vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



"USA kräver tio fingeravtryck"
#1


See User information
Först var det Japan, nu är det USA.


http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1063&a=728229

Posted on: 2007/12/28 10:58
Life´s but a walking shadow, a poor player that struts and frets his hour upon the stage and then is heard no more. It is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing.
---William Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: "USA kräver tio fingeravtryck"
#2
Problematiskt för folk som fötts med fyra eller sex fingrar på varje hand.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "USA kräver tio fingeravtryck"
#3


See User information
Quote:

kalkonmannen skrev:
Problematiskt för folk som fötts med fyra eller sex fingrar på varje hand.


man baxnar, detta var din insikt i frågan. Vad jag vet käkar man kalkon under hjulen, hur slapp du undan?

Man kan se i artikeln vad de anser om Svenskar.


Quote:
- Jag tror att merparten av resenärerna tycker att det är bra med ordentliga säkerhetskontroller eftersom de tiger still, säger informationschef Anders Lundblad


Svenskarna tycker det är bra, eftersom dom inget säger.

LOL

Så gick det med den svenska krigsparollen "en svensk tiger" det vart en tvångströja av den.

Åk till Usa, ge upp din suveränitet, heja NWO, korkade Svenskar for FEMA camps, hehe

Posted on: 2007/12/28 14:01
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: "USA kräver tio fingeravtryck"
#4
Wiseguy!

Jag vet inte hur ofta du besökt USA men jag brukar åka dit och även besöka andra ställen på den här planeten emellanåt. Mycket givande!

Nu skall jag avslöja en hemlighet för dig. Det bor fler människor än herr Buske i Staterna, och det finns många andra organisationer än CIA där. När mer än 200 000 000 människor av kött och blod, känslor och empati lever sin vardag i ett kapitalistisk samhälle så måste ju även du förstå att det är både plus och minus.

Bl.a. dessa resor har gett mig spännande information samt en möjlighet att se världen på ett större sätt än innan.

När jag var i Dubai, Nairobi, Tunis, Bremen, Mahe, ... äh förresten, det tar jag en annan gång! Vill ju inte tråka ut dig med saker som inte bygger på upplevelser från dataskärmen.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "USA kräver tio fingeravtryck"
#5


See User information
Quote:

kalkonmannen skrev:
Wiseguy!

Jag vet inte hur ofta du besökt USA men jag brukar åka dit och även besöka andra ställen på den här planeten emellanåt. Mycket givande!

Nu skall jag avslöja en hemlighet för dig. Det bor fler människor än herr Buske i Staterna, och det finns många andra organisationer än CIA där. När mer än 200 000 000 människor av kött och blod, känslor och empati lever sin vardag i ett kapitalistisk samhälle så måste ju även du förstå att det är både plus och minus.

Bl.a. dessa resor har gett mig spännande information samt en möjlighet att se världen på ett större sätt än innan.

När jag var i Dubai, Nairobi, Tunis, Bremen, Mahe, ... äh förresten, det tar jag en annan gång! Vill ju inte tråka ut dig med saker som inte bygger på upplevelser från dataskärmen.


Ja det är tur vi har dig som är belevad med allt detta, åka ti USA wow, lyllo dig. Då har du ju bidragit lite till eländet i världen du ochså då, eftersom du också propagerar för att man kan stödja landet, utan att stödja dess ledare, helt felaktigt.

Usa skall bojkottas. och kalkoner skall straffskattas

Åk till Thailand och finn sanningen?

Nejdu, den viktigaste resan gör du inne i dig själv.

Att åka charter gör ingen vis, inte den här gången heller, vad bidrog du med till de länder du åkte till? Ornade du några bevattningsprojekt eller annat nödvändigt? Kanske plantager, eller startade en skola?

Nej jag antar du åkte runt och söp dig full, som de flesta andra svenskar. Kalla inte mig virtuell, du o store fete kalkon!

ps appropå plus och minus, i IRAQ är det mest minus, afhganistan, palestina, japan, korea, vietnam, sydamerika listan är lång blodet dryper om USA.... ds

Posted on: 2007/12/28 15:01
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: "USA kräver tio fingeravtryck"
#6
Quote:
wiseguy:
Ja det är tur vi har dig som är belevad med allt detta, åka ti USA wow, lyllo dig. Då har du ju bidragit lite till eländet i världen du ochså då, eftersom du också propagerar för att man kan stödja landet, utan att stödja dess ledare, helt felaktigt. Usa skall bojkottas. och kalkoner skall straffskattas

Åk till Thailand och finn sanningen? Nejdu, den viktigaste resan gör du inne i dig själv. Att åka charter gör ingen vis, inte den här gången heller, vad bidrog du med till de länder du åkte till? Ornade du några bevattningsprojekt eller annat nödvändigt? Kanske plantager, eller startade en skola? Nej jag antar du åkte runt och söp dig full, som de flesta andra svenskar. Kalla inte mig virtuell, du o store fete kalkon!

ps appropå plus och minus, i IRAQ är det mest minus, afhganistan, palestina, japan, korea, vietnam, sydamerika listan är lång blodet dryper om USA.... ds


Nej, nej, nej, nej! Nu missförstår du mig igen. Det verkar som du vill missförstå det jag skriver eller så anstränger du dig utan helvete för att verka helt slut i kolan.

Det var faktiskt do som uppmanade mig att beöka USA och då tänkte jag att det var lämpligt att upplysa dig om tingens tillstånd.

Men tro inte att kan du ta del av mina erfarenheter och göra dem till dina egna. Varje individ gör självklart sina egna erfarenheter och får lära sig av dem. En del på resor i den verkliga världen och en del framför dataskärmen.

Du har återigen fel när du vill förringa mig till en glad turist för det har undantagsvis varit varken charter eller andliga resor för min del.

Det har utan ett undantag på Seychelle Islands för 30 år sedan enbart handlat om Business Class och arbete förknippat med dessa resor som förärat mig dessa upplevelser av olika längd och karaktär. Och nej, jag har inte grävt några kanaler eller startat skolor. Det finns säkerligen de som är bättre ämnade för den sortens verksamhet.

Du själv kanske har öppnat många skolor, plantager och grävt bevattningsdiken från det platta perspektivet på din lilla fina dataskärm?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "USA kräver tio fingeravtryck"
#7


See User information
kalkonmannen skrev:


Nej, nej, nej, nej! Nu missförstår du mig igen. Det verkar som du vill missförstå det jag skriver eller så anstränger du dig utan helvete för att verka helt slut i kolan. Du glorifierade USA, jag missförstod inget

Det var faktiskt do som uppmanade mig att beöka USA och då tänkte jag att det var lämpligt att upplysa dig om tingens tillstånd.´´Du "glömde visst" att berätta detta, hehe försent nu, jag tolkade den information jag hade, och du kan inte klaga på mig för detta. Och kola gillar jag inte så hemskt mycket.

Men tro inte att kan du ta del av mina erfarenheter och göra dem till dina egna. Varje individ gör självklart sina egna erfarenheter och får lära sig av dem. En del på resor i den verkliga världen och en del framför dataskärmen. Jag behöver inte försvara mig angående dina påståenden att jag skulle vara virtuell.Jag har redan gjort det. Tomma påståenden.

Du har återigen fel när du vill förringa mig till en glad turist för det har undantagsvis varit varken charter eller andliga resor för min del. Eftersom du inte gjorde nåt för de som bodde i länderna mer än besökte dem, då vart du turist, varken du var glad eller ledsen turist.

Det har utan ett undantag på Seychelle Islands för 30 år sedan enbart handlat om Business Class och arbete förknippat med dessa resor som förärat mig dessa upplevelser av olika längd och karaktär. Och nej, jag har inte grävt några kanaler eller startat skolor. Det finns säkerligen de som är bättre ämnade för den sortens verksamhet. Vilken sorts verksamhet sysslar du med då? Som blir inbjuden att resa runt på andras bekostnad?

Du själv kanske har öppnat många skolor, plantager och grävt bevattningsdiken från det platta perspektivet på din lilla fina dataskärm?
sluta nu anklaga mig för att vara virtuell, du vet inte vem du pratar med ens. Skulle jag jobba med nåt, skulle jag knappast göra reklam om det på denna site.

Posted on: 2007/12/28 15:43
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: "USA kräver tio fingeravtryck"
#8
Wiseguy!

Sedan när blev det samma sak att glorifiera USA som att informera dig om att det bor över 200 000 000 kännande individer där som på gott och ont försöker att överleva i en av världens mest kapitalistiska samhällssystem.

Jag förstår att du är hundraprocentigt marinerad i Marxism-Leninism utan att du själv är medveten om detta. Men det är så det fungerar med långsam hjärntvått. Jag förstår att enbart bokstäverna i ordet USA retar gallfeber på dig, men till skillnad från din begränsade världsuppfattning så är livet lyckligtvis mer för mig än bokstavsbeteckningar. Det handlar om individuella möten och att på den nivån försöka byta tankar och erfarenheter.

Ditt påtvingade flockbeteende där du utan att reflektera över det på en och samma gång kan hata 200 000 000 individer bara för att bokstavskombinationen på deras land inte passar ens infekterade sinne är enbart barnsligt och hatiskt.

Du har inte en aning om vad jag gjort för människor i de länder jag besökt. Du verkar inte var på den våglängden att du skulle förstå heller.

Den verksamhet jag driver är inte offentlig eller statsunderstödd utan egenfinansierad till sista korvöret.

[quote]Wiseguy: Sluta nu anklaga mig för att vara virtuell, du vet inte vem du pratar med ens. Skulle jag jobba med nåt, skulle jag knappast göra reklam om det på denna site.[/b]

Hur kan jag genom ditt sätt att skriva och uttrycka dig på tolka det på annat sätt än att du är en arbetslös individ utan speciellt mycket praktiska erfarenheter om den värld du säger dig veta mycket om?

Jag har aldrig eller planerat att göra reklam för mitt företag på denna site. Är du fullständigt sinnessjuk?

Nu önskar jag dig lycka till med din viruella verklighet. Jag har lite arbete att göra innan nyår!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "USA kräver tio fingeravtryck"
#9


See User information
kalkonmannen skrev:
Wiseguy!

Sedan när blev det samma sak att glorifiera USA som att informera dig om att det bor över 200 000 000 kännande individer där som på gott och ont försöker att överleva i en av världens mest kapitalistiska samhällssystem.

Jag förstår att du är hundraprocentigt marinerad i Marxism-Leninism utan att du själv är medveten om detta. Men det är så det fungerar med långsam hjärntvått. Jag förstår att enbart bokstäverna i ordet USA retar gallfeber på dig, men till skillnad från din begränsade världsuppfattning så är livet lyckligtvis mer för mig än bokstavsbeteckningar. Det handlar om individuella möten och att på den nivån försöka byta tankar och erfarenheter.

Ditt påtvingade flockbeteende där du utan atte reflektera över det på en och samma gång kan hata 200 000 000 individer bara för att bokstavskombinationen på deras land inte passar ens infekterade sinne är enbart barnsligt och hatiskt.

Du har inte en aning om vad jag gjort för människor i de länder jag besökt. Du verkar inte var på den våglängden att du skulle förstå heller. ´Det är du som inte vill berätta det, så skyll dig själv, jag antar att man helst skall ha paranormala förmågor för att kunna veta hur man skall tolka det du skriver, först berättar du att du "reser" till Usa, när man kallar dig turist förklarar du att du är ombedd att komma, du berättar inte vad du gör, men du förnekar att du skulle vara inblan´dad i olika projekt, då förblir du turist, eftersom du ingenting vill avslöja.

Den verksamhet jag driver är inte offentlig eller statsunderstödd utan egenfinansierad till sista korvöret. Fantastikst bra då, men visar det att du gör nåt bra? Icke sa nicke, du kanske är frimurare, finansierad av CFR, vem vet? LOL

Wiseguy: Sluta nu anklaga mig för att vara virtuell, du vet inte vem du pratar med ens. Skulle jag jobba med nåt, skulle jag knappast göra reklam om det på denna site.[/b]

Hur kan jag genom ditt sätt att skriva och uttrycka dig på tolka det på annat sätt än att du är en arbetslös individ utan speciellt mycket praktiska erfarenheter om den värld du säger dig veta mycket om? Hur kan du ens fråga mig om hur du skall bete dig för att kunna tolka överhuvudtaget, erkänn att du drar förhastade slutsatser, och är snabb med fördomar.

Jag har aldrig eller planerat att göra reklam för mitt företag på denna site. Är du fullständigt sinnessjuk? om du skulle marknadsföra dina affärer på en konspirationssite, skulle nog du klassas som idiot

Nu önskar jag dig lycka till med din viruella verklighet. Jag har lite arbete att göra innan nyår![/quote] den som nämnde det, han klämde det.

Dom stödjer sitt eget system, och vägrar att ta sig ur sin ignorans. Dom är knappast utan skuld, och inte de som stödjer Usa heller.

Tro inte att du kan förenkla denna diskussion till Marxism LOL
Jag vet mer än de flesta att Usa liksom Kommunismen skapades av kapitalet, dvs aschenazi Jews Rotschild. Dom infiltrerarde frimurarna, dom skapade illuminati, tog över england ekonomi, frankrikes etc, frimurare grundade Usa, dvs Rotschilds, tro dock dom tappade kontrollen, därav inbärdeskriget, men sedan 1913 är USA i Rorschilds grepp igen via Federal Reserv.

Så åk du till Rotschilds land, Drick lite fluoriderat vatten, och skåda reservaten, med de slaktade urinnevånarnas ättlingar.

Ta en tripp och kolla in planet som fällde atombomberna, eller besök nån annan attraktion i massmord.

Posted on: 2007/12/28 17:19
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: "USA kräver tio fingeravtryck"
#10
Wiseguy är du bitter? =)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: "USA kräver tio fingeravtryck"
#11
Quote:
wiseguy:
Tro inte att du kan förenkla denna diskussion till Marxism LOL
Jag vet mer än de flesta att Usa liksom Kommunismen skapades av kapitalet, dvs aschenazi Jews Rotschild. Dom infiltrerarde frimurarna, dom skapade illuminati, tog över england ekonomi, frankrikes etc, frimurare grundade Usa, dvs Rotschilds, tro dock dom tappade kontrollen, därav inbärdeskriget, men sedan 1913 är USA i Rorschilds grepp igen via Federal Reserv. Så åk du till Rotschilds land, Drick lite fluoriderat vatten, och skåda reservaten, med de slaktade urinnevånarnas ättlingar. Ta en tripp och kolla in planet som fällde atombomberna, eller besök nån annan attraktion i massmord... du kanske är frimurare, finansierad av CFR, vem vet... om du skulle marknadsföra dina affärer på en konspirationssite, skulle nog du klassas som idiot... Dom stödjer sitt eget system, och vägrar att ta sig ur sin ignorans. Dom är knappast utan skuld, och inte de som stödjer Usa heller.


Du är märkligt nog en människa som fötts med armar, ben och ett huvud. Kanske på tiden att du synkroniserar dessa för i mina ögon framstår du mer och mer som ett förvirrat skämt.

Du snackar som ett litet barn som varit uppe för länge på kvällen och istället för att sova yrar omkring i halvvaket tillstånd och gnäller.

Du säger på fullt allvar att du vet mer än de flesta men serverar arketyper för information som inte direkt är dagsfärsk. Du anklagar mig för att vara frimurare därför att jag inte tycker att det är ok att hata 200 miljoner människor jag inte känner, har träffat eller pratat med enda anledning att de bor i ett land med fel bokstavskombination.

Käre Wiseguy! Det är en sak att läsa sig till saker, en helt annan sak att fatta vad man läser. Att ta in kunskap på djupet som hjälp för att lyckas ta sig ur den påtvingade programmeringen. Var i din programmering tror du att någon lyckats prägla så fruktansvärt mycket bullshit att du via tre bokstäver USA triggar igång hat som besinningslöst drabbar 200 miljoner individer.

Du har kanske rätt i att många judar via otroligt effektiva nätverk skaffat sig otroligt starka fästen vid maktens boning i bl.a. USA men då snackar vi om i runda slängar 1-2 procent av den totala befolkningen och det rimmar väldigt illa med tanke på att det finns andra grupper i det amerikanska systemet som är klart underrepresenterade.

När du fortsättningsvis stångar pannan blodig triggad av ditt inprogrammerade lösenord kanske du skulle skicka en tanke till alla de som lever långt under existensminimum i ett av världens till det yttre rikaste länder. Nu snackar vi om miljontals människor som precis som i Kina är slavar i tillvaron. Min käre Wiseguy, hat är aldrig enkelt att hantera och definitivt livsfarligt när den som hatar generaliserar och riktar hatet mot hela världsdelar.

Diskussionen huruvida det skulle vara acceptabelt att hata judar som individer p.g.a. av en obalans i maktstrukturer överlåter jag åt andra eftersom generaliserat hat absolut inte är min "cup of tea". Jag är fullt och fast övertygad att det inom alla folkgrupper, religioner och fårskockar finns förmildrande omständigheter beroende på mer eller mindre effektiv programmering. Precis lika övertygad som att varje individ kan utvecklas via kunskap på det individuella planet.

Synd att du trots alla böcker du säger dig läst ännu inte lyckats ta dig ur din programmering men samtidigt envisas med att kalla dig Vaken! Kanske skulle börja med lite enklare litteratur. Den här kallades av adelsmannen Carl Bildts partikamrater för kommunistpropaganda.

Resized Image

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "USA kräver tio fingeravtryck"
#12


See User information
Quote:

kalkonmannen skrev:
Quote:
wiseguy:
Tro inte att du kan förenkla denna diskussion till Marxism LOL
Jag vet mer än de flesta att Usa liksom Kommunismen skapades av kapitalet, dvs aschenazi Jews Rotschild. Dom infiltrerarde frimurarna, dom skapade illuminati, tog över england ekonomi, frankrikes etc, frimurare grundade Usa, dvs Rotschilds, tro dock dom tappade kontrollen, därav inbärdeskriget, men sedan 1913 är USA i Rorschilds grepp igen via Federal Reserv. Så åk du till Rotschilds land, Drick lite fluoriderat vatten, och skåda reservaten, med de slaktade urinnevånarnas ättlingar. Ta en tripp och kolla in planet som fällde atombomberna, eller besök nån annan attraktion i massmord.


Det är en sak att läsa sig till saker, en helt annan sak att fatta vad man läser. Att ta in kunskap på djupet som hjälp för att lyckas ta sig ur den påtvingade programmeringen. Var i din programmering tror du att någon lyckats prägla så fruktansvärt mycket bullshit att du via tre bokstäver USA triggar igång hat som besinningslöst drabbar 200 miljoner individer.

Du har kanske rätt i att många judar via otroligt effektiva nätverk skaffat sig otroligt starka fästen vid maktens boning i bl.a. USA men då snackar vi om i runda slängar 1-2 procent av den totala befolkningen och det rimmar väldigt illa med tanke på att det finns andra grupper i det amerikanska systemet som är klart underrepresenterade.

När du fortsättningsvis stångar pannan blodig triggad av ditt inprogrammerade lösenord kanske du skulle skicka en tanke till alla de som lever långt under existensminimum i ett av världens till det yttre rikaste länder. Nu snackar vi om miljontals människor som precis som i Kina är slavar i tillvaron. Min käre Wiseguy, hat är aldrig enkelt att hantera och definitivt livsfarligt när den som hatar generaliserar och riktar hatet mot hela världsdelar.

Diskussionen huruvida det skulle vara acceptabelt att hata judar som individer p.g.a. av en obalans i maktstrukturer överlåter jag åt andra eftersom generaliserat hat absolut inte är min "cup of tea". Jag är fullt och fast övertygad att det inom alla folkgrupper, religioner och fårskockar finns förmildrande omständigheter beroende på mer eller mindre effektiv programmering. Precis lika övertygad som att varje individ kan utvecklas via kunskap på det individuella planet.

Synd att du trots alla böcker du säger dig läst ännu inte lyckats ta dig ur din programmering men samtidigt envisas med att kalla dig Vaken! Kanske skulle börja med lite enklare litteratur. Den här kallades av adelsmannen Carl Bildts partikamrater för kommunistpropaganda.

Resized Image


Detta var ett vettigt inlägg! Drar lite på smilbanden oxå ;) Tummen upp!

Posted on: 2007/12/28 20:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
28 user(s) are online (28 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 28

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS