapefruits. Gus yanked the largest lemon he could find off of the tree. Betty had no idea what he was up to and asked what he planned to do with the lemon. " 'I'm going to hang it on that spacecraft,' Gus said grimly and kissed her goodbye." (54) Betty knew that Gus would be unable to return home before the crew conducted the plugs out test on January 27, 1967. What she did not know was that January 22 would be "the last time he was here at the house".

http://www.hq.nasa.gov/office/pao/His ... pollo204/zorn/grissom.htm

Posted on: 2007/12/26 18:06
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Astro NOTS som inte var på månen
#42


See User information
26) The Apollo 1 fire of January 27, 1967, killed what would have been the first crew to walk on the Moon just days after the commander, Gus Grissom, held an unapproved press conference complaining that they were at least ten years, not two, from reaching the Moon. The dead man's own son, who is a seasoned pilot himself, has in his possession forensic evidence personally retrieved from the charred spacecraft (that the government has tried to destroy on two or more occasions). Gus Grissom was obviously trying to make a big statement as he placed a lemon in the window of the Apollo I spacecraft as it sat ready for launch!

27) CNN issued the following report, "The radiation belts surrounding Earth may be more dangerous for astronauts than previously believed (like when they supposedly went through them thirty years ago to reach the Moon.) The phenomenon known as the 'Van Allen Belts' can spawn (newly discovered) 'Killer Electrons' that can dramatically affect the astronauts' health."

http://www.ufos-aliens.co.uk/cosmicapollo.html

Posted on: 2007/12/26 18:08
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Astro NOTS som inte var på månen
#43
Gus Grisson sa själv rakt ut att de tänkte göra sig av med honom, sen råkade dom bara av en tillfällighet elda upp honom som en liten gåva till solguden de alla dyrkar på National Asshole AssociaSioN. (dom gillar inte att man skriver sanningen om dem, det är därför de har hela avdelningar som kan rycka ut till obskyra forum och skriva skit, helt oavsett språk. Skulle du ha en disinfo budget på 200 miljoner dollar så skulle man tom. kunna anställa folk som talade Zulu-språket)

Fråga hans fru om vem som mördade honom, hennes ord inte mina och dessa kommer du aldrig få höra på tex. "rapport". "Och kom inte med några patetiska triadar om att "men det skulle Adaktuson tala om"", pajaser.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Astro NOTS som inte var på månen
#44
Quote:

void skrev:
- Och hur är det bevisat att stenarna kommer från månen då?
Det där säger ju ingenting. 1000 forskare har tittat på dom. Japp. And? Ta en meteorit från lagret gubbar och säg att detta var månstenen, okej?

- Stenteorin är inget som dock räddar deras påhittade bilder. Vi kan ju först om främst se att deras bilder inte stärker att dom var där. Då går det lixom inte att rädda hela teorin om att dom var på månen 69 med en straw-man "men dom har ju stenar", så då gäller inte bevisen som visar att fotografierna är uppåtväggarna omöjliga.

- Hur tar man så enormt mycket lyckade foton med ingen sökare, feta handskar, manuell bländare. manuell slutare. Fatta hur lång tid det tar och ställa in för varje individuellt kort om ni någongång jobbat med lite manuella kameror. Det är helt sjukt. Som dom sprungit kring och plåtat röven av sig.


Då tar jag det ännu tydligare för det verkar som ingen inser vad månmaterial handlar om.

När en meteor träffar månen i hög fart så bildas en krater och runt kratern damm som innehåller kristaller som den kraftiga träffen skapar. Under årmiljonerna träffas månen av åtskilliga meteorer och detta damm från alla dessa sedimenteras sakta men säkert under flera miljoner år. Nu har vi en sten som inte kan bildas på jorden och som inte heller finns i någon meteor eller asteroid som ramlat ned på jorden.

Dammet från meteor och asteroid nedslag på jorden bildar inte sediment för på jorden eroderar detta bort hela tiden.

Hassebladskamerorna de hade på månen var tillverkade för att var lätta att ställa in med de handskar astronauterna hade och om du måste ägna så mycket tid vid fotografering för att ta bra kort är ingen jag eller astronauterna kan göra något åt då jag tar bra kort utan att behöva ägna en massa tid på inställningarna vilket även gäller min morbror som varit professionell fotograf innan han gick i pension. Han ställde in sin helt manuella Leica på några sekunder och tog mycket bra kort sedan.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Astro NOTS som inte var på månen
#45


See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

void skrev:
- Och hur är det bevisat att stenarna kommer från månen då?
Det där säger ju ingenting. 1000 forskare har tittat på dom. Japp. And? Ta en meteorit från lagret gubbar och säg att detta var månstenen, okej?

- Stenteorin är inget som dock räddar deras påhittade bilder. Vi kan ju först om främst se att deras bilder inte stärker att dom var där. Då går det lixom inte att rädda hela teorin om att dom var på månen 69 med en straw-man "men dom har ju stenar", så då gäller inte bevisen som visar att fotografierna är uppåtväggarna omöjliga.

- Hur tar man så enormt mycket lyckade foton med ingen sökare, feta handskar, manuell bländare. manuell slutare. Fatta hur lång tid det tar och ställa in för varje individuellt kort om ni någongång jobbat med lite manuella kameror. Det är helt sjukt. Som dom sprungit kring och plåtat röven av sig.


Då tar jag det ännu tydligare för det verkar som ingen inser vad månmaterial handlar om.

När en meteor träffar månen i hög fart så bildas en krater och runt kratern damm som innehåller kristaller som den kraftiga träffen skapar. Under årmiljonerna träffas månen av åtskilliga meteorer och detta damm från alla dessa sedimenteras sakta men säkert under flera miljoner år. Nu har vi en sten som inte kan bildas på jorden och som inte heller finns i någon meteor eller asteroid som ramlat ned på jorden.

Dammet från meteor och asteroid nedslag på jorden bildar inte sediment för på jorden eroderar detta bort hela tiden.

Hassebladskamerorna de hade på månen var tillverkade för att var lätta att ställa in med de handskar astronauterna hade och om du måste ägna så mycket tid vid fotografering för att ta bra kort är ingen jag eller astronauterna kan göra något åt då jag tar bra kort utan att behöva ägna en massa tid på inställningarna vilket även gäller min morbror som varit professionell fotograf innan han gick i pension. Han ställde in sin helt manuella Leica på några sekunder och tog mycket bra kort sedan.


Vad menar du med "kristaller"?

Har du varit på månen och undersökt stenar och deras kristaller?

Posted on: 2007/12/26 18:48
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Astro NOTS som inte var på månen
#46
Alalalalalallalallaalhblahahahhah.

Numerous Anomalies and Scams Abound
http://www.geocities.com/nasascam/

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Astro NOTS som inte var på månen
#47
"När en meterorit träffar zink i skallen så kommer han inte andas allt för mycket när marken är mjuk och därigenom förstöra hela planeten igenom att försvaga stål på manhattan men inte tex. dubai och madrid eller göra atmosvären giftig igenom att inte ha stoppat sitt huvud i en plastpåse"

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Astro NOTS som inte var på månen
#48
Jag känner att jag är tvungen att en gång till posta NASAs egen bild bara för att gnida in det i ansiktet på zzeptiker men även andra som kan ha missat den:

http://christianlogic.com/images/christianlogic_image_moon_b.png

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2) 3 4 5 ... 20 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
56 user(s) are online (56 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 56

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS