Vakencorner
|
Konspirations mp3 tips Jim Marrs
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Om man inte orkar läsa böcker så kan man ladda ner från http://www.apfn.net/MESSAGEBOARD/05-21-06/discussion.cgi.82.html
Ett strå vassare än David Icke och inte så många jobbiga teorier om ödlor och sånt denna herre man går direkt på sak om 911 hemliga sällskap mm. Väldigt intressant vill jag påstå. Någon annan här som bekantat sig med Jim Marrs teorier? Ni får gärna komma med fler tips om ni har av kända eller mindre kända konspirationsteoretiker som har sina teorier i Mp3 format?
Posted on: 2007/12/28 23:57
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
|
Re: Konspirations mp3 tips Jim Marrs
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag gillar Marrs, men som de allra flesta kan han inte låta bli att klampa runt i allt, dvs han kanske skulle hålla sig till ett "huvudspår" hans Mars teorier köpes inte med hull o hår av mig tex.....Jag kan tipsa om William Henry och Jay weidner dom är inte så väldigt mycket inne i konspirationer, medn william Henry är expert på symboler och historia, och Jay weidner är mer filosof, med inriktning på alkemi, och 2012 mm, mycket intressant man, han var ochså nära vän med Terrence Mcenna, som jag ochså rekommenderar att du tar ett djupdyk i . Håll till godo /ds
ps de flesta personer som har nåt att säga finns på Mp3, men du kan få jaga på andra ställen än websidorna deras.
Posted on: 2007/12/29 18:53
|
|||
|
||||
|
Re: Konspirations mp3 tips Jim Marrs
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
ehe, jo, marrs är det nog ingen som missat :)
Men. man vet ju aldrig. Better safe than sorry Han skrev ju den Whos who in the global elite. Kanske inte så spännande läsning, men ett bra kompliment till var mans (eller kvinnas) bibliotek :=)
Posted on: 2007/12/29 19:18
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login