Vakencorner
|
Cancer betyder inte alltid döden
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
En kompis till mig har gjort det optimala "stunttricket".
Hon blev svårt sjuk i cancer men lyckades nobba döden! Läkarna står helt frågande till hur det kunde hända. Inte nog med det! Nu har hon och en annan tjej startat en site på nätet www.immun.se där de säljer de naturmedel som hjälpte henne att stärka kroppen och övervinna sjukdomen. Kanske kan det hjälpa andra? Jag är så stolt och glad för hennes skull! Snacka om vardagshjälte! Jinkan
Posted on: 2008/1/9 10:06
|
|||
|
||||
|
Re: Cancer betyder inte alltid döden
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ja läkarna ställer sig frågande, hehe dom lever ju på att vi dör. Dom vill inte heller ha konkurrens. Medicin industrin blir värre ju mer man vet om den.
Posted on: 2008/1/9 10:10
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
samma personer/familjer som äger läkemedelsindustin äger ju media, men det är ju bara "tillfälligheter" dessa tillfälligheter ändras dock inte, utan verkar mer vara lågntgående trender, men det är ju givetvis tillfälligheter det med, hehe
Posted on: 2008/1/9 12:21
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag gillar nästan allt Carina säljer på sin sida. Liknar mycket det jag äter, förutom att det saknas alger på sidan. Dvs något från alg-börje eller stor bulkmängd av chlorella (alt lite sämre, spirulina). Annars är ju sidan väldigt inspirerande och bra, med egna rfarenhetsberättelser och så. Bra jobb!
Liknar utbudet från min nya favorit som är re-fresh.se osv. Ska visa sidan för en artos-skadad i familjen... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Det ska jag hälsa henne.
Hon kommer att bli jätteglad! Medlen hon säljer ligger henne verkligen varmt om hjärtat.
Posted on: 2008/1/9 13:12
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Tänkte bara berätta att jag har köpt nyponpulver hos henne. Jag lider av artros och känner en stor förbättring av värken.
All heder åt denna hemsida, intressant med egna upplevelser. Det gör att man lättare kan skapa en egen uppfattning av olika medel. Jag köpte även MSM och Lecitin
Posted on: 2008/1/9 13:54
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Så ja, nu har ni fått era 15 minutes of promotion...
Vill ni lyckas med mer och större promotion så får ni faktistk ta och skriva en kort artikel som handlar om hur man uppnår bättre och enklare hälsa genom smarta och vanliga medel. Samt saker man ska undvika och varför man ska undvika dem. Både saker att äta, övningar och metoder som kan göras för kropp och psyke. Den kan vi lägga upp någonstans under LÄS här på vaken.se. Det borde ni väl kunna? Carina, Viking och Jinkan!
Edited by void on 2008/1/9 14:50:06
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Varför jag tilltalar ER som grupp ovan är delvis för att ni skriver från samma IP...
![]() Jag ser fram emot artikeln, maila den till void@vaken.se |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Gör som Zink/Zpz2, använd en proxy.
![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Please stop it... ![]()
Posted on: 2008/1/9 14:13
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Hon är värd all "promotion" hon kan få.
Är du allvarlig när det gäller artikeln? Isåfall kan jag prata med henne om det.
Posted on: 2008/1/9 14:59
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Viking: Ja, vi har ingen häloartikel under LÄS, så varför inte.
Den ska vara lätt, KORT (jämför under LÄS så ser du hur långa de brukar vara). Gärna både personlig men mycket faktabaserad också. Gärna lite källornär faktan läggs ut. Enkelt och rakt på om ämnen man kan ta och saker man kan göra. Delar om hur man ska tänka för att få positivhälsoförändring också. Carina kan skriva under med namn och länk till henneshemsida såklart. Inget avancerat, bara en bra introduktion för folk typ. Novax: Kan inte du skriva något sådant också? Du kan ju göra din lite mer avancerad tex eller inom ett specialområdet gällande hälsa. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Void ! Skapa en egen ruta för Hälsa/ Kropp och Själ.
Det är viktigt att vi tar tillbaka Makten över våran egen kropp och själ, och inte som vi gjort nu, lämnat över den till Läkare och Läkemedelsindustrin med flera. På detta sätt får vi in flera medlemmar som är insatta i detta ämne och kan byta information med varandra. Som det är nu kontrollerar Eliten oss genom Hälsa, Själ och Politiken. Jag skulle även vilja ha en ruta för hur vi omgående kan börja odla till exempel Potatis , morötter, tomater, nypon m m. Några tankar om detta ?? Det finns grönområden i stort sätt utanför varje Bostadsområden. Jag ser inom en ganska snar framtid missväxt och matbrist. Då gäller det att ha elementär kunskap och att ha bunkrat redskap och " hårdvara ". Har en känsla om att det snart inte handlar om att avslöja 911 längre utan om ren överlevnad. ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jo, det kan ju bli en sådan där egen svart knapp som underkategorierna redan nu har till "LÄS". Där vi samlar allt bra och kort vi har om hälsa osv.
En vän till mig berättade för några veckor sedan att varför det är så mycket nypon som odlas i svenska bostadsområden och kring städer. Det var tydligen något som bestämdes för länge sedan nån gång kring mitten av 1900-talet tror jag. Då man befarade krig och att vi då i nödsituationer skulle ha nypon tillgängliga som mat osv. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
så kallad guerilla-marknadsföring
Bra jobbat!
Posted on: 2008/1/9 16:50
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Är ni nybörjare som vill tjäna pengar:)?Får jag fråga när är ni födda ,årtal räcker Tack på förhand mvh sale
Posted on: 2008/1/9 17:02
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Nybörjare inom vad?
Har inte din mamma lärt dej att man inte frågar efter en dams ålder ![]()
Posted on: 2008/1/10 7:13
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Sen så stöter jag inte på dig.Men du behöver inte svara . Tack på förhand å lycka till
Posted on: 2008/1/10 12:47
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag beklagar att din mor har cancer men tror du att någon skulle vilja svara på "Nu är du ett svin ett politiskt korrekt svin". |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
"så min ödmjuka fråga var om nu NI kan hjälpa till i saken" Det var inte din fråga Sale - hon gav en vänlig replay på det som var din fråga - finns väl ingen anledning att du sedan fetstilar och skriver om svin... rejält offerstuk också. Avdelningen....
Posted on: 2008/1/10 12:52
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Kolloidalt silver, Vitamin b17 http://video.google.com/videoplay?docid=4312930190281243507 (finns i aprikos kärnor, äppel kärnor) elektrohealing, ( www.toolsforhealing.com ) detoxification, göra blodet mer basiskt, stora mängder vitamin C (2 gr per dygn)
Posted on: 2008/1/10 12:52
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2008/1/10 13:01
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2008/1/10 13:08
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login