vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 5 6 7 (8) 9 10 11 ... 20 »

Re: Astro NOTS som inte var på månen

See User information
Det där med Apollo 20 är lite kul. Videos har ju postats på vaken.

En text.

http://www.angelismarriti.it/ANGELISM ... ewWithWilliamRutledge.htm

Posted on: 2007/12/31 12:50
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information

Posted on: 2007/12/31 13:30

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Armstrong’s comment ‘We have company’ before NASA officials hurriedly pulled the plug. A variety of sources claim that radio hams picked up the following communication before the crew switched to a secure channel.

“These babies are huge, sir...enormous....Oh, God, you wouldn't believe it! I'm telling you there are other spacecraft out there...lined up on the far side of the crater edge...they're on the moon watching us...”

It’s not just strange coloured lights that appear on the moon. In 1953, John J. O’Neill and Dr H. Wilkens both independently observed a 12-mile-long ‘bridge’ straddling the crater Mare Crisium. The bridge later disappeared!

Apollo 11: "Those are giant things. No, no, no .... this is not an optical illusion. No one is going to believe this!"
Mission Control (Houston Center): "What...what...what? What the hell is happening? What's wrong with you?"
Apollo 11: “They're here under the surface.”
Mission Control: "What's there? Emission interrupted...interference control calling Apollo II."
Apollo 11: "We saw some visitors. They were there for awhile, observing the instruments."
Mission Control: "Repeat your last information."
Apollo 11: "I say that there were other spaceships. They're lined up on the other side of the crater."
Mission Control: "Repeat...repeat!"
Apollo 11: "Let us sound this orbit a ..... In 625 to5...automatic relay connected...My hands are shaking so badly I can't do anything. Film it? God, if these damned cameras have picked up anything. What then?"
Mission Control: "Have you picked up anything?"
Apollo 11: "I didn't have any film at hand. Three shots of the saucers or whatever they were that were ruining the film."
Mission Control: "Control, control here. Are you on your way? Is the uproar with the U.F.O's. over?
Apollo 11: "They've landed there. There they are and they are watching us."
Mission Control: "The mirrors, the mirrors...have you set them up?"
Apollo 11: "Yes, they're in the right place. But whoever made those space ships surely can come tomorrow and remove them. Over and out."

... the following conversation between David Walker, Endeavours shuttle and mission control was recorded.

Walker: "Bogey at 3 o'clock . . . God . . . what is it? My God - it's coming right at us . . ."
NASA: What's there?
Walker: THERE'S NO WAY! Oh God! Get back. MOVE!"
NASA: Endeavour! Endeavour! What . . . explain . . .
Walker: What the . . . where are we? Where is it? Where . . . it's gone IT'S GONE. Not (unintelligible) . . . UFO. Spacecraft . . . huge . . . intelligent . . . OVER THERE!
NASA: Endeavour. Switch . . . NOW!

The tape ends abruptly with what would appear to be a NASA order for Walker to change radio frequency.

Our Unnatural Satellite

One of the strange facts about the moon is that it appears to be hollow. As the Earth’s natural satellite the moon has always been assumed to be a homogenous sphere that was created at the same time as the Earth, but there are various indications that this is not the case, as we’ve already mentioned, the moon is older than the Earth.

Evidence for the moon being hollow comes from a variety of experts and in some cases predates the lunar landings. In 1962, Dr. Gordon MacDonald, one of NASAs own scientists reviewed data relating to the density of the Earth, which calculated that the moon’s mean density was 3.34 gm/cm3 (3.34 times an equal volume of water), in comparison the Earth’s density is 5.5 gm/cm3. This led him to observe, "If the astronomical data are reduced, it is found that the data requires that the interior of the moon is more like a hollow than a homogeneous sphere."

The Nobel award winning chemist Dr. Harold Urey, has also suggested that the moon contains a ‘cavity’ and MIT’s Dr. Sean C. Solomon is on record as saying, "the Lunar Orbiter experiments vastly improved our knowledge of the moon’s gravitational field . . . indicating the frightening possibility that the moon might be hollow."

According to Dr Carl Sagan in his treatise, ‘Intelligent Life in the Universe’, "A natural satellite cannot be a hollow object. If this is true and the moon is indeed hollow then that suggests that there is something very strange about our satellite.”

There is further evidence from NASA missions that suggests the moon is hollow. When the crews of Apollo 12 and Apollo 13 jettisoned modules onto the moon’s surface, they found that they created artificial moon quakes. The impact from the Apollo 12 jettison caused the moon to reverberate like a bell for over an hour. This phenomenon was repeated with Apollo 13 with even more amazing results; in all the reverberation lasted for three hours and twenty minutes and travelled to a depth of twenty-five miles. Analysis of this data led to the conclusion that the moon has no substantial core. If the moon is indeed artificial, it could have been put into place at any time during Earth’s history.

Posted on: 2007/12/31 16:23

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Since the Dawn of Time
Texts from as far a field as Europe and South America speak of ancient people who lived on Earth before the Earth had a moon In Greece they were called Proselene, meaning ‘before the moon’. Apparently, in South America, symbols found on the wall of the Courtyard of Kalasasaya, near the city of Tiahuanaco (in Bolivia), record that the moon first appeared around 12,000 years ago. The appearance of the moon was said to have caused great disruption to the Earth in the form of earthquakes, massive flooding and climate changes. Interestingly, this remote site has been suggested by some scholars as being the actual location of Plato’s legendary Atlantis and this great planetary upheaval as being the cataclysmic event that destroyed Atlantis.

The idea of a world without a moon also survives in oral tradition among the Indians of the Bogota highlands in the eastern Cordilleras of Colombia. “In the earliest times, when the moon was not yet in the heavens,” say the tribesmen of Chibchas, when relating to ancient times.

Posted on: 2007/12/31 16:40

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
hehe... se hur han kör med islamreptiltungan

http://www.youtube.com/watch?v=Ixfk4LsKWnw&NR=1

Posted on: 2007/12/31 17:01

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
There's something which I think you might not have come across and that is the series of books written by Don Wilson. He wrote a book about a theory postulated by Soviet Scientists in the mid 1970's wherein they reckoned that our Moon was hollowed out - a spaceship in fact. There's actually tons of evidence for that. The Moon is a very strange place. It was not always there. The Soviets showed that the Moon has a very tough outer skin and all craters are very shallow REGARDLESS of the width of the meteor which struck and formed them. The *ONLY* exception is this newly photographed crater at the Moon's South Pole. It is much deeper than any of the other craters.

The average density of the Moon is the same as aluminium and you know how light that is. There are all sorts of funny things which have happened on the Moon. Clouds of water vapour have been seen and measured by astronomers. All sorts of funny clouds have come out from the Moon. Many of the anomalies on the Moon have been documented by astronomers and are known as TLPs. I found the arguments for the Hollow Moon to be extremely strong. I can't see how anyone can think otherwise once you've gone through the data. The seismic data is extremely impressive too because it had scientists literally falling off their chairs when the first seismic information was in.

There was also an analysis done by a scientist at NASA in 1962 wherein he concluded that the Moon must be hollow.

Gäsp.

Posted on: 2007/12/31 17:28

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Read the moving story of Olaf Jansen, a Norwegian fisherman, as he relates the account of the discovery in 1829 he and his father made of the North Polar Opening located northeast of Franz Josef Land which led them into the Hollow Earth where they were taken in by the friendly giant people who live there, ancestors of the Vikings who found this hidden land 2500 years ago, led there by a prophet of God.

http://www.ourhollowearth.com/SmokyGod.htm

Posted on: 2007/12/31 19:17

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Vi återgår till bilderna.
Eftersom vissa här inte svarar på direkt ställda frågor så är det bäst att fortsätta där vi slutade.

Bilder från månen.

Resized Image

Figure 1, Note B: If the sun is the only light source on the lunar surface, why is this shadow being cast on Aldrin's space suit?

The shadow on the surface indicates that the sun is behind Aldrin and to his left. Armstrong says that Aldrin was standing in a shallow crater, and so we should interpret ground shadow information accordingly. We can be reasonably assured of the sunlight direction by examining the terminator on Aldrin's roughly spherical helmet cover and the light falling on the PLSS (backpack).

Fig. 1 is a GIF image reproduced from a conspiracist web site and has been color-enhanced, possibly to emphasize the shadow the conspiracist says should not be there. Fortunately the color enhancement reveals a distinct golden tint. Looking at the reflection in Aldrin's faceplate (Fig. 1, Note D) we can see that the lunar module Eagle is near Aldrin and brightly illuminated.

The golden aluminized Mylar insulation is designed to reflect about 50% of the light falling on it. This is done to reduce the amount of heat the various parts of the spacecraft absorb. Reflecting that much light means that the lunar module is very bright indeed, quite sufficient to cast a shadow, as well as provide the golden-tinted light seen to fall on the suit. The Apollo 11 photography provides other examples of this light spill from the lunar module.

En rak förklaring vad som händer då man fotograferar i dessa ljusförhållanden.
AVoid har fortfarande inte vågat visat sig här sen Jack With drog ner han i träsket för icke sanna historier. Men jag förstå AVoid, jag skulle också hålla mig här ifrån om jag blivit så bortgjord.

Posted on: 2008/1/1 11:24

See User information
Quote:

Lizzard-Bling skrev:
Vi återgår till bilderna.

Hehe...

Ja det är väl där vulkankonspiratörer får fortsätta.

Det blev inget namn på någon vulkan på månen, och ingen respons på vad många andra skriver om detta.

Game set and match, med andra ord.

Är vi överens med Fakta nu då - inga vulkaner på månen.
Den är artificiell.

Vad är inte det förresten... tex Saturnus, Iaepetus mm osv etc.

Tre hammare, en till varje z, och gott nytt artificiellt förnekarår på er.

Posted on: 2008/1/1 12:15

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Lizzard-Bling skrev:
Quote:

Däremot har du fått en länk av mig där vetenskapsmän förklarar att vulkaner på månen INTE kommer att se ut som på jorden.
The Earth's Moon has no large volcanoes like Hawaii or Mount St. Helens.

http://volcano.und.edu/vwdocs/planet_volcano/lunar/Overview.html

Därifrån:

Finally, the lunar mare are primarily found on one side of the Moon. They cover nearly one third of the lunar nearside (see figure), but less than 2% of the lunar farside. The surface is much higher on the farside, however, and the crust is typically much thicker there as well. Thus, the primary factors controlling volcanism on the Moon appear to be surface elevation and crustal thickness.

Finally, there are some major physical differences between volcanism on the Earth and on the Moon. First, lunar gravity is only one sixth that of the Earth's. This means that the forces driving lava flow are weaker on the Moon. Thus, the very flat and smooth mare surfaces imply that mare lavas were very fluid. They could both flow very easily and spread out over large areas. Also, the low gravity means that explosive eruptions can throw debris further on the Moon than on the Earth. Indeed, such eruptions on the Moon should spread lavas out into a broad flat layer and not into the cone-shaped features seen on the Earth. This gives one reason for why large volcanoes are not seen on the Moon. Second, the Moon has essentially no dissolved water. The lunar mare are all bone dry. In contrast, water is one of the most common gases in Earth lavas. Water also plays a major role in driving violent eruptions on the Earth. Thus, the lack of lunar water should strongly affect lunar volcanism. In particular, without water, violent explosive eruptions are much less likely on the Moon. Instead, lavas should just flow smoothly and quietly out onto the surface.

Fria fantasier och VoF.

Posted on: 2008/1/1 16:08

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
CHAIN CRATERS OF PHOBOS
In an interesting article in the January 1977 issue of 'Astronomy', entitled "Chain Craters of Phobos", the anonymous author discusses the strange grooves and craters of Phobos:

"Viking has discovered another mystery in the most unexpected place - one of the two small Martian moons. Mariner 9's mapping of Phobos (12x14x17 miles or 20x23x28 kilometers) and Deimos (6x7x10 miles, or 10x12x16 kilometers) showed many craters, and left most investigators with the impression that they were merely rocky chunks that bore the scars of meteorite impacts. There was a puzzling feature on Phobos that a few analysts noticed but, without better data, could say little about.

At the limit of resolution were a few small crater pits that seemed to align in one or two chains. This was unusual, because crater chains on the moon were traditionally explained as volcanic pits - small eruption sites string along fracture lines. Yet Phobos apparently is too small to generate heat and conventional volcanic activity."

Läs mer, bilder också...
http://www.ufos-aliens.co.uk/cosmicmars.htm

Posted on: 2008/1/1 16:36

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Bra bild från mars att ta hem och förstora upp partier, där finns mycket trevligt:

http://hirise-pds.lpl.arizona.edu/PDS ... 2195_1745_RED.abrowse.jpg

Fler alternativ för den bilden:
http://hirise.lpl.arizona.edu/PSP_002195_1745

Foton som verkar föreställa ansikten finns i denna tråd:
http://www.metaresearch.org/msgboard/ ... ?TOPIC_ID=705&whichpage=1

Posted on: 2008/1/1 17:33

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Du är inte i sådan position att du kan begära av andra att dom skall ge en respons på dina fantasier då DU INTE ens svarar varför DU skriver 2 olika saker om en och samma sak!

Eller har din "fria tanke" förträngt detta?

Quote:
novax skrev:Äh, wiseguy säger att den vänder samma sida mot oss, inte roterar - den är låst i egenrörelsen - du kan fatta att den då inte roterar runt egen axel.

Quote:
novax skrev:Runda saker som inte snurrar runt en planet är artificiella.

Du får gärna titulerar dig fantasins mästare över universum om du mår bättre av det. Fakta är att du låter bli att svara på frågor och du föredrar att ignorera fakta. Är detta "en fri debatt" så gör du det bara enklare för mig.

Vissa här verkar i alla fall smartare att inte visa upp sin nuna efter vissa incidenter i debatten.

Posted on: 2008/1/2 8:18

See User information
Quote:

novax skrev:Fria fantasier och VoF.

Bra och saklig respons.. Vetenskapen darrar inför dina avslöjanden....

Posted on: 2008/1/2 9:44

See User information
Quote:

Lizzard-Bling skrev:
Du är inte i sådan position att du kan begära av andra att dom skall ge en respons på dina fantasier då DU INTE ens svarar varför DU skriver 2 olika saker om en och samma sak!

Eller har din "fria tanke" förträngt detta?

Quote:
novax skrev:Äh, wiseguy säger att den vänder samma sida mot oss, inte roterar - den är låst i egenrörelsen - du kan fatta att den då inte roterar runt egen axel.

Quote:
novax skrev:Runda saker som inte snurrar runt en planet är artificiella.

Du får gärna titulerar dig fantasins mästare över universum om du mår bättre av det. Fakta är att du låter bli att svara på frågor och du föredrar att ignorera fakta. Är detta "en fri debatt" så gör du det bara enklare för mig.

Vissa här verkar i alla fall smartare att inte visa upp sin nuna efter vissa incidenter i debatten.

Bäste VoF-patient.

Om du fortfarande lider av tvångstankar eller annat, så kan det gå över, om du vill. Försök.

Jag är ju i den positionen att jag fått det att gunga för dig - huh så hemskt... inga vulkaner på månen, den är artificiell och ihålig.

Jag läste att de (VoF) har försökt att förklara den där "sömmen" på Iaepetus som att det kan vara lava som kommit inifrån och lagt sig så, liksom...

haha... sicket pajaseri.

Du kan vara bergsäker på att NASA vet hur det hela ligger till, att tex månen är ett skal.

Du får gärna ha dina fantasier om detta om du vill, du har ju inte lagt fram något som är det minsta seriöst som talar för att dina tankar om hur det förhåller sig skulle ha med verkligheten att göra.

/Dr Klot

Posted on: 2008/1/2 10:31

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Quote:

Du kan vara bergsäker på att NASA vet hur det hela ligger till, att tex månen är ett skal.

NASA påstår att de inte kan hitta sina filmer ifrån Apollo XI, är det någon som tror att på att de skulle 'slarva bort' dom av misstag?

Spoiler:
De vill inte att man ska kunna se alla deras film missar i Stanley Kubricks största film, NASAs dokudrama.

See User information
Quote:

Lizzard-Bling skrev:
Quote:

novax skrev:Fria fantasier och VoF.

Bra och saklig respons.. Vetenskapen darrar inför dina avslöjanden....

Att hävda att månen inte är artificiell har inget med vetenskap att göra. Vetenskap har ofta väldigt lite med vetenskap att göra...

Posted on: 2008/1/2 10:42

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

novax skrev:
Bäste VoF-patient.

Om du fortfarande lider av tvångstankaraeller annat, så kan det gå över, om du vill. Försök.Det

Jag är ju i den positionen att jag fått det att gunga för dig - huh så hemskt... inga vulkaner på månen, den är artificiell och ihålig.

Jag läste att de (VoF) har försökt att förklara den där "sömmen" på Iaepetus som att det kan vara lava som mommit inifrån och lagt sig så, liksom...

haha... sicket pajaseri.

Du får gärna ha dina fantasier om detta om du vill, du har ju inte lagt fram något som är det minsta seriöst som talar för att dina tankar om hur det förhåller sig skulle ha med verkligheten att göra.

/Dr Klot

Nej, att referera till vetenskapen och fakta är tydligen inte populärt enligt dig, det blir lite personliga påhopp och trams, men svara på frågor direkt ställda till dig, och vi får en tystnad som kyrkan inte upplevt på länge.

Det förekommer forskning på lava som KOMMIT inifrån en planet, om lava mommit, det vet nog bara du.

Jag ger dig fakta och du avvisar detta med lite skriverier som inte har någon substans. Granskar man dina skriverier hittar man dessa FEL Du senare inte vill kännas vid.

Vill du ha exemplen igen eller det kanske inte hjälper???

Posted on: 2008/1/2 10:47

See User information
Det man får höra från dom som inte tror att NASA har "fraktat" 27 personer till månen och tillbaka är att "NASA fejkade" detta genom att skicka dom i en bana runt jorden och att dom befann sig där hela tiden.
Nu kommer det kontroversiella i detta.
Triangulering, en gammal teknik att avgöra avstånd mellan 2 objekt.
Läs mer här:
Triangulering, bestämning av en punkt P:s position utifrån två referenspunkter, Q och R och det noggrant uppmätta avståndet (baslinjen) mellan referenspunkterna.

Från punkten P bestämmer man med hjälp av en teodolit asimuterna till punkterna Q och R.

De två kända referenspunkterna plus den uppmätta tredje bildar hörnen i en triangel. Med hjälp av trigonometri kan man sedan räkna ut de två övriga sidlängderna och alla tre hörnvinklarna. Därefter kan man bygga nya trianglar på sidorna PQ och PR. Man räknar ut längden på de nya triangelsidorna, varpå man kan bygga vidare med den ena triangeln efter den andra i långa kedjor, som sick-sackar sig fram genom terrängen.

I praktiken ligger så gott som alltid de tre punkterna på olika höjd, och vid noggrant arbete måste detta kompenseras med särskilda räkneoperationer.

Detta räknesätt används vid avståndsmätning till närbelägna stjärnor.

Jag är väldigt intresserad av hur NASA skulle kunna "bluffa" till sig avståndet på radiosignalerna från Apollokapseln och månlandaren.
Detta är ju en teknik som 2 st radioamatörer kan utföra hemma.

Har ni några vettiga teorier?

Posted on: 2008/1/2 11:11

See User information
Quote:

Lizzard-Bling skrev:
Det man får höra från dom som inte tror att NASA har "fraktat" 27 personer till månen och tillbaka är att "NASA fejkade" detta genom att skicka dom i en bana runt jorden och att dom befann sig där hela tiden.
Nu kommer det kontroversiella i detta.
Triangulering, en gammal teknik att avgöra avstånd mellan 2 objekt.
Läs mer här:
Triangulering, bestämning av en punkt P:s position utifrån två referenspunkter, Q och R och det noggrant uppmätta avståndet (baslinjen) mellan referenspunkterna.

Från punkten P bestämmer man med hjälp av en teodolit asimuterna till punkterna Q och R.

De två kända referenspunkterna plus den uppmätta tredje bildar hörnen i en triangel. Med hjälp av trigonometri kan man sedan räkna ut de två övriga sidlängderna och alla tre hörnvinklarna. Därefter kan man bygga nya trianglar på sidorna PQ och PR. Man räknar ut längden på de nya triangelsidorna, varpå man kan bygga vidare med den ena triangeln efter den andra i långa kedjor, som sick-sackar sig fram genom terrängen.

I praktiken ligger så gott som alltid de tre punkterna på olika höjd, och vid noggrant arbete måste detta kompenseras med särskilda räkneoperationer.

Detta räknesätt används vid avståndsmätning till närbelägna stjärnor.

Jag är väldigt intresserad av hur NASA skulle kunna "bluffa" till sig avståndet på radiosignalerna från Apollokapseln och månlandaren.
Detta är ju en teknik som 2 st radioamatörer kan utföra hemma.

Har ni några vettiga teorier?

Triangulering kan ju inte få månen till att bli ickeartificeill, eller hur?

Triangulering är ingen nyhet på forumet. Zink harsagt samma sak. Så jag frågar igen efter namn på personer som bevisligen triangulerade det hela.

Posted on: 2008/1/2 12:10

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

novax skrev:
Triangulering är ingen nyhet på forumet. Zink harsagt samma sak. Så jag frågar igen efter namn på personer som bevisligen triangulerade det hela.

Du frågar och vetenskapen stannar upp.... Visst fråga på du, svar får du när du själv svarar på frågor som är ställda till dig.

Jag har hittat en del intressant som Zink har sagt.
Men jag letar och hittar inte vad Zink "harsagt". Kan inte du visa mig var Zink "harsagt"

Posted on: 2008/1/2 12:44

See User information
Om nu ALLA på NASA som var direkt berörda ca 400 000st personer var "köpta" och inte ännu idag avslöjat "bluffen" så finns det dock andra som följt och dokumenterat apollouppdragen.

Aside from NASA, a number of entities and individuals observed, through various means, the Apollo missions as they took place. On later missions NASA released information to the public explaining where third party observers could expect to see the various craft at specific times according to scheduled launch times and planned trajectories.

[edit] Observers of all missions

The Soviets monitored the missions at the Space Transmissions Corps, which was "fully equipped with the latest intelligence-gathering and surveillance equipment".[10] Vasali Mishin ("The Moon Programme That Faltered."), in Spaceflight. 33 (March 1991): 2-3 describes how the Soviet Moon programme lost energy after Apollo.

The missions were tracked by radar from several countries on the way to the Moon and back.

In Australia, Honeysuckle Creek Tracking Station monitored transmissions from Apollo missions, from:

* Tidbinbilla radio telescope made observations.
* Carnavon received radio transmissions
* Deaking Switching Station was the switching station for the Apollo television broadcasts.

Posted on: 2008/1/2 13:13

See User information
Quote:

Lizzard-Bling skrev:
Quote:

novax skrev:

Du frågar och vetenskapen stannar upp.... Visst fråga på du, svar får du när du själv svarar på frågor som är ställda till dig.

Jag har hittat en del intressant som Zink har sagt.
Men jag letar och hittar inte vad Zink "harsagt". Kan inte du visa mig var Zink "harsagt"

Jepp.

Här skrev en annan z om triangulering, zpz2, inte zink, troende som troende:

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=67337#forumpost67337

Posted on: 2008/1/2 13:59

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Det är en sak och skicka en obemannad farkost som är en stor radardeflektor med en bandspelare i än att göra som NASA påstår att man gjorde.

40,000? Tss, knappast nödvändigt. Inte ens de som satt i kontrollrummet skulle nödvändigtvis behöva veta hurvida de var äkta bilder/film de såg eller bilder/film gjorda i en filmstudio.

« 1 ... 5 6 7 (8) 9 10 11 ... 20 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper