vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Utomjordisk förnybar energi
#1


See User information
På den gamla goda tiden för kanske ett år sedan, hade Disclosure Project (www.disclosureproject.org) en svensk gren med någon ung man som ansvarig.

Han intervjuades i P3, berättade exhalterat om de amerikanska statligt anställda och deras erfarenheter av UFO:s, men, också om teknik som tydligen skulle ha rekvirerats från... någon annan planet.

Teknik som kort sagt innebar att energi kunde tas från de magnetfält som ständigt omger oss, förnyelsebar energi som aldrig skulle ta slut.

Minns att jag när det begav sig även läste något på den svenska avdelningens av någon anledning numera nedlagda hemsida om att apparater innehållande denna teknik faktiskt TESTATS i verkligheten, och befunnits fungera.

Sen vet jag inte vad som hände, för har inte hört något mer om det. Blev samtliga med kunskaper om tekniken tystade för alltid?


Vet någon här någonting mer?



Posted on: 2004/9/9 12:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Utomjordisk förnybar energi
#2


See User information
I Sverige har jag inte hört så mycket på den fronten, (om jag inte räknar in mina kompisar). Men det pågår en hel del forskning runt fri energi runt om i världen.

I USA finns en sida och tidskrift som heter infinite energy som rapporterar från aktuell forskning. Tyvär blev redaktören nyligen mördad, men dom har en hel del information på sin sida.

Du kan lysna på ett radioprogram från den bortgångne om fri energi här
Del 1 Del 2 Del 3

Det jag har läst mest om är "kallfussion" och vakum-energi. Där det finns fungernade expriment, men ingen stabil lösning.

Förutom detta så finns det fullt med påståenden om diverse olika frienergi maskiner som sägs användas runt om i världen.

Det är dock en stor lobbyist verksamhet mot att framställa fri-energi som har starkt fäste i universitet och forskningsvärlden.

Posted on: 2004/9/9 14:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Utomjordisk förnybar energi
#3
Killen du nämner som var på P3 tror jag kom från denna organistaion "Projekt Avslöjande":

http://www.avslojande.org/

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Utomjordisk förnybar energi
#4


See User information
Väl mött - Loengard och naturligtvis alla andra...

Jag kan väl med säkerhet egentligen inte omtala någonting konkret om dessa så kallade S-F-maskintkniker...
Det enda jag skulle kunna säga är det att jag i allla fall anser att "grejjerna" kommer sinom tid - när de som "berörs" utav denna händelseutveckling, är som det heter "MOGNA" - i den bemärkelsen att man får det man är "VÄRD"...
Men det är ju klart att när information undanhålles oss och vi inte kan HÖJA vårt VÄRDE så tar det kanhända mer tid - innan vi kan få "tillgång" till dessa vad jag förstått - faktiska grejjer...
Har du kollat upp TEZZLA - eller hur det nu stavas...
En riktig galning - en rent utav sagt en : Da Vinci - han har (hade)funderat ut en jäkla massa Shyssta grejjer - taskiga grejjer också, får man väl lov att säga... Ungefär som den där Einstain, eller hur det nu stavas... Bra och dåliga grejjer omvartannat - men vi måste väl genomgå det också... Livet är en hård skola och förbannat underbar vacker...

Hälsar Shygets

Posted on: 2005/1/22 22:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Utomjordisk förnybar energi
#5


See User information
En liten "snabbis" bara... Tjabba, Lohengard...

Jag är en gammal Teosof och i min teosofi-bibel "Den Hemliga läran" - Står det mycket intressant, bla.a. om dessa Wriilkrafter, som gick att utvinna ur "intet" - eller som det iverkligheten gick till: genom att använda sig av dessa "kraftfält" som omgärdar och genomtränger den kroppvi kallar för "jordklotet"... Man fick i den boken "ta del av" en del händelser...
Det jag mins tydligast var en kille i USA - som hade en liten motor (utomliggare) som "gick i gång" endast med hjälp av att man lade handen på den -. Öhn- Öhhhhh,nnnn -Öhrrrrrrn! Det fungerade menade man - OK! Jag har inte varit med om det själv - Men jag är helt övertygad både om det den där killen snackade om: ""rymd-tekniken" och det mesta annat som påstås - Det där med 58-OS-händelsen, det skiter jag i plus Elvis och sånt men mycket annat kan jag nog ta till mig... Vi skrev lite om teknik någon annan gång tror jag och då nämde jag TEZLA - det var vår tids Leonardi da vinci - Fast Tezlas grejjer vart stulna av NWO - Men som jag menade tidigare - När mänsklighheten befinner sig mogen för en annan slags energiteknik - Då "får" vi den - förnärvarande så får vi nöja oss med det som vi "fått" - Guds vägar äro grummliga"- som jag brukar säga...

SHYGETS

Posted on: 2005/2/2 19:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Utomjordisk förnybar energi
#6


See User information
Jag har kompisar som tittar på allt i fri-energi planet. Det finns massor med spännande saker, men inte så konkreta.

Vi har kallfussion som ser ut att funger, men utan någon användbar produkt. Sen finns det massor med intresanta elektronik grejjor med vakum energi, se Tom Berden, men där finns det mycket mindre användbara expriment. Sen finns magnetmotorer mm som folk säger sig få igång, men utan några starka bevis för framgång. Det finns tydligen en hel liten by som kör på frienergi någon stans i europa, men teknologin är hemlig.

Det är som sagt mycket dunkelt. Lite esoteriskt över det hela.

Men min kompis är säker på att lyckas göra en vimana enligt ett häfte som är skrivet av en svensk kille, Häftet heter världsormen I och II.

Posted on: 2005/2/2 20:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Utomjordisk förnybar energi
#7


See User information
Tjabba, MICRON...
Jag minns när jag läste om dessa sk. "Vimanas" - för första gången - Då skrev man om hur i - Kan det ha varit i - "Mahabarathas" eller hur det nu stavas - i denna gamla indiska epos(bok?) -så kunde man få ta del av dessa flygfarkoster och beskrivningar på den forntida krigshändelsen, då krigaren var tvungen attt efter att ha "råkat" ut för denna sk. teknik - som då antagligen - i sanning - föreföll, vara en verklighet - "måste tvaga sig" i vatten för att "rena" sig - som det heter - och följdverkningarna -likt det som sker genom radioaktivitet - naglar och hår som "faller av"...

Mycket övertygande och intressant detta - och att även hela "platser" kunde göras "viktlösa" - gravitationsfria, liksom...(flygande trädgårdar och kanhända var det även hela städer) - helt klart är anser jag - att beskrivningarna i denna bok är identiska och fullt verkliga...

Såsom i Ouspenskys - "Fjärde Vägen" - beskriver urfolk, att dessa många gånger ses som människor i "uppgång" - rent evolutionistiskt - kanhända är i stället - på "nedgång/urartning" -

Ta tex. australier-negern - Själv, så tror jag att dessa människor för en massa tusentals år sedan var med om detta "uråldriga krig" ( - Atlantis vs. Lemuria) - som efterverkningarna kanhända påvisade att - med en slags radioaktiv med/på-verkan - började att de-generera, liksom...

Innan så var dessa människor det som vi vill antaga är tänkta som - shysst utvecklade - likt tex. ett vackert massaj-folk - men efter händelserna på den tiden så bäörjade det gå bakåt...

- Men det har inte bara att göra med yttre egenskaper - för så som det ligger till så är det ju "insidan"/medvetandet som är upphovet till "bilden" =" bildandet" av detta som vi anser är vår verklighet - det "fysikaliska"...

Eller ta t.ex; "Struttsen" - är denna fågel på "gång" eller tvärtom?... Vingarna? - är dessa på väg att utvecklas - eller är de på "tillbakagång"? Jag själv anser att det förefaller som det är det sistnämda - på tillbakagång, alltså... Nåja lite filosofiskt, kanhända, men ändå - intressant att "spåna" över, liksom...
Hälsar Shygets

Posted on: 2005/2/11 11:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
49 user(s) are online (49 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 49

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS