Vakencorner
|
Re: stoppa storebror.se - källkritik!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Det är antagligen så att 2.5 Gigabit avser länk-hastigheten.
Här kan du läsa lite mer från hans "statements i UNITED STATES DISTRICT COURT NORTHERN DISTRICT OF CALIFORNIA http://cryptome.org/klein-decl.htm
Posted on: 2008/1/9 8:20
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
låter lite tamt med några linor på max 2.5gigabit bara för att "dammsuga hela internet"...
men tack för länken, det ger det hela lite mer kött på benen. och prismasplitters finns, kollade upp det. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Knappast för att dammsuga hela internet, som dom säger gällde det ju speciell trafik, TELIA trafiken, den kan man nlog få på en sån lina. Kolla hur mycket kapacitet hela sverige har ut, så kanske man kan uppskatta telias del, men dom har nog en bra bit av kabeln.
Sen tror jag inte dom läser av allt, dom håller sog nog till text och kommunikation, internettelefoni, men idag kan man ju skicka meddelande i bilder, krypterat, utan att man kan veta att det finns nåt i bilden ens, så jag fattar inte hur dom skall kunna häga med? Jag tror den mesta informationen används som företagsspioneri i vart fall, det kan dom tjäna big bucks på direkt, så den chansen misar de säkert inte. Så länge jag har haft dator har jag vetat att man inte skall förvara nåt eller skicka nåt som man inte vill nån skall läsa, praktisk taget allt kan avlyssnas av vemsomhelst, internet är som ett såll, det är väl allmänt känt? Försökte själv att dammsuga internet under 3 år, var ett jävla jobb, kom inte långt LOLHamnade här, är detta straffet?
Posted on: 2008/1/9 9:47
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
JA.
NOW WHAT ARE YOU GOING TO DO MOAHAHAHAHAAAAAA Quote:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag skall skaffa trippla 56k modem och kravla mig ut via FTP med anonymous ip by Proxy, heeeh
Posted on: 2008/1/9 16:12
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login