vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Mikael Alonzo
Mikael Alonzo har den senaste tiden förekommit en del i TV pga av hans nystartade projekt vid namn "Ordförande i Föreningen Pappa-barn" och jag kan tänka mig att en på vaken.se tycker han är "jättebra" så jag får väl varna för denna man som jag beundrade extremt mycket under min tid som "vänsteraktivist" och "punkare"
Chilenaren Mikael Alonzo i låten har även varit ordförande i ungdom mot rasism och här är vad han själv sagt

“Det här är vårat land. Svenskarna, dom, jag menar, det är klart att dom får bo här också… bara dom inte försöker beblanda sig för mycket med oss“

"Svenskar har jävligt tomma ögon"

Hör här
http://www.youtube.com/watch?v=qzTBwE2w3Qk

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Mikael Alonzo
Jag vill inte vara elak men om det vore så att "svenskar" inte var så trångsynta så skulle inte Sverige sitta i sitt EU-shit som Sverige gör?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
yea, inte är heller micro, void eller maggot några bra förebilder på svensken heller..

kan nästan hålla med den där psykopaten mikael alonzo..

nästan..

Anonym
Svenskar är som alla andra folk hjärntvättade,
Efekto suck

See User information
" fy fan svenska flicka" .. " blonda jävla svenska kräk" .. ."svenskarna får bo här, bara de inte behandlar sig med oss" ..

här ser man tydligt att vi behöver vår svenska nationalism och gemenskap ..

Posted on: 2007/12/31 15:02
" Det verkar som det i varje tid och i alla sorters folk, finns några som vill skapa pyramider, där de själva sitter överst, och har makten i sin hand, medan dem som lever nedanför dem lider "

Anonym
Quote:

picasso skrev:
."svenskarna får bo här, bara de inte behandlar sig med oss" ..

Ja det är väl i princip vad ja tycker med jag vill inte integrera mig i deras kultur utan vill att de ska ha egna områden under den tiden de är här för att sedan få hjälp med att återvända.
De som vill assimelera sig dock av de invandrare som är här får naturligvis göra det.

Stoppa intergrationen!

See User information
ja .. jo jag tycker väl samma sak nu när det skett en sån massinvandring, men hade vi tagit emot mkt mkt mkt färre invandrare hade de nog gått att integrera dem om man satt dem på olika platser i landet.. men som läget är nu vore nog det du säger bästa lösningen, men .. en viktig sak är att i sverige ska vi absolut inte behöva anpassa oss till deras kultur utan om någon ska anpassas så är de invandrarna.. detta är ju vårt land, med våra seder och bruk som de borde anpassas till om de ska bo här en längre tid.

Posted on: 2007/12/31 15:17
" Det verkar som det i varje tid och i alla sorters folk, finns några som vill skapa pyramider, där de själva sitter överst, och har makten i sin hand, medan dem som lever nedanför dem lider "

Anonym
Fan! Man ska inte ta ledigt och fira sådana världsliga struntsaker som jul och nyår. Man missar alldeles för mycket här...

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper