Vakencorner
|
Anonym
|
What is the secret?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Är det någon som har någon smart idé om vad The secret är för någonting? Jag tror att det kan ha något med kabbalah att göra http://www.kabbalah.com/. Vad tror Ni? (Blir så irreterad när jag inte vet.)
Ha det. |
||||
|
||||
|
Re: What is the secret?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
SUCK!
Webbsidan är bara reklam för ett TV-program.
Posted on: 2006/1/17 23:28
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hemligheten är att det inte finns någon hemlighet...bara dumhet och ovilja att se sanningen som den är...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag antar att filmen kommer att ljuga och försöka påstå att Hemligheten är något dravvel. Illuminati proppaganda.
I verkligheten så finns det ingen Hemlighet med stort H. Kanske Okunskap är hemligheten.
Posted on: 2006/1/18 10:24
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag vet inte heller vad detta TV program skall behandla - men jag blev i lla fall skitnyfiken - jag gillar sånt där...
men kommer du/ni ihåg den där filmen "National Treshure"? - eller hur detta, nu stavas... jag fick i alla fall den uppfattningen att hela filmen var gjord att liksom lura tittaren att hemlighteen med hela kalaset var att det var en riktig värdslig skatt - "fysisk", alltså - medans jag i alla fall anser att det har att göra med något helt annat - likt den där sk " de vises sten" som egentligen är en slags kunskap baserad på sanningen, liksom... Nåja... Det är klart att det finns hemligheter - stora som små - en del avslöjas en del undanhålles oss och en del göms på riktigt- nergrävda stenar med balla värdefulla uppgifter på likt dessa "Cumran-grejer" och stenar från "MellanAmerika"... DE5t är ballt med hemligheter!!! samt: plus: (Grymmlingen)
Posted on: 2006/1/19 1:42
|
|||
|
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"
Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet! |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login