Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Kvinnan som mordhotade Lars Vilks: Mossad?!
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
timosman: Jag sa att jag såg henne på CNN men det är inte helt sant. Jag såg ju faktiskt bara hennes burka ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
zionisterna ligger bakom det mesta, men det får man inte säga här. Då kan vi få dåligt rykte. Ryktet är ju det viktigaste vi har idag. Det är det vi kämpar för.
Posted on: 2008/1/10 12:07
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Gäsp, den som vågar tjafsa med mig om något sådant kan ju försöka. Har zionistiska källor att hänvisa till allt jag sa om SITE ifall att…. Men min fråga gällde om det är någon som vet vad som hände med det där åtalet efter att mediastormen lagt sig?
Posted on: 2008/1/10 12:35
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Bröder i Al-CIAda, *lol*, bara där föll alltihopa ihop i en liten desinformationshög.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Har ingen aniong, för mig är det ointressant, eftersom jag inte lägger min energi på att bevisa just denna sak, jag vet redan vilka som ligger bakom klabbet. Om dsebatten skall gå ut på att i oändlighet diskutera delmoment, utan att kunna se den stora bilden, då har vi inget att hämta här, vilket jag inte tror vi har för den delen, siten handlar om Loose change och Ron Paul till stora delar, man kan enkelt se vad folk är upptagna med, och det verkar inte komma nånstans heller, jag har då inte sett vad detta gör för skillnad, sedan de år jag har varit runt vaken. Men å andra sidan, jag trodde inte på 9/11 när det hände, jag misstrodde det det medans tornen rasade. Men det känner man sig rätt ensamm om, tydligen skall det vara nåt "stort" att "vakna" till 9/11, inte har jag känt så i vart fall, det finns värre saker än det, men de flesta försök att berätta om dessa här, seglar lång ovanför skallen på de flesta, eftersom dom tänker som det knakar på betongdamm, thermite, och 9/11 "fakta" och försöker bli fysikgeni. Debatten om zionismen är den viktigaste debatten vi har, men själv vet jag att det inte är v lkommet här, micro är rädd för att tala högt om detta. Så jag antar att kampen i Sverige är redan förlorad, eftersom Micro detaljstyr Vaken. Alltå är det hans fel ochså. Typisk att skitnödigheten skall avgöra, som vanligt får man säga.
Posted on: 2008/1/10 12:48
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tror att hon fick dagsböter. Hon är i allafall fortfarande aktiv på ett annat forum.
Posted on: 2008/1/11 13:07
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login